תוכן asafgolan - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

asafgolan

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    445
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי asafgolan

  1. תחזיר באותה המטבע. לאח שלי היה שכן שהיה קם לעבודה ב-2 בלילה, והיה פותח את "הבוקר" עם רועשת שהיתה מעירה גם אותו. אחרי שכל ניסיונות השכנוע הקונבנציונליים לא עבדו הוא שם ספיקר לכיוון הקיר המשותף שהם חלקו, חיכה שיחזור מהעבודה וילך לישון, ואז הפעיל איזה קטע של 10 שניות בלופ (הסוף של Suite - Judy Blue Eyes של Crosby Stills & Nash, אם מישהו מכיר) בעוצמה מלאה. אחרי זה היו לו לילות שקטים.

  2. קודם כל, החיים מספיק ארוכים כדי שתוכל להרשות לעצמך לשבת בחוסר מעש למשך שנה בלי שתפספס משהו, אז שזה לא ילחיץ אותך.

    אני מכיר את התחושות שתיארת כי אני בעצמי חוויתי ועדיין חווה אותן בצורה מסויימת. אני הייתי ממליץ לך פשוט למצוא עבודה. משהו פשוט, חצי משרה אפילו כדי שתהיה לך תעסוקה לראש לכמה שעות ביום. אני מאמין שמשם הדברים כבר יזרמו מעצמם ובסופו של דבר תצא מהברוך שאתה נמצא בו.

  3. אני לא מעשן אבל דווקא בעד הלגיליזיציה של הקנאביס, עם הגבלות מתאימות כמובן. כל עוד אלכוהול זה משהו שהוא חוקי, זה יהיה מוסר כפול שלא להעביר פה חוק כזה.

    עם זאת, הדבר שחורה לי בעצם העישון הוא העובדה שאנשים פשוט לא מצליחים להתמודד עם החיים ללא חומרים כאלה או אחרים. קצת מצחיק לשמוע ילדים בני 16 (אני לא מדבר על אנשים ספציפים שהגיבו פה אלא באופן כללי) שמדברים על עישון, שתיית אלכוהול או כל חומר אחר שגורם להיי כדרך להרגע מלחצי היומיום והחרדות הנלווים להם. בגיל הזה החיים הם למעשה נטולי דאגות לרובם, אז איך הם יתמודדו כשבאמת יהיו להם סיבות לדאוג? יגבירו את מינון העישון? ישתו גם באמצע השבוע?

    אז מה שאני אומר בעצם זה שחומרים מזיקים יותר מקנאביס כבר חוקיים היום, ולכן זה טיפשי לאסור את השימוש בו. הבעיה שלי היא יותר עם זה שהפכנו לדור מתבכיין שבוחר בקיצורי דרך כדי להתמודד עם בעיות ורק טומן את הראש בחול, והכל בשם הפאן וההנאה הרגעית.

  4. כשאנשים קוראים לך הומופוב בלי להכיר אותך...

    עצה שלי- כנס לFOX MAN בדיזינגוף (רצוי עם גופייה) ותבין על מה אני מדבר...

    לא שאני פוחד, זה לא נעים... תחליף מצידי את ההומו בסבתא ותקבל אותה תוצאה. אין לי שום דבר נגד הומואים, כל עוד הם לא נוגעים בי.

    אני עדיין נחשב ילד, אבל אם אני לא אגיד לך שאני בן 15 אתה לא תדע את זה

    אם נגעו בך בצורה לא ראויה, עליך לדווח על כך למשטרה. גבר שמטריד מינית נער בן 15 הוא פדופיל לכל דבר ועליו להיות מאחורי סורגים.

  5. אני אמרתי שאני שונא את המוכר? אני שונא את הסיטואצייה שאתה מאולץ לעמוד מול גבר שסורק אותך מכף רגל ועד ראש וכל שנייה מנסה לגעת לך "בטעות" בחבילה או בתחת... אם אתה אוהב את זה אז PARDON ME...

    אתה נשמע כמו הומופוב כרוני שצריך טיפול פסיכולוגי. במידה ולא דמיינת את הדברים האלה, כנראה שנתקלת בפדופיל (אני מניח שאתה עוד ילד לפי צורת הכתיבה והתבטאות שלך, סליחה אם טעיתי) ועליך לדווח על אותו אדם למשטרה.

  6. כשאתה חוזר הביתה ב-3 בלילה ורק רוצה להגיע למיטה, ואז להיות מותקף בידי חתולי השכונה בחדר המדרגות.

    כשאתה מקבל טלפון באמצע המקלחת, ואז מתחיל מירוץ נגד השעון. אתה מסיים את המקלחת בזריזות ויוצא כולך רטוב ונסער, רק כדי להרים את השפופרת ולשמוע הודעה מוקלטת המבשרת לך על מבצעי השבוע בשופרסל.

    כשאתה מכין נס קפה ובטעות ממלא את הכוס כאילו מדובר ביין לקידוש, ואז אתה צריך ללכת עם הנס כמו צב לחדר, במה שנראה כמו משימה מהמירוץ למיליון. כמובן שהנס נשפך במטר האחרון.

  7. אנשים שרואים אותך מתקשה להרים משהו כבד ושואלים "מה, לא אכלת ארוחת בוקר?"

    משחקי כדורגל שבהם אלי אוחנה הוא הפרשן ("הקבוצה שתבקיע יותר שערים היא הקבוצה שתנצח").

    שיש התקהלות של טיפשים (אוהדי בית"ר, למשל) ואיכשהו כולם מתחילים לשיר "אנחנו מאמינים בני מאמינים".

    דנה דבורין.

  8. לנסות להדליק את הטלוויזיה עם השלט ולגלות שאחותך המאותגרת טכנולוגית כיבתה את הטלויזיה עם הכפתור.

    שאנשים בכוונה משאירים טיפה חלב בשקית כדי להשאיר את מלאכת החלפת השקית לפראייר הבא.

    לקום 5 דקות לפני שהשעון המעורר מצלצל ולדעת שלעולם לא תצליח לחזור לישון לעוד 5 דקות.

    לכתוב משהו בת'רד הזה שהוא כבר בעמוד ה-20 ואז לעבור בחוסר חשק על כולו כדי לוודא שלא כתבו את מה שאתה רוצה לכתוב.

  9. זה ת'רד טוב מדי מכדי להפוך לעוד אסופת בדיחות קרש סביב הכינוי 'שוקו'. הבנו, הכינוי שלו הוא שוקו ולכן מתייחסים אליו כאילו הוא באמת שוקו.

  10. יש לי פתרון שתמיד עוזר לי באותן הנקודות שפשוט אי אפשר לגלח. נגב את האיזור המזיע, שים טיפה רוק באצבע, מרח על הזיפים העקשנים ונסה לגלח את האיזור. אלא אם כן יש לי תרכובת רוק מיוחדת, הדבר אמור לגרום לשיערות לרדת מידית.

    פשוט, מגעיל ואפקטיבי.

  11. יש פרסומת של אחת מרשתות המזון בה יש בחור שעומד בקופה ונשלח כל רגע להביא מוצרים מהמדפים. ברקע מתנגן לו שיר בסגנון רגטיים, והזמר רק שר "פה פי פום, פה פי פום" לאורך כל השיר. מישהו יודע באיזה שיר מדובר?

×
  • צור חדש...