תוכן portance - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

portance

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    189
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי portance

  1. אוקיי ומה לגבי ספק הכוח, אי אפשר להחליף לו מאורר נכון? חבל כי זה מאורר רגיל של 120 בקוטר של 25 בדיוק כמו הAF12025L שיש לי.

    עוד דבר המארז שיש לי עכשיו כל מקום שאני נוגע בו זאת אומרת בחלק העליון ובדלת השמאלית והימנית זה עושה לי זרם חשמלי באצבעות. למה זה? יכול להיות בגלל שזה מארז ג'נרי? ועוד דבר מה קובע את הRPM של המאורר של ספק הכוח? ככל שמעמיסים עליו בחומרה כמו למשל מחברים לו כרטיס מסך ב1000 שקל או ככל שהטמפרטורה בתוך המארז גבוהה ואז הוא מתחיל להסתובב מהר יותר ואז הוא בעצם מרעיש יותר. ובמילים אחרות אם הטמפרטורה שבתוך המארז נמוכה אז גם מהירות המאורר של הספק נמוכה? דרך אגב אם אני יקנה WD40 אז זה יעשה לי את המאורר של הספק כח יותר שקט?

  2. פתחתי עכשיו את ספק הכוח שלי כזכור FSP 300W PNR וראיתי שהמאורר שלו לא מחובר לפינים. נראה כאילו מודבק על 2 החוטים של המאורר משחה לבנה וזה נראה כמו מסטיק לעוס וגם יש חוט אדום וחוט שחור והם רחוקים מאוד אחד מהשני אז מה אתם אומרים על זה? כנראה שאי אפשר להחליף אצלי מאורר לספק הכוח.

    ועוד דבר החלפתי עכשיו מארז למארז ג'נרי מעפן אבל עדיין מארז שיש לו מקום ל2 מאוררי 120 וחיברתי את שני הAF12025L ל3 פינים של הלוח אם שלי הלוח אם הוא של 945GZM3 דרך אגב הלוח אם הכי גרוע שיש בעולם. חיבור 1 נקרא AUX FAN1 והחיבור השני נקרא SYSFAN1 סה"כ 2 חיבורים בלוח של 3 פינים. הבעיה היא שאני לא רואה את 2 המאוררים בSPEEDFAN והם כמובן מסתובבים. למה זה?

  3. NIKE אחי אם תשים לב לא אני פתחתי את הת'רד הזה אבל הנושא הזה מעניין אותי. לפני שנה בערך פתחתי פה ת'רד בנושא והיה דיון ארוך על החלפת מאורר לספק הכוח ולפי מה שאמרו לי צריך להלחים וזה בלגן בכללי. האמת היא שיש לי מארז ג'נרי של אייבורי אתה יודע המארז הקטן השחור החלק שיש להם בתצוגה. אין במארז מאווררים. כרטיס מסך אונבורד וקירור סטוק של . והטמפרטורות הם 47 מעבד 56 דיסק קשיח 47 האמת היא שקניתי לפני יומיים 2 מאוררים של AC דגם AF12025L במטרה לשים אותם במארז שיש לו 2 חיבורי 120 מ"מ שאני לוקח מחבר מחר במטרה שהמחשב יהיה שקט. החשיבה שלי היא שהמאורר של ספק הכוח שלי מסתובב מהר מדי וזה מה שעושה רעש והסיבה שהוא מסתובב מהר מדי היא בגלל הטמפרטורות הגבוהות בתוך המארז. הספק כוח הוא FSP 300W PNR שיש לו מאורר 120 מ"מ. ודרך אגב בדקתי ובדוק שהרעש בא אך ורק מהספק. בכל מקרה אני אשמח אם תסביר לי איך להחליף מאורר לספק הכוח. אם יש זה יהיה הכי טוב.

×
  • צור חדש...