תוכן ktbnus - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ktbnus

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    363
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ktbnus

  1. אתה צודק, פרט לעובדה ש"הקוד" שלך לא עושה את מה שהוא אמור לעשות, הוא בסדר גמור.

    עצה קטנה לך, אם אתה כבר פותר למישהו שעורי בית ( במקום לעזור לו להגיע לפתרון לבד ) ועוד מתיימר להיות מומחה גדול, עדיף שלא טיפול על שטויות.

    /משהו חשוב לומר/

    אפשר להשתמש בערמת מינימום אשר תכיל את כל המספרים + האינדקס שבו הם הוכנסו, ובסוף הקלט ( -1 ) להוציא את המינימום.

    אבל זה ניראה לי קצת מוגזם ;)

    / סוף משהו חשוב /

  2. בשביל "להכיר" את הפונקציות והקלאסים השונים יש את MSDN. זאת לא הייתה הכוונה שלי.

    לא הייתי אומנר שאין סיבה. לכם דבר יש סיבה. יש שפות יותר ישנות מ VB שעדיין עובדים איתם היום איפה שצריך.

    במקרה זה צריך חלון, ב VB זה יקח בדיוק כמה שניות, אני לא רואה סיבה להכניס לפה את ה .NET. אבל אני לא יודע למה הוא צריך את החלון הזה ומה הוא מתכון לעשות איתו. אולי לצרכים שלו VB לא מתאים,אבל את זה אי אפשר לדעת מבלי לדעת את הצרכים.

  3. File -> New ->project -> VISUAL C++ -> WIn32 -> WIN 32 PROJECT -> OK -> FINISH

    ויש לך תוכנית רצה וחלון בסיסי.

    קצת יותר ברצינות, לא ניראה לי שידע ב C מספיק למה שאתה רוצה לעשות. יצירת ממשק משתמש גרפי ( חלונאי) ב C++ זו משימה לא פשוטה שדורשת ידע טוב ב C++. אתה יכל לנסות לעבוד אם MFC ( מדריכים בגוגל) אבל זה ארוך ומיגע, ודי סוס מת בימינו. יש גם ספריות חופשיות שמאפשרות לך ליצור GUI כמו FLTK, שהיא נחמדה ופשוטה יחסית ומאפשרת לך לעשות דברים ממש נחמדים, אבל זה גם דורש ידע ב C++.

    פיתרון יותר פשוט עבור יכל ליהיות VB, שתאפשר לך לצור GUI בקלות, שפה ממש קלה ללמידה. אפשרות שנייה C# / JAVA ( או דלפי') שגם שם אתה יכל ליצור חלון בקלות יחסית, אם כי ללמוד את השפה יקח לך הרבה יותר זמן מ VB.

    אבל בכל מקרה, C זה לא מספיק במקרה הזה.

  4. קצת באיחור, אבל לא משנה. התאונה הראשונה שלי ( אני לא סופר את כל המכות הקטנות פה ושם בתמרורים וכאלה.. ) הייתה לפני שנה בערך ( נהגתי באותו זמן 3 שנים בערך בלי תאונות ובלי דוחות ). נוסעים חזרה מפאב ב3 בלילה( לא הייתי שיכור ) בקיבוץ גלויות בת"א לכיוון שכונת התקווה. באותו לילה ירד גשם, אני עוד זוכר שאבא שלי אמר שחבל ועדיף לא לנסוע היום, אבל נסעתי בכל זאת. אחרי הצומת של קיבוץ גלויות יש עיקול S כזה מי שמכיר, לא לקחתי את הפנייה טוב, כביש רטוב, לחיצה קטנה על הברקס, איבדתי שליטה, עלינו על המדרכה , הורדתי עץ וניכנסתי בקיוסק. נזק: עץ תקוע מתחת למנוע, לקיוסק חסר קיר, הפגוש תלוי על חוט מסכן, חלקים מהאוטו בכל מקום, בלוקים בכל מקום. הרכב טוטול לוס, שלילה לחודשיים + קנס. לנוסעים שלום.

  5. קטנוע אף פעם לא היהי בטיחותי יותר( אולי רק TMAX ודומיו) . גלגלים קטנים יותר, צמיגים גרועים, מתלים גרועים יותר, צורת ישיבה, חלוקת המשקל, בלמים.

    במקרה של תאונה חזיתית, לרוכבי קטנועים יש נטייה מוזרה לשבור את הרגלים ( או פציעות די קשות ברגלים).

    קטנוע בסופו של דבר מספק לך פחות לשיטה, פחות פידבק ומכלולים נחותים. אבל את מקבל תא מטען די גדול. במקרה הטוב קטנוע איכותי יהיה בטיחותי כמו אופנוע, אבל אף לא יותר.

×
  • צור חדש...