תוכן nuetron - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

nuetron

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    131
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי nuetron

  1. אצל כולכם המצב נותר גרוע או שחלק מכם מרגיש שיפור ביומיים האחרונים?

    תעדכנו

    אצלי כרגע המצב כמו כבר במשך שנה וחצי שאני בבב''ל - בלילה, החל מ-2 בערך, המהירות היא מקסימלית, גם כשיש לי סידר אחד מהיר, אבל ביום, לפעמים גם עם סידרים שיש להם סידבוקס, אני לא מגיע ליותר מ- 30 קילו לשנייה.

    בנוגע לתופעה המוזרה של השבועות האחרונים, של חוסר יכולת לתקשר עם הטראקר - כרגע אין לי טורנטים אדומים

  2. אקספון ואורנג'.

    אבל רוב הסיכויים שהן לא מגבילות כי זה שילוב של משתמש חדש + הן חברות חדשות. אז עדיין אין להם מספיק משתמשים ומספיק עומס כדי שתהיה להם סיבה טובה להגביל מהירויות וחיבורים.

    הבנתי שלא רק עומס גורם לשיבוש התעבורה אלא גם הרווחיות, מכמה סיבות רוחב הפס לחו''ל הוא יקר מאוד, וצויין בכתבה של ynet שהמחיר שמשלמת ספקית על רוחב הפ''ס לחו''ל הוא גורם מכריע בנוגע להיותה של הספקית רווחית או לא.

  3. 100 דולר?? אין גבול לחמדנות?

    בפחות מזה אני משיג 100Mbit "מובטח".

    בחלומות שלך אולי.

    אפילו leaseweb נותנן מהירות תחת הגדרה "best effort", למרות שהמהירות שאתה מקבל שם כמעט תמיד שווה למהירות החיבור.

    ההבטחה לרוחב פס ב-leaseweb עולה הון עתק.

  4. amir85, אני לא מתרץ כלום, אני הצגתי עובדות:

    1) אנשים משקרים, מה גם שמדובר בנציגי מכירות

    2) אנשים משקרים, וביניהם לא רק נציגי מכירות אלא גם ההנהלה

    3) תפסת אותם משקרים - לך לבית משפט

    4) הבטחה לרוחב פס שרשום בחבילה עולה אצל אחת הספקיות לפחות 100 דולר לחודש

    5) המהירות שמקבלים לקוחות פרטיים היא על בסיס "המאמץ הטוב ביותר"

    6) אם אתה חושב שאפשר לעשות הוקוס-פוקוס ולתת לכל הלקוחות רוחב פס מקסימלי לחו''ל - אתה טועה

    אני אישית יכול להגיד שאני מקבל תמורה בעד הסכום שאני משלם, בהתחשב בזה שאני נהנה רק כשליש מיממה מרוחב פס מקסימלי, ובהתחשב בזה שאני עדיין מסוגל להוריד לפחות 100 גיגה בחודש.

  5. אתה צודק שהם שקרנים. גם שאר הספקיות הם שקרנים. גם חברי הכנסת הם שקרנים. לא תאמין, אבל יש גם רבנים שמשקרים. לרבים יש תקווה שהאפיפיור תמיד דובר אמת, אבל אני אישית בספק.

    לא הייתי מחפש מי דובר שקר ומי דובר אמת, אלא איך אפשר במצב הקיים להוריד קבצים במהירות ובזול.

  6. amir85, אני לא מבין מה אתה רוצה. אתה מביא כתבה מלפני שנתיים, כשהיו כאן שלוש ספקיות גדולות, כלומר בב''ל, 012-סמייל ו013 נטוויז'ן, ובב''ל אומרים לך באותו תאריך, לפני שנתיים, שהם מספקים את האיכות הכי טובה בהורדת קבצים, והם היו צודקים, כי שתי המתחרות שלה אז הגבילו את ההורדה למורידים ה כבדים (כמוני) באופן די אכזרי ובכל שעות היום, ובב''ל אכן היו יותר טובים מהם. גם עכשיו הם יותר טוביםם מ-012 ומנטוויז'ן, אבל יש עכשיו עוד שתי ספקיות חדשות.

    בקשר לקישקושים של נציג מכירות - אני חוזר כבר פעם שלישית, אם אתה מאמין לכל מה שהוא אומר - אתה בבעיה (מישהו אמר נאיבי?) הוא אכן שיקר לך. אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט, אם תשיג הוכחות חותכות. בארה''ב השיגו הוכחות והגישו תביעה נגד comcast. אני מבין שאתה בחור צעיר, וכל החיים עוד לפניך, לכן הייתי ממליץ לך לא להאמין לאף נציג מכירות בשום תחום, אלא אם כן יש לך הרבה כסף וטובי עורכי דין שאתה יכול להעסיק אותם.

    וכן, גם אותי הרתיח שכמעט חודשיים ניסיתי להסביר לשרות לקוחות של 012 שמגבילים אותי ולכן אני רוצה להשתחרר מהתחייבות, ואמרו לי שאני טועה, אין שום הגבלה, הבעיה היא אצלי. אני מבין את הכעס שלך, אבל אני גם יכול להבטיח ששום גורם רשמי מבב''ל לא יגיד לך שכן יש הגבלה. הוא הרי לא ירצה להצטרף לרשימת המפוטרים הגדולה שיש בעקבות מיתון, אבל הוא יהיה שם בעקבות טיפשות, אם יספר לך את הסודות המסחריים של החברה בה הוא עובד.

  7. ^ אולי כדאי שתקרא את התגובה של בזק ביןלאומי בנושא ...

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478842,00.html

    מבזק בינלאומי נמסר: "כחברה מובילה, בינלאומי גאה על עובדת היותה מספקת את את איכות הורדת הקבצים הטובה בישראל. כל מידע אחר הנוגע לספקיות האחרות שלכאורה נמסר על ידי נציגי החברה, מקורו יש לשער מחד בחשיפתם היומיומית של נציגי החברה לתלונותיהם הרבות של לקוחות המתחרים בנושא ובהם של צרכנים רחבי פס 'כבדים', ומאידך לפרסומים הרבים שהיו בכלי התקשורת וב-ynet בראשם אודות ההגבלות שמטילות הספקיות האחרות על לקוחותיהם בנושא".

    נו כן, מה הבעיה? הם מגבילים פחות מ-012 ומנטוויז'ן. וכל מה שנציג מכירות אומר, ללא חתימה רשמית - שווה לתחת.

  8. מי שמגן על הספקיות פשוט לא מבין את חומרת הבעייה.

    "מאשימים" אותנו בזה שאנחנו מורידים דברים, אז מצטער באמת שאני בניגוד לאחרים משתמש באינטרנט שלי להוריד כל מיני דברים ובכמויות, ולא לגלוש פעם ביומיים בYNET ולבדוק מיילים כל כמה שעות...

    ע"פ ההסכם בזק בינלאומי לא ציינה שהיא מגבילה, לא באופן גורף ולא בשעות מסויימות (מה שבדיעבד קורה ועוד איך), ואני לא יודע מה קורה עם ספקיות אחרות ומה שהם מצהירות...

    בכל אופן, לי באופן אישי אין בעייה עם זה שבזק בינלאומי מגבילה, רק שלא תצהיר בפניי כשאני עומד להתחבר אליהם, שהם לא מגבילים ושום כלום ועוד תתפאר בזה שהם היחידים שלא מגבילים בניגוד לספקיות אחרות, אני פשוט אבחר בספק אחר שלא מגביל, וכשהספק החדש יגביל אותי אני שוב אעבור וכן הלאה.

    וגם אם אני בהתחייבות, ההתחייבות אמורה להיות הדדית, אני מחוייב לתקופת תשלום מסויימת, בתנאי שהם יתחייבו לעמוד בתנאים של לא לחסום ולספק לי את חבילת האינטרנט שאני משלם עליה PER MONTH.

    אנשים פה באים ביציאות, כאילו אנחנו המורידים הכבדים חונקים את האינטרנט של שאר האנשים הישראלים המסכנים, חבר'ה הבעייה היא לא במי שמוריד אלא בחברות, שבמקום להשתדרג ולשפר בעזרת הכסף שהן מקבלות, מעדיפות להביא טענות מגוחכות, ובמקום לפתור את הבעיות שיש, מאשימות כל דבר אפשרי, כולל מכונת הכביסה העציץ וכמובן הדפדפן, בזה שהאינטרנט חרא ובמקום להוריד בתמורה למה שאני משלם - אני מקבל בקושי 20-30 אחוז.

    אם כבר מישהו כאן מרמה ולא מתהנג כשורה זו חברת האינטרנט, ולא הלקוח.

    ולא, אנחנו ממש לא אשמים שאנחנו בוחרים להוריד יותר ממשתמש זה או אחר, אנחנו משלמים על זה וזה מה שמגיע לנו.

    אני מהאחרונים שיגן על הספקיות, אבל אני לא מבין למה אנשים מפרשים את היציאות העקומות והחסרות אחריות של נציגי מכירות כמסמך רשמי של עורך דין. נו אז נציג מכירות אמר לכם שבב''ל לא מגבילים וכו', אז אמר. גם נציג מכירות של 012 ונטוויז'ן יגיד לכם את אותו הדבר, ועווד ישבע באמא שלו. כל עוד לא קיבלתם נייר רשמי מהספק שהוא מתחייב לספק לכם אישית רוחב פס מקסימלי שרשום לכם בחבילה, וזה תקף לכל מקום בעולם ובכל שעות היום, אין לכם (ולי) הרבה מה לעשות. אני מהמורידים הכבדים, ובניגוד לרוב האנשים כאן שחשו פגיעה ב-014 בזמן האחרון, אנני חי איתה כבר כמעט שנה וחצי, ואני מוכן לציין שההגבלה של 014 הרבה פחות מחמירה ממה שהיה לי ב-012, ועל חבילה של 2.5 מגה אני עדיין מוריד לפחות 100 גיגה בחודש.

    אני זוכר שהתקשרתי לנטוויז'ן לעשות בירורים בקשר למנוי עסקי, והתברר שהחוא עולה כמעט כפול. בנוסף התעניינתי כמה תעלה לי הבטחה של רוחב פס מקסימלי, נאמר לי שזה עולה 100 (יכול להיות 200, לא זוכר בדיוק) דולר לחודש.

    בקשר להתחייבות, אחרי הסיפור הכואב שהיה לי עם 012 והייסורים שעברתי כדי להשתחרר מהתחייבות, אני לא מציע פה למישהו להתחייב, גם אם זה יעלה לכם 10 ש''ח יותר בחודש. לצערי יש ספקיות שלא מצרפות לקוחות בלי התחייבות, בב''ל לא ספקית כזאת.

    ולאלה שרוצים שרוחב הפס לחו''ל ישודרג, לפי דעתי, כל עוד הפרוייקט הבא לא יושלם (אם בכלל החליטו ללכת על היוזמה), אז המהירות בארץ תשאר זוועתית.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483927,00.html

    עבור ספקיות האינטרנט המחירים שבהן הן רוכשות את הקיבולת הבינלאומית הם קריטיים לריווחיות
  9. מה 24 שעות?

    אני ב012 ובלילה זה הוריד לי על מקסימום.

    לא יודע מה קורה בקשר להורדות שלך, אני זוכר שפתאום כל ההורדות שלי ב-012 נעצרו על 1.0 קילו לשנייה, והמצב נמשך במשך חודשיים ביום ובלילה, כשביום הייתי מנהל איתם מלחמה שישחררו אותי מהתחייבות. וכשזה קרה, ההורדות שבו לזרום, אבל הפעם הייתי ב-014.

  10. זה לא מקרי, זה בדיוק התופעה שקורה לי כבר 3 שבועות.

    הכל נהדר בלילה, החל מ-1 בערך ( אולי 2, אני גם ככה ישן : :silly: ) עד בערך 9 בבוקר.

    באותו זמן גם כל ה-TRACKER מתחברים והמהירות עולה לכמעט כל הרוחב פס.

    שמתי לב לזה עוד לפני שנה וחצי, אפילו הבאתי אז תצלומי מסך, אמנם מחקתי אותם ב-photobucket

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=301765.0

    (עדיין, אם ב-014 ניתן להוריד חופשי כשבע שעות ביממה, אצל שאר הספקיות אין אפילו את הלוקסוס הזה)

  11. עצוב... פשוט עצוב

    פעם בב"ל הייתה החברה הכי טובה...

    הכל טס !

    עכשיו ... ירדה לפסים

    כמו 012! והשאר...

    לא, עם 012 אין מה להשוות, כשהתנתקתי מהם (הצלחתי להשתחרר מההתחייבות), ההורדות שלי היו על 1.0 קילובייט לשנייה, ביום ובלילה. בב''ל לפחות נותנים קצת להוריד, לפחות בלילה יש זרימה גם בטורנט ואפילו ב-emule.

    כבר בסוף 2007 אמרתי שיש בעיה בב''ל, ואמרו שדיברתי שטויות: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=301765.0

    אבל זה שיש בעיה לתקשר עם הטראקר - זה חמור מאוד, פעם היה סיפור ל-012 עם TL, כשמלא לקוחות של 012 קיבלו באן ב-TL בגלל שהטראקר קיבל מהם נתונים בלתי תקינים והיה חשד שהספקית היא זו שהעבירה במכוון נתונים מזוייפים, גם על זה היתה כתבה ב-ynet.

    צודקים

    באמת כל ההורדות ביוטורנט בצבע אדום..

    לא מוריד לי בכלל..

    הכנסתי את הטורנט עם הכי הרבה זורעים להורדה ולא הוריד שום דבר

    אני מדבר על TL..

    מה עושים?

    חייב להיות משהו שאפשר לעשות..

    חכה ל-2 בלילה

  12. ממה שהבנתי, לכל ספקית יש ציוד QoS, שבין השאר (אם וכאשר זה מוגדר) יכול להגביל/להמית כל סוג של P2P (ולא רק) ע''י זיהוי פאקטים עד layer 7. הכל עניין של הגדרות ומדיניות החברה, כי היכולת אכן קיימת ונגישה. בגלל זה מוזר לשמוע שספקית כביכול פועלת למטרת חסימת לקוחותיה באתרי הורדות, כי אין להם שום בעיה פשוט לסגור לגמרי את ברז ה-P2P, לפחות עבור הרוב הגדול של זוללי פס (בעצם כשהתנתקתי לפני חצי שנה בקושי יכולתי להוריד משהו, ואח''כ שמעתי שזה החמיר עוד יותר).

  13. אתה ממטעה לא חסרים לי חברים עם חשבונות בtorrent damage ואין להם שום ביעה להיכנס לאתר ככה שלא חסמו שם את ולא נעליים.

    עדיף לשתוק כשאין לך שמץ של מושג לגבי עובדות. , וזה שהחברים שלך יכולים להיכנס לאתר זה כי הם (לפחות בינתיים) לא חסמו את כל הטווחים של .

    KeyszerS הוא אדמין של damage

    tdmd.png

  14. SyndromE , קווי זהב ואינטרנט זהב זו אותה חברה. מי שבמקור לפני המיזוג נרשם ל-012, שלא יתפלא כשביום בהיר אחד יתחבר לאינטרנט ויקבל IP שפעם היה מזוהה עם זהב.

    בלי קשר לזה, שיתוף חשבונות של TL אסור על פי הנהלים שלהם, וכשיוזר כזה נתפס, הוא מקבל באן במקום.

  15. מה קשור DC פנימי, אני מדבר על זה ש<נערך כדי שלא ישמש כדוגמא רעה>.

    ואם אתה אומר מצד אחד שצרכים של סטודנט זה ynet ומייל, ואח''כ אתה אומר שמה שהולך בטכניון מבחינת האינטרנט זה ביזיון, אז סלח לי, אתה טועה, כי מצד אחד הם ניסו לספק רק ynet ומייל למעונות וכנראה שזה לא מספיק, מצד שני, יש הרצות מחשב בחלק מהפרוייקטים שלפעמים דורשים העברת קבצים גדולים לא רק ברשת הפנימית, ובמיוחד בשביל זה חייבים רוחב פס.

  16. <נערך כדי שלא ישמש כדוגמא רעה> מה שכן, בן אדם שעושה את זה רק פוגע בסטודנטים שצריכים רוחב פס לצרכים אמיתיים. מרכז המחשבים פשוט הוריד מהירות עד כחצי מגה לכל מחשב בפקולטה שלמה (אחת הגדולות) בגלל איזה מפגר שהיה מוריד ומעלה שם טרה בייטים.

×
  • צור חדש...