תוכן noam77 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

noam77

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי noam77

  1. שלום לכולם,

    אני יודע שעדיף טאבלט/אייפד ללימודים, אבל חבר שואל על מחשב שיכול להתאים לצרכים של לימודים, מצד אחד לכתיבה, סיכומים ותרגולים ומהצד השני שימוש רגיל כמחשב. יש איכותי וקומפקטי שיש לו מערכת ייעודית למחברת ללימודים (למשל כמו של ואפל)? אני מחפש מהירות כתיבה בהתאם וכו', אין לי בעיה שיהיה מחשב בלי מערכת כתיבה ייעודית העיקר שיהיה איכותי (אם אתם מכירים תוכנה אשמח לשמוע). אין תקציב מוגדר מראש כרגע.

    תודה רבה לכל מי שמנסה לסייע!

  2. אהלן,

    אני לא מגיע עם רקע בתכנות או סייבר, לכל היותר, אני יודע ממש קצת לקרוא HTML בלי שניסיתי איי פעם ללמוד, פשוט הבנתי לבד.

    במבחנים פסיכוטכניים שעשיתי יצא לי שאני בן אדם חוקר, אמנותי וחברתי עם צד מילולי מאוד חזק.

    אני לא מתחבר לנוסחאות במתמטיקה, זה משעמם ואני למען האמת אף פעם בבית ספר לא הבנתי למה זה בכלל אמור לעניין אותי, לעומת זאת מחקר על דברים מאוד מעניין אותי, מקום שבו אני יכול לממש את העצמי שלי ולהביא אותו לידי ביטוי. ככה שכנראה במדעי המחשב אני לא אשרוד אלא אם אשפר את הצד המתמטי שלי, אבל גם אז יש מצב שאשתעמם.

    אני מבין שהיום ההייטק זה המקום להשתכר בכבוד בישראל, ולכן אני חושש מאוד מבחירה בצד ההומני. כמובן שיש דברים אחרים שחשבתי עליהם כמו תקשורת חזותית וכאלה. מעניין אותי למשל פיתוח ובניית אתרים, עריכת , אנימציה, עיצוב, מידענות (בעיקר בטחונית, משרד הביטחון וכו'), עיתונאות וכו', אבל לגבי תכנות וסייבר, בגלל שאני לא יודע מה אומרים כל המונחים הגדולים האלו, אני לא יודע אם אני מתחבר או לא, כי בסוף מעבר למקצוע שאעסוק בו, שלב הלימודים לפעמים יכול מאוד להיות שונה מהעשייה עצמה, וגם שאני מנסה לקרוא ולהבין את המונחים האלו אני מגלה עוד מונחים שאין לי מושג מה הם אומרים. ולכן אני אשמח לעזרתכם.

    האם אתם מכירים סוג של תכנות או סייבר (שאני יודע שזה שני עולמות שונים, אם כי לא באמת יודע את ההבדלים ביניהם) שאני אולי יכול להתחבר? כן להרגיש מממש את עצמי, יכול להתבטא, להשפיע, לשנות דברים והוא לא כל היום סביב "נוסחאות מוזרות"? אין לי בעיה עם הכשרות מקצועיות בלבד אם אני יכול להתפרנס מזה בכבוד, אני גם מאמין ש4 שנים של הכשרות מקצועיות יכולות להיות לפעמים משמעותיות יותר מ4 שנים של תואר שאתה לא באמת צריך את הכל ולא תעסוק בכל הדברים שלמדת, בפרט שבהייטק מחפשים תוצר שמפיק כסף ולא רק תארים.

    תודה רבה

     

×
  • צור חדש...