תוכן TSFront - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TSFront

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    38
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי TSFront

  1. סיימתי את זה לפני כמה שעות...

    אתם מה זה הולכים להתחרפן כשתגיעו לשלבים 28 (יש כמה), ואז כשתראו את הפתרון הנכון, אתם תרצו לשבור את המחשב.

    בכל זאת, זה היה ענק, באמת כמה חידות קשות

  2. מישהו יודע מה עושים בשלב 19? (חמור)

    משחק נחמד מאוד, אבל מעצבן שגורמים לך לחשוב שפתרת נכון, ממשיך קדימה עוד כמה חידות, ואז מגלה שיש לך טעות, וצריך להבין איפה נפלה הטעות

    עריכה

    על הרגע ששלחתי את ההודעה, פתרתי, חחחח ;D

    ועכשיו שלב 20, יש לי את הפתרון לתחרות, אבל כנראה יש דרך מיוחדת לרשום אותו, מישהו יכול לעזור?

  3. מורטר, הצגת של כורים גרעיניים היא לא עילה למלחמה. אולם הכור נראה כמעט זהה בכל כור גרעיני בעולם, ככה שהצגת התמונות של הכור האיראני רק משטות בעולם, ומראות שהכור שלהם הוא בסך הכל כור כוח סטנדרטי. מה שקורה במבנים תת קרקעיים סודיים, זאתי עילה למלחמה, ואת התמונות הללו אתה לא תמצא בשום מקום.

  4. מישמיש, נראה לי שאתה עדיין לא קרוב אפילו לשירות הצבאי שלך, כי אחרת היית חושב אחרת.

    אם אתה היית חייל, היית רוצה להכנס לדרום לבנון? סוריה? אולי אתה רוצה שאבא שלך יקרא בצו 8 למבצע ענקי בסוריה?

    חוץ מהצד הזה של המלחמה, מאיפה אתה פתאום מזלזל בצבאות ערב? יש לך מושג כמה נזק תספוג אם סוריה תחליט להתקיף אותה? (לאחר הוראה מאיראן כמובן)

    חוץ מההתקפה היבשתית והאווירית, שבהן כמות ההרוגים הישראלים יכולה להגיע למאות, ברשות סוריה מעל מאה טילי סקאד D, בעלי ראשי נפץ מגוונים. סוללת החץ שיש לנו בצפון מסוגלת לעצור במקרה הכי טוב 6 סקאדים.

    מה לעשות, אבל אנחנו בדרך למלחמה קרה, או למלחמת אחרית הימים... מה אתם מעדיפים?

  5. שמועות אכן לא מבוססות (שחלקן באות ממקורות בממשל האיראני, אבל אני לא ממש סומך עליהם :) ), אך אתה לא יכול להתווכח עם העובדה שלאיראן יש צנטרפוגות להעשרת אורניום, בין אם הם בשימוש או לא, זה כבר נושא שרק מי שצריך לדעת יודע.

    יש דבר אחד אבל שאני לא מסכים איתך - , לדעתי, לעולם לא תתקוף את מתקני הגרעין האיראנים, כזה פשוט כרוך ביותר מדי סיכון. דבר ראשון, איראן היא לא עירק - הצבא שלה מאורגן ביותר, יש לה כוחות אוויר ויבשה מאומנים ביותר, והיא למדה מהטעויות של סאדם - מתקני הגרעין מפוזרים בכל איראן ובמתקנים תת קרקעיים. התקפה של חיל האוויר הישראלי לא תהיה יעילה, מפני שכמות המטוסים שאנו צריכים על מנת להשמיד את כל המתקנים במכה אחת פשוט גדולה מדי בשביל סודי, ומעשי בכלל.

    ואם אנו נתקיף, אתה באמת חושב שאיראן תשב בשקט? יש להם מערכות טילי שיהאב 3 אשר מסוגלים להסב נזק רק לישראל, אפילו ללא ראשי נפץ גרעיניים, חילות אוויר וים אשר מסוגלים להגיע לישראל אם הם רוצים, ומלאי של מאות טילי סקאד בסוריה. אני בטוח שאף אחד לא מוכן לסכן מלחמה עם מעצמה כזאת.

    בכל מקרה, תכירו את האיום הכי גדול שהולך לבוא על ישראל - http://www.digitalglobe.com/iranian_gallery.html

  6. צר לי להודיע לך, אבל איראן בחודשים האחרונים, לפי דיווחים של סכוניות הידיעות, בתהליכים של העשרת אורניום.

    השאלה החשובה היא מתי יהיה להם מספיק אורניום מועשר אשר יספיק להכנת מוטות דלק להנעת הכורים, ולדברים "אחרים". ייש דיווחים שטוענים שבתוך מספר מצומצם של חודשים יהיה להם מספיק להתחלת הפעלת הכורים, דבר שאומר שכנראה בתוך שנתיים עד שלוש, תהיה לאיראנים פצצה גרעינית, אם הם בכלל ישאפו לייצר אחת, ואני מאמין שזה בראש רשימת המטלות שלהם.

  7. ישראל לעולם לא תתקיף את איראן, איראן פשוט מעצמה חזקה מדי לישראל.

    ארה"ב לעומת זאת, מסוגלת להתקפה אווירית יעילה על כל מתקני הגרעין ובסיסי חיל האוויר האיראנים, אך המצב הפוליטי הנוכחי בארה"ב, והמצב הרעוע בעירק לא תאפשר לבוש לצאת למתקפה (אני אפילו לא מדבר על פלישה).

    הדרך היחידה לטיפול יעיל באיראן היא בניית קואליציה עולמית להתקפת מתקני הגרעין, דבר אשר לא יקרה כל עוד אירופה תמשיך במדיניותה הנוכחית.

    כמובן שאפשר לחכות עד שהעשרת האורניום תושלם, וזאת תהיה ירית הפתיחה למלחמה הקרה של המאה ה-21. לאחר שהעשרת האורניום תושלם, כורי הכוח והמחקר (והנשק?) האיראנים יכנסו לפעולה, ומי יודע מה הם יעשו עם עודפי האורניום שלהם...

    בקיצור, תרעננו את מסכות האב"כ שלכם, ותבדקו שיש לכם מקלט תת קרקעי בסביבה

  8. האם יש משהו שאני יכול לעשות ב-3 חודשים הקרובים עד הגיוס שלי, על מנת לוודא שאני אשרת בבסיס קרוב לבית, ואחזור כל יום הביתה?

    למי אני יכול לפנות עכשיו בקשר למצב המשפחתי בבית? ואיך אני יכול להוריד לעצמי את הפרופיל? אני חייב לחזור כל יום הביתה כי אחרת אבא שלי ישאר לבד בבית, אמרתי את זה כבר בראיון האישי שלי אבל מסתבר שהם לא הקשיבו...

  9. יש לי כרגע פרופיל ליחידות שדה (72 או 73 או משהו כזה, תמיד מתבלבל), אני עם אסטמה ומספר 3 בעין שמאל, לכו תבינו למה נתנו לי פרופיל ליחידות שדה... אני הלכתי לצה"ל לנסות להוריד פרופיל, אבל האנשים הנחמדים שמה מסרבים להוריד לי (אסטמה ביחידה קרבית!), יש לכם עצות איך לעשות את זה?

  10. עכשיו אני מתחיל לפחד יותר מתמיד מהשירות... אני במצב דומה לשלך, אמא שלי נפטרה לפני כ-4 שנים, ואם יציבו אותי בבסיס רחוק, אבא שלי ישאר לבד בבית.

    עוד 3 חודשים אני מתגייס, ואני עדיין לא יודע לאיפה. איך אני יכול לשכנע את הצבא שאני חייב לחזור כל יום הביתה? (משמע לשרת קרוב לבית)

    צה"ל הזה רק דופק אנשים... אני בוגר מחשבים ופיזיקה עם ציונים בשמיים, ורוצים לשלוח אותי לתותחנים/שיריון/נ"מ, כל הכבוד צה"ל!

  11. כן, הועברה, צירוף מקרים מעניין...

    למה לא לצלם סרטון של המסך כשהמחשב מריץ פריים? אבל אני בטוח שתמצא דרך לזייף גם את זה (דוגמאת שימוש ב screenshot של התוכנה, שינוי הטמפרטורה ולשים בתור רקע).

    או אולי אני פשוט ישים את התמונה שמחקת?

    31919938.Resizeofload.jpg

  12. חבורה של .......

    כמה פעמים עוד אפשר להגיד לכם שאני לא קשור לחברה ???????

    תתקשרו למי שאתם רוצים ותבדקו .

    אולי אני מישהו שמנסה להזיק לחברה הזו ....?????? חשבתם על זה ????

    אתם כאלה עיוורים ... הרי קיבלתם את כל מה שביקשם ..... כל התמונות ..... כל הבדיקות ... הצילומי מסך .....

    ועדיין זה נראה לכם כמו איזה הונאה ......

    אין מה לעשות ..... זה העם היהודי ..... הוא בטוח שדופקים אותו .....

    אז מדוע מחקת את התמונה שמראה את המעבד על 54 מעלות בעומס? זה גורם לקירור להראות נוראי, וכמו כל פעם שמישהו מזכיר את זה, אתה מתעלם, כמו שתתעלם מההודעה הזאת ככל הנראה.

    מספיק עם השטויות, עשית את שלך, לא הצלחת, אין טעם לנסות ולהמשיך, הרי אנחנו יודעים שאתה משקר...

  13. באמת חבל על הורדת המוניטין שגרמת לאקטיב קול עם הניסיונות שלך לדחוף את המוצר שלהם לגרון שלנו.

    ואתה בכל מקרה הצגת ביקורת אמיתית על הקירור, כפי ש TheByter הראה - http://www.pbase.com/image/31919938

    54 מעלות בעומס זו טמפרטורה גבוה לנורט'ווד שיש לך, וזה מראה את הביצועים האמיתיים של הקירור, שכן מה עוזרת הצגת תוצאות הקירור במצב מנוחה? "תראו! המעבד שלי על 19 מעלות כשהוא לא עושה כלום!". לא ממש משכנע אנשים...

    אילו היית מחכה לביקורת האמיתית של האתר, היית יכול לחסוך להרבה אנשים עצבים, ולחסוך את הבושה שהבאת על עצמך.

  14. חחחחחח ידעתי שזה אותו אחד, זה היה כל כך ברור, אמרתי לכם ;D

    מונטינט או איך שאתה קורא לעצמך עכשיו, אלא אם שמת חומר שמונע עיבוי על חיבורי הפינים של המעבד, המחשב שלך היה הולך אחרי פחות מדקה אחרי ההפעלה, רוצה דוגמא? תוציא בקבוק קולה מהמקרר ותחזור אליו אחרי דקה. מה קרה? טיפות מים! איזה צירוף מקרים, הרי תופעת העיבוי לא קיימת, נכון? (ציני, למי שלא קלט).

    למה אתה חושב שרשום באתר של החברה שהטמפרטורה הנורמלית היא 28 מעלות? טיפה מעל טמפרטורת חדר סטנדרטית של 25 מעלות, ובמצב מנוחה, ככה שהדרך להשיג 19 מעלות היא רק אם אתה חיי באנטרטיקה/אלסקה/סיביר/איפשהו בחוג הארקטי, ולא פה בישראל הרותחת.

    בקיצור, אין טעם להמשיך לנסות לשכנע אנשים, ההצגה נגמרה, הפיזיקה ניצחה את הניסיונות הכושלים שלך.

  15. תן לי להבין, אם היו 3 משתמשים זה היה עוד יותר חשוד?

    מה זה משנה כמה אנשים אם כל אחד מהם הוא משתמש חדש שבהודעה הראשונה שלו מנסה להראות כמה הקירור הזה טוב עם שימוש בתמונות שבאות מהאתר, בלי שום תמונות משלהם, ו screenshots שאפשר לזייף ב-5 שניות.

    לאדם שיכול להרשות לעצמו קירור שעולה 300 שקל יש דיגיטלית, או לפחות מכיר מישהו עם דיגטלית שיכול להלוות לו ל-5 דקות.

×
  • צור חדש...