תוכן manganga7 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

manganga7

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    76
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי manganga7

  1. 4041

    זה הציון שאני קבלתי ב-3DMARK06, איך הוא?

    אתם יכולים לראות מה המפרט שלי בצד.

    הכרטיס או שום רכיב אחר במערכת לא עברו OC אז אני משער שאני יוכל להעלות את הציון מעט בעתיד.

    -אופס, מצטער לא שמתי לב, כך שבעצם עשיתי את הבדיקה עם 05 ולא 06 :kopfpatsch:.

    בקיצור אאיך הציון, והאם הוא משקף את המפרט שלי?

  2. ויכוחים כל הזמן איזה חברה יותר טובה או INTEL ... זה מטופש

    יש מעבדים משתלמים יותר ופחות וזה לא תמיד אינטל שמשתלם יותר או AMD

    -אף אחד כאן לא טען ש- יותר טובה מ-INTEL או להיפך.

    בסך הכל הצגתי עובדות, והעובדות מראות שאם כבר אתה עומד לקנות מעבד ב-1000 שקל +- עדיף לך לקחת את ה-E6300 מאשר ה-X2 4200!.

    יש מעבדים משתלמים יותר ופחות וזה לא תמיד אינטל שמשתלם יותר או AMD

    -מסכים איתך ב-100% אחוז אבל שוב אף אחד לא טען כך. אתה מכניס לאנשים מילים לפה או מפרש את מה שהם אומרים בצורה לא נכונה.
    די כבר להיות פאן בויז !
    -תאמין לי שבסדיון הזה אין פאן בויז (אולי חוץ מ-Urib שהתחיל את כל הוויכוח הזה).
    הCORE DUE לא משתלם בכל המקרים !!!!! ממש לא !

    -ממש אבל ממש לא!. זה נכון שבשוק הנמוך/מאד נמוך הוא לא כדאי, אבל בשוק הבינוני והגבוה הוא הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות. לדוגמה ה-E6300 מסוגל להביס אפילו את ה-FX62 (שהוא מיועד לשוק הסופר גבוה של AMD).
    לא חייבים לבחור חברה אחת ואז להמליץ רק עליה.

    אני חוזר שנית : די כבר להיות פאן בויז !

    -מה אתה רוצה, אני לא מבין. משהוא אמר את זה בכלל?! (בפעם העשירים בערך). אבל מה שכן הוא שאם אתה מתכוון לקנות מעבד בתקציב של 1000 שקל בערך אז ה-E6300 עדיך על ה-X2 4200.
    אולי יש לCORE יחס מחיר ביצועים טוב אבל הוא בהחלט לא מתאים לכולם ואני גם לא מסכים שיחס המחיר ביצועים שלו הוא ללא עוררין הטוב ביותר עבור כל מפרט
    שוב זה טלוי לאיזה סוג של מפרט. לשוק התקציבי הוא באמת לא הבחירה הכי טובה אבל לשוק הבינוני/גבוה הוא האפשרות הכי טובה שאפשר לרכוש בכסף (ותסכים איתי שרוב המחשבים שנקנים על ידי מחשבים מיועדים לשוק הבינוני/ נמוך שלשם כן נכנסת סדרת ה- 2 DUO.
    ודבר אחרון, 90% מהאנשים לא מתקרבים לOC אל תשכח את זה
    -דבר ראשון: זה קצת פחות מ-90% שמתעסקים ב-OC. דבר שני הוא זה שיכולת האוברקלוק של סדרת ה- 2 DUO נובעת מכך שהמעבדים של הסדרה הזאת צורכים פחות חשמל ומתחממים פחות. נוסף לכם המעבדים הללו גם יותר חסכוניים בצריכת חשמל וזה תחומים שכן נוגעים לאנשים הפשוטים שלא מבינים במעבדים.

    ודבר אחרון: חבוב תאמין לי שאני לא פאן בויז, פשוט יש עובדות ואני הולך לפיהם!

  3. ל-Urib,

    זה ברור כשמש שאתה פאן בוי מושבע של לכן אתה מנסה בכוח לדחוף את דגמי ה-X2 4200 וה-X2 3800 שלך לכל חור אפשרי. אתה יכול להביא כמה בנצים שאתה רוצה אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדות החותכות: E6300 הוא מעבד הרבה יותר משתלם מה-X2 4200.

    עכשיו, בנוגע לכמה מהטיעונים שלך:

    אמרת שה-X2 3600 יכול לתת ביצועים זהים ואף לפעמים יותר טובים מה-E6300 כשמבצעים לו אוברקלוק. תשובתי אליך היא: תחשוב לאיזה ביצועים ה-E6300 יגיע אחרי OC קטן. אתה ממש לא יכול להכחיש שלסדרת ה- 2 DUO יש פוטנציאל אובקלוק הרבה יותר גדול מסדרת ה-ATHLON64 X2 ל-AM2. והוכחה לכך היא שניתן בקירור סטוק להגיע עם ה-E6300 ל-GHZ בלי הרבה מאמץ עם זיכרונות ולוח אם ממוצע. כלומר לשורה התחתונה למעבדים מסדרת ה- 2 DUO יש פוטנציאל גדול יותר משל מתחריהם מבית AMD!!

    אמרת שאחד מהיתרונות שיש בקניית מערכת המבוססת תושבת AM2 היא האופציה לשידרוג עתידי ל-K8L. תשובתי אליך היא: דבר ראשון זה לא בטוח שתושבת ה-AM2 תתמוך ב-K8L. דבר שני-עד שייצא ה-K8L הוא יצטרך לחכות הרבה זמן (8 חודשים אם אני לא טועה). בנוסף לכך ה-K8L יהיה מיועד לשוק הגבוה כך שסביר להניח שהוא ממש לא יקנה אותו אלא מעבד לשוק הביינים. כלומר בשורה התחתונה אתה מדבר על העתיד הרחוק מאד. פותח האשכול צריך פתרון לעתיד הקרוב/ההווה לכן סביר להניח שהוא לא יוכל לחכות את תקופת הזמן הזאת.

    אמרת גם שבאופליקציות וסביבות שתומכות ב-64BIT המעבדים של הרבה יותר טובים מסדרת ה- 2 DUO. תשובתי אליך היא שקודם כל אתה צודק. אכן בדרך כלל הם ייתנו ביצועים קצת יותר טובים המעבדים ממשפחת ה- 2 DUO אבל מה שאתה צריך לזכור זה שעדין הסביבה השולטת היא של 32BIT ולא 64BIT

    ולבסוף אל תשכח שגם לאינטל יש פה וגן היא מתחננת מעבדים חדשים שיתחרו במעבדים החדשים של כך שאתה לא יכול לבוא ולהציג צד אחד של המטבע. צריך להשוות בין המעבדים של שתי החברות ואז להחליט מה יותר משתלם.

    וזהו :)

×
  • צור חדש...