תוכן KoDkOd - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KoDkOd

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    3496
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי KoDkOd

  1. זה תמיד היה אם אני לא טועה,לפני 6 שנים גם לי נתנו :P.

    בכל אופן אני יכול להגיד שהקושי בגיבושי הפרה-גיוס(האזרחיים) פכו לקלים יחסית למה שהיה בגלל כמה מקרי מוות שהיו בשנים האחרונות.

    אז חבר'ה מי שבאמת רוצה להגיע לשירות משמעותי ומאתגר שווה לו להאמץ קצת לפני הגיוס ולהכנס לכושר.

  2. הרצית 2000 לא קריטית,היא לבדיקת רמת פתיחה ,כמובן שאם תעשה תוצאה טובה זה יבוא לטובתך,שוב אני מדגיש, טוב הוא יתרון ופרמטר חשוב בגיבושים שלפני הצבא!

    לבור אין שום משקל,אתה יכו ללעשות בור בצורת כוכב אם בא לך.

    אני מגבש ביום סיירות השנה ד"א.

  3. לכל החבר'ה שהולכים ליום סיירות במחזור הקרוב,תגיעו עם הרבה ,זה מאו מאוד חשוב,זה פרמטר עיקרי כמעט בסינון הראשוני, וסיבולת כמובן שזה נובע גם מחוסן נפשי.

    בהצלחה אם יש שאלות וכו' בכיף אני יענה,ד"א אני יהיה במחזור הבא באחד הצוותים אז אולי נפגש 8)

  4. בתור מי שהשתחרר לפני שבועיים, אני יכול להגיד לך שבהסתכלות קרה של "מה יצא לי מזה?" אתה לא תראה הרבה. את מענק השחרור והפיקדון שאתה מקבל אתה יכול להרוויח תוך 9 חודשים אם שירתת בתור לוחם ותוך 6 חודשים אם שירתת בתור חייל עורפי (תומך לחימה נופל איפשהו באמצע), אם לא תגיע ליחידה מובחרת או קורס יוקרתי אז גם לא יהיו לך כישורים רשמיים שתוכל לנצל אותם בעבודה לאחר השחרור, אלא אם-כן אתה מחשיב את יכולתך לשמש כמאבטח בתור כישור.

    אם כאמור לא יתמזל מזלך להגיע למקום איכותי, הצבא ידרך עליך, ישבי"ז אותך, ישמן את קנה הרוס"ר וידחוף אותו בין לחייך וכהנה וכהנה. רוב הסיכויים שתמצא את עצמך משרת עם אנשים שמחוץ לצבא לא היית מחליף איתם מילה, תחת מפקדים שלא היית נותן להם לנהל דוכן לימונדה ומתעסק בשטויות שבאזרחות לא היית עושה ולו יהי מה.

    עם-זאת, הצבא יבגר אותך, ילמד אותך דבר או שניים על החברה הישראלית ותוך-כדי גם לא מעט על עצמך. בהנחה שאתה לא בא מבית הרוס ועובד במשרה מלאה לצד לימודי התיכון על-מנת לכלכל את אמך הנכה, רוב הסיכויים שטרם יצא לך לחוות חרא מהסוג שגורם לך להבין איזה בן-אדם אתה בדיוק, הצבא יאכיל אותך בחרא הזה ויאכיל אותך מלוא החופן. כך שבמבט לאחור, אני לא חושב שאפשר לקבל את מה שמקבלים בצבא במקום אחר. אמנם אני עדיין חושב שאישית "שרפתי" 3 שנים לשווא, אבל אני לא נותן ל"סיפור" הפרטני שלי להשפיע על העובדה שהצבא כן נותן לך משהו בהיבט האישיותי. עד כמה ההשפעה הזו טובה או לא תלויה באיזה מין בן-אדם אתה לפני הגיוס והיכן תמצא את עצמך משרת, אבל ההשפעה קיימת.

    מה גם שכפי שכבר צוין בדיון, הצבא משחק תפקיד מאוד משמעותי בחברה הישראלית, יותר משנדמה לנו מבפנים. אין מקום עבודה שתגיע אליו שלא ישאלו אותך, בין אם ישירות ובין אם בעקיפין, מה עשית בצבא. אין שיחת חולין אקראית שלא יעלה בה מתישהו נושא השירות הצבאי. אני לא יודע מה היא הגישה הרווחת כלפי מי שאינו מתגייס בגוש דן (אמנע מביטויים כמו "מדינת תל-אביב", למרות שלעניות דעתי, כאחד שמבקר במרכז לעיתים קרובות, ישנם הבדלים תהומיים במנטליות), אבל בשאר דוברת העברית, אנשים לא רואים משתמטים בעין יפה. אולי לא משנה לך מה אנשים חושבים עליך, אבל כשאותם אנשים הם המעסיקים שלך או בעתיד אנשים שיבואו במגע עם הילדים שלך, תאמין לי שזה ישנה לך יותר משאתה חושב.

    אבל עזוב את כל זה, במדינת יש חוק שירות ביטחון שמגדיר שירות חובה בן 3 שנים. זו חובתך כאזרח לשרת 3 שנים בצבא. אם הינך במקרה פציפיסט, תעשה שירות לאומי.

    איפה לעזאזל שירתת ?

×
  • צור חדש...