תוכן marantz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

marantz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    44
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי marantz

  1. ניגשתי לשם כדי לרכוש שתי יחידות היום ואז נאמר לי, שיש שני דגמים זהים בעלי מק"ט שונה, אחד עם אחריות לשנה ואחד לשנתיים, והשנתיים אזל מהמלאי קצת מסריח! האם יש פה מישהו שהצליח לקנות אותו עם אחריות לשנתיים ? אשמח לדעת! ועדיין אני מתבאס מהקטע עם הבטרייה גם זה נראה לי קטע מגעיל למכור את המחשב בקצת יותר זול מהשאר ולעשות קופה אח"כ על הבטריה, בכ"א אני יצאתי משם בידיים ריקות והרבה לבטים מחכה ליצרן אחר שיפתיע בדגם מתחרה.

  2. ואל תשכח להוריד מראש את הדרייברים לרייד שצריכים להיות מותקנים עם התקנת המערכת בXP. קוראים להם דרייבר F6 כי אתה צריך ללחוץ F6 כאשר ההתקנה של מתחילה. ואז בהמשך תנתן לך אפשרות להכניס דיסקט פלופי עם הדרייברים כדי שהמערכת תטען אותו לתוך תהליך ההתקנה. בויסטה זה יותר קל אתה פשוט צריך לבקש לטעון מנהלי התקן בזמן שתהיה רשימת הזיהוי של של הדיסקים הקשיחים שלך על המסך והדרייבר יכול להיטען גם מסתם דיסק און קיי דרך הUSB. אבל שים לב שאתה מוריד את הדרייבר האחרון ביותר שמתאים דווקא למערכת ההפעלה הספציפית שתתקין ובגרסה המתאימה (64 או 32). כמובן שהכל אחרי שהגדרת בביוס את הבקר לעבוד במצב רייד. ושנכנסת לתפריט הרייד וזיהית את הדיסקים שישותפו בו ובאיזו תצורה. בהצלחה.

    [br]פורסם בתאריך: 4.02.2008 בשעה 09:13:31


    אה ושכחתי להזכיר שאם אין לך עוד מחשב מחובר לאינטרנט לא יזיק להוריד מראש את כל הדרייברים המעודכנים ללוח שלך שיתיאמו למערכת ההפעלה שתתקין במיוחד של כרטיס הרשת כדי שתוכל להיתחבר לאחר ההתקנה ולהשלים מה שחסר .(ועוד דבר קטן אם אין לך פלופי ואתה מתקין אז תוכל להישתמש בתוכנה קטנה וחינמית שנקראת NLITE שיודעת לשלב את דרייבר הF6 (ועוד הרבה דברים) לתוך דיסק ההתקנה של אבל תחפש מדריכים שיסבירו לך איך לעשות את זה)
  3. לא אוכל להוסיף לך הרבה בקטע של המחשב אבל אחרי בדיקה שלי הגעתי למסקנה שבלי קשר לכסף (וגם בלי לחרוג כמעט מהתקציב) מסך CRT טוב עולה בביצועיו על כל מסך LCD ודומיו וזו רק שאלה של מקום על השולחן מכל שאר הבחינות רזולוציה (ושינוי רזולוציה אמיתי)תדר סריקה וגודל פיקסל וכן נעימות לעין תאורה וצבעים .אני רואה שזה הכיוון שלך וטוב שכך אבל הייתי מציע לך לבדוק את הLG F900P לפני שתקנה יש לי אותו ואני חושב שביחס לכל הCRT היקרים בשוק היום הוא הכי מאוזן ונעים לעין מכל הבחינות

×
  • צור חדש...