תוכן roc - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

roc

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    324
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי roc

  1. אמממ אני ממליץ לכם לעבור מIRC CO IL לQUAKENET וליצור חדר עם @L ואיזה 10 אנשים שתמיד נמצאים בחדר,כך תוכלו להזמין WARBOT,הWARBOT נותן לכם לחפש FCM- FRIENDY CLAN MATCH או CM-CLAN MATCH באתר של WWW.CLANBASE.COM.אממ בעיקרון אני כבר לידר של קלאן אבל אני אף פעם לא מתכוון לארגן אימונים למשחקי FCM,זה בזבוז שלם של טקטיקה אחרי שאתה שורף אותה על FCM שלא עוזר לך בכלום חוץ מCM אז בטקטיקות אין לכם הרבה מה לדאוג עד שתרשמו לאתר CLANBASE,מאוד רצוי שתקנו שרת טים ספיק משלכם,זה ממש לא יקר,בערך 20 שקל ושרת TS יחד עם משחק אפשר ליצור קשר עם BF2 WARZONE שמוכרים עכשיו 4 שרתים ולדעתי יש להם מחירים טובים ומערכת מחשב חזקה..אנחנו בקלאן שלנו עושים איזה משחק או שתיים ביום ולפעמים אפילו 4 משחקים ביום (תלוי אם יש חופש :smile1:)

  2. לא יודע מה התלונות המשחק והפצ' החדש ממש פ33ה !!!

    הפאטצ' החדש בסדר אבל יש כמה דברים שהורסים את המשחק כי הוא נראה מצחיק ;D אם אתה יורה עם מטול על הקיר היריה פשוט זזה ולא נכנסת בקיר זה נראה מצחיק או שאתה רוצה להחיות מישהו ואז לוקח איזה 2 שניות עד שהוא מטעין את השוקר ואחרי 2 שניות רק מתחיל לטעון אותו זה נראה מטומטם :s07: והדבר הכי מעצבן שאתה שוכב לשניה ואז רוצה לקום (להחיות מישהו או לבדוק אם יש אויבים בסביבה ) עד שאני מספיק לקום ולברוח אני מת :(

  3. חברה זה לא כאן , תיגמרו בבקשה את הריב שלכם במקום אחר,

    הדיון הזה לא הגיע בזכותכם ל38 עמודים וברצוני שלא ינעלו אותו, אז שלום ולהתראות.

    טוב צודק פרפר זה הפעם האחרונה שאני אגיב סליחה..

    RYU,אף פעם לא שיחקנו נגדך אלא אם עשית FAKENAME

    כי אם אני לא טועה שיחקת בקלאן RANGE בשם RYUUDU1 נכון? אתה יודע שכל השחקנים מהקלאן שלך כולל הלידר עברו אלינו?

    והשחקנים שאתה קורא להם צ'יטרים היו הלידרים שלך? ואתה קורא לנו צ'יטרים כי אתה איכשהו מאמין שיש לנו UAV? זה כזה טיפשי...מי המטומטם שישים UAV באמצע המשחק אבל עזוב,אם הייתי מראה לך מהEDWERD מPULSA אמר על צ'יטים (הוא זה שאמר לכולם שאנחנו צ'יטרים) היית יודע למי לקרוא צ'יטר...הוא הסביר למישהו איך להפעיל איימבוט ממש איך צריך לשנות הגדרות משחק רק בשביל להפעיל אותו..ואני עוד צ'יטר? sure

  4. אתה והקלאן שלך חבורה של אפסים.

    אני לבד מחסל את כל הקלאן שלך עם הציטים שלכם.

    ציטרים מסריחים שגם עם תשתמש בכל הציטים שלך אני לבד לוקח 3 מהקלאן שלך בקלות.

    אפס .

    קודם כל דיברתי עם ליאור ועם COOLMAN על מה שEXPLOZION אמר וסידרנו תעניינים כי לדעתי מה שEXPLOZION אמר על RAW זה ממש טעות כי עשינו נגדם הרבה משחקים וממש כמעט ולא היה LAME במשחק אני תאמת לפני שהיה לנו ריב עם PULSA ישר הייתי שואל את RAW אם הם רוצים משחק כי אני יותר נהנה לשחק איתם מאשר PULSA שכל המשחק שלהם זה לקפוץ,דבר שני אתה לא בקלאן RAW בכלל,דבר שלישי זה שאתה מסכים עם EDWERD האפס הזה שלא יודע לשחק ועם כל קלאן PULSA שאני חוגג בשרת שלהם ומפרק אחד אחד בשם כינוי אחר שלא ידעו מי אני ואני יחטוף קיק זה עוד משהו,עלק צ'יטרים אתה ילד בכיתה ח' שחש גבר במחשב...בגיימר מקלל את JACK REACHER שנראה אותך גבר מקלל אותו פנים מול פנים לא משנה עד כמה הוא חלש הוא עדיין יכול לפוצץ אותך אז תשתוק לפי הגיל שלך ואל תשחק אותה גבר,וגם אנחנו בכלל לא ציטרים,אתה יודע למי EDWERD האפס הזה קורא צ'יטר? לי ולUVISION,שפירקנו את אמאמאמ שלו ולא האמין שמפרקים אותו אז הוא התחיל לבכות,וגם זה שSPIRITFIRE4 טען שאנחנו ציטרים וגם הוא בסוף אמר לי בעצמו שהוא יודע שאנחנו לא,תן לי דרך אחת רק אחת שאני יוכיח לך שאנחנו לא ציטרים ואני יוכיח לך אז תפסיק לבכות לפי שמועות של קלאן של אפסים בשם PULSA

    תוכיח שלא :bash:

    קופצים מאחורי פינות בדיוק איפה שאנחנו עומדים... ומרססים כאילו אין מחר

    תגיד RYU מי אתה בכלל? מתי שיחקתי איתך או נגדך בכלל ובאיזה שרת? תפסיק לבכות אם אין לך הוכחות,רוצה הוכחה? בסדר קנה שרת ואם אני לא טועה יש PB על השרת נכון? אז אפשר לקחת SS לשחקנים באמצע המשחק למרות שאני לא יודע איך כי במשחק הקודם שהייתי משחק בו (MOHAA) היה תוכנה חיצונית לאנטי צ'יט בשם DMW שהיה אפשר לקחת איתה SS אבל ראיתי אנשים בCOD שגם בו יש PB לקחו SS לשחקנים באמצע,אל תבסס על שמועות שאנחנו ציטרים כי זה ממש לא נכון...הקטע הכי מצחיק הוא שפתאום יום אחד פולסה החליטו שאנחנו ציטרים....היה לנו משחק ממש מאוחר באיזה 10 בלילה נגד PULSA ועוד 3על3 (זאת אומרת STYLEZ אני-TYPHOON וUVISION) והם קראו רק לי ולUVISION צ'יטרים...ואתה אומר פה שכולנו צ'יטרים ועוד מבסס על שמועות..לך תבין,בכל מקרה אני יוצא מהמשחק !!!למרות שהפסדנו!!! בא לMSN פתאום אני רואה שאחד מהקלאן שלי (SPIRITFIRE4 כותב לי:מישהו הפיץ שאתם ציטרים בMIRC או משהו כזה אני כבר לא כ"כ זוכר) אז פולסה ראו שאנחנו השתפרנו וחגגו על זה שמועות..רק אם הייתי יודע מה הפיץ את השמועה הזאת הייתי מדבר עם הנוב הזה.

  5. חזרה לחו"ל

    SORRY רובינוב לפעמים אני כל כך מתרכז שאני לא רואה את הצאט

    יעזור מיקרופונים

    אבל חזרה לחול, עוד ילד שיחק אותה עם הראנקד שלו כל זה בשביל שיכנסו לשרת הלאגי שלו

    מה לא יעשו ילדים כשאין חברים, צריך לתחמן.

    היה נחמד וניגמר.

    קודם כל לבעלים של השרת קוראים יאיר,דבר ראשון הוא לא ילד אלא בן 28,דבר שלישי הוא לא התכוון לעשות את זה הוא פשוט רצה לעשות טסט לשרת ולראות אם באמת הראנק עובד למרות שהוא לא,הוא אמר לי שהוא רוצה לסגור את השרת כי הראנק לא עובד אז אמרתי לו שלא יסגור כי בכל מקרה לדעתי כבר כולם יודעים שהוא לא ועובדה עדיין נהנים לשחק בו.

  6. מתן זה לא שאתה עוד מעט מסיים שירות צבאי ::)

    מה קשור אבל עדיין יש ילדים קטנים שלא מעניין אותם בכלל שהם עושים טים קיל העיקר רק לקבל מה שהם רוצים.

    וPARPAR,מה זה מצב של TK? אני לקחתי את הAPC,נהנתי להשתמש בו,למה שאני לא יקח אותו שוב? איזה סיבה יש שאסור לי לקחת אותו,כל פעם שאני מנסה לקחת איזה איזה שתיים שיורים עליך בלי סיבה ולוקחים אותו.בתקופת GAMER זה בחיים לא קרה ואני זוכר בעצמי שבMAP ROTATION היה בגיימר את המפה ZATAR WATER LANDS וכולם רצו לקחת את המטוס,היה איזה 10 שניסו לקחת אותו כל פעם ואף אחד לא הרג את אף אחד כי גם יש אדמינים שמשגיחים (מה שנדיר בחו"ל) וגם שהם לא ליימרים

  7. לא מעניינים אותי שרתים ישראלים כל כך, סה"כ כל הילדים הקטנים יבואו לשם לשחק, והפיג הנמוך יחסית עוזר רק עם ה- Sniper בעיקרון.

    אני בטוח שכל הילדים הקטנים יריבו על המטוסים כל שניה ויעשו TK אחד לשני בגלל שמישהו לקח להם את המטוס ואין לי כח לשטויות האלה.

    קיצר - שרתים בחו"ל עדיפים.

    אויי אתה לא יודע על מה אתה מדבר,בארץ אין ילדים מתחת לגיל 14-15 שמשחקים BF2 בגלל שאני חושב שהם בכלל לא יודעים איך להפעיל את המשחק ברשת חח,לפחות 8 פעמים עושים לי TK בחו"ל ב3 סיבובים,אני התרגלתי לאיך שהם משחקים,יש פעמים שאני לוקח תAPC כל SPAWN,אני אחרי זה חוזר לקחת אותו שוב אחרי שאני מת ואיזה אחד שאין לו מה לעשות מקמפר שמה עד שאני ימות ואז שאני בא לקחת אותו שוב הוא עושה לי TK.וזה לא חד פעמי וזה לא רק שרת אחד,תקלטו בארץ זה אפילו יותר טוב מחו"ל אולי אתם התרגלתם שבכל משחק השחקנים מחו"ל הם יותר טובים מאשר השחקנים בארץ בהתנהגות שלהם,אבל בבטלפילד זה ממש לא ככה!

  8. לא חסרים שרתים ישראלים.

    מה שחשוב זה אם הוא Ranked או לא...

    הוא Ranked?

    מתפלאים שהשרתים בארץ ריקים,רק בגלל אנשים כמוך הם ריקים מה אתה מתרגש כל כך מהראנק סך הכל דרגה שמופיעה מילא כבר הנשקים אבל גם זה לא משהו כזה חשוב,אם 10 יהיו בשרת בארץ יבואו עוד 10 וככה הוא יהיה מלא כל הזמן אבל אף אחד לא רוצה להכנס.

    -ראיתי גם את התגובות האחרונות בקשר לAPPLEJACK, המנהלים של MGAMERS הם בחיים לא יעשו משהו רע....פעם הם פתחו שרת ראנק אבל בגלל כמה בעיות הוא נסגר והם רוצים להחזיר אותו שוב,MGAMERS בכללי קיים 4 או 5 שנים,ואם באמת הם יהיו בתקופה קשה של כסף הם ימשיכו לבקש ואולי גם מי יודע GAMER יעזרו להם,GAMER כבר היה להם שרת ואתה יודע למה הם סגרו אותו? כי המעבד שלו חלש,הם לא חשבו מספיק וחתמו ישר חוזר עם EA על שרת ל64 שחקנים במקום ל32 שהמעבד יוכל להחזיק אותו.אם לא,עד עכשיו היה שרת לGAMER לדעתי....ואולי ככה גם יהיה אחרי שMGAMERS יבואו אז תתחילו לתרום אני כבר שלחתי 15 שקל ;D לא יקרא כלום אם כל אחד ישלח 15 שקל או אפילו יותר יהיה הרבה יותר טוב

  9. יש כאלה שימליצו לך על כרטיס חדש למרות שאני לא ממליץ לך,אם יש לך GEFORCE4 ואתה רוצה לקנות משהו ב250-350 אתה ממש תתבעס שאתה תראה שאין שיפור משמעותי,אני ממליץ לך להמשיך לחסוך עוד 300 שקל ותקנה את ה6200,אתה תשמח שעשית את זה במקום לקנות משהו הרבה יותר חלש.

×
  • צור חדש...