תוכן DDgeva - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DDgeva

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    169
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי DDgeva

  1. כן אני יודע,

    הוא נתן רמז, למשל 200/100 זה כמו 200*0.01

    איך אני כזאת בדיקה לקלט רנדומלי מהמשתמש??

    דבר ראשון לפי מה שכתבת אתה ממש לא יודע מה זה רנדומאלי, כי קלט מהמשתמש הוא לא רנדומאלי. תבדוק במילון :)

    דבר שני, מה שהמורה שלכם אומר זה בדיוק כן לעשות עם Pow.. אבל אם הוא רוצה בדרך אחרת זה באמת איטרציה (אין רקורסיה כי הבנתי שאתה עובד בC).. פשוט תבנה לולאה שרצה כל עוד x<=y (אם אתה מחלק את X בY) וכל פעם תפחית מX את Y.. היא סופרת כמה פעמים היא עשתה את זה והתוצאה היא תוצאת החילוק (השלם.. זה "כאילו" מעגל למעלה).

  2. בקשר לשתי ההודעות האחרונות:

    לא, אין בעיה (כרגע!) עם Xbox Live ומשחקים פרוצים. אןי דבר כזה סידיקי למשחקי X360?. הבעיה היא שמפחדים שMS תוכל לבדוק איזה גירסאת Firmware יש למכשיר שלך ואז יוכלו לתת לך באן. כרגע הם לא עושים את זה וכשהם עשו עם האקסבוקס הראשון התחילה "מלחמה" שבה אנשים פשוט מצאו פיתרון לכל מכשול שMS הציבה.. כרגע ההגנה היחידה שהייתה הייתה בעדכון האחרון, שבו בעלים של כונני פרוצים קיבלו Error במכשיר.. לי יש כונן ולא היו לי שום בעיות אז לא יודע.. ומה שכן הם גם דפקו אנשים בלי פריצה על הדרך ולכן נראה לי שבX360 הם יוותרו מראש על זה..

    וכן, הX360 שלי פרוץ כמו שחשבת.. קארבון גם אם שיחקת במחשב אני ממליץ לשחק בX360 (כשתפרוץ תדבר איתי אני אשלח לך בדואר) כי ההבדל הוא עצום.. במחשב הגרפיקה עלובה.. ובכלל אני אישית לא יכלתי לגעת בגירסא של המחשב..

    אני אישית לא ממש אוהב משחקי כדורגל (רק לשחק עם חברים.. הX360 הוא באמת דבר ענק לשחק בו עם חברים כשהם באים ולכן אני ממליץ מראש לקנות לפחות שני שלטים.. אחד חוטי ואח אל-חוטי יבוא עם הקונסולה.. תקנה גם מטען לאל-חוטי.. תקנה את הQuick Charge Kit) אבל אני ממש אוהב משחקי כדורסל (כי אני בעצמי משחק) ובגלל זה אני כ"כ נהנה מNBA 2K7.. כל המשחקים שבחרת מומלצים מאוד.. אם זה יעזור אין לי בעיה להוריד הלילה את הדמו של Kameo ולתת לך חוות דעת.. גם PDZ אם זה ממש חשוב..

  3. מכללל המשחקים אני בענק הכי ממליץ לך על לוסט פלאנט.. עוד לא סיימתי את הסינגל פלייר והוא פשוט ענקקקקק כ"כ כיף שאתה לא יכול לדמיין.. זה גם משחק הX360 עם הגרפיקה הכי טובה (כן, לדעתי יותר טוב מGOW) וגם עם המולטיפלייר הכי מהנה.. באמת שבחיים לא ראיתי כזו חוויה של מולטיפלייר.. אני יכול לפרט אם תרצה.

    גם אני קראתי ביקורות רעות על TH's Project 8 אבל הן מאוד שטחיות ממה שראיתי ודוגרי לא משנה מה הם אומרים כי אני יודע שאני אהבתי ת'משחק.. ומצב הNail The Trick באמת מוסיף המון..

    ממה שיש לי הנה מה שאני ממליץ לך לקנות (הראשון הכי מומלץ, האחרון בכלל לא מומלץ. שים לב שזה רק דעה שלי והרבה חושבים אחרת.. זה גם תלוי איזה סוג משחקים אתה אוהב):

    Lost Planet

    Call Of Duty 3

    NBA 2K7

    Splinter Cell: Double Agent

    Tony Hawk's Project 8

    Gears Of War

    F.E.A.R

    Need For Speed: Carbon

    Saint's Row

    FIFA 07

    *עד פה מומלצים*

    Dead Rising (משעמם ולא ברור)

    Just Cause (נחמד בהתחלה אבל משעמם והעולם ענק מדי)

    Table Tennis (כיף עם חברים אבל סתמי)

    מקווה שעזרתי.

  4. למי ששאל, עוד לא ראיתי משחק שרואים בו את הפינג (ממש את המספר במילי-שניות) וגם נדיר למצוא משחק (NBA 2K7 הוא כזה) שבו רואים איזושהי אינדקציה לפינג שלך (ב2K7 יש מד כזה שמראה כמה הוא טוב). אבל בסה"כ אני משתמש הרבה בפונקציית הQuick Match במשחקים ואני מנחש שהיא מתחשבת בפינג אז אתה לא ממש צריך לדעת מה הוא..

    המשחק לא עובד חלק לגמריי.. אבל עוד בצורה מכובדת (עד מאוד, לדעתי) ועוד כמו אם לא יותר טוב ממה שעובד משחק נגד אנשים מחו"ל במחשב.. פשוט אין לי כ"כ איך להשוות כי אין אף משחק שיש לי גם לאקסבוקס וגם למחשב..

    תודה אחי, יש לי גם חיבור 3mbit אבל עם העלה 256kb ואני בכבלים ב012 ובאינטרנט עצמו במחשב עובד לי מעולה על המקס' אז אני מקווה שגם בXBL יעבוד טוב.. אני כנראה יביא את ה360 מארה"ב בחודש חודשיים הקרובים...

    אתה ממליץ על לקנות את COD3? אני רוצה להביא בערך 5 משחקים... GOW אני 100% מביא, וגם R6:V כמעט בטוח, ואז אני יקנה את KAMEO זה די זול וחשבתי אולי גם PDZ כי זה גם די זול, והמשחק טוני הוק 8 החדש... ואם COD3 ממש שווה אני אולי גם יקנה אותו כי אני מת על משחקי מלחמת עולם שניה סטייל קול אוף דיוטי אבל הקטע שיוצא גם MOH: AIRBORNE עוד כמה חודשים...

    ה3MB שלי מספיקים לי בהחלט וגם ההעלאה שלי מספיקה, אז אצלך זה בטוח יהיה טוב גם לך וגם למי שמשחק איתך (העלאה).

    הנה המשחקים שיש לי:

    Gears Of War

    Call Of Duty 3

    Saints Row

    Dead Rising

    Lost Planet

    Table Tennis

    FIFA 2007

    NBA 2K7

    Splinter Cell: Double Agent

    Just Cause

    F.E.A.R

    Need For Speed: Carbon

    Tony Hawk's Project 8

    אין לי בעיה לפרט לך על כל היבט בכל אחד מהמשחקים שתשאל.. שים לב שמה שאין לי שיחקתי בדמואים אז גם אין בעיה.. סיימתי את COD3, ואני באמצע של:

    F.E.A.R

    Double Agent

    Carbon

    Project 8

    Lost Planet

    Gears Of War

    Saints Row

    וכך (ראה למעלה) מתקבלת רשימת המשחקים המועדפים עליי :)

    בינתיים שאלת על כמה משחקים, אז אני אגיד מה דעתי על כל אחד..

    COD3 - משחק ענק. גיימפליי אדיר - אתה ממש אבל מממששש מרגיש בתוך האקשן.. גם הגרפיקה מדהימה.. פשוט לא יכלתי להתאפק מלסיים אותו בתוך שבועיים.. חרשתי ונהניתי מכל שנייה. ממליץ בחום. המולטיפלייר גם ענק לדעתי (מזכיר משחקים בסגנון Enemy Territory) ושמתי לב שפונקציית הQuick Match עובדת נפלא ומוצאת משחק תוך פחות מחמש שניות והמולטיפלייר שלו היה נטול לאגים במיוחד.

    GOW - אני אישית פחות התלהבתי מרוב האנשים מGOW.. אבל זה יהיה שקר אם אני אגיד שהוא לא משחק ענק.. הגרפיקה פשוט מטורפת והגיימפליי מלא אקשן, אבל חסר לי בו משהו. בכל זאת ממליץ. המולטיפלייר גם מעולה, אבל דווקא לא ניסיתי אותו כ"כ הרבה..

    את המשחקים הישנים לאקסבוקס (Kameo, PDZ) לא יצא לי לנסות אבל ממה שראיתי בסרטונים אמורים להיות דיי מגעילים מבחינה גרפית (סליחה אבל מאז שיש לי את הX360 נהייתי זונת גרפיקה.. כל השאר נראה פשוט עלוב) ולא מדהימים מבחינת גיימפליי אז לא טרחתי להוריד את הדמואים בכלל.

    Project 8 - אין מלים. משחק הסקייטבורד הכי טוב שאי פעם נגעתי בו, ואני חובב של משחקי Tony Hawk.. הסיבה היחידה שלא סיימתי אותו היא שנתקעתי בסוג מסוים של משימות שאני לא אוהב.. אבל צריך לציין שבמשחק יש המוןןןן משימות. תחפש סירטונים על מה שנקרא "Nail The Trick" אם אתה עוד לא יודע מה זה.. תוספת פשוט אדירה למשחק. לא יצא לי לשחק במולטיפלייר.. אולי אבדוק אותו מחר.. מה שכן נהניתי לשחק ביחד עם חברים במסך מפוצל (יש סוגים שונים ונחמדים של משחקים כמו במולטיפלייר).

    R6:V - הורדתי את הדמו ומאוד התרשמתי מהמשחק עצמו, אבל משחקי R6 אף פעם לא היו הסגנון שלי (לא אוהב FPS קבוצתי.. אני גם לא אוהב Ghost Recon) ולכן אין לי את המלא. בכל זאת ממליץ אם אתה אוהב את הסגנון.

    עוד משהו? :)

  5. לי אישית יש 3MB הורדה באינטרנט ו150KB העלאה ואני מרוצה מאוד ממצב הלאגים (אין הרבה).. אני גם יודע שמי שמשחק איתי לא סובל כי מצליחים לירות בי גם כשאני רץ (משמע אין הרבה לאגים).

    רק כמובן שיש משחקים כמו NBA 2K7 שקשה מאוד לשחק אפילו עם טיפה לאגים.. אז חייבים לשחק רק עם ישראליים..

    אבל אני נהנה רצח מLost Planet, קצת מNBA 2K7, הרבה מGears Of War, והמון מCall Of Duty 3 (ממליץ מאודדד על המולטי של COD3! עובד פצצה), מחינת מולטיפלייר.

    מהניסיון שלי הפינגים הכי טובים הם עם אירופאים (גרמנים, צרפתים) וקצת פחות עם יפנים ואסייתיים שונים והכי רעים (אבל עדיין מעולים מבחינתי) עם אמריקאים..

    שמתי לב שבצהריים (1-4) יש דיי הרבה יפנים ובערב יש אירופאים.. מן הסתם לפי איזור הזמן.

  6. יש לי X360 פרוץ אז שאל פה או בפרטי מה שבא לך :)

    עובד מעולה בלייב, עוד לא נתקלתי בשום בעיה איתו בכלל (בהכל, לא רק בLive).

    ממליץ מאוד על המכשיר עצמו - אני נהנה מכל רגע.

    אני אישית נרשמתי תחת בריטניה.. אין שום בעיה להכניס כרטיס אשראי בינלאומי כלשהו ולשלם על דברים כדוגמאת חשבון Gold (שמאפשר משחק ברשת) או תוספות למשחקים גם דרך .

    מספר טלפון זה לא חשוב, מה שאתה צריך זה מיקוד.

    דוגמא למיקוד בריטי:

    L39 1PD

    (כן, אתה רושם את זה עם הרווח).

×
  • צור חדש...