תוכן GamePad - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GamePad

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    264
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי GamePad

  1. במבה וקולה באותה הכוס! זוועת עולם ידידה שלי עשתה את זה והייתי בשוק כמה חולני אפשר להיות..

    אבל שילוב מנצח זה אבוקדו עם קוטג', אבוקדו עם חומוס, חומוס עם קוטג', חומוס עם אבוקדו וקוטג', והכל בתוך פיתה עם גבנ"צ ועגבניה והמהדרין יוסיפו גם חביתת ירקות.

    עוד משהו חולני.. למרוח שוקולד על ביסקוויט.. מי חשב על הזוועה הזאת?

  2. כדי לדעת אם היא מקורית תסתכל למטה אם רשום זיפו

    לי נשבר פעם הציר ונתתי לחנות ובלי לשאול יותר מדי שאלות שלחו אותה לחו"ל למפעל והחזירו לי אותה מתוקנת

    אין שום בעיה עם האחריות אם היא מקורית.

    [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  3. כמו שכבר אמרו פה, זה כולה תרגיל שיווקי בהצגת הדברים, בד"כ אומרים מה המחיר הרגיל באשראי ואח"כ מוסיפים את ה2% הנחה על מזומן, אם אתה באמת משלם במזומן. אבל בגלל שמצויין המחיר הזול יותר באתר אז זה נראה טוב יותר וגם במנועי חיפוש סגנון זאפ יופיעו השם של החנות בראש הרשימה וכניסה בטוחה לפחות לבדוק על מה מדובר, חוץ מזה אני חושב שכל בעל עסק תמיד מעדיף לעבוד עם מזומנים ולא עם אשראי, לא מבין במיסוי והנהלת חשבונות אבל אני בטוח שכסף מזומן עדיף על אשראי, בכל זאת הכסף נמצא אצלך ביד ולא בבנק ואפשר להשתמש בו ולשלם לספקים לדוגמא במקום שיעלם במינוס ובגלל זה הם מעודדים את השימוש בו

    כי כמו שאומרים- אין ידיד נאמן כמו כסף מזומן..

  4. שיו... נתחיל מזה שישראל לא "מחזיקה" 3.5 פלשטינאים שם, הם באו לשם מרצונם והם יכולים ללכת, יש להם את ירדן

    אין להם שום מקום ללכת. זו המדינה שלהם בדיוק כמו שלנו.

    ירושלים גם כן... היא לא עיר קדושה לאיסלם

    ירושלים קדושה לערבים בדיוק כמו לנו וכמו גם לנוצרים. מסגד אל-אקצה שמעת? המקום ממנו מוחמד עלה השמימה?

    זה שאתה מאמין בתנך וביהדות ומגבה את הטענות שלך בסימוכים "היסטוריים" מהתנך, זה בדיוק כמו שערבי שמאמין במשהו אחר יבוא יצדיק את העשייה שלו בקוראן או במה שלא יהיה.

    אם ארה"ב שהיא ברובה נוצרית תחליט בוקר אחד שישראל היא אתר נוצרי קדוש והיא חייבת להשתלט עליו, אז נניח שנלחם ונפסיד, וארה"ב תשלוט בארץ, וישאר מיעוט ישראלי מדוכא בארץ, ששואף לעצמאות, כמה זמן אתה חושב יקח עד שגם פה יהיו מתאבדים? (מה שהיה תחת השלטון הבריטי). מה שאני מנסה להגיד שהראיה הדתית מובילה לדרך ללא מוצא. לא שאני נגד יהדות, להפך, אבל אני לא חושב שהיהדות או כל דת בכלל מצדיקה כיבוש של שטחים לא לנו. האדמה לא יותר חשובה מהחיים, והחיים לפי הראיה הדתית נועדו לשרת את האלוהים ואני מאמין שכשאומרים שהתורה על רגל אחת זה "ואהבת לרעך כמוך" לא התכוונו ליהודה ושומרון וחבל עזה.

    אנחנו חיים במציאות חילונית, וכרגע העובדות הם שיש 3.5 מיליון ערבים פלשתינאים בשטח וזו בעיה שצריך להתמודד איתה. רוצה באלימות? לא תגיע רחוק. בקרוב הם יהיו יותר ולא יעזור כבר שום דבר. הם מצידם יכולים לחכות.

  5. "סרבני מצפון, כל הכבוד להם שהם עומדים על שלהם" - ממש גברים, איזה מורדים אמיצים, ממש מחזק את החוסן הלאומי ואת לכידות העם... אין מה להגיד גיבורי הדור פשוט כאלה תותחים העם עוד לא ידע... אתה מבין עכשיו הם עומדים על שלהם, מחר לא יהיה להם על מה לעמוד כי זה לא יהיה שלהם זה יהיה של הערבים.

    איזה חוסן לאומי אתה מדבר?

    הדבר ביחידי שמחזיק את המדינה הזאת ביחד זה המלחמות והטרור. התרבות הישראלית מתה עוד לפני שנולדה, וכל מה שנשאר פה זה בליל תרבויות מעורב בהרבה אמריקניזציה, והמון גזענות, בין אם של מזרחיים ובין אם של אשכנזים.

    השאלות האמיתיות שיש פה כמו הלגיטימיות של אדם להחזיק בדעה מנוגדת לזו של הרוב (לצערי) ולעמוד מאחוריה, שאלות על אופי המדינה מבחינה דתית (הפרדת דת ומדינה, מדינה יהודית, מיהו יהודי) שאלות על טיב הציונות (ממתי ציונות נהייתה לקולוניאליזם? האם יש צורך בציונות אחרי שקמה המדינה?) כל השאלות האלה ורבות אחרות מושמות בצד בטענה ה"נכונה תמיד" של בטחון לאומי.

  6. מאבק פלסטיני ללא פגיעה באזרחים יהיה מדויק הרבה יותר,מאבק שפוגע בכיבוש ישירות . עצרות עם, שביתות כלליות, פעולות משותפות עם תנועות השלום הישראליות- כל אלה הן פעולות התנגדות יעילות בהרבה מכל מתאבד. נצחונו של המאבק נגד הכיבוש יהיה נצחון הצדק והשלום- נצחונם של הפלסטינים והישראלים.

    אז קודם כל, אלה הן הדרכים הלגיטימיות בדמוקרטיה להביע מחאה, ולא בצורה אלימה.

    שנית, אם נניח שבאמת יחליטו לזרוק אותם, לשלול את זכויותיהם וכו', מי הבא בתור? כל מי שלא חושב בדיוק כמו מי שיושב בשלטון?!

    אנחנו חיים בדמוקרטיה(!) בין היחידות במזרח התיכון, אנחנו אחד מריכוזי התרבויות הכי גדול בעולם, יותר אפילו מארה"ב לדעתי, והגיע הזמן שנפתח קצת פ***ינג סובלנות אחד לשני.

  7. קטע מהכתבה בידיעות:

    במכתב נאמר עוד, כי "מאבק פלסטיני ללא פגיעה באזרחים יהיה מדויק הרבה יותר, מאבק שפוגע בכיבוש ישירות. עצרות עם, שביתות כלליות, פעולות משותפות עם תנועות השלום הישראליות- כל אלה הן פעולות התנגדות יעילות בהרבה מכל מתאבד. נצחונו של המאבק נגד הכיבוש יהיה נצחון הצדק והשלום- נצחונם של הפלסטינים והישראלים

    איך הגעת ללעודד ערבים לפגוע בישראלים?

    להפך, הם מבקשים בצורה ברורה לעם הפלשתינאי לצאת נגד ארגוני הטרור שם ולסרב לבצע פיגועים

    מה יכול להיות יותר טוב מזה?

  8. אני מעדיף שאנשים שלא רוצים לשרת שלא ישרתו. אם זה לא בא בהסכמה ומתוך רצון, אז השירות שלהם גם יראה ככה, וזה סתם יהיה נטל על הצבא להחזיק עוד חייל שעושה בעיות. אם המדינה היתה חכמה אז מזמן היו מפתחים מערכת מקבילה לצבא של עו"ס לקהילה, משימות ציוניות באמת, ושם כל הסרבנים היו יכולים לתרום את זמנם כמו כולם.

  9. יש ספרים שלא ניתן להמיר לסרטים. אתם מסוגלים לדמיין את עולם הנוסאנס של דאגלס אדאמס בסרט?

    אני לא, ואפילו אם ינסו לעשות זאת זה יראה מטופש ולאת יצליח לתפוס את האיכות הסיפורית של הספר

    עשו על "המדריך" סדרה ב BBC לא מוצלח מדי אבל בהחלט מעביר את התחושה והניואנסים הבריטים שאי אפשר להעביר לקורא הישראלי בעברית

    סה"כ שווה צפייה

  10. לא קראתי את האחרון של המדריך לטמרפיסט (אפשר להשיג אותו בנפרד מהשאר???)

    אם אתה מתכוון ל mostly harmless אז כן אפשר

    אבל את young zaphod אני חושב שזה רק בגרסה של כל ה6 ביחד

    ואם מישהו הזכיר את קורט וונגוט אז אני חייב להזכיר את "בית מטבחיים חמש" המצויין

  11. אין כמו ספר לפיתוח הדימיון.

    לא משחקי מחשב, לא קולנוע, ובטוח שלא , נותנים את הערך המוסף של הפעלת הראש שיש בקריאה.

    כל המדיה הויזואלית מאכילה אותך עם כפית באיך דברים אמורים להראות, כל מה שאתה מקבל זה פרי דמיונם של של אחרים - במאים, אנשי מחלקת תלבושות ואפקטים, אנימטורים וכו'. לא נשאר שום מקום בשבילך להפעיל את המוח.

    וכאן הגאונות של הספר - אתה מחליט איך תיראה הדמות, איך היא תישמע, אתה ממציא לעצמך איפה היא מסתובבת, אתה עושה הכל. הכל בראש שלך.

    אהבתי..

    אחד מרגעי המשבר הגדולים שעברתי היו כשראיתי את הגרסה המצויירת ל "שר הטבעות"

    אגב שכחתי את אחד הגדולים שנפטר לא מזמן

    "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" של דוגלאס אדאמס אחד הספרים הכי מצחיקים שיש

    ובאותו הז'אנר גם "עולם הדיסק" של פרצ'ט (אם אני לא טועה)

×
  • צור חדש...