תוכן דין. - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דין.

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    78
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי דין.

  1. ...ובכלל ממיר הHD נחשב פחות טוב באיכות התמונה של ערוצי הSD מאשר למשל ה3100S.

    תודה אבל מה שמעניין אותי זה מה יהיה יותר איכותי - ערוצי SD ממיר ה-HD דרך חיבור DVI\HDMI או ערוצי SD ממיר רגיל דרך קומפוננט\S-Video?

  2. SVIDEO זה חיבור יותר איכותי מקומפוסייט, האות מפוצל שם לשני חלקים. חיבור מאוד איכותי זה בטח לא.

    לגבי איכות התמונה אני לא יכול לעזור לך מה שבטוח זו לא תהיה איכות תמונה של טלווזית LCD יעודית בה יש מעבדים יעודיים לטיפול בוידאו והתאמתו למסך LCD.

    לדעתי איכות התמונה של שידורי יס נראית לא משהו על כל טלווזית LCD אז במסך הזה זה יראה קצת פחות טוב. מה שכן אני מניח שזה בהחלט סביל כל עוד צופים מרחוק.

    .

    תודה רבה, ונראה לי שאחליף לממיר HD ואנצל את כניסת ה- במסך.

  3. shuy - אתה עוזר לו או ממלא לוטו ? :lol: (אין לך באמת מושג הא ? ;) ).

    אז קודם כל זה תלוי בממיר, אם אין לך ממיר HD אז אין לך קומפוננט זה בטוח. אם יש לך את ה3100S עם הלוגו הכחול - אז תוכל לחבר אותו למסך בעזרת חיבור SVIDEO וזו תהיה האופציה הטובה ביותר. יש גם ממיר 3100 עם לוגו ירוק שגם כן יש לו SVIDEO אבל עם חלק מהמסכים הוא פועל ועם חלק לא.

    אופצייה פחות כדאית אבל קצת יותר איכותית היא עם ממיר שיש לו סקארט שתומך בRGB (ה3100 למשל) ולקנות ממיר אקטיבי מסקארט לקומפוננט, אבל הוא עולה באיזור ה400 ש"ח ואני לא חושב שזה כזה כדאי.

    תודה רבה, אבל דווקא הבנתי ש-SVIDEO הוא הנחות מהחיבורים הקיימים ואפילו קומפוזיט עדיף עליו, לא?

    שאלה נוספת היא לגבי איכות התמונה, האם המסך יתפקד כמו לכל דבר (כלומר לבוא להדליק לצפות ולהנות) או סוג של חיבור "חאפרי" למסך שבו איכות התמונה נופלת מטלוויזית Metz משנות ה-80? :nixweiss:

×
  • צור חדש...