תוכן Venom_IL - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Venom_IL

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    62
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Venom_IL

  1. הבנתי אותך

    הבעיה היא ש"שיפור" של מסך יכול להיות גם הדרדרות, ע"ע "שיפורו" של ה P95f (עטור שבחי טום) ל- P95f+ שלפי מה שהבנתי לא משהו בכלל.

    הייתי מאד שמח אם הייתה ביקורת רצינית על ה F900P איפשהו, או שאולי מישהו פה ראה אותו או שמע עליו...

    מכיוון שהוא לא הגיע עדיין לארץ אני מבין שהסיכוי קלוש, אבל בקשר ל VS P90f אני בטוח שיש כאן אנשים בפורום שהתרשמו ממנו, כך שאשמח לשמוע את דעותיהם

    בכל אופן, לדעת מתי בערך יגיעו דגמי ה F900P יעזור מאד, כי ההורים כבר לוחצים עלי להחליט ;D

  2. אוקי, חרשתי על הת'רד הזה ויש לי כמה שאלות

    דבר ראשון, אנשים פה ממליצים על ה Viewsonic P95f אבל אני לא מבין איפה אפשר לקנות אותו בארץ.. הייתי באתרים של כל החנויות המוכרות והדגם היחיד שמצאתי הוא ה +P95f שהוא בכלל לא משהו לפי מה שראיתי כאן וגם לפי אי אילו ביקורות שמצאתי עליו. אם מישהו יראה לי מקום בו אפשר לקנות את ה p95f (בלי הפלוס!), אין ספק שזה הצג שאקח (כרגע יש לי Viewsonic GT775 שעובד מעולה כבר כמה שנים טובות)

    דבר שני, אני רואה שהדיעות כאן חלוקות בנוגע ל Samsung Syncmaster 959NF. סקורפיון טוען שזה דרעק, אחרים טוענים שזה צג טוב מאד. להגיד "ללכת לראות" זה קל, אבל החנויות היחידות שיש להן את הצג הזה הן החנויות הרציניות (ולא אופיס דיפו ודומיו) וגם אצלהן הצג בטח לא נמצא בתצוגה (הרי אלה חנויות מעפנות מבחינת תצוגה שממוקמות בבתים או במשרדים קטנים) כך שיש פה בעייתיות... מה עושים ?

    דבר נוסף, אני רואה שיש פה (ולמעשה בכל מקום) קונצנזוס שהאיימה 454 פרו הוא צג תותח לכל דבר, אך הבעיה היא שהקונצנזוס הזה, ככל שאני יודע, מתייחס לדגם הישן יותר של הצג (לפחות הביקורת המשבחת ב- TOMSHARDWARE התייחסה אליו) כך שאני לא יודע אם ה "NEW MODEL" שלהם, כלומר ה-HM903DT, ראוי לכל התשבוחות.

    לפי מיטב הבנתי הדגמים היחידים האחרים שבאים בחשבון הם ה- F900B וה- VIEWSONIC P90F. אבל, הראשון לא רלוונטי לגבי משום שאני מעדיף תדר רענון של 85 ברזולוציות גבוהות. הדגם השני כבר יותר מעניין, אבל לא מצאתי עליו ביקורת אחת ברשת, ואף לא דעה אחת של משתמש באשר לאיכות התמונה, קריאות הטקסט וכד'

    או שמא בכלל כדאי לחגות ל F900P.. מתי הוא אמור להגיע לארצנו, וכמה הוא צפוי לעלות ?

    אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בהתלבטויותי...

×
  • צור חדש...