תוכן ykantor - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ykantor

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    29
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ykantor

  1. ...כי ראש המפלגה שלו (הוא ראש הממשלה) דווקא נמצא בעברו השני של המתרס - ביבי בעד להפריט ה-כ-ל (והפרטות טובות ת-מ-י-ד אך ורק לעשירים).

    זה לא פופולרי להגיד אבל הפרטות הן בהחלט לטובתנו, אבל תלוי איך עושים אותם. מפעל הנשק הקל של התעשיה הצבאית הפסיד במשך שנים. לאחר שהופרט והועבר לקרית שמונה, התחיל להרויח.

    מצד שני, כשמפריטים מונופול כמו הדואר יש בעיה. ברגע שמונופול מופרט הוא מעלה את המחירים לשמיים. הפרטה כזו צריכה להיעשות יחד עם בנית מנגנון פיקוח על המונופול.

    יש גם מקרי ביניים. בהולנד הפריטו את הרכבות. קודם הם היו מצוינות ודיקניות אבל הפסידו בגדול. אחרי ההפרטה רכבות התחילו לאחר או להיתקע סתם באמצע המסילה, והמחירים לנוסע מזדמן התיקרו מאוד.

    המדינה רעה בניהול ולטובת כולנו עדיף לתת את הניהול לחברה מסחרית, אבל בפיקוח מתאים.

    יהודה

  2. המכס טוען שהדואר מטעה את כולם כאילו נכפה עליהם הסידור החדש. למעשה הדואר ביקש מהמכס להעביר אליו את הטיפול במכס של חבילות ( 2 עד 20 ק"ג) כפי שהדואר כבר מטפל במכס של משלוח EMS .

    ראה http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=758144&pid=54

    כלומר הדואר בחוצפה גם מנסה לגבות עמלות מופרזות וגם מתלונן שנכפה עליו הסידור הזה.

    יהודה

  3. חברת הדואר סתם החליטה לגבות סתם 38 ש"ח.

    לפני שנתיים רשות הדואר הפכה לחברת הדואר ומאז היא מנסה למצוץ מאיתנו עוד ועוד כסף, כדי שהמנהל שלה יוכל לקחת הביתה בונוסים של מיליונים.

    אבל הרשות להגבלים עסקיים קימת כדי לטפל במקרים כאלה, מקרים שבהם מונופול או קרטל מנצלים את כוחם לרעה. חבל שכגוף ממשלתי הרשות מגיבה ממש לאט.

    דוגמא לתגובה שלה: "

    הודעה לעיתונות: 17 באוקטובר 2010

    הממונה על הגבלים עסקיים שוקלת להכריז על דואר ישראל כבעלת מונופולין בגישה לנמעני מרכזי חלוקת דואר ולהורות לה לאפשר למתחריה גישה אליהם".

    כל מי שרוצה לפעול נגד המונופול של חברת הדואר צריך לפנות לרשות להגבלים עסקיים ולמחות על הגזירה הזו של חברת הדואר. http://www.antitrust.gov.il/pratim.htm

    אולי זה לא נראה קשור, אבל אם בארץ היתה שיטת בחירות איזוריות (כמו בארה"ב , צרפת) אז כל אחד מאיתנו היה פונה לחבר הכנסת של האיזור שלו, והוא היה כבר פועל במרץ נגד הגזרה הזו.

    אני פניתי כבר באימייל לרשות, עכשייו תורך

    יהודה

  4. מבחינתך ? כמעט כלום.

    חסר הרבה אופציות מתקדמות שאתה בחיים לא תמשתמש בהם.

    אם אתה תוהה אז יש שם UPDATE, פייר וול, שירותי הדפסה ורשת מלאים, ואפילו חבילות מעודכנים מאד, קצת קשה לה להסתדר עם עברית "ישר מהקופסא" אבל זה לא משהו שאי אפשר לסדר, אהה זה אפילו כולל SP3 בגרסאות האחרונות שהם מציעים.

    איך ניתן להוסיף עברית? (הכוונה לקבל hebrew enabled , כלומר תפריטים באנגלית)

    יש לי מחשב ישן , ואני מקווה ש tinyXP יחיה אותו.

    תודה

    יהודה

×
  • צור חדש...