תוכן yoss - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yoss

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    316
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי yoss

  1. אני מאמין שזו בעית תוכנה אבל קשה ללכוד אותה. החזרתי מגיבוי, התקנתי מספר מצומצם של תוכנות (אני עושה רשימה בין הגיבויים של מה שצריך להתקין) ואחרי כל התקנה איתחלתי ובדקתי אם הבאג חוזר.

    אחרי שלושה ימי עבודה פתאום זה חזר, אז אתם מבינים כמה קשה ללכוד את זה.

    אולי זה הגדרה מסויימת ששיניתי, מי יודע.

  2. אני מקווה שבממשלה מתחילים להבין שכאשר לאויב אין פסיק של מוסר מלחמה לפעמים אין ברירה אלא לעשות מעשים שאחרת מעולם לא היינו עושים, כמו זה, אם ברצוננו לצאת מנצחים במלחמה מלוכלכת שנכפתה עלינו.

    ואם העולם יעז להטיף לנו מוסר עלינו להזכיר להם איך הם התנהגו במצבים דומים(פחות, לא יותר)-

    1942 ארה"ב - ממשלת ארה"ב מקימה 10 מחנות ריכוז ברחבי המדינה (המפורסם בינהם היה Manzanar) לאזרחים אמריקאים ממוצא יפני. מעל ל 100,000 גברים,נשים וטף נאסרו.

    אוגוסט 1918 - בעקבות רצח של אישיות בריטית ע"י מחבל פלסטיני, הבריטים מחליטים "לנקום" (מילה שלהם. ע"פ מסמכים שלהם מהתקופה) ומובילים בשיירה 5 טון של חומר נפץ למרכז ג'נין כשהם משתמשים בנהגי מוניות פלסטינים בראש השיירה לסילוק מטענים. 500 מתושבי ג'נין נ-ט-ב-ח-ו.

    אם למישהו יש עוד מקרים דומים אני אשמח לשמוע. Knowledge is Powder ;)

  3. כמות על גבי איכות, אז מה חדש? הרי איזה ישראלי ממוצע צריך בחבילה הבסיסית( של האנלוגים לפחות), שאמורה להיות המכנה המשותף הנמוך ביותר - 4 ערוצים דוברי ערבית, 2 גרמנים, 2 רוסים, טורקי, ספרדי והודי ? זה 11 ערוצים מיותרים לחלוטין!

  4. תראה אני שורד עם המסך שלי (ב85Hz) אך ורק בגלל שיש לי מסנן קרינה שהזמנתי במיוחד (עלה 220 ש"ח. לפני זה לא יכולתי להתקרב). המסך הבא שלי כבר יהיה 19" אם כבר CRT אבל אם אני אצטרך לשים גם לחדש שלי קרינה אז לא שווה כבר הייתי יכול להיות LCD וזהו. LCD זה לא בזבוז, סך הכל יש לו צבעים הרבה יותר יפים ממה שיש לכל CRT ואתה יכול להתווכח איתי אבל ככה זה. אני פוחד לקנות מסך 19" איכותי כמו 454PRO ואז להצטער על זה...

    זרוק את המסנן קרינה לפח.

    אם אתה יושב שעות מול המחשב אתה חייב לעבוד בקצב רענון של 100 הרץ לפחות. תרד רזולוציה אם צריך.

    אל תדליק את תאורת החדר כי זה רק יעייף לך את העיניים. במקום - שים מנורת שולחן ליד המחשב שתאיר את הסביבה הקרובה, מקלדת עכבר שולחן.

    כשאתה לא רואה תוריד את רמת הבהירות של המסך.

    ואחרי כל זה תראה איך אתה יכול לשבת שעות מבלי לעייף את העיניים.

  5. אני גם שונא את הסלט של החוטים שנוצר מאחורי המחשב אם יש לי יותר ממקלדת + עכבר +מסך... זה ממש ג'ונגל. שמישהו ימציא כבר איזה SMART CABLE או קונקטור כללי כזה שמאחד את הכל לכבל אחד..

    קוראים לזה Blue Tooth

×
  • צור חדש...