תוכן medon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

medon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    48
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי medon

  1. לאלכס, ולשאר הגולשים,

    אני לא מגיב יותר בדיונים שקשורים לTMS כיוון שאינני חלק מTMS יותר,

    הבעלות של TMS, החנות, האתר והמותג היא של קבוצת וולקום,

    זה עדיין לא משנה את העובדה שמעצבן אותי לראות אנשים רושמים דברים על גבי הפורום שהם לא נכונים, ולא אין לי כל כוונה לפתוח את הנושא ולהסביר את ההיסטוריה של חברת TMS.

    חנות TMS קיימת, צוות שונה, עדיין אותם עקרונות, מקווה שאנשים יזכרו את זה ולא תווצר מפולת שלגים בגלל הצהרות, שמועות או כיתובים לא במקום בדיון הזה או באחרים,

  2. *אין לקחת את המתואר להלן כעובדה, זה נכתב ממה ששמעתי פה ושם.

    אלכס, אני אשמח אם פעם הבאה תשאיר את הניתוחי שוק שלך אצלך ולא לפרסם דברים שאין לך מושג ירוק בהם

    למרות שרשמת שזה לא עובדה אלא ממה ששמעת לא פותרת אותך מאחריות על דבריך וכתיבת דברים שאינם מעניינך ובטח שהם לא נכונים מיותרת לחלוטין.

    גיא

  3. שבוע טוב לכולם,

    דנדן - לעניין הכרזת פשיטת הרגל זה תהליך מסובך ויקר כאשר לא כל השותפים מסכימים ולכן זה עדיין לא קרה.

    ועכשיו לשאלה של HW_JOE

    TMS פועלת היום תחת קבוצת וולקום טכנולוגיות בע"מ ולכן הח.פ הוא שלהם, לגבי הכתובת הצורן 1 בנתניה שם יושבת הנהלת החשבונות של הקבוצה ובאותו בניין גם יפתח סניף נוסף של TMS בימים הקרובים.

    אם יש שאלות נוספות שפיספסתי תרכזו ואני אענה בשמחה.

  4. מאיפו הגיע המידע שיום שבת הזה יש פנוי סחורה מ FOXPC? סניף ראשון לציון?

    דובר על שבת שעברה לא הקרובה - היה ונגמר

    אני יודע ממקורות אחרים שהבעלים של פוקס היו במרכז בשבת

    בעל המקום בראשון אמר לי שקיבל את המפתחות חזרה ביום שבת או ראשון (לא זוכר)

    לקוחות שהגיעו למקום בתחיל השבוע אמרו לי בטלפון שהוא ריק לגמרי

    1+1+1 =3

    חשבון פשוט

  5. שלום לכולם שוב, אני אנסה להתייחס לנקודות שעלו מאז התגובה האחרונה שלי,

    כמו שנאמר פה, החנות בראשון היתה של FOXPC לפני האיחוד, גם אחרי האיחוד, החוזה שכירות שם נשאר על שם FOXPC משמע מבחינה חוקית אסור לי להכנס לשם ללא אישור אפילו שהציוד בפנים הוא של TMSFOX ואני אחד הבעלים, בכל מקרה זה כבר לא משנה כי FOXPC רוקנו את הסניף לגמרי בשבת האחרונה.

    HITRUN תתקשר בבקשה מחר לחנות בחיפה ותדבר איתי (באיזור 11-11:30 מאמין שאהיה יחסית פנוי) ונראה איך פותרים את הבעיה שלך.

    כן חזרנו לפעילות סדירה לגמרי, אתר עובד, טלפונים נענים, הזמנות מטופלות, מעבדה פועלת וכל המשתמע מכך מבחינת פעילות סדירה.

    הנושא של לקחת מכל הבא ליד בד"כ מתבצע ומתאפשר רק במצב של פשיטת רגל, גם אז הנושא לא ממש כשר וחוקי אבל קורה בפועל, בשביל זה בכל מקרה צריכים שהמקום פיזית יהיה פתוח מה שבפועל לא קרה פה ולכן זה לא היה רלוונטי ובטח לא עכשיו שהחנות ריקה.

    גיא

  6. שלום לכולם,

    ראיתי שהדיון חזר לחיים בימים האחרונים ויש כמה דברים שאני יכול להבהיר

    1 - הכי חשוב - נושא של המחשבים וציוד של לקוחות שנמצא בתיקון, אני לא יודע אם מה שרשמו פה תופס חוקית אך נשמע הגיוני שכן הציוד הוא לא בבעלות החברות המעורבות אלא של אדם פרטי (הלקוח) ואי לכך צריכה להיות אפשרות לדרוש אותו חזרה, אני אנסה לברר את הנושא עם העו"ד שלי ובמקביל אם מישהו פה בקשר עם עו"ד זאת נקודה חשובה ואולי פה יהיה לאיפה להתקדם - כמובן במה שאני יכול לסייע אני אסייע.

    2 - נקודות איסוף - כמו שציינתי בעבר בדיון הזה אני עובד על נקודות איסוף נוספות לחיפה זה לא דבר שלוקח יום או יומיים, זה בהחלט הכיוון גם כדי לאפשר ללקוחות לקבל שירות נוח יותר וגם כדי לסייע ללקוחות בעתיד שיהיו להם נקודות שירות\אספקה ומכירה נוספות.

    3 - אתרים שירדו - אינני יודע בוודאות אך אני מניח שהסיבה שהאתר של FOXPC\TMSFOX (אותו אתר בדיוק שרץ על 2 שמות) ירד היא אי תשלום חוב לLIVEDNS מהצד של FOXPC, השערה (אפשר להגיד מלומדת) אך לא עובדה בדוקה.

    4- נושא אחריות הבעלים בסיפור הזה, לשם הבהרה TMS הינה חברה בע"מ, TMSFOX הינה חברה בע"מ, FOXPC לא היתה חברה בע"מ אלא שותפות רשומה(כדין עוסק מורשה), אחריות הבעלים בחברות בע"מ מוגבלת רק לחברה ולא לאנשים מעבר לזה, הדרך היחידה להגיע לבעלים ולכיסם הפרטי הינה דרך דבר שנקרא הרמת מסך שבוא בית המשפט קובע כי פשיטת הרגל\המצב אליו הגיעה החברה נובע מפעולות לא כשרות ובוחר לראות את הבעלים כאחראים ישירים לחובות והתחייבויות החברה, לשמחתי הדבר הוא לא המקרה פה, לא נעשו פעולות מכוונות או רצון לפגוע בלקוחות או בספקים בכוונה תחילה, קרה מה שקרה ומנסים לפתור את זה, כחלק מכל הסיפור הזה נותק הקשר בין הבעלים של TMS (משמע אני) לבין הבעלים של FOXPC (משמע שרון קרביץ וטל קמה) ולכן אני עושה כל שביכולתי לסייע בדברים שקשורים אלי באופן אישי (TMS\TMSFOX) למרות שאינני מחוייב חוקית לבצע את זה, אינני יודע מה עמדתם של FOXPC בנושא, ההייתי רוצה להאמין שהם חושבים כמוני אך מתגובות של אנשים בפורום אני מבין שזה לא המצב כרגע.

  7. דנדן,

    אתה הולך עם ראש בקיר ולא רק שאתה לא מכיר את השחקנים אתה אפילו לא מכיר את חוקי המשחק.

    אתה רושם פה דברים שהם כביכול עובדות חקוקות בסלע שבפועל הם לא עומדים בקנה אחד עם המציאות.

    בשורה התחתונה אני מנסה לעזור ללקוחות שרכשו מוצרים, כולל אלו שנפגעו, לקבל שירות ואחריות על מוצרים שאני יכול ואתה בוחר להקשות על התהליך.

  8. דנדן,

    מיילים שנשלחו ל TMSHOP@TMS.CO.IL נענו ונענים עדיין, יכול להיות שהתפספס מייל למרות שקשה לי להאמין, וגם אם כן אז שלחת פעם אחת וזהו ? רצת לפורום לעשות בלאגן ?

    בנוסף, שים לב למה שאתה כותב בפורום,

    1 - ידעת שהחברה היצרנית של הלוח אם לא קיימת יותר ובכל זאת רכשת אותו במחיר מוזל משמעותית תוך כדי בניה על שדרוג ליצרן אחר - אחלה רכישה עשית, משמע אתה לא תמים כמו שאתה מנסה להציג את עצמך.

    בכל מקרה' date=' אני קניתי לוח של במחיר מציאה, בהנחה שאם אצטרך לממש אחריות בעתיד הם יחליפו אותו לחברה אחרת מאחר וABIT לא מייצרת (אם אני לא טועה) לוחות אם, ואין להם יבואן בארץ יותר.

    [/quote']

    FOXPC עבדו בצורה תקינה בשבוע הראשון של הפילוג בין שתי החברות.

    אז בתקופה הזאת לא היה אפשר לדעת שיש בעיה כלשהי בחנות הזאת.

    לא נכון' date=' העימות התחיל ב13-09-09 בשעות הערב וכבר באותו יום בערב או למחרת בבוקר היתה הודעה באתר של TMS, אך לך היה נוח להתעלם מזה.

    2 - רכשת אחרי שTMS הודיעה שהיא נפרדת ובכל זאת בחרת לקנות וזאת אחרי ששאלת בחנות (שבמקור של FOXPC) וקיבלת תשובה מהם שזה רק שרירים מTMS.

    במקרה הספציפי שלי אני רכשתי וזכרון מהסניף בראשון מספר ימים לפני שהוא נסגר, כששאלתי את המוכר שם בנוגע לבעיות בחברה הוא ציין כי הכל מתנהל כרגיל ומדובר רק בהצגת שרירים מצדכם.

    מתי בדיוק רכשת את המוצר ? אתה אומר כמה ימים לפני שהסניף בראשון נסגר, משמע כשבוע-שבוע וחצי אחרי ההודעה הרישמית של TMS כי ראשון המשיך "לעבוד" כמעט שבועיים אך ללא שירות ומכירות, רק מענה טלפונית לפי מיטב ידיעתי.

    אם התשובה של FOXPC היתה טובה לך אז תמשיך לקבל מהם מידע ונסיון לשירות, אבל אל תחליט שהתשובה שלהם היתה טובה כי אז היא היתה נוחה לך ועכשיו שהם לא עונים לך אז פתאום אתה רוצה את שTMS יעזרו אחרי שהודענו שאנחנו לא אחראים על רכישות והזמנות חדשות החל מאותו תאריך (13-09-09) ואתה עוד מנסה לדרוש שירות במקום פיזי קרוב אליך שאין כלהתחייבות להחזיק נקודת שירות בראשון לציון לא מבחינת החברה ולא מבחינה חוקית, צריך להיות מקום 1 לפחות של איסוף\מסירה פיזית וכתובת למשלוח ואת זה יש.

    מעבר לזה אני רואה שאתה ממשיך בשלך ומתעקש ולכן אני מרים ידיים בנושא שלך, תחליט מה שתחליט ותעשה מה שאתה מבין, קיבלת את התשובות איפה אתה יכול לקבל שירות ומשם תבחר מה אתה רוצה לעשות.

    לגבי ההצעה של מיכאל,

    הצעה נחמדה, היה יותר אתי שהיא היתה מגיעה אלי לפני שאתה מכריז עליה, אין לי בעיה שתתן שירות ללקוחות של TMS\TMSFOX\FOXPC אם הם מעוניינים ואתה מעוניין בשמחה, אין לי בעיה לאסוף ציוד באופן מרוכז מסניף שלך, אך בפועל הפיתרון לא ישנה לרוב הלקוחות כיוון שכמו שדנדן ציין לשלוח אליכם או לTMS ישירות זה כבר אותו דבר.

    גיא

  9. shirNoshe - הצורה שבה אתה בוחר להתבטא איננה מכובדת, כפי שרשמתי לפי זה אני לא אומר ללקוחות מה לעשות ולא יכול לשנות את הצורת הרגשה שלהם,

    אני כן ממליץ לאנשים לבדוק מה מגיע להם (על פי חוק ולא לפי מה שהם חושבים או רוצים או מקווים) כדי שלא יוציאו כספים לחינם,

    לי אישית אין כל בעיה שלקוחות יתבעו את TMSFOX או את FOXPC או את TMS, אך לכל תביעה צריכה להיות הצדקה, אחרת הלקוח ישלם כספים רבים ללא סיבה מוצדקת ולו רק בגלל הבירוקרטיה בארץ ולכן הצעתי את עזרתי למי שיבחר לקבל אותה בהודעות הקודמות שלי.

    אם נסתכל על ההיסטוריה, בכל פעם שללקוח של TMS היתה בעיה הוא קיבל פיתרון בין אם בחר לפרסם את הבעיה על גבי הפורום או בין אם בחר לפנות בצורה אישית במייל\טלפון לחנות, זאת עובדה כך שאין פה ויכוח, ולכן אינך יכול לטעון שרק בגלל שפתחו דיון אני טיפלתי בנושא.

    מתחילת הסיכסוך בתוך TMSFOX השתדלתי לתת מידע ללקוחות עד כמה שאפשר, שחררתי מחשבים באופן אישי ללקוחות ששילמו וחיכו וביצעתי החזרי חיוביי אשראי לשאר הלקוחות, ביצעתי החלפות מוצרים פגומים מול יבואנים ללקוחות ופתחתי את המעבדה אין ספור פעמים לפי תיאום מראש עם לקוחות כדי שיוכלו לקבל שירות וזאת בזמן שהחברה לא פעילה\בעצירת פעילות.

    אני לא מעוניין לרדת פה לפסים אישיים כפי שאתה בחרת לעשות, אך אני רק יכול לשער שההבנה שלך בתחום איננה רבה ובהחלט לא מקצועית, אם תרצה הסבר בנושא שלח לי הודעה פרטית ואני אשמח להסביר ואף לדבר איתך טלפונית כפי שעשיתי עם רבים מלקוחות אחרים שהיה בכך צורך.

    HiTRuN - אתה לא יכול לשלוח הודעות לפי מה יודע כי אין לך מספיק תגובות בפורום, תתקשר לחנות בחיפה ותבקש לדבר איתי במידה ומישהו אחר ענה, אני אקח את הפרטים ממך ואראה האם יש לי דרך לסייע לך לקבל את הכרטיס חזרה, בכל מקרה לא תהיה לי אפשרות לסייע לך במימוש אחריות כיוון שהמוצר נקנה בFOXPC לפני האיחוד וזהו מוצר שיובא ע"י באופן עצמאי מה שאומר שאין גוף בארץ שאני אוכל לבצע החלפה בשבילך על המוצר.

    את הטלפון של החנות בחיפה אני לא יכול לפרסם כי הפורום חוסם את זה אבל יש את המספר באתר הבית של TMS

    לגבי מיילים - כל המיילים שנשלחו ונשלחים לכתובות המפורסמות של TMS קיבלו ומקבלים תגובות, בד"כ תוך פחות מ24 שעות, במידה ושלחת לכתובות של TMSFOX\FOXPC אנחנו בTMS לא רואים את המיילים ולכן לא יכולים לתת תשובות.

    לשאר הלקוחות - למרות שזה קשה ונראה לכם קצת מוזר, צריכים לבצע הפרדה בראש בין TMS \ FOXPC \ TMSFOX - אלו 3 חברות נפרדות שאיחוד פעילות של 2 מהן יצר את השלישית, אין זה אומר שהקשר מחוייב להשאר לנצח שכן הוא קשר לצורך פעילות עסקית שלא צלחה מסיבות שאינן נחלת הכלל.

    אני אשוב ואחדד את הנקודה, כל לקוח שרכש מוצר בTMS לפני האיחוד או ב TMSFOX יכול ויוכל להמשיך ולקבל שירות בTMS.

    השירות יתנן בנקודות הפעילות של TMS, כרגע ישנה נקודה רק בחיפה ובמידה ויתאפשר לנו בעתיד נפרסם נקודות נוספות.

  10. rikus אני לא אמרתי לשום לקוח מה לעשות או לא לעשות וכל אחד צריך להחליט מה נכון בשבילו,

    לקוחות שרוצים להעזר בי יכולים לפנות אלי בהודעה פרטית או במייל ואני אראה האם יש לי אפשרות לסייע,

    אני לא ויתרתי על הציוד שיש בראשון ועדיין מקווה ומאמין שאוכל לקבל אותו לידיי לטיפול או שFOXPC יטפלו בו בעצמם אך זה נושא שכרגע אין לי עליו שליטה ולכן אני לא יכול לתת תשובה מוחלטת והערכת זמנים.

    מה שאני כן מציע זה שכל פעולה שכל לקוח רוצה לעשות וזה לא משנה מה הסיבה שהוא עצבני או על איזו מהחברות הוא עצבני, שיבדק מה האפשרויות שעומדות לפניו בראיה אובייקטיבית ולא לרוץ ולשלם על דברים (מכתבים,אגרות,חוות דעות וכו') שבסופו של דבר לא יצדיקו את המהלכים וההוצאות.

    מקווה שנקודה ברורה ואני מבקש ששאלות ובעיות נקודתיות יגיעו למייל או להודעה פרטית ולא על דפי הפורום כי זה לא המקום לזה.

    נושאים כלליים ומשותפים יקבלו תשובה פומבית כמו שעניתי עד עכשיו.

    בברכה,

    גיא גרניט

    TMS

  11. דנדן שלום,

    למרות שזה לא המקום אני אענה לך בכל מקרה כי בחרת להשתמש בפורום בצורה לא נאותה, ואני מקווה שתפנים את התשובה,

    כל מוצר שנקנה ב TMS או ב TMSFOX יקבל שירות בTMS

    הוא יקבל את השירות במקומות ש TMS נמצאים בהם ונכון לעכשיו זה רק בחיפה, אם אתה רוצה להגיע או לשלוח את המוצר זאת בחירה שלך, בשום מקום אין התחייבות להחזיק סניף בראשון כדי שיהיה לך נוח להגיע אליו.

    אני מסכים איתך שלקוחות נפגעו מתקלות בשירות, לא מחוסר שרות אלא מטיפול איטי וזמן מענה ממושך, ואני מסייג את זה חוץ מלקוחות שהציוד שלהם נעול בסניף בראשון לציון ואין לי \ לTMS אפשרות לגשת אליו כדי להמשיך טיפול.

    לגבי הצעדים משפטיים שהזכרת פה, אתה תעשה מה שאתה רואה לנכון, אני לא אכנס לזה איתך בטח לא על דפי הפורום אך אני מציע לך להכיר את החוק ע"מ שלא תזרוק כספך לשווא בפעולות מיותרות.

    אני גם לא ארחיב פה על נושא של הוצאת דיבה, אתה מרגיש שנדפקת, אני לא יכול לשנות לך את ההרגשה אך אני והחברה שעומדת מאחורי עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לתת מידע ושירות גם בתקופה הבעייתית ומההתחלה הודעתי שלקוחות שקשורים לTMS בצורה כזאת או אחרת, משמע גם לקוחות של TMSFOX יקבלו שירות דרך TMS

    דע לך שמבחינה חוקית אנחנו לא חייבים לטפל באחריות של TMS\FOXPC\TMSFOX כי החברה הזאת זה גוף משפטי שונה לחלוטין, ההחלטה לתת את השירות ללקוחות שרכשו באה כי זה הדבר הנכון לעשות מבחינתי כאדם, כבעל עסק ולקוח סופי בישראל, כאשר אני פועל בצורה מאוד פשוטה, אני נותן ללקוחות שלי מה שאני מצפה\מקווה לקבל כשאני בצד של הלקוח, תקח בחשבון שישנם הרבה מוצרים שנמכרו תחת TMSFOX אשר היו יבוא של GLOBALTECH ואין לנו עליהם אחריות יבואן יותר ועדיין החלטתי שזה יהיה נכון לספוג את זה כדי לא לפגוע בלקוחות סופיים אשר נתנו מבטחם בשם TMS בצורה כזאת או אחרת, השם שבשנים האחרונות הפך למותג ושם נרדף לאמינות מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום המחשבים בארץ ואין לי כל כוונה לשנות את זה לרעה ואף אפילו לשפר את זה בעתיד הקרוב.

    מפה אתה בתור לקוח תחליט מה טוב לך ותבצע את הפעולות שאתה שלם איתן.

    שבוע טוב,

    גיא גרניט

    TMS

  12. שלום לכולם,

    לגבי שאלת האחריות מול היצרן, בגדול זאת אופציה אבל היא מסורבלת ויקרה ללקוח סופי ולכן לא בהכרח תשתלם, את זה צריכים לבדוק עצמאית מול היצרן ע"י שליחת מייל לשירות לקוחות שלהם,

    בנימה יותר חיובית, ב TMS, משמע החנות בחיפה חזרנו לענות לטלפונים כבר מתחילת השבוע והמעבדה פתוחה באופן כמעט רציף, אנחנו עובדים על עידכון האתר וברגע שיסתיים נחזור לעבוד במתכונת מלאה.

    המשך שבוע טוב,

    בברכה

    גיא גרניט

    מנהל כללי

    TMS

  13. אני לא יכול לפרט מה בדיוק יהיה בהמשך כי כרגע זה בעיקר השערות שלי.

    גם לגבי לוח הזמנים אינני יכול להרחיב כי אין כזה, העניינים יכולים להתסדר תוך יום בפשרה או תוך חודשים-שנים בדרכים אחרות.

    שיהיה מידע נוסף שאני יכול לחלוק אני אעדכן בדף הראשי של TMS.CO.IL ואשתדל גם פה.

    גיא

  14. שלום לכולם,

    לצערי אין עדיין התקדמות בנושא פתירת המחלוקות בין TMS ל FOXPC, היום היתה פגישה ראשונה מזה חודש בין הצדדים אך היא התפוצצה כעבור מספר דקות כיוון שלא הגענו להסכמה על חשיבות הטיפול בנושאים מסויימים והתחלת הטיפול בהם, צר לי שאני לא יכול להרחיב יותר מזה בנושא.

    קיבלתי תשובה מטל קמה שהוא אחד הבעלים של FOXPC שכל מי ששלח וישלח מייל לmail@tmsfox.co.il יקבל תשובה ויטופל.

    לאחר קריאת הדיון הזה ראיתי שהם גם פרסמו את זה בדף הראשי של TMSFOX.CO.IL ואני מקווה שכך יהיה ואכן שארית הלקוחות שלא טופלו יזכו לטיפול בהקדם האפשרי.

    כמו שציינתי בעבר, כיוון שאני בד"כ לא מגיע לפורום לקרוא את הדיונים, אשמח אם שאלות שיש ללקוחות פה לגבי TMSFOX\TMS שאני יכול לסייע בהם יגיעו למייל tmshop@tms.co.il והם יקבלו תשובה בהקדם, כמו כל מי ששלח עד היום.

    על גבי הפורום קשה לי לענות ללקוחות בנושאים שהם לא לפרסום הכלל מבמחינתי, מה שהלקוח יחליט לעשות עם המידע לאחר שקיבל ממני זאת כבר החלטה שלו.

    בברכה,

    גיא גרניט

  15. יאיר, ההודעה לא היתה לשם הכפשה, אין דבר רע בלקנות מיבוא מקבילי כל עוד זה דבר שהוא מוצהר ללקוח, עובדה שNEXTOP מוכר לא מעט מסכים בשיטה הזאת, כל עוד יש לו גיבוי לאחריות הלקוח לא אמור להרתע מכך.

    אם האמרה \ השערה שלי לא נכונה אז אפשר להגיד שהיא לא נכונה ועל זה אני מוכן להתנצל, אל בשום צורה לא רשמתי שפנדה לא בסדר או שאתם מרמים או שהמוצר מחודש או כל דבר אחר שמכפיש אתכם, אלא שאתם קונים ממקור אחר.

    אמרת CMS סבבה אז CMS - תהנו.

    דבר נוסף, 1360-1400 זה מחיר נורמלי (למרות שהמסך שווה יותר וצריך להמכר ביותר אבל בישראל כמו בישראל מדיניות החיתוך מחירים מגיעה לכל מקום), המחיר הנמוך שדובר עליו הוא 1275שח של הסופ"ש ולא מה שיש כרגע.

    בכל מקרה - תמשיך למכור את המסך במחיר שאתה רוצה מCMS ואנחנו נמשיך מאומניטק במחיר שלנו וכולם יהיו מרוצים.

  16. 1 - יש מספר סידורי על הקופסא ועל המסך, זאת התשובה המלאה והרישמית של אומניטק שזה הספק שלנו במקרה הזה של המסכים.

    2 - המידע לגבי פנדה הגיע מנציג של חברה שמייבאת באופן קבוע (לא חנות), הוא לא הכריז זאת כעובדה אלא יותר הנחה מלומדת, שכן CMS מוכרים את המסך הרבה מעל מה שמוצע לצרכן ולכן יהיה מוזר מאוד לדעת שמשם מגיעים המסכים של פנדה (מחירון עלות של המוצר הזה ב CMS הוא 315$ שזה לפי השער הכי נמוך בזמן האחרון כמעט 1400שח)

    3 - לגבי הנקודת שירות של CMS דרך UPS אני יודע שהיא היתה בעבר כאשר המעבדה היתה CPM אבל לפי מידע ידיעתי זה כבר לא קיים, אולי אני טועה,

    אנחנו מוכרים לא מעט ניידים של דרך CMS אך לא נתקלתי במצב של מימוש אחריות לאחרונה (מאז שהתחלפה המעבדה לפי כ7-8 חודשים) לכן אינני יודע בוודאות שזה עדיין כך

  17. לבקשת דנדן הסבר על האחריות :

    בניגוד לNEXTOP או פנדה (שקונים מNEXTOP), אנחנו מביאים את מסכים ממפיץ מורשה בישראל, במקרה הזה מאומניטק,

    במקרה של מימוש אחריות יש להביא את המסך למעבדת אומניטק, ממוקמת בפתח תקווה ונקודת איסוף בטירת הכרמל

    במידה והלקוח לא קרוב לאחד מהנקודות האלו אז הוא מוזמן להגיע לאחד הסניפים של הרשת שלנו ואנחנו נעביר את המסך לאומניטק.

    בכל מקרה עדיף לשמור את הקופסא המקורית למקרה בהם ירצה הלקוח להשתמש בשירותי משלוחים, כיוון שזוהי הדרך הבטוחה ביותר לשלח את המסך.

    האחריות הינה לפי מדיניות בעולמית ומול מספר סידורי של המסך.

    שבוע ראשון יש התחייבות ל0 פיקסלים, משמע החלפה מהפיקסל הראשון בטווח של עד שבוע מהרכישה.

    גיא גרניט

    מנהל חנויות TMS&FOX

  18. המחיר הרגיל באתר 1360שח הוא כבר למזומן, הקניה הקבוצתית קיבלה הנחה נוספת ל1335שח (1.8% הנחה) או הנחה על התשלומים שבד"כ 12 תשלומים למוצר הזה עולה 1440שח ועכשיו זה 1390שח (3.6% הנחה)

    תרצו תקנו, לא תרצו לא תקנו,

    המסכים האלו נמכרים במחיר הרגיל שלהם בלי בעיה, ההנחה באה לתת צ'ופר נוסף לגולשי הפורום ולא מעבר לזה.

    גיא

  19. נרשמתי כבר אתמול בלילה.

    בכל אופן, חבל שאין הגרלה מיוחדת למשתמשים קבועים במיוחד - כאלו מעל 25 אלף הודעות 8)

    דור, זאת הגרלה שאתה בטוח תזכה, אין הרבה מופרעים כמוך עם 25,000+ הודעות, לא יותר קל לבקש מתנה?? :beerchug:

    לגבי העובדה שחלק (גדול) מהמוצרים שמחולקים אינם מוצגים באתר, הדבר בטיפול והמוצרים יפתחו לקהל הלקוחות במהלך השבוע.

    לבנתיים תהנו מהעובדה שהם מחולקים מחינם.

    בהצלחה לכולכם בהגרלה, מכל צוות חנות TMS

  20. חחח מה הקטע??? זה ברור שרק עוד "שבוע-שבועיים-חודש!" כי ההשקה היא ב25 בחודש.... דה...

    הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר,

    רשמי שהוא זמין ולא בעוד ....

    בכל מקרה לשאר הגולשים, זה לא המקום לבדוק צפי למוצרים ומחירים, בשביל זה יש את החנות, התגובה פה היתה כדי להגן של שמינו הטוב שלא רושמים סתם דברים באתר, מעבר לזה אין סיבה להמשיך את הדיון ספיצית עלינו.

    כל מי שרוצה מידע מוזמן ליצור קשר ישירות לחנות דרך דוא"ל \ צור קשר באתר או בטלפון ויקבל מענה - העיקר לא על גבי דפי הפורום שאינם המקום המתאים לכך.

  21. זוהי מכירה מוקדמת בלבד.

    אם תזמין אצלהם עכשיו הכרטיס יגיע אליך רק אחרי תאריך היציאה הרשמי שלו.

    חשבתי שה"זמין במלאי" אומר שניתן לקנות כבר. ויש גם תמונה...

    בכל מקרה צריך בנצ'ים לפני שקונים.

    ה"זמין במלאי" זאת רק מניפולציה של החברה שתגרום לך להזמין את הכרטיס,

    אחרי שתזמין הם ימשכו זמן, ויגידו שהוא נמצא בשלבי שליחה ובסופו של דבר תקבל תקבל את הכרטיס אחרי ההשקה.

    ואחרי שסיימתם להשתעשע, מי שמכיר אותנו יודע שאם אנחנו רושמים שמוצר כלשהו "זמין במלאי" הוא זמין במלאי!

    מן הסתם אנחנו לא רושמים על כל אחד מ5000 המוצרים שיש לנו באתר כי הם ברורים וסטנדרטיים, אבל רושמים על מוצרים מיוחדים

    לוותיקים שביניהם - תסתכלו אחורה

    E8400 - בין הראשונים בארץ

    8800GT - הראשונים בארץ, לפני NDA עד כדי כך שהתמונות שצילמנו בחנות הוצגו בכל האתרים בעולם כתמונה רישמית ראשונה של הכרטיסים

    8800GTS - הראשונים בארץ

    ויש עוד הרבה דוגמאות אחרות

    משמע שרשום HD4850 זמין במלאי! הוא באמת זמין ולא בעוד שבוע-שבועיים-חודש!

    יש לנו אות זמין, ומחר הוא כבר יוצג בחנות הפיזית שלנו במוצקין, יהיה בחנות, מחר יהיו מעודכנות באתר, לקוחות שהזמינו כבר יכולים לאסוף אותו מחר מהחנות או לקבל אותו בתוך מחשב.

    אז מספיק להאשים בקונספירציה ותרימו טלפון אם יש משהו לא מובן.

    תחזור דף ותקרא מה שרמשתי ... :kopfpatsch:

    עכשיו אתה תקרא מה שאני רשמתי.

    עריכה : גם GTX280 זמין כבר.

×
  • צור חדש...