תוכן blueboy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

blueboy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    297
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי blueboy

  1. כל אלה שרוצים להוריד את המשחק: זה לא שווה את זה, צריך צורב DVD

    אם אתם באמת רוצים את המשחק לכו תקנו

    פשוט תורידו תוכנה כמו Deamon Tools שמחקה סי די רום וירטואלי וזהו, הבעיה שצריך לשמור את קבצי ה-BIN :-\

  2. אז מה? זה שאנחנו תלוים בהם כממשל מפריע לי בצורה כלשהי לשנוא אותם כעם? כל מי שכאן מכיר אמריקאים (יותר מטיול של שבוע בניו יורק...) יעיד - הם העם הכי מטומטם שנברא אי פעם. אתם יודעים? אומרים ששתי המדינות, וארה"ב, מתחלקות 10 אחוז, ו90 אחוז. בישראל, 90 אחוז חכמים, 10 טפשים. בארה"ב, 10 אחוז חכמים, 90 אחוז, טפשים. מה משותף? בשתי המדינות, ה10 אחוז מנהלים את המדינה.

    אתה יודע זה הדבר הכי חכם ששמעתי בחיים שלי!!!.

    אף פעם לא חשבתי על זה! האינטלקטואליות שלך תלויה באיפה שאתה גר מדהים!... אם לא שמת לב זאת הייתה ציניות ואני מניח שאתה אחד מעשרת האחוזים של הטיפשים בארץ אה?.

  3. לעם הישראלי פוליטיקה היא דבר רציני והיא נמצאת בלב של כל איש ואישה, ואם מישהו שומע משהו שהוא לא אוהב יהיה צעקות עד הגג ,רק טיפש אמיתי יעז להגיד את הדעה האמיתית שלו במדינה הזאת, סתימת הפיות באה מכל הכיוונים מהימין ומהשמאל, דמוקרטיה? :lol: אני לא חושב :P .

  4. ישראל לקחה אדמה שלא שלה כיבוש לא מוביל לשום מקום השטח שייך לפלסטינים, הפלסטינים צריכים להילחם אבל לא בכוח פיזי אלא בדיבורים , ואני לא תומך במחבלים או ברצח אנשים תמימים, הם חיים כבר עשרות שנים בכיבוש תחשבו כמו שינאה ויאוש הצטברה שם, אנשים קיצונים לקחו את היאוש והשינאה הזאת והשתמשו בה כדי להצדיק רצח אנשים תמימים ואם לא תעשה משהו עכשיו אותו דבר יקרה גם כאן תסתכלו על Sonic (בלי להעליב)...

  5. יש לך נקודה, אבל העירייה אצלכם צריכה לשבת ולדבר איתם ולנסות להבין ואולי להשקיע באזור שלהם, אי אפשר לחסום קהילה שלמה, זאת מדינה דמוקרטית ולכל אחד מגיע קול משלו.

    אחרי הכל אם העירייה תשקיע בהם בסוף זה יחזור לקהילה, נשמע כמו חלום אבל עדיף לעשות משהו במקום לשבת בחיבוק ידיים.

  6. מספיק עם הסטיגמות כבר, בוא נחשוב לשניה(נעזוב את עניין העדות וכל זה) אתה בן אדם שגר באוהל אתה חיי באופן פרימטיבי כשממש לידך יש אנשים עם שיא הטכנלוגיה (אמממ בוא נגיד שירותים) לא היית מקנא? לא היה נמאס לך לחיות ככה? אין לך השכלה מה תעשה תתחיל ללכת לבית הספר? או שתלך בדרך הקלה ותגנוב? תגנוב כמובן

    משאני מתכוון שהוא שתפסיקו לראות את הכל מבחינת העדה ותתחילו להסתכל על הדברים מהבחינה שלהם ואיך הם חיים, אי אפשר לשפוט בן אדם סתם ככה בגלל עדה מראה או דעות.

  7. wow

    3 חוקים סוציאליים!

    מר"צ - "שמאלנים יפי נפש" עם 7 (? תקנו אותי) מנדטים העבירו *לבדם* 20 חוקים חברתיים.

    העבירו יותר נכון חוקים לערביים ולבדואים בנגב לזה הם העבירו חוקים כדאי שתקרא אותם shyget

    הם העבירו חוק לטאבו שאם על פי נתוני השטח "נראה" לעובדי הטאבו שהם היו שם זה מאפשר להם שטח נרחב של קרקע עד 20 דונם

    כדאי שתקרא את החוקים השמאלנים של המפגה המשוגעת שלך!

    רצו לבנות לנו כביש מן הישבו שלנו אל התיכון דבר שיקצר לנו את הנסיעה בחצי שעה ואיזה משוגע ערבי הקים אוהל בזמן שהכביש היה בבניה וקבע שהוא שם ורוצה מיליונים מן המדינה כאשר נבדק ממסוק שצילמו את השטח לפני 3 חודשים שאין כלום בתכונן המשך הדרך

    אז תקרא באמת למי הם העבירו את החוקים!

    אייי איך ילד קטן כמוך מבין כל כך את הצד השני? ???

    אתה חיי בצל הגיזענות וממציא רק שטויות על עם שלם שלא פגשת, פגשת פעם ערבי בכלל?

×
  • צור חדש...