תוכן yonatanph - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yonatanph

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    646
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי yonatanph

  1. אני חייב להגיד שאם בתחילת הדיום עוד חשבתי שיש משהו בדבריו של אורן, וחשתי שדניס קצת הגזים עם ההערה הראשונית שלו - ככל שהדיון הזה התקדם הוא נהיה פשוט הזוי יותר ויותר.

    אורן פשוט מסרב בכל תוקף לקבל כל פיתרון שהוצע לו. נאחז בנואשות ברגשות הפגועים שלו והנזק הנוראי - כספי ורגשי - שנעשה לו.

    עובד של החברה שציין מספר פעמים שהוא לא נציג שלה ולא מייצג אותה אלה רק עובד שם ועונה פה כאדם פרטי הסכים להגיע אליך על חשבונו כדי לתת לך את הכבל ששכחו לספק לך בטעות (טעות שהודו בה והתנצלו עליה עוד בדף הראשון) - ואתה בשלך.

    אני באמת שלא מבין למה דניס ממשיך לנסות, פשוט בזבוז זמן לדבר אתך.

  2. אוקי , אז הנה הרשמים הראשוניים שלי:

    שיחקתי משהו כמו 4 שעות (עד 5 בבוקר) , היו לאגים אבל אני לא בטוח אם זה בגלל המשחק או שכרטיס המסך שלי פשוט לא סוחב.

    בכל מקרה , הנשקים מעולים , המפות אחלה , שיטת ה- CP גורמת לך לרצות לשחק עוד ועוד...

    יאאלה לעבודה (כלומר לעבודה האמיתית) ואז חוזרים הבייתה לשחק עוד קצת.

    איך התקנת את המשחק? הוא לא נתן לי להתקין אותו...

  3. דואר @#%%^@

    בדקתי באתר של הדואר ואני רואה שכתוב שם שהדוור היה אבל לא היה אף אחד במען אז זה נשלח לסניף הקרוב.

    הבעיה היא ששלחתי את זה לעבודה ושם הקבלה מאוישת 24 שעות. מבירור קצת יותר מעמיק ושיחה עם פניות הציבור מסתבר שבגלל החופש הגדול הילדים של הדוורים עוזרים או מחליפים אותם או משהו ושמי שעושה את הסיבוב הוא נער בלה בלה בלה.

    עכשיו אני צריך לצאת מהעבודה מוקדם וללכת לסניף לאסוף את החבילה.

    למה אני משלם על שירות כזה?

    בושה וחרפה >:(

  4. 1) עד כמה חשובות לך זוויות צפייה רחבות יותר ומכלול צבע מלא יותר?

    זווית צפייה רחבה לא חשובה. מכלול צבעים יהיה נחמד מאוד אבל הרבה יותר חשוב לי איכות/חדות טקסט (טקסט מטושטש משגע אותי).

    2) תאר את השימושים קצת יותר בפירוט, האם תראה תוכן ווידיאו? האם קיים סיכוי שתשב בחלק מהזמן לא בדיוק ישירות מול המחשב אלא בזווית (לדוגמה כששני אנשים משחקים או רואים סרט ביחד)?

    רואה ווידיאו (אבל לא HD). אני יושב תמיד ישירות. משחקים וטקסט זה השימוש העיקרי שלי.

    3) עד כמה חשובה לך ארגונומיה?

    חשוב, אבל לא קריטי.

    4) מהי מסגרת התקציב? הבנתי שאתה לא ממש יודע כרגע ולא רוצה להגביל סתם, אבל מצד שני אתה אומר שאתה לא אוהב לזרוק כסף סתם כך שבטח יש לך איזה שהוא סכום שהוא מחבחינתך סכום מרבי.

    תקציב של 2500שח' נראה לי סביר, כאשר אני מוכן לחריגה אם זה ממש שווה את זה.

  5. אני משדרג מסך בתדירות דיי נמוכה אבל מוודא שאני רוכש מסך איכותי.

    לדעתי המסך הוא לא הרכיב שתורם הכי הרבה להנאה מהמחשב אבל הוא הרכיב שיכול לגרוע הכי הרבה מההנאה. מסך מדהים לא בהכרח ישפר את החוויה על פני מסך טוב אבל מסך גרוע יהרוס לך את כל חווית המחשב. לכן במסכים אני בד"כ לא חוסך. מצד שני אני גם לא נוהג לזרוק כסף מהחלון ולכן אני טורח לעשות סקר שוק ומחקרים. כיום אני הברה פחות מקושר בתחום כמו שהייתי פעם - ולכן קיויתי לקבל פה המלצות שיכוונו אותי בכיוון הנכון.

  6. אני חושב לקנות מסך חדש בגודל של 23-24 ורציתי לדעת האם יש מסך כיום שנחשב כבחירה הרצויה?

    לפני כשנה+ הDELL22 היה הבחירה האוטומטית לכל מי שחיפש מסך חדש 22'. זאת הייתה ההמלצה שחזרה על עצמה אינספור פעמים בפורומים.

    רציתי לדעת האם יש כיום מסך בתחום ה23-24 שהוא היורש הרוחני? מסך שעליו אפשר להמליץ ללא היסוס וללא מתחרים?

    (בכוונה לא ציינתי תקציב, כי השיקול שלי הוא לא שיקול תקציבי אלה שיקול עלות/תמורה ואיכות המסך -- אני מוכן לשלם יותר אם זה שווה את זה).

    אין לי בעיה לחכות חודשיים שלושה אם יש דגם שאמור לצאת בקרוב שצפויי להיות משכמו ומעלה.

    השימוש יהיה למשחקים וגלישה.

  7. להתחבר לאתר של יש שתי דרכים:

    1. בחיבור ישיר מודם-מחשב פשוט מנתקים את החייגן וגולשים לSPEED.HOT.NET.IL -- לא הגעת אל האתר? תפנה לתמיכה הטכנית של הוט! אם אתה לא מגיע לאתר בחיבור ישיר יש לך תקלה בגישה ברשת הפנימית של הוט! ברור שיהיו לך גם תקלות ביציאה החוצה מהרשת הפנימית (לא בונים על בסיס רקוב).

    2. עם נתב -- תגדיר את הנתב לחיבור DYNAMIC או לDHCP (השם משתנה בהתאם לדגם של הנתב אבל בגדול זה אומר שהנתב פסיבי ומי שעושה את החיבור זה הצד השני. לא ממש מדויק אבל זה הסבר מספק לצרכים שלנו כרגע :) ) -- עכשיו גלוש לאתר הבדיקה של . לא הגעת? ראה הערה בסעיף 1.

    באתר של תבדוק המחשת מהירות. קיבלת מהירות נמוכה ממה שאתה אמור לקבל (לפי הספק מהירות +/-10% נחשב תקין) ? יש לך תקלה בקו - שישלחו טכנאי או יחליפו לך מודם. לי היה תקלה שלחו לי טכנאי - - בדק אמר הכל בסדר. המשכתי להתלונן שלחו עוד טכנאי שבדק ואמר שזה מה יש. ביקשתי להתנתק כי הם לא מספקים לי את החבילה ושלחו לי עוד טכנאי שהפעם שם מגבר והבעיה נפתרה. אם מנסים לסבן אותך בהוט תתעקש. אתה אמור לקבל את המהירות ששילמת (שוב ירידה של 10% ואפילו במקרים קיצוניים 15% נחשב תקין מבחינת הספק). אם הם לא מסוגלים לספק לך את המהירות שיורידו לך את המהירות של החבילה שלך (תשלם פחות) או שתתנתק.

  8. "תומך גם תומך"... (באמצעות "השיטה העקומה"... ע"ע - קרדיט ל-cheif)

    אבל כדי לנסות בפועל אני חייב להורות להוט להעביר אותי לכתובת IP שאיננה 84... אלא 172... (למעשה אלו השרתים דרכם הם מעוניינים שבעלי החייגנים יעברו).

    ובעניין המעבר לחייגן...

    שוחחתי היום עם בחור "מקורב" מקצוען אמיתי - המסקנה ברורה - לא מומלץ לעבור לחייגן, ודי לחכימה ברמיזה...

    אין כבר שאלה של מומלץ או לא. בב"ל חייבים לעבור לחיבור עם חייגן.

    החליטו בב"ל לסגור את החיבור ללא חייגן. כנראה חלק גדול מהסיבה היא בגלל שהוט עומדת להפוך לספקית. אבל זה לא ממש משנה למה. בב"ל מעבירה את כל הלקוחות MPLS לחיבור עם חייגן אם תרצה ואם לא. יכול להיות שתצליח להמנע מזה במשך כמה ימים/שבועות אבל בקרוב יעבירו אותך לחיבור עם חייגן על אפך ועל חמתך.

  9. הייתי שוכר אותך כטכנאי. אבל אני מקווה שאני אף פעם לא אבקש ממך שירות כי מההודעות שלך עולה שאתה לא יודע מה זה שירות (הכוונה פה לגישה שירותית - לא הביצוע בפועל של פעולה טכנית).

    כשאני אומר שירות אני מתכוון בראש ובראשונה לגישה שירותית.

    אפשר לעשות את אותה פעולה (החלפת רכיב) במספר דרכים. אני הייתי מעדיף (בהגזמה פראית) שיפרסו לי את השטיח האדום יתנו לי מלווה צמוד שיראה לי את הדרך למעבדה שם אני אקבל וקפה ומאפה ומסאז' בזמן שאני מחכה. אני אסתפק בחיוך ושפה שירותית ואדיבה. אבל כל המרבה הרי זה משובח!

  10. מוכר עבורי בסך הכל מישהו שמחייב את כרטיס האשראי ומביא את המוצר. לא אכפת לי אם הוא כועס או עייף. אני לא שייך לאותו זן לקוחות שמרגישים שהם חייבים לגרום למוכר "לעבוד" בשביל הכסף שלהם כי זה מחזק את האגו וגורם להם להרגיש כאילו הם משהו בחיים האלה גם אם זה רק לחמש דקות.

    זה הדעה והגישה שלך, אבל תתפלא לשמוע שיש הרבה מאוד לקוחות (כן, כן גם בארץ!) שעבורם שירות הוא רכיב מרכזי בבחירת החנות. אני יעדיף לשלם כמה שקלים יותר ולקבל שירות (שכולל בתוכו גישה שירותית!) מאשר לקנות במחיר הכי נמוך האפשרי ושיתייחסו אלי בצורה גרוע.

    כמובן שאני לא אשלם פי שתיים, אבל אם יש שתי חנויות שהמחירים שלהם הם באותו סדר גודל אני אלך לחנות עם השירות היותר טוב גם אם אני אשלם שם קצת יותר.

  11. הייתי ב4-5 נקודות מרכזיות שאפשר ללכת על המפה הכללית

    כל פעם אותו דבר אני משחק שעה מתקדם באזור מגיע לנקודה שהקבוצה שלי לא מסוגלת להתמודד עם האוייבים ואני חייב ללכת אחורה אחורה למפה הכללית ולחפש מקום חדש ללכת

    כולה משחק ב NORMAL לא שמתי על משחקיות בלתי אפשרית

    הרמה של המשחק בכלל לא קשה מידי. היא מאתגרת בכמה מקומות אבל לא היה אפילו קרב אחד שלא הצלחתי לסיים והייתי צריך ללכת למפה אחרת. גם לא ברמה הכי קשה. במשחק הזה להבדיל ממשחקים אחרים HACK&SLASH פשוט לא ילך. צריך המון טקטיקה ואסטרטגיה.

    אם לא הולך לך כרגע כנראה שהטקטיקה שלך לא מספיק טובה. תנסה אולי הרכב אחר של שחקנים/כשרונות וכו'.

    כמו כן הדמות הכי חשובה (לדעתי) היא HEALER -- תשיג אחד כמה שיותר מהר (תעשה את המגדל של הקוסמים כמה שיותר מהר).

  12. א. יש רכבים במשחק ? כי עד עכשיו לא נתקלתי ועשיתי את כל משימות ה N7

    תודה לעוזרים

    הודעה אחת מעליך:

    ציטוט של: חלפינו ב אתמול בשעה 17:04:53

    כן אבל יהיו שלבים מתאימים לזה בכלל? או תוספות?

    ציטוט של: LazyBoy ב אתמול בשעה 13:03:29

    the Firewalker pack includes 5 all new missions featuring the Hammerhead.

    ואם זה לא הוה ברור, הHammerhead הוא הרכב של המשחק. בהתחלה זה היה זמין רק לגרסאות ספציפיות אבל עכשיו מוציאים הרחבה שבה זה יהיה זמין לכולם.

  13. מה לדעתכם הדמות שהכי כיף לשחק איתה ברמת הקושי הכי גבוה?

    שיחקתי עם INFILTRATOR וממש ממש נהניתי. עכשיו אני רוצה להריץ דמות נוספות עם בחירות מנוגדות (נקבה/EVIL) אבל לא מצליח להחליט על מקצוע.

    אף אחד לא נראה לי כיף כמו הצלף :-\

  14. טיפ בבקשה לעבור את הטרול שיחסית בתחילת המשחק,שאני מטפס על המגדל הגבוה להדליק את הלפיד,

    יש בסוף המגדל טרול משוגע שמכסח לי את החיילים תוך שניות אני בכלל לא מספיק כמעל להלחם בו,

    והוא כבר מניף את הדמויות שלי באוויר ומחסל אותן,אני בלחץ מספיק לעשות כמה קסמים עם המייג' שקיבלתי,

    המקסימום זה שהצלחתי להשאיר לו שליש חיים,אבל לא נשאר לי עם מי להשמיך את הקרב :bash:

    KITE

    תדאג שהקוסם יעצבן אותו ואז תתחיל לרוץ מסביב ולהשתמש בקסמים מהירים בלבד. הוא לא יכול לתפוס אותך ובינתיים הדמויות האחרות עושות נזק. צריך להזהר עם הדמויות האחרות כדי שהוא לא יחליף פוקוס מהקוסם לאחד האחרים. בעקרון אם הוא מתמקד בדמות אחרת תברח איתה עד שהוא יחזור להתמקד בקוסם.

    תשרוף גם שיקויים ללא בושה. 90% מהמשחק לא צריכים אותם ולמרות שבהמשך טרול יהיה יצור חלוש שתהרוג ברגע עם הקוסם עם שתי קסמים, בשלב הזה הוא חזק ברמה כזאת ששווה לשרוף עליו שיקויים.

    הטכניקה של הKITING תעזור לך במעט מאוד קרבות במשחק אבל יש כמה קרבות ששם היא הופכת קרב מטורף למשחק ילדים (באופן מילולי :) )

    עריכה : אם הוא מניף את הדמות שלך באוויר אתה חייב מייד לתקוף עם מתקפה שמהממת לכמה שניות. זה יגרום לו להפיל את הדמות שהוא החזיק.

    אם אתה עושה את הKITING כמו שצריך הוא לא אמור לתפוס אף אחד בכל מקרה.

  15. CONE OF COLD הוא אחד הקסמים הכי חזקים שיש במשחק אם לא הכי חזק כי הוא משפיע גם על בוסים. הוא פשוט גורם לקרבות בוסים להיות הרבה הרבה יותר קלים. ואם יש לך אותו לשתי דמויות אז אתה בכלל מסודר.

    מהסיבה הזאת אני התמקדתי בקסמי קרח ואחריהם חשמל ורק בסוף אש (לא נגעתי באדמה).

    עוד קסם מאוד מאוד טוב זה FORCE FIELD -- עובד כמעט תמיד -- בד"כ שמתי אותו על הדמות הכי חזקה והרגתי את החלשים ואז יכולתי להתמקד בדמות החזקה בלי הסחות דעת.

    אתר מאוד טוב עם המון מידע לגבי המשחק -- http://dragonage.wikia.com/wiki/Mage

  16. סיימתי אותו עכשיו על הרמה הקשה עם קוסם - שיחקתי עם ווין אליסטר וליליאנה בד"כ.

    פשוט מדהים עד כמה שקוסמים כלכך הרבה יותר חזקים משאר הדמויות.

    הקוסמת שלי עשתה בערך 60% מהנזק במהלך המשחק. כשווין שהייתה המרפאה עשתה בערך אותו כמות נזק כמו אליסטר (והיא 90% לא השתתפה בקרבות עם קסמי נזק אלה רק ריפאה וירתה עם המטה שלה).

  17. אם כבר זה דומה למישהו ששם בושם שהוא מאוד אוהב את הריח שלו. לדעתך הריח של הבושם שלו לא טוב ואתה אוהב רק את הבושם שלך.

    למרות שיש המון אנשים שמאוד אוהבים את הבושם שלו וחושבים שזה ריח מעולה לך זה מאוד מפריע להריח את הריח הזה ואתה חושב שכולם צריכים לחשוב כמוך שהריח של הבושם לא טוב ושהבחור רק חושב שהבושם שלו מריח טוב כשבפועל הוא מריח רע! (הרי לך זה לא טוב אז זה חייב להיות גרוע לכוווולם).

    לא רוצה להריח את הבושם שלי? אל תתקרב אלי. אני לא רואה למה שאני צריך להפסיק להשתמש בבושם שלי שאני וכל החברים והמכרים שלי אוהבים אותו רק כי אתה לא אוהב את הבושם שלי.

    לכל דוגמה ומשל אפשר תמיד למצוא משל נגדי.

  18. כרגע אני בHOT על 2.5 בלי התחייבות וקיבלתי עכשיו הצעה מאוד מפתה מבזק לעבור אליהם ל5 באותו מחיר אבל עם התחייבות של שנה. כרגע אין תשתית UFI או NGN באיזור שלי אבל אני מאוד אתבעס אם אני אתחייב וכעבור חודשיים תהיה לי אפשרות להתחבר לUFI. מצד שני אם באמת הם יפרסו את זה רק בעוד 7-8 חודשים עדיף לי לעבור כבר עכשיו :s05:

    לא מצליח להחליט אם לעבור או לא...

  19. זאת בדיוק הייתה הנקודה שלי.

    בשיחה עם נציגי השירות של HOT הם טענו שזה יהיה רק בסוף 2010 אבל בשיחה עם הטכנאי שעשה את ההתקנה הוא טען שהם סתם מכסים תחת ושבשטח הפריסה תהיה הרבה יותר מהירה כי בסך הכל מדובר על החלפת מודם במרכזיות ושתוך חודשיים הם יסיימו את רוב העבודה.

    קיויתי שמישהו יודע אם הטכנאי ידע על מה הוא דיבר או שהוא סתם חולם בהקיץ.

×
  • צור חדש...