תוכן Chymes - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Chymes

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1283
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Chymes

  1. תסתכל על זה מנקודת מבט בינלאומית - 150 הרוגים בצד שלהם לעומת הרוג בודד אצלנו, את מי מהצדדים אתה תגנה? הרי הם עדיין לא יודעים שכנראה רוב ההרוגים בצד הפלשתינאי הם מחבלים ולכן התגובה שלהם היא לגנות את . ברגע שהדברים יתבהרו יכול להיות שהתגובה תהיה שונה אבל אתה צודק וההסברה הישראלית באמת לא עושה את העבודה שלה, לדעתי היו צריכים לפרסם בתקשורת העולמית צילומים של ילדים מבוהלים ונפילות קסאם בישראל, זה היה מרכך את התגובה הבינלאומית.

    מי בכלל מתייחס לגינויים שלהם. אירופאים/רוסים הם לא יותר מאפסים צבועים. אירופאים מגנים את ישראלי כדי למנוע פרעות של מוסלמים ברחבי הערים הגדולות של אירופה ופגיעה באספקת הנפט. רוסים מגנים אותנו כי אנחנו בעלי ברית של ארצות הברית. הם פשוט חייבים לגנות אותנו לפי מיטב המסורת של המלחמה הקרה.

    חוץ מזה גם אם שרת החוץ תיתן Blowjob לכל כתב זר בארץ התקשורת העולמית אף פעם לא תהיה לצדנו כי הם תמיד נראים מסכנים, אנחנו לא. הם יורים רקטות פח, אנחנו מפצצים עם F-16i. אנחנו מדינה חזקה והם כלואים בכלוב בשם רצועת עזה. חבל על הכסף שמבזבזים על ההסברה הקיימת. אירופאים אף פעם לא יבינו את המציאות בארץ ואם לומר את האמת זה ממש לא מעניין אותם. כל הגינויים זה סתם כדי לשים V. לא צריך להתרגש.

    רק כדי להמחיש את הצביעות של העולם באפריקה כל יום נטבחים מאות בני אדם. מישהו שומע על זה? למישהו אכפת? ברור שלא. סתם שחורים שהורגים אחד את השני. חוץ מזה לא נוח לשדר מאפריקה. אין בתי מלון 5 כוכבים, אין תשתית, לוחמי גרילה ישברו להם את הרגליים. לא כיף. יותר נוח לשדר מירושלים. עושים רייטינג פחות סיכון.

  2. והכי קטע שאף אחד לא מתקשר לתמיכה שלהם כי יודעים שזה לא יעזור heh.

    אז מצד אחד אף אחד לא מתלונן אז למה שהם יזיזו את התחת ומצד שני אנחנו פריירים ומשלמים על חבילת גלישה צולעת.

    מה אתה רוצה שהתומך האומלל יעשה? חבל לצעוק על הבחור/ה. הם גם ככה סובלים מספיק. אפשרות היחידה היא להתנתק, אבל בינלאומי זה הרע במיעוטו וחוץ מזה אני מקבל 5M בגרושים דרך העבודה.

  3. הדרך היחידה להחליש את כוחם של החרדים היא לעלות את שיעור ההצבעה בקרב הציבור החילוני. הבעיה היא שרוב הציבורי החילוני מחזיק בגישה "מה אכפת לי הקול שלי גם ככה לא ישנה כלום/ אין בעד מי להצביע/ כולם מושחתים/ מה, אני אלך להצביע אחרי שבוע עבודה?!". לכן מיעוט מחזיק את המדינה בביצים.

  4. מדובר על מדינה שבקושי עוזרת לאזרחים שלה שזרוקים ברחובות (להזכירכם כל ילד שלישי במדינה הזאת הוא עני ועוד כ- 200000 איש כאלו)

    ועוד עכשיו מקבלים פליטים שמי יודע מי ידאג להם, המדינה?

    אוי, אתה באמת מאמין לבולשיט הזה? רוב העניים בארץ הם חרדים וערבים, מגזרים לא יצרנים (בעיקר חרדים), שמביאים ילדים רבים לעולם בלי יכולת לפרנס אותם ומרוויחים הרבה כסף שחור. אז תחסוך ממני את בלבולי המוח של מרכז אדווה או איך שקוראים לעזאזל לטמבלים שכותבים את דוח העוני המפוברק כדי לעשות כותרות.

  5. יהודים באירופה היו אירופאים לכל דבר. מדובר באנשים משכילים, מתקדמים, שיכולים להשתלב ולתרום לכל מדינה מערבית. כאן אתה מדבר על קבוצה של פליטים ללא מקצוע, ללא השכלה וללא רכוש. מה תעשה איתם? איפה הם יעבדו? תסתכל באיזה רמה נמצא המגזר האיתיופי והם עוד מקבלים קצבאות ותמיכה מהמדינה.

  6. מה, המסך "בנוי יותר טוב" , "עשוי ביפן" ? זה שווה 1000 שקל ? מ

    עוד יגידו שהמסך של עשוי מחלקיקי פלסטיק דחוסים שחוברו יחדיו ב Glue :lol:

    בוודאי. השקעה לטווח ארוך. אני מעדיף לשלם יותר ולקבל מוצר איכותי יותר. רכשנו לפני שנתיים מעבד Kitchen Aid, שעלה באותה תקופה בערך פי 4 - 5 ממעבד סיני סטנדרטי. מעבד סיני מיוצר מפלסטיק, מנוע חלש, חלקים שבירים. רוכשים את החרא הזה ואחרי שנה זורקים לפח. Kitchen Aid זו ליגה אחרת לגמרי. כל החלקים מברזל, שלדה מפלדה, אחריות על המנוע ל-12 שנים, תוצרת ארצות הברית. המוצר הזה סוס עבודה. אנחנו מעדיפים לשלם יותר, אבל בתמורה לקבל מוצר שישרת אותנו שנים רבות.

    אותו הדבר לגבי ה-Eizo. אם הייתי קונה מסך לשנה לא הייתי חושב בכלל לרכוש אותו. אבל אני לא קונה מסך לשנה, אני קונה מסך ל-4 - 5 שנים, אז למה לי להתשפר על זבל כמו Dell? למה אני צריך לקנות מסך עם אחריות של איזה יבואן זעיר (תגיד מה שתגיד כל היבואנים של בארץ קטנים), שיכול לפשוט רגל עוד שבוע בגלל המשבר הכלכלי? מי יתן לי אחריות? למה אני צריך לקנות מסך מפוצץ בעיות קטנות ומעצבנות, ש- מנסים להסתיר בהצלחה חלקית? אני קונה מוצר שישרת אותי כל יום ויום, שעות רבות, במשך שנים.

    פאנל לא הגורם היחיד שקובע איכות תמונה. ישנם חלקים רבים חוץ מפאנל. ביקורות מקצועיות הוכיחו זאת פעם אחר פעם. לפי Prad המסך של Eizo מתעלה על בכל פרמטר. למה שאני לא אאמין להם? Eizo נחשבת לחברה מאד איכותית, שמייצרת ביפן בזמן ששאר החברות העתיקו מפעלים לסין. Eizo נחשבים לחלוצים בתחום המסכים, משלבים בכל דגם פיתוחים ייחודים לחברה, מקפידים על בקרת איכות מחמירה ביותר ונותנים את האחריות הטובה ביותר בתעשייה. עבורי אותה איכות הרכבה שאתה מלגלג עליה מהווה שיקול משמעותי ברכישת מוצר ושווה 1,000 שקלים נוספים. בסופו של דבר, לטווח ארוך, מדובר בתוספת שולית.

  7. אם אתם רציניים בקשר ל-2431, אני אדבר עם הסוכן ואולי נוכל לעשות קנייה קבוצתית ישירות מקרט. [br]פורסם בתאריך: 3.12.2008 בשעה 08:42:00


    כל האיזו שמיזו האלה ממש לא ב SCOPE שלי של יחס איכות למחיר ואני לא נכנס לנישה הזאת.

    ראיתי את שניהם אחד ליד השני ואני מבין את אלה שאומרים למה לעזאזל לשלם עליו עוד 1000 שקל מעבר ל2407 או 2408A01 של .

    מילא היה לו S- עוד הייתי מבין, אבל VA (למרות שהוא טוב בביקורות) זו הגזמה פראית לדעתי.

    אתה צריך סיבות? בוא נראה.

    א. אחריות מלאה ל-5 שנים של קרט, יבואן ענק, בהשוואה לאחריות אפורה של איזה יבואן זעיר. אחריות לאפס פיקסלים מתים. החלפה של מסך מפיקסיל שרוף אחד במשך 3 שנים.

    ב. איכות הרכבה הרבה יותר איכותית, תוצרת יפן, כיול יותר טוב מהקופסא, מכלול צבעים סטנדרטי, input lag יותר נמוך, בסיס יותר טוב.

    ג. כדי לראות הבדלים צריך לשבת מול המסכים בחדר, לא לעשות השוואה של שתי שניות באולם תצוגה. בתנאים כאלה אין הבדלים גם בין TN ל-, למעט בהירות שיכולה לשרוף את העיניים.

  8. איך אתה משווה בכלל, N97 זה סוס עבודה, אין שום השוואה בין השנייים, N97 זה הHIGH של הHIGH END.

    אתה איש עסקים? מנכ"ל? מנהל בכיר? אין שום סיבה בעולם לקנות מכשיר כל כך יקר חוץ מפוזה תראו יש לי סלולרי ב-5,000 ש"ח. אתה לא תנצל 99.9% מהיכולת של הדבר הזה.

  9. אני אנחש שאם יצא גם שבב עם כל המידע הזה אתה תתנדב להשתלה...

    בהחלט. אין לי מה להסתיר. אני אזרח שומר חוק שרוצה לחיות בביטחון. בזכות מאגר ביומטרי עבריינים לא יוכלו להסתתר.

    נגיד אתה הולך בלילה בפארק ופתאום משום מקום מתנפלים עליך ערסים, מפוצצים אותך מכות ולוקחים את הארנק. במצב רגיל אתה הולך למשטרה, גובים עדות ועם העדות מנגבים את התחת כי אין מה לעשות. בזכות מאגר ביומטרי יכולים לדעת תוך דקות ספורות מי ביצע את העבירה ולעצור אותו. קח לדוגמא את בני סלע. חולה נפש האומלל הזה אנס עשרות נערות לפני שתפסו אותו. אם באותה תקופה היה קיים מאגר ביומטרי היו עוצרים אותו כבר אחרי האונס הראשון.

    נכון, מאגר ביומטרי היה המסמר האחרון בארון הקבורה של פרטיות. אבל כשחושבים על זה פרטיות לא קיימת כבר עשרות שנים. אנחנו ויתרנו עליה תמורת חיים נוחים יותר. דרך אפשר לדעת מה אתה אוהב לקרוא, באיזה נושאים אתה מתעניין, על מה אתה אוהב לאונן, כמה כסף יש בחשבון הבנק שלך, איך נראה הבית בו אתה גר, מי החברים שלך, מה אתה אוהב לאכול והרשימה ארוכה. אם ויתרנו על תמורת נוחות, אני בהחלט מוכן למסור את השאריות תמורת ביטחון.

  10. שטויות.

    ברוב המקרים שאנשים עובדים בעבודה שהם לא רוצים ולא אוהבים זה כי המשכורת גבוהה יותר.

    הצבא משלם לך בין 400 ל 700 שקל אומללים לחודש, על תנאים זבל ומה שלא תרצה.

    באזרחות אם אתה מוכן לעבוד בשכר מינימום, יש טונות של עבודות קלות ונפלאות שמתאימות לכל אחד.

    מצטער לנפץ את הפנטזיה, אבל אתה חי בסרט בדיוני אם אתה חושב שכל כך קל למצוא עבודה קלילה ומדהימה. ראשית, לא כל אחד גר בת"א. בעצם רוב האזרחים במדינה לא גרים בגוש דן. במקומות אחרים בארץ עבודה לא נפוצה כמו חרא של כלבים בפארק ורוב הצעירים (לעזאזל צעירים, אנשים מבוגרים חלקם עם תואר) הולכים לעבוד איפה שמקבלים אותם גם אם מדובר בעבודה שחורה בשכר מינימום. שנית, בצבא אתה מקבל חדר, מים, חשמל, בגדים, אוכל, תרופות, טיולים, מועדון, ימי כיף, ימי גיבוש והרשימה ממשיכה. נראה אותך מממן את זה משכר מינימום ועדיין סוגר בחיסכון 400 שקלים בחודש.

    תתעורר ותריח את הזיעה בתור בביטוח לאומי.

  11. אתה לא יכול להשוות את הצבא לעבודה רגילה. בצבא אתה חייב לעשות כל מה שהמפקד אומר לך, בצבא אתה צריך להחזיק , בצבא בצבא אתה ישן מחוץ לבית במקום עם 0% פרטיות/אינטימיות, בצבא אתה לא יכול לבחור את התפקיד שלך, בצבא אתה חייב לקבל מרות ועוד ועוד...

    בצבא אפשר לעשות פוזות על המפקדים, הצגות, בכי, סירוב פקודה. באזרחות אף אחד לא חייב להחזיק אותך. לא רוצה לעבוד? תזדיין מפה. לא קיבלת את המגיע לך? באסה, חיים קשים. באזרחות אין קבילה, אין מש"קית ת"ש שאפשר לנסות לזיין בזמן טיפול בבקשת ת"ש. המון אנשים עובדים בעבודות גרועות, בשכר נמוך, ללא תנאים מינימליים. סובלים בשקט עשרות שנים כי מה לעשות צריך כסף.

  12. צה"ל הוא ממש לא ארגון נפלא, וזה אחת הסיבות שאני רוצה לשרת בו - כדי לשנות דברים. כן, זאת השאיפה שלי וזה לא המקום לדון על זה.

    מערכת המיונים לעומת זאת, עושה עבודה נפלאה ונדיר מאוד שמישהו שלא מגיע ולא מסוגל לשרת בתפקיד מסויים ייתקבל לשם. העובדות מדברות בעד עצמן - אע"פ שהפסדנו במלחמה האחרונה עדיין יש לנו חיילים שאינם קצינים שעושים עבודה מעולה בשטח.

    נדיר ביותר הם אלו שמגיעים למקומות שלא מתאימים להם, זה באמת נדיר.

    מערכת מיון המאפשרת לילדות בנות 18 לקבוע את עתידם של אלפי מלש"בים על סמך ראיון אישי שנעשה במקרה הטוב שנתיים לפני הגיוס היא לא מערכת נהדרת, היא מערכת מפגרת. המון חיילים מגיעים לתפקידים שלא מתאימים להם. חיילים עם בעיות רפואיות נשלחים לעבודה פיזית, חיילים היפראקטיביים נשלחים לעבודה משרדית, חיילים עם ראש נשלחים לתפקידים שחורים. אתה עוד לא התגייסת. נראה מה תחשוב עוד חצי שנה.

  13. אתה מתכוון למחיר שלו באייבורי וKSP.

    באייבורי אתה קונה עכבר בייבוא אפור. אלוהים יודע מאיפה הוא מגיע, באיזה מצב, מה יש מתחת לפלסטיק ואם במקרה הצורך תקבל אחריות. בבאג מקבלים מוצר מקורי עם אחריות של מעתק, היבואן הרשמי. תעשה את החשבון.

  14. אני מסכים עם אלכס,

    הביקורות אומרות שה 2709W לא משהו, שיט... כנראה שהראייה שלי הדרדרה מה 6:6 שהיא הייתה

    אני יודע שזה LCD והוא לא איכותי כמו CRT בחלק מהבחינות (כמו השחור) אבל אני נהנה כרגע מהמסך ולא רואה שום סיבה למה לא הייתי צריך לקנות אותו

    עזוב שלעומת מסכי TN המסך הזה עד כמה שהוא נחשב כ"לא משהו" עדיין רחוק בשנות אור מבחינות אחדות כמו זוויות ראיה (ראיתי בעיניים שלי מסכי TN ואני רואה את הדל שלי, לא קרוב אפילו)

    זה כמו שתעבור מפיאט אונו למאזדה 3 שנת 2009. בשבילך זה חתיכת שדרוג, אבל מאזדה זה מאזדה ובמאזדה אין שום דבר מיוחד. סתם רכב סביר. אותו הדבר לגבי 2709. בהשוואה ל-TN זול או CRT גוסס מלפני עשר שנים זה חתיכת שדרוג.

  15. א. תירגע, ומהר - הטון שלך ממש ממש לא מוצא חן בעיניי - אני לא תוקף אותך, אל תתקוף אותי.

    ב. בניגוד אלייך שיש לך אינטרס ברור שכמה שיותר אנשים יגיעו לבאג(כי כמו שאמרת, יש לך עמלות על דברים כאלו ואחרים), אני כאן לא כמייצג של דיפו אלא כצרכן.

    קפיטליזם זו מערכת שעובדת על תחרות, וזה מה שטוב בה.

    באג יוצאים במבצע מגניב? דיפו יודעים שהם יפסידו בימים האלה די הרבה לקוחות אם הם לא יגיבו במבצע משלהם, ולכן המבצע.

    כלל הצרכנים בארץ מרוויחים מן התחרות מבצעים הזאת - וזה למה פירסמתי את זה, באמת שלא מזיז לי את האצבע הקטנה עם עוד 200 איש יגיעו כל שעה לאופיס דיפו או לבאג, אני פשוט רוצה שהחבר'ה כאן באתר ימצאו את המבצע הכי משתלם עבורם.

    ג. אתה כמה פעמים אמרת שהעבודה בבאג לא מדהימה והנה בעקבות דברי מנכ"ל קיקיוני טיפה שנועדו פשוט להגדיל את האגו של הרשת(וכן, לעומת דיפו, באג היא דגיגון - בגלל מבחר המוצרים, גודל הסניפים וכמות העובדים בכל דבר, אבל זה לאו דווקא דבר רע), אתה משתלח בי כאילו אני השטן, שוב - אני מפרסם מבצע נגדי שהוא במקרה באופיס דיפו שאני יודע עליו מוקדם בזכות העבודה שלי שם.

    ד. אני דורש התנצלות.

    ה. כן, יש את הCOD החדש באופיס דיפו.

    זה גם המשחק שאני רוצה, אני פשוט מתלבט מה לקנות יחד איתו.

    המבחר משחקי מחשב של דיפו הוא כמו המבחר משחקי מחשב באתר של באג(=לא משהו, ומיושן).

    קיבלת התנצלות. לא יודע מה נפל עלי. מצטער.

  16. מה אכפת לך שיש מבצע נגדי? אתה לא מקבל עמלות, אני כן. בשבילך זו סתם עבודה מיותרת, בשבילי זה בונוס משמעותי למשכורת.

    חוץ מזה זו לא תגובה אמיתית. אצלנו אפשר לערבב מוצרים ב-1+1, אצלכם לא. מחשבים ניידים אתם מוכרים רק זבל (ולא, זו לא חברה טובה), אצלנו יש אחלה ניידים בלעדיים. כולם מוכרים.

    אגב, חמישים ומשהו סניפים זה ממש לא דגיגים.

  17. מממ הינה סיבה למה לקנות COD WAW + L4D :cool2:

    המשחקים האלו הגיעו כבר לבאג?

    בהחלט. אתה מוזמן לקנות. [br]פורסם בתאריך: 27.11.2008 בשעה 16:07:44


    ה1+1 הזה הוא גם על שני מוצרים שונים? נאמר קונה עכבר ומקבל מקלדת?

    אתה קונה עכבר/מקלדת/מצלמת רשת/אביזרים למחשב נייד/כל דבר שתהיה עליו מדבקה ומקבל מוצר שני עם מדבקה מתנה. הזול מבינהם, כמובן. [br]פורסם בתאריך: 27.11.2008 בשעה 16:09:39


    DOK של 16 ג'יגה

    ב-120 ש"ח ? משתלם בטירוף

    קניתי DOK u3 של ב-27 דולר בשדה תעופה לפני חודש

    DOK איכותי עם שנתיים אחריות. אחד העובדים רכש ומרוצה עד השמיים.

  18. אם לשניכם יש את אותה הבעיה בדיוק מדובר בפגם בתכנון, לא בייצור. [br]פורסם בתאריך: 27.11.2008 בשעה 08:55:22


    איך אתם בודקים את זליגת האור? תוכנה מיוחדת?

    אני רוצה לבדוק על ה CHIMEI שלי... למרות שלא נראה לי שיש.

    יש לכל המסכים הזולים. במיוחד ל-TN.

    לא צריך תוכנה מיוחדת. בחושך מוחלט תשים רקע שחור ומיד תראה זליגות אור מנקודות שונות.

×
  • צור חדש...