תוכן sikl - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sikl

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    131
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי sikl

  1. א-ב-ל!! זה שהוא חכם, לא אומר עליו שומדבר מעבר לזה. אני מכיר גאונים שהם אחלה בני אדם, ואני מכיר גאונים שהם חארות, ואני מכיר גאונים שהם, well, סתם, regular joes. קיצר, זה לא אומר כלום.

    מסכים עם כל מילה. אתה בטח חושב שאתה מהסוג הראשון או השלישי? אני מוכן לשים 100 ש"ח שהזכרת על זה שרבים רואים בך אחד מהסוג השני שהזכרת. זה לא אומר שזה נכון אבל איפשר למצוא חן בעיני כולם. אם אין לך אויבים זה סימן טוב שלא עשית כלום בחיים.

    עקשן, אטום, וכן, טיפש

    עקשן - בהחלט. ומה בדיוק רע בזה? אתם מעדיף אדם שכולו זיגזגים ומסכים עם כל מה אתם אומרים?

    ובקשר לאטום וטיפש - זה בא מחבורה של דפוקים טוב נגיד "חולמים" שטוענים כי איזו מכללה סוג ב' יותר נחשבת בעולם מאשר טכניון :kopfpatsch:! אז זה מחמאה כשזה בא מכם. אני רק מקווה שאיזה תלמיד תיכון מסכן לא יקח את השטויות שאתם אומרים ברצינות ולא יגיד זה בעולם האמיתי כי יצחקו עליו הרבה. אני לא אוהד גדול של טכניון אבל להשוות את זה עם איזו מכללה :screwy:? זה כמו המצב עם כל הרוסים, חברה מצויינים אגב, שיושבים אצלנו בחוה למשתלמים שיש להם תואר שני לגיטימי לגמרי ממוסד במזרח אירופה אבל בישראל כולם חושבים שזה תואר מזוייף ולא נותנים להם עבודה נורמלית. רק מי יש לו תואר מאוניברסיטת מוסקווה או ממכון טכנולוגי על שם באומן זוכים ליחס טוב בארץ. השאר עובדים כאילו בלי תואר בכלל או באים עלינו בשביל ללמוד כמה קורסים כדי שטכניון יאשר את התואר שלהם. אכזרי ולא צודק אבל זה המצב. אתם יכולים להמשיך לחיות באשליות ולרדת עלי כמה שתרצו אבל בעולם אף אחד לא יקשיב להסברים והתירוצים שלכם על זה שמכללה זה כמו אוניברסיטה כי פשוט יניחו אוטומטית שהתואר שלכם מזוייף ולא ידברו אתכם בכלל בחברות רציניות. אני מכיר לא מעט אנשים שזה מה שקרה להם, כולל קרוב משפחה שלמד בספיר ואחר כך גילה בדרך הקשה שתואר המהנדס שלו לא שווה כלום. כשזה יקרה לכם, תזכרו את הדיון הזה ואיך ירדתם עלי. ו-TOPGUN הנכבד, רואים כמה אתה צנוע עם זה הכינוי שלך. רק בחור צנוע יקרה לעצמו TOP GUN :lol:.

    well, סתם, regular joes. קיצר
    you name it

    אני רק תוהה עד כמה אתה באמת חכם אם לא הצלחת לכתוב כמה משפטים מבלי להשתמש בביטויים מאנגלית. אני בקושי מדבר עברית ועדיין הצלחתי להסתדר מבלי לגלוש לשפה אחרת. בתור צבר, ואתה נשמע כמו צבר טיפוסי חצוף, מפתיע שאינך יכול להסתדר עם שפת האם שלך. אתה בטוח שזה 800 ולא 400? יש לי כמה דברים שהייתי מעדיף לנסח בגרמנית או בצרפתית אבל ייתכן ויש כאן אנשים בפורום שלא מבינים שפות זרות לכן אני נתקע עם העברית אבל אותך כנראה אנשים אחרים לא מענינים, הרי אתה TOP GUN :lol:.

    ד"א, sikl, תגיד לי, אתה במקרה qet1 מהפורום של אס"ט?

    לא. יש שם פורום? כי התחלתי להכנס לאתר ההוא רק כשהשביתה התחילה בשביל עידכונים.

    ואם כבר מדברים על זה, הייתכן ש-TopGun, RK ו IG זה אותו טמבל שנרשם בפורום עם שלושה כינויים ומדבר אל אצמו? כי אני מכיר מאות סטודנטים ומרצים ומהנדסים ואת השטויות שכותבים כאן אני שומע לראשונה אבל כנראה גם לאחרונה. רק מקווה שמישהו בטעות לא יחשוב שמה שאתם אמרתם כאן זה לא שטות. שלחתי קישור לדיון זה לכמה חברים המליצו לא להמשיך בדיון עם קבוצה של מסוממים (

    מכללת אורט עדיפה על טכניון
    -מה אתם\אתה מסניף? :smile1:). אמרו שלא כדאי לבזבז זמן יקר על ניסיון לשכנע חבורה מוזרה שכזו - אז אני חושב שהם צודקים ואומר לכם להתראות. תמשיכו לחשוב מה שאתם רוצים - אורט עדיף על טכניון, צה"ל זה הכי חזק, פרץ לא מפגר, אולמרט לא מושחת וש-(במיוחד עבור TOPGUN האנגלופון) Easter Bunny exists. תמשיכו לחלום עד שהמציאות תתחיל לנשוך ואז זה יכאב אבל יהיה מאוחר מדי.

    לא אני לא יכול להתאפק - "אורט של כרמיאל עדיף על טכניון" - עשית לי את היום :lol: :lol: :lol::smile1: :smile1: :smile1:.

  2. ראשי המכללות בכלל לא חתמו על כלום... הכל ספין תקשורתי... שאתה אוכל בלי מלח.

    נו, נו, נראה.

    אבל עבודת צוות עם אנשים שאתה מסתדר זה אחד הדברים הכי טובים בעבודה

    בעבודה כן. מה זה קשור ללימודים? אם לא שמת לב, למעט מקרים מסוימים כגון פרויקטים, מעבדות והכנה למבחן, ל"שיתוף פעולה" במהלך הלימודים יש שם - העתקה. חבר שלך סוציאופט ושאר הסטודנטים לא נתנו לו לעתיק תרגילי בית או שלא הצליח למצוא שותף לפרויקט ואז ברח? אבל ברצינות, נפסיק עם העניין של החבר שלך כי אולי אתה לא מבין את זה אבל זה לא מכובד לדבר על אדם שלא נוכח כאן בדיון ולא יכול להגן על עצמו אז תפסיק להזכירו.

    אבל צדקתי אתה באמת מתנשא

    לא הבנת אותי בכלל. אבל פגעת בול ברגשותי. אני כבר הולך לבכות :lol::smile1::cool2:

    לתת לך כאפה ולהוריד אותך למציאות שבה אתה לא בגובה האוורסט

    למה אוורסט? בסה"כ 190 ס"מ :lol: וכאפות תתן לאבא שלך כי בניגוד עלי הוא אולי לא יפרק אותך לחתיכות.

  3. אם אתה מטומטם- אל תפתח את הפה ותוכיח את זה לכולם

    ועכשיו כצפוי ירדת לצטט קלישאות. :s07:

    כי אתה תוקף את כל המכללות

    אני תקפתי את מכללות על רקע ההחלטה שלהם לבגוד במאבק הסטודנטים. אתה חושב שהם מתנהגים בסדר?

    יש לי חבר שלומד איתי עכשיו ברופין שעזב את ת"א בשביל מכללה, ולו רק בגלל שהאנשים שם חסרי יכולות חברתיות

    בלי להעליב את החבר שלך נשאלת השאלה - הוא :screwy:? הוא בא לשם ללמוד או מה? לעבור למוסד אחר כי "אנשים שם חסרי יכולות חברתיות" זה כמו ילד מסכן שמרביצים לו בכיתה והוא כל פעם בורח לבית ספר אחר במקום להגן על עצמו. לא היו מספיק מסיבות או שאף אחד באוניברסיטת תל אביב לא קם וצעק "הידד, כל הכבוד חמודי" כל פעם שהוא קיבל ציון טוב? אם זה כל כך חשוב לו אז תמליץ לו להצטרף לאיזה כת שבו כולם אוהבים אותך ומחזיקים ידיים ובסוף גורו של כת יעניק לו תואר שני באינפנטיליות :lol:

    חברים ותחביבים יש בבית. לאוניברסיטה באים ללמוד. רוב החברים שלי לא לומדים בטכניון. חלקם לא לומדים בכלל ובכל זאת אנשים מצויינים אז למי איכפת מה"יכולות חברתיות" של אלה שיושבים איתך בכיתה בזמן ההרצאה?

    כי אתה תוקף את כל המכללות בלי ידע מינימלי בנושא ועם התנשאות מפה על להודעה חדשה.

    המבחן היחיד שמעניין זה עד כמה המוסד שלך מדורג בעולם. זה בעייתי ולא צודק אבל זה המצב. את טכניון ואת אוניברסטאות תל-אביב וירושלים מכירים טוב מאוד עם לא מעט זוכי פרס נובל שיש לנו בין השאר'. לאונברסיטאות ב"ש , חיפה ובר-אילן יש מוניטין סביר גם כן אבל המכללות ישראליות...... אנשי המדע בעולם מכירים היטב את טכניון אבל תבוא ותגיד שיש לך תואר ממכללת *****. יצחקו עליך אולי לא ישר לפרצוף אבל בכל זאת יצחקו כי עבור האמריקאים ואירופאים זה ישמע בדיוק כמו "תואר מאוניברסיטת זימבווה" או "תואר ממכללת טמוטרקן". אולי זה מוסד מצויין אבל בכל זאת אף אחד לא יקח את התואר שלך ברצינות וזה בדוק. אז תתפלל שלא תצטרך בחיים לעבוד בחו"ל כי שם התואר שלך לא שווה ניירת שעליה הוא מודפס וזאת בניגוד לתוארים של טכניון ואוניברסיטאות שלנו. אבל למרות שאתה מנסה לעצבן אותי אני מאחל לך הצלחה.

  4. החנות באמת נראית מוזר. הם מוכרים מעט מאוד מוצרים ומבחר המוצרים די "מעניין".

    כמה מצלמות למקצוענים. במדור ביתי יש רק 2 מערכות למכירה ובמדור Synthesizer גם מציאים משהו מוזר.

    אני לא חושב ששיחת טלפון איתם תעזור כי אתה הרי לא באמת מצפה שהם יגידו שהם רמאים אם זה מצב.

    הכי טוב זה באמת לחפש המלצות על החנות או הזהרות בפורומים באנגלית. ייתכן ומדובר בעוקץ ידוע שם או לחילופין אולי מישהו יסביר למה החנות לגיטימית נראית כה מוזר.

  5. אתה יותר ממה שחשבתי.

    אולי אתה חושב שההתקפות אישיות שלך נגדי מעניינים אותי או גורמים לך להיראות חשוב או משהו כזה :screwy:? זה רק מוכיח שאתה לא מסוגל לנהל דיון ענייני ויורד לפסים אישיים כדי להסתיר את זה. הייתי עצבני על זה שהמכללות בגדו בנו וברגע שקיבלו צ'ופר מהממשלה מיד שכחו מכל הכרזות שלהם ויצאו חד-צדדית מהשביתה שהייתה אמורה להיות משותפת והשאירו אותנו לבד במערכה. אתה מביא לי דוגמאות על המכללה שלך שאני בקושי מכיר את שמה ואולי זו באמת מכללה ברמה טובה אבל לא דברתי על מוסד ספציפי אלא התייחסתי לאוניברסטאות בארץ VS מכללות. אפילו אתה חייב להסכים שמכללות (ואם זה לא נקלט טוב אצלך אני לא מדבר על רופין ספציפית אלא על כלל המכללות) בארץ כקבוצת מוסדות לימוד נמצאות ברמה נמוכה מזו של אונברסיטאות בישראל. אני מכיר לא מעט אנשים שהלכו למכללה ואחר כך עברו לאוניברסיטה אבל לא פגשתי אדם שעזב אוניברסיטה לטובת המכללה.

    "איזה יופי! התקבלתי ל-(טכניון\אוניברסיטת תל אביב \העברית בירושלים וכו' - מחק את המיותר :smile1:) אבל כדאי שאלך ללמוד במקום עוד יותר טוב - מכללת ******"
    - נשמע הזוי, לא?
  6. sikl, רואים שאין לך מושג שגם יש מכללות איכותיות שמתוקצבות אה?

    אני יודע שיש מכללות מתוקצבות אבל "איכותיות" :nixweiss: זה כבר מושג מעורפל למדי. סתם לדוגמא, אלה בטח גם חושבים שלמדו במכללה איכותית

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2804435,00.html

    וכל המורים והשוטרים שקנו תוארים בטח גם טוענים בפי מלא שלמדו במוסד איכותי והתואר שלהם אמיתי.

    הוא חושב שציון פסיכומטרי ואיזה מבחן אייקיו זה מדד לחוכמה

    אולי זה לא מדד מצויין כי אין ממש התחשבות באנשים עם ליקוי למידה וכו' אבל כשתצליח להמציא מדד אחר ספר לי על כך. אם זה לא מדד סביר לחוכמה אז אתה בטח חושב שתלמידים עם פסיכומטרי 500 כקבוצה יותר חכמים מאלה שקיבלו 700 אז כנראה שאתה מאלה שקיבלו 500 :lol::smile1:.

    אז שכל הטמבלים ימשיכו לחיות באשליות ואני מציע שנחזור לנושא העיקרי של הדיון = בנות :jump: שביתה. לדעתי גם מחר לא חוזרים ללמוד.

  7. צנוע אתה לא

    נו מה לעשות, אף אחד לא מושלם. :lol:

    גם חכם אתה לא

    כן בטח :smile1: רק בטעות קבלתי 744 בפסיכומטרי ו-148 במבחן IQ :lol:

    לא גאון כמובן אבל מספיק בשביל לא להיתקע במכללה סוג ב'. ולצורך העניין אני תמיד מעדיף אנשים הגונים וטובי לב על פני אלה שחושבים שהתוארים זה מה שחשוב בחיים אבל אתם.....אולי לא אתה אישית אבל האירגון שלכם תפס טרמפ על גבינו בשביל לשפר את התנאים עבורכם וברגע שקבלתם משהו מהממשלה ברחתם ועזבתם אותנו לבד. אז תתבישו לכם :nono: ונסגור את העניין. נסתדר גם בלעדיכם מול הממשלה.

    ובקשר להלילה, כצפוי דחו את ההסכם אבל שוב פעם לא סופית אלא בעצם העבירו את ההצבעה. מתרחש שם בהתאחדות איזה מחול שדים מוזר סביב ההחלטה וזה מתחיל להיות מעצבן. אני לא מבין על מה הוויכוח. עד כמה שאני יודע טכניון ואוניברסיטת חיפה מצביעים נגד וכך גם תל אביב ובאר שבע. החברה בחיפה הודיעו שלא יפסיקו לשבות גם אם בהתאחדות הארצית היו מכריזים הלילה על הפסקת השביתה.

  8. כבר 2:40 ועדיין אין תוצאות ההצבעה. הם הולכים לשבת עד הבוקר :sleep:?

    לדעתי ההסכם בצורתו הנוכחית יידחה. זה שהתלמידים של המכללות קיבלו את ההסכם לא אמור לעניין אותנו בכלל, מהסיבה הפשוטה שהחברה שם אינם סטודנטים בכלל. שישעשו מה שבא להם. להתקבל לאוניברסיטה נורמלית בארץ זה די פשוט ולא צריך להיות גאון בשביל זה - אז מה אפשר לצפות מאנשים שאפילו רמה מינימלית זו גבוהה מדי בשבילם :nixweiss:. טוב, לא משנה, שיהיה להם לבריאות. בכל מקרה, אני לא רואה איך מאשרים את ההסכם הזה כאשר טכניון, תל-אביב ובאר שבע כנראה החליטו לדחות אותו. ובאוניברסיטה העברית מצביעים בעד רק משום שהם ברוגז עם שונשיין או משהו כזה.

  9. עוד אימייל שקיבלתי מהמזכירות היום.

    ציטוט

    שלום לכם,נראה שהשביתה מסתיימת,אנו חוזרים ללימודים במתכונת מלאה על פי המערכת החל מיום א' 20/05/07

    סוף שבוע נעים,מזכירות הנדסה.

    לא מסתיימת ולא נעליים.

    כתבתי ש:

    אני מקווה שמישהו ימנע את חתימת ההסכם הזה.

    ןהנה זה בא:

    במהלך הלילה בין אתמול להיום (18.05) הוכנה טיוטת הסכם חדשה http://physics.asat.org.il/strike/accord1.pdf . היום ב-11:30 התכנסה ישיבת הנהלה (יו"רי הפקולטות) והחליטה להנחות את יו"ר אס"ט להצביע נגד ההסכם בישיבת ההתאחדות ב-14:00

    (ההחלטה התקבלה בהתאם לקו שהתווטה הועידה ביום רביעי, מתוך כוונה לדחוף את העברת חוק זכויות סטודנט ביום שני - שהינו תקדימי בעל חשיבות רבה)

    התאחדות הסטודנטים החליטה היום (שישי) לדחות למחר את ההחלטה האם לאמץ את הסכם הפשרה המוצע. בחלק מאגודות הסטודנטים, בהן הטכניון, הוחלט לדחות את ההסכם.
    :yelclap: :yelclap:

    אגב, שמעתם משהו על מכירת איסתא? - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3396163,00.html

  10. אנחנו באותו מקום כמו מדינות עולם שלישי! איזה גאוה למדינה

    אם זה נראה כמו מדינת עולם שלישי, מתנהל כמו מדינת עולם שלישי ונשמע, מריח ונדפק כמו מדינת עולם שלישי - זה באמת מדינת עולם שלישי. ברוכים הבאים למציאות.

    המחירים לא סבירים? אל תקנה בארץ. תקנה פחות משחקים. גישת ה"מגיע לי" מגעילה ולא תורמת לאף אחד. מחיר יקר הוא אף פעם לא תירוץ לגנוב

    באמת ואו, איזו עליונות מוסרית אתה בטח מרגיש :lol: מעניין אם הייתה עדיין מרגיש ככה אם הייתה צריך להתפרנס משכר מינימום. אני אישית מרוויח לא רע אבל המון אנשים בארץ כן עניים, רבים נאלצים להיות עבדים לחברות כח אדם וכו' ואני אומר שגם להם מגיע גישה לתוכנות מחשב ומשחקים טובים. אני לא מכיר אותך אבל אני מוכן להישבע שאם עכשיו היינו רואים את המחשב שלך היינו מוצאים שם תוכנה לא חוקית. וגם אל תשכח להגיש בקשה, לשלם ולקבל אישור בכתב כל פעם שתעשה גיבוי לאיזה CD עם וגם לא לשכוח לקנות רשיון תוכנה עבור כל אחד מהמחשבים שלך בנפרד והכי טוב שתשלח למר גייטס צ'ק פתוח. וגם אל תשכח שאסור לצלם

    אפילו דף בודד מספרי לימוד ללא אישור בכתב. גם אם אתה צריך רק דף אחד מתוך הספר אתה חייב ללכת ולקנות את הספר, הרי אסור לגנוב ואתה כל כך מוסרי :yelclap: או שמה אתה נגד הפרת זכויות יוצרים רק כשזה נוח לך?

  11. כלומר אם אתה משלם 50 דולר לשנה מותר לך לגנוב כמה מאות אם לא אלפי דולרים של משחקים?

    בהחלט כן. ולדרוש 300 שקלים עבור משחק - זה לא גניבה? 50 ש"ח - אנשים היו קונים, 150 גם כן אבל 300 ש"ח?! :kopfpatsch::screwy: זה כולו משחק.

    מצויין שיש פיראטים כי אחרת רק העשירים היו יכולים להרשות לאצמם לשחק.

  12. או ואוי לנו אם יקבלו את ההסכם הזה. אין הורדת שכר לימוד ואין יישום מסכנות וינוגרד ואין פיזור ועדת שוחט אבל יש זכות וטו - זאת אומרת הם ימליצו לעלות שכר לימוד פי 10 , אנחנו נטיל וטו ואז יקימו ועדה חדשה ונחזור לשבות. זה בדיוק מה שהולך לקרות ונשאלת השאלה למה לכל הרוחות הייתה שביתה של חודש :kopfpatsch:. הממשלה מפחדת שיעבור חוק בכנסת שהרבה הרבה יותר נוח לסטודנטים והם מנסים למנוע את זה בעזרת הסכם קיקיוני נוסף. רק שהפעם כל השונשיינים למיניהם מרגישים שאין עוד רווח פוליטי לעשות מהשביתה וכמו ילדים טובים ייתכן וימכרו אותנו לאולמרט. אני מקווה שמישהו ימנע את חתימת ההסכם הזה.

  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3400381,00.html

    מהההההההה זההההההההה :kopfpatsch: :kopfpatsch:?!

    הם התחרפנו לגמרי? אני מקווה שלא הולכים לקבל את ההסכם הזה. הוא גרוע יותר מההסכם הקיקיוני הקודם שהציעו. לקבל את השטות הזו ולהתקפל עכשיו אחרי ששובתים חודש ימים ומשהו סוף סוף מתחיל לזוז בכנסת זה שיא הדיביליות. עדיף לנסות ולגרום לכנסת להצמיד ולהשוות את שכר הלימוד למשכורת ממוצעת במשק בחקיקה ואם יחזירו חלק מהתקציבים שקוצצו אז נצחנו.

    במידה ולא יגיעו נציגי הסטודנטים להסכמה על ההמלצות - תמונה אישיות ציבורית כמגשר.

    תמונה על ידי מי בדיוק? עוד איזה "בדימוס" הניטרלי כביכול? זה לא רציני. :sleep:

    בתמורה להגדלת כוחם של הסטודנטים והשפעתם על גובה שכר הלימוד, על פי ההסכם החדש יוקפא גובה שכר הלימוד רק לשנה הבאה בלבד. כזכור, בהסכמים הקודמים שהציעה לשכת ראש הממשלה הוצע כי לאחר שיוקפא שכר הלימוד לשנה אחת הוא ירד בשלושה אחוזים בשנה שלאחר מכן.

    :s05:

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/582/308.html

    בהצעת הפשרה החדשה נכתב כי אולמרט יהיה מחוייב להשבת התקציבים המקוצצים למערכת ההשכלה הגבוהה אך לא נקבע גובה הסכום המדובר או מסגרת זמן להעברתו.

    לא ממשלת אלא מאולמרט שכנראה עוד מעט הולך הביתה. למי איכפת מהתחייבות שלו. מה גם שכידוע הניסוח שלא כולל סכום מפורש ומסגרת הזמן לביצוע בדרך כלל אומר דבר אחד ויחיד: תקבלו כמעט כלום וגם זה כשחזירים ילמדו לעוף.

    בקיצור, מקווה שהבושה הזו לא תתקבל ע"י ההתחדות.

    ולכל החוששים מביטול סמסטר: לא לדאוג, בהתחשב בעובדה שהלבנונים הולכים לדפוק אותנו שוב בקיץ הסמסטר הזה היה "מת מהלך" עוד לפני השביתה.

  14. בגלל שרוב הסיכויים שאתם תשבו בכלא במקומו אם תתנו לו מכות

    בהחלט. כמובן בתנאי שיוכלו למצוא ולזהות אותו לאחר שאני אקצץ את הגנב :bash: ואתן לכלבים שלי :pissed: לאכול את מה שנשאר ממנו :cool2:.

    נראה את השוטרים הדפוקים, שאף פעם לא מצליחים (ולא מנסים אפילו) לתפוס גנבים פשוטים, מוכיחים משהו נגדי ללא ראיות וללא גופה.

  15. אני בדרך כלל לא קורה טוקבקים באתרים אבל עכשיו ראיתי במקרה משהו מעניין:

    מאבקכם צודק לחלוטין

    שבוע הבא הוא שבוע חבר הנאמנים בבאר שבע ובהמשך גם באוניברסיטאות אחרות. שבוע זה הינו קריטי להמשך הזרמת כסף גדול מאד לאוניברסיטאות ע"י תורמים מחו"ל. אגב, הם תורמים הרבה יותר כסף משמגיע דרך שכר הלימוד. האוניברסיטאות לא יעמדו בהשלכות של שביתה והפגנות בשבוע זה ויעשו הכל על מנת שתחזרו ללמוד עד שבוע זה ולכן תמשיכו עוד קצת ותקבלו הכל, כולל תמיכה של ועד ראשי האוניברסיטאות את מול הממשלה- ויש להם הרבה כוח. אגב, האיומים שלהם באו ממצוקה- הם רוצים שהשביתה תיגמר עד שבוע חבר הנאמנים ולכן איימו עליכם כי זה הכי קל. כעת אין באפשרותם לאיים עליכם יותר- ראיתם זאת היום, ולכן הם יתחילו לאיים על הממשלה ולהפעיל עליה את כוחם שילך וייתעצם עד לתחילת השבוע הבא ובכך הם יעזרו לכם ובוודאי שלא יענישו אתכם או יבטלו את הסמסטר. תמשיכו עוד קצת ותרוויחו בגדול. אל דאגה, המרצים והמתרגלים אתכם.

    מעניין האם יש רגליים לדבר :nixweiss:. אם כן אז זה יכול להיות חשוב.

  16. גם בצד השני יש בני אדם, עם עקרונות ומוחות ושכל, והם יודעים מה הם רוצים.

    אני לא חושב שמדובר כאן בעקרונות. יש פקידי אוצר שחייבים לאזן תקציב. טוב מאוד. הבעיה שלי איתם זה שהם לא הולכים לקצץ איפה שיש עודפים אלא הולכים לאיפה שנדמה להם שיהיה קל יותר להשיג את הכסף. סתם לדוגמא, נגיד הם חייבים לקחת ממגזר כלשהו סכום מסויים. יש פקידים בבנק , בכירים בעיריות וכו' עם המשכורות המנופחות - אבל איתם פקידי האוצר לא יתעסקו כי יד רוחצת יד והמבין יבין. יש חרדים עם הישיבות שלהם אבל גם בהם פקידי האוצר מפחדים לגעת, כי זה בהכרח יביא למהומות אלימות מצד דוסים.

    אז הם בוחרים לקצץ תקציבים לאוכלוסיה שלא מפחידה אותם - הסטודנטים ועתיד החינוך בישראל לא מעניין שם את אף אחד.

  17. סתם הם מנסים לייצר ספין. שיווצר רושם בציבור שהם משתדלים להגיע להסכם ורק הסטודנטים "הדפוקים" לא מסכימים. ואולי גם בשביל ליצר לחץ על הנהגת הסטודנטים להתקפל, כי לצערי יש לא מעט חרשנים שלהם לא איכפת מכלום למעט הציונים :pissed: והסכמים מהסוג הזה בוודאי מוצאים חן בעיניהם.

    במקרה גרוע ביותר, מה יקרה אם השביתה תמשך ללא תוצאות :nixweiss:?! אולי יהיה ביטול סמסטר. נו אז יבוטל, אפשר לחשוב אסון גדול :cool2:.

    נמאס מכל הבכיינים שבוכים על הסמסטר הזה :bash:. יש גם דברים חשובים יותר מהציונים שלהם.

  18. שמעתי שיש סטודנטים בטכניון שהולכים להרצאות, ומתקיימים לימודים או משו בסגנון.. =\ זה יכול להיות?

    יש מעבדות, פרויקטים וכו' אבל אין שיעורים.

    אבל אני בטוח שיש כמה, איך לומר את זה בעדינות, מאותגרים חברתית :screwy: שאולי באים ויושבים בכיתה ריקה לבד או עם המרצה. היה לי ידיד בתיכון שהיה נוהג לבוא לשיעורים למרות השביתה. הוא בא לכיתה וישב כמה דקות ואז הולך הביתה :screwy: חוץ מזה היה בחור טוב :lol:.

  19. אז אצלנו בטכניון, יש שביתה יום ראשון?

    בטח.

    היום בצהרים, לאחר ישיבה משותפת, פרסם ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה) את ההודעה המאיימת על הסטודנטים שאלו שלא ישובו ללמוד ביום ראשון מסתכנים באיבוד נקודות זכות בסמסטר, ואלו שכן יגיעו יקבלו הקלות והשלמה של החומר החסר. להודעות של ור"ה בכלי התקשורת אין שום משמעות, נא לא להתייחס אליהן. חבל שור"ה יוצאת בהודעה חד-צדדית שעלולה לפגוע גם במטרותיה. נזכיר שהמאבק הוא לא על שכר הלימוד בלבד, אלא על כל העתיד והתקצוב של מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל שהוא אינטרס ברור גם של ור"ה. כמו כן זהו איום חסר שיניים. אין לור"ה דרך להבטיח הקלות לסטודנטים מסוימים או לוודא מי מהסטודנטים אכן הגיע להרצאות.
    אס"ט מודיעה כי לא תיכנע ללחצים הן מבית והן מחוץ !

    לאור המעורבות והאיכפתיות שמפגינים הסטודנטים בטכניון ברור לנו שאין כוונה לשבור שביתה ע"י אף סטודנט, שכן חשיבות עתיד ההשכלה הגבוהה עולה על הפגיעה האפשרית מבחינה אקדמית.

    אס"ט מתחייבת לעמוד מאחורי כל סטודנט וסטודנט, ולוודא שהפגיעה בו תהיה מינימלית. השלמת החומר שאמור היה להילמד עד ליום החזרה ללימודים ותנאי החזרה מהשביתה יהיו חלק מההסכם אליו נגיע בסוף המאבק.

    אס"ט תוודא שלא מתקיימים שיעורים בטכניון ביום ראשון (למעט המעבדות המאושרות), ותארגן פעילויות מחאה כנגד האיומים שנועדו להחליש את אחדות הסטודנטים בטכניון.

    התקופה הזו היא באמת בעיתית לשביתת הסטודנטים כי הממשלה מתפוררת וייתכן שזו הייתה טעות לשבות עכשיו. אבל לדעתי אפשר להעביר קו דימיון בין השביתה הזו לבין מלחמת לבנון האחרונה - אולי לא היה צריך להתחיל בזה אבל אם כבר נכנסו למערכה אז חייבים להשיג תוצאות. דבר הכי גרוע שאפשר לעשות זה להפסיק מבלי להשיג תוצאות. הפסיקו להלחם בלבנון מבלי להשיג תוצאות וכולם רואים איך זה דפק את המורל בישראל והערבים חוגגים. אם נפסיק לשבות עכשיו זה ירסק את מחאת הסטודנטים להרבה זמן.

  20. דווקה לא שמתי לב לבעיות עם החמור אבל יש לי בעיה אחרת - הורדות דרך רפידשרה התחילו להתנתק לעיתים קרובות באמצע התהליך. מה שחשוד זה שהניתוקים התחילו מיד לאחר שבזק בינלאומי קצת הוזילו את החבילה שלי. לפני זה לא היו בעיות ולדעתי משהו אכן מסריח בממלכת הבזק. מעניין אם זה רק אצלי יש בעיה עם רפידשרה.

  21. נשיאי האוניברסיטאות מזהירים: סטודנטים שלא יגיעו גם בשבוע הבא ללימודים מסתכנים באובדן הסמסטר הנוכחי. במודעה שתפרסם מחר ור"ה (ועד ראשי האוניברסיטאות) בכל עיתוני יום השישי ייקרא ציבור הסטודנטים להתייצב ללימודים כבר ביום ראשון הקרוב, תוך הבטחה כי מי שיעשה זאת יזכה להארכה של שבועיים בסמסטר והתחשבות בכל הנוגע להשלמת חומר הלימודים וציוני המבחנים. לצד זאת תופיע האזהרה בנוגע לסטודנטים שיחליטו להמשיך את השביתה שהחלה לפני כשלושה שבועות.
    אזהרה: מי שלא יחזור ללמוד - יאבד את הסמסטר

    אווווווווווווו, איזה פחד. מרצה רשע מאיים עלינו, אני עוד מעט בוכה מרוב פחד :lol::smile1::cool2:

×
  • צור חדש...