תוכן Bashash - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Bashash

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2595
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Bashash

  1. זה שיר?.. ^

    לדעתי אתם לא מסתכלים על זה נכון... יש פחות דגש על האנשים שאין להם פרטים.. תחשבו על הצעירים והחיילים.. שהם הרוב המוחלט בחוץ בשבת.. יש להם כסף למונית? הם הרי רוצים לשתות והתפרק קצת כל עוד אפשר.. רק תחשבו איך הסטטיסטיקות בתאונות הדרכים ישתנו אם החוק הזה יציא

  2. ^ הוא לא... רק אל תשכח לרוקן לו את הבטריה לגמרי ורק אז להטעין אותו (עד הסוף). אחרי 5 טעינות מלאות כאלו, אתה תראה עליה מאוד ניכרת במחזורים של הבטריה. כמובן שצריך להמשיך להקפיד על טעינות כאלו (לרוקן לגמרי ולטעון עד הסוף) זה קריטי בחודש-חודשיים הראשונים.

  3. ^ מה זה משנה!?.... 70 בחודש בלי שיחות או 3000 שקל + 50 (?) שקל בחודש בלי שיחות?... דיי להיתחכם, אנחנו לא מפגרים, ותנחש מה? אנחנו יודעים שחברות הטלפון לא מפגרות ושהם יודעות להסתדר, אבל זה לא אומר שהדילים האלו לא חוסכים לנו כסף!

    פשוט דיי...

  4. כובד המכשיר זה בולשיט... מי שם לב לזה בכלל?... תוך 5 דקות שהוא אצלך (אם אתה מחזיק אותו ביד או אם הוא הכיס שלך) אתה כבר שוכח ממנו...

    הדבר שצריך לעניין אותך הוא יותר הממדים של המכשיר - שזה בו לדעתי הם סבירים מאוד. הוא אולי קצת ארוך אבל הוא ממש לא עבה ויושב בכיס מעולה (לא כמו N97 לדוגמה)

  5. אני גם כן לקחתי את המיילסטון מסלקום חיילים... התכוונתי לקנות את הגלקסי S אבל עם דיל כזה זו תהיה חוצפה מצידי לא לקחת אותו...

    המכשיר מעולה! המסך מגע ממש מעולה ואין לי שמץ של מושג על מה אתם מדברים כשאתם אומרים שהוא לא מושלם... פשוט אי אפשר לעשות משהו יותר טוב מזה, אין שום סיכוי שבעולם שהוא עושה לכם בעיות. ה"בעיות" היחידות שקורות לי איתו הן בגללי (כשאני מפספס).

    שני הדברים שבעייתים אצלו היא המצלמה (היא לא משהו - אבל יותר טובה משל הנקסוס והדיסייר) והבטרייה שנגמרת קצת מהר (למרות שהיא ממוצעת פלוס - קצת יותר טובה מהנקסוס\דיסייר).

    כל השאר - מ-ע-ו-ל-ה!

    המסך ממש בהיר, רזולוציה מטורפת (לא רואה את האייפון 3GS ממטר בקטע הזה...)

    אני יכול להמשיך עוד הרבה... אבל דיי

    סבבה, S יותר טוב, אבל יעלה לכם בהתאם (וכמובן שאני מדבר על ההשוואה של המיילטון בחיילים מול S בחבילה רגילה)

  6. מה אתה אומר? שיש יותר צעירים עם נטיות אובדניות על הכביש ממבוגרים עם נטיות אובדניות על הכביש? משוגעים יש בכל גיל. אבל סטיסטית יותר אנשים מתחת לגיל 30 נותים לנהוג שיכורים ולהרוג אנשים. היו לנו שני דוגמאות כאילו בחודש. :kopfpatsch:

    אם צעירים רוצים זול, מסוכן שמרגישים את הכביש וחסכוני הם יכולים לקנות אופנוע/קטנוע. לפחות כשהם עולים שיכורים הם לרוב לא הורגים מישהו חוץ מאת עצמם. ;)

    כי בגילאים האלו שותים!... למה ציפית? ואישית, אלו ששמעתי ששותים ונוהגים (אם שמעתי ממישהו או שמעתי מהם) היו מעל גיל 21. אז אתה לא יכול לומר שאלו ה"צעירים המפגרים חסרי האחריות"... תעשו לי טובה, מי שלא מפגר והוא אחראי, יהיה אחראי ולא מפגר גם שהוא בן 18 וגם שהוא בן 30.. דיי לזיין תשכל

  7. קשה מאד לערוך את הדיון הזה כי החבר'ה המבוגרים יותר כבר היו בגיל ובשלב שבו ידני זה הכי-אחי-בוא-ניקח-פניה-על-140-בהילוך-3 ומצד שני החבר'ה היותר צעירים עוד לא הגיע לגיל ולשלב שבו אנחנו נמצאים' date=' היות והרוב כאן צעירים, יהיה קשה מאד לערוך את הדיון הזה...

    [/quote']

    "בוא-לחתוך-לעצמנו-את-הרגליים-עם-סכין-מטבח-וממש-נגזים" !... זה מקביל להגזמה שלך...

    מה שכן, אם דיברת כבר על תיסכול מקודם, אז התיסכול האמיתי שגורם לנהגים צעירים להתפרע לפעמים נובע מטסטרים המפגרים שלנו! אני שם 500 שקל ש80% והאוכלוסייה שנוהגת היום לא תעבור טסט ראשון!

    ותעזבו את עניין המנוע עכשיו... זה ברור לו שזה שטויות מה שהוא אמר... הוא לא מפגר (נראה לי)

  8. לדעתי הסיבה העיקרית שגיר ידני נכחד זה שתלמידים מקבלים רישיון על ידני, מתיישבים ברכב אוטומט של אבא/אמא עם טראומה מידני (קלאץ קופץ, התחלת נסיעה מגמגמת, הורדת הילוכים תכופה) ולא מוכנים יותר לשמוע על גיר רגיל. לוקח זמן ללמוד לנצל נכון את הגיר הרגיל.

    אין לי מושג על מה אתה מדבר... זה אולי נכון ברוב המקרים של נשים (אני לא שובניסט, אני אמיתי)... כי לא שמעתי אפילו על מישהו אחד שלא רוצה לחזור לידני אחרי שעשה רשיון ועבר לנהוג על האוטומטי של ההורים... כולם מתים לחזור לידני.

    אני גם כן בעד ידני.. יותר שליטה, הרבה יותר ריכוז בנהיגה, יותר חסכוני, יותר זול ולא מאפשר לך להתעסק בדברים שיוציאו אותך מריכוז. את הבחירה לקנות ידני כשיגיע הזמן עשיתי מזמןןןן... ואני רק עכשיו מתגייס...

  9. חוץ מהמסך (שהוא מעולה אבל לא מדהים) של HTC DESIRE, מה מונע ממנו להיות מושלם?.. לדעתי אין בכלל מה לחכות. אם יש לכם את הכסף ואת הרצון לעשות הזמנה מחו"ל של גלאקסי החדש להנות ממסך שיעבוד טוב גם בשמש אבל לוותר על הפלאש - תקחו אותו.

    אין מה לחכות ל"המכשיר המושלם"... כי תמיד יהיה עוד פיצ'ר... ושיצא מכשיר "מושלם" זה דיי נדיר. אין מה לחכות. לדעתי, דיסייר או גלקסי וזהו.[br]פורסם בתאריך: 20.06.2010 בשעה 13:47:21


    http://www.vmobile.co.il/?storeid=394&view=products&id=25013#Comment641

    ^ מה אתם אומרים? לא נראה חשוד? 2600 שקל לדיזייר? (למרות שבייחס לחו"ל המחיר הזה הגיוני לחלוטין)

×
  • צור חדש...