עבור לתוכן

חברים מובילים

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/2025 בכל האיזורים

  1. אם יש דבר אחד שהוא בטוח זה שאף אחד לא ישלח מחשב אחר . כך או אחרת ההחלפה לא מתבצעת מול HP , היא מתבצעת מול החנות ממנה רכשת. לכל היותר אתה תקבל מ HP אישור DOA שאיתו תגיע לחנות ושם יאשרו לך החלפה. יש לך 14 יום לדעתי מרגע הרכישה , אם תמשוך את הזמן מסיבה טובה ( מילואים למשל ) או פחות טובה ( משחקי כוח ) אתה תאבד את הזכות ל DOA ותאלץ לתקן את המחשב באחריות . בשביל לעבור את ה 14 יום בגלל סיבה טובה כדאי לשנות את הגישה למשהו פחות תקיף . אתה יכול להחזיר את המחשב כמו שהוא חזרה לחנות ממנה רכשת ( אני די בטוח שלא רכשת ישירות מ HP כי היא לא מוכרת בארץ ישירות ) אתה תקבל זיכוי בהתאם לתנאי התקנון של החנות , יכול להיות שזה יהיה זיכוי חלקי. אתה יכול לעקוב אחרי תנאי ה DOA של HP ובגדול אני חושב שצריך להגיע לאחת המעבדות ושם יתנו לך אישור שהמחשב הוא DOA ( או שלא) . איפוס ביוס ופריקת מתח לא יסדרו את הבעיה הזאת. או שהמאוורר לא מחובר. ( יותר חריג מהבאים בתור מאחר והמחשב כן עובר בדיקות לאחר הרכבה בפס היצור ) או שהוא לא תקין או שהלוח לא תקין ולא נותן לו מתח . או שמשהו תקוע בו ולא נותן לו לעבוד - אולי חלק פלסטיק וזה אומר משהו בפנים שבור . אם אתה מגיע למעבדה , תנסה לבקש לראות מה הטכנאי עושה . אני חושב שזה אמור להיות טיפול מיידי במקום ( כמובן שאולי צריך להמתין שטכנאי יתפנה ) לרוב מבוצע על ידי טכנאי בכיר או מישהו שמוסמך לתת DOA . ממליץ לך לפנות לחנות ממנה רכשת ולבקש לדעת איך עליך לפעול .
  2. היי מצער לשמוע שזה המקרה. אין ספק שזה מבאס טילים, אבל ... כדאי להיות חכם ולא צודק. מי אמר שנייד אחר יהיה חף מבעיות / בעיות בהמשך או אולי תהיה בו בעיה חמורה יותר ? זה יכול לקרות עם כל חברה, תהיה יוקרתית ככל שתהיה, כי מה לעשות ? מעשי ידי אדם לא תמיד מושלמים. לעצם העניין - יש תי אפשרויות: לפנות ל - HP העולמית ולשטוח את טענותיך. לא כזה מומלץ, כי - לא בטוח שתגובתם תהיה שונה, וגם, "תפתח חשבון" עם החברה בארץ. לתת ל- HP לסדר / לנסות לסדר את הבעיה. היא ממש לא בשמים.