תוכן roma4k - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

roma4k

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    300
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי roma4k

  1. malcolmx9 בוקר טוב,

    יש הרבה מה לשפר בתפריט התזונה שלך כדי שיוכל להתאים טוב יותר למטרות שלך. בין אם אתה מתעתד לעלות במסת השריר ובין אם זה למטרות אחרות.

    אני ארשום פה מספר נקודות בהתייחסות למה שטענו פה חבר'ה אחרים משום שחלקם אמרו דברים שהם שגויים מהיסוד.

    1. אין מחוייבות לחלק את הארוחות כך שתוכל כל 3 - 4 שעות. מה שחשוב הוא שתשמור על מאזן קלוריות ותדאג להשלים את סה"כ המרכיבים שאתה צורך.

    2. גיוון באבות המזון - התפריט שבנית לוקה בחסר. עליך להשתדל לגוון במקורות המזון שלך, ז"א לא להינעל על תפו"א גרידא אלא להחליף את מקור הפחמימות

    המורכבות האלה למשהו אחר כמו אורז, פסטה, כוסמת וכו'..

    3.פיתה - אין שום מניעה באכילת פיתה. זה משמין אם צורכים אותה במינון לקוי אבל אם מקפידים על צריכה נכונה אין שום בעיה עם זה.

    4.אימון וגדילה - אימון חד משמעית לא פוגע בגדילה, לא בגיל 10 לא ב 14 ולא אף פעם. כמובן שאם אדם ששוקל 50 ק"ג יעשה דדליפט במשקל 130 ק"ג תוך

    שהוא לא שומר על ביצוע נכון זה יפגע בו..

    5. שמנים - חסרים לך בתפריט מקורות שומן חיונים. שומן זה לא דבר רע הוא עוזר במגוון מערכות הגוף והוא חלק בלתי ניפרד מהאוכל שלנו.

    אתה יכול להוסיף שמן זית, אגוזי מלך, שקדים וכו'..

    6. אם אתה מתאמן במטרה עליה במסת שריר עליך לצרוך כ 1.5 - 2 גרם חלבון על כל ק"ג בגוף בכל יום.

    יש עוד הרבה דברים שאפשר ורצוי לשנות אם תירצה עזרה אתה יכול לפנות אלי במסרים.

    רק דבר אחרון, יקל לכל אדם לעזור לך אם תפרט יותר מה המטרות שלך בבירור ואיך אתה מקפיד על האימונים.

  2. שמע BOSE, איני מזלזל בך ואני בטוח שאתה אומר דברים שאתה יודע בבירור, אך יחד איתם אתה פולט לא מעט שטויות. רוצה הדגמה? בבקשה:

    ציטוט:    "אם אתה מזניח צרפתית היא תחזיר לך באותו מטבע. אבל אם אתה מטפל בה יפה ונכנס לכל הטיפולים השגרתיים היא תחזיר לך פי 1000.

                אני יודע על מה אני מדבר כרגע אבא שלי עם הצרפתית הרביעיות שלו ובדרך להחלפתה בחמישית."

               לדעתי מישהו שקונה אותו חדש לא מתכוון להזניח אותו. אם מישהו משקיע 130000 הוא יודע לקראת מה הוא הולך. יש את המכוניות האלה שגם אם לא   תזניח, הבעיות לא תשכחנה להופיע.

    ציטוט:    " האבזור פנים שלה עגום, הנוחות מגעילה, המושבים קשים והמנוע חלש בטירוף (הכל מניסיון). אז על אוקטביה אל תחשבו בכלל, זה שאתם חושבים שהיא מהירה זה בגלל שהנהגי מונית כל היום דורכים על הדוושה"

                שים לב שרוב הדברים שאמרת מאוד סובייקטיבים. מה שלך לא טוב, לא בהכרח רע לאחר.

    איני מתכוון להתווכח איתך או להיכנס לויכוחים. פשוט שים לב לדבריך. יום טוב.

  3. BOSE איו לי שום דבר אישי נגדך, אך ניראה לי שאתה פולט יותר מידי שטויות, מחסיר פרטים ואף לא קורא בבירור מה שכותבים אחרים. איני יודע מאין לך כל כך הרבה ניסיון עם מכוניות אם ביכלל אין ברשותך רישיון נהיגה. שמע גם לעצתם של אחרים ואל תקטול מכוניות שמציעים אחרים, יוצא שאתה יודע כבר מגוון רחב ביותר של מכוניות וניסיוך הוא של נהג ותיק שכבר חש בהבדל ביצועים מזערי בין מכוניות. הינך מבלבל את פותח הדיון.

    שים לב.

  4. קראתי את 6 דפי התגובות ונדהמתי לגלות שאף אחד אפילו לא הזכיר TOYOTA. יש לה מספר דגמים מאוד מאוד טובים עם ביצועים לא רעים ביכלל.

    אם העיצוב לא מפריע אז לדעתי COROLA החדשה יכולה להתאים. איני זוכר כמה עולה ה AVENSIS , אם היא נכנסת לתקציב הייתי בודק גם אותה.

  5. ערב טוב, אם תוכלו עזרו לי בבקשה לכתוב תוכנית באסמבלר.

    התוכנית: כתוב תוכנית אשר תסכם את ערכי הכתובות הזיכרו האי זוגיות בטווח הכתובות 1 עד 10, (הנתונים בכתובות 1,3,5 וכדומה...), בסיום יש לרשום את הסכום שהתקבל בכתובת הזיכרון אפס.

    תודה מראש.

×
  • צור חדש...