גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
יש משהו לעשות, מישהו שמע על תופעה כזו?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מדובר בדגם הזה: http://www.ebay.com/itm/170967386670 למעוניינים לשלוח ה"פ, קצת גמיש במחיר, מדובר במוצר חדש שלא היה בשימוש כי לי יש נרתיק אחר.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מבקש המלצה לנגן המיועד לילדה, הדרישות הן: - תקציב עד 300 ש"ח כולל אזניות במידה והאזניות לא מסופקות או שהמסופקות לא מספקות. - קיים בצבע מעורר, נניח סגול, אדום, ורוד, תכלת, נו הבנתם את הרעיון. - זיכרון 4GB יספיק, אם יש אפשרות להרחבה מה טוב. - תמיכה בעברית גם בתפריטים. - אפשר לחרוג מעט אם חייבים חשבתי על זה, מה דעתכם? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=784497
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מתעניין ברכישת סלולרי. המצלמה היא אחד הרכיבים החשובים לי ביותר. האם זה נכון שה - n8 הוא הטוב ביותר לעניין זה. איך הוא בשאר הפרמטרים. גם ביחס לאייפון או לגלאקסי או ל - x10. תודה מראש לכל המגיבים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי נייד מדגם Nokia 5800 ובדרך כזו או אחרת נמחק הלוח שנה,האם יש דרך לשחזר אותו? תודה מראש,שגיא
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למה זה? הוא אגב חדש ומעודכן ועובד עם מוטו ג'י דור 2
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי בלק ברי 9700 ואני רוצה לדעת איך שולחים ומקבלים אימייל דרך הג'ימייל באמצעות הבלק ברי שלי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש שני נגני MP3: אחד פשוט - לאמא שלי, לשמוע רדיו ומוסיקה בעבודה ואחד איכותי לי - שמתי עין על הIaudio 7, אולי אתם מכירים אפשרויות זולות יותר?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אם קיים כזה, והאם משתלם לקנות כזה? הכוונה היא- האם המהירות של הBT לא חוסמת את המהירות של הUSB2, והאם USB1.1 חוסם את המהירות של הBT? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גלקסי 4 או LG G2? ובמה בדיוק? איזה מכשיר עדיף והאם זה הבדל משמעותי? וזה נכון שהסוללה ב- MOTO G עדיפה על זו של ה-G2?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי נקסוס 4 יד שניה שקניתי לפני חודש. עובד מצויין חוץ מהמטען שהחל מאתמול לא מטעין....לא יודע אם הבעיה היא במטען עצמו (אורגינלי של גוגל- המכשיר נקנה בגוגל פליי), או במתאם לשקע. הטלפון והכבל תקינים, כי דרך המחשב זה נטען. אז יש רעיון איפה לקנות מתאם טוב ומהיר שלא יהרוס לי את הטלפון? עדיפות לחנות בחיפה והקריות, כדי שלא אצטרך להמתין למשלוח. תודה לעונים ולמתעניינים!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם . אני אשמח אם תוכלו לעזור לי ולכוון אותי . אבא שלי מעוניין להחליף את המכשיר הישן שלו ( יותר מדי ישן ) ... הוא לא צריך מכשיר מטורף .. סה"כ שיהיה כמות איחסון סבירה ( 32gb יעשה את את העבודה , גם 16 , אבל אם אפשר 32 במסגרת התקציב מה טוב ) שיפעל מהר יחסית מסך המקסימום שיהיה 5" , יותר מדי כבר נראלי יהיה לו יותר מדי גדול אין העדפה לחברה , לא חייב סמסונג או כאלה , גם סיניים זה אופציה ( אני עם השיומי 4 נוט ומבסוט רצח ) התקציב הוא באיזור ה500 ש"ח תודה רבה לכולם ! ושיהיה שבת שלום ושקטה וחג שמח !
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי... יש לי בעיה בטעינה של המכשיר.. המכשיר נטען לי רק בחלקו דרך הUsb ולאחר כמה בירורים בחברה נרשם ש "Only can charge through USB and must be the right USB version for full charge" מישהו יכול להסביר לי מה זה Right USB version? יש לזה איזשהוא פיתרון מלבד לקנות מטען מתח? כאשר אני טוען את המכשיר דרך USB אני מקבל בטריה חצי מלאה... תודה ...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.aliexpress.com/fm-store/803524/210703044-475206394/LOWEST-PRICE-8-ainol-NOVO-8-A9-Android-2-2-a8x-ARM-Cortex-A9-cpu-1.html לפי מה שהבנתי אפשר להתקין עליו את גרסא האחרונה של אנדריוד מה אתם אומרים? משתלם ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כיסוי גם מגן יחסית על הצדדים וגם שלא מעבה את המכשיר בצורה משמעותית שנראה איכותי ולא זול, אשמח לקישור לאיביי למוכר זול ששולח לארץ. תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם כדאי לשדרג לE71 ברשת פלאפון. אני מקווה שזה הפורום המתאים. תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ABI מביא לנו את חמשת הנגנים הטובים ביותר לשנת 2008 ולהלן הם... (רוב התוצאות אינם מפתיעות) טריילר- אין אייפודים ברשימה! מקום חמישי- Sony Walkman A720/A820 מקום רביעי- Cowon iAudio D2 מקום שלישי- Microsoft Zune 120 מקום שני- Samsung P2 תעשו כפיים למקום הראשון.... SanDisk Sansa Clip בהחלט רשימה מאוד מעניינת וטובה לדעתי, אומנם בשבילנו זה טיפה "סתמי" כי את הסוני אי אפשר להשיג בארץ כל כך וכנ"ל ה-P2 שנמכר בנפחים קטנים והזיון שלפי זכרוני לא נמכר כאן בארץ. ה-D2 לדעתי היה צריך לקחת מקום יותר גבוה אבל לא נורא. מה שהפתיע אותי זה שלא היו אייפודים ברשימה וזה קצת מוזר.. אבל לסיכום כמו ש-ABI בחרו, הקליפ הקטנטן והחמוד לקח מקום ראשון בצדק ובעבודה קשה-קלה על כך שהוא נגן פלאש קטן…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי כולם! אני חושבת על לקנות קורא אלקטרוני (ולא, לא אייפד מכמה סיבות- הבנתי שחווית הקריאה בו פחות נוחה, הוא הרבה יותר יקר, ומעבר לזה כבר יש לי מחשב, ואני לא מחפשת מחשב נוסף...). אני חושבת שאני בעיקר מתלבטת בין הקינדל של אמאזון, לקוראים של סוני. רציתי לברר כמה דברים, 1. מישהו יודע האם איזשהוא קורא כבר מעוברת? (חוץ מe-ברית) 2. מאחר ואני עובדת עם הרבה קבצי PDF, עד כמה זה נח בקוראים האלקטרונים, והאם אפשר לעבור לפורמט האלקטרוני? 3. אה וכמובן, המלצות לכאן או לכאן לגבי קינדל/סוני/מכשיר אחר שיענה על הדרישות: חווית קריאה נוחה, זול יחסית, תומך בPDF ובפורמטים נוספים, תומך בעברית יתרון עצום! תודה לכולם!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אבד לי המכשיר הישן (6120C) וקיבלתי מכשיר חדש (גם 6120C), אגב מכשיר מאוד מוצלח לדעתי. קיצר עכשיו אני לא מצליח להתקין את אחת התוכנות שהיתה לי (כותב שגיאת תעודה) ואני מניח שזה בגלל הIMEI השונה של המכשיר החדש. מה אפשר לעשות בנידון?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים, צריך את עזרתכם בבחירת סמארטפון- עד עכשיו לא היה לי סמארטפון אלא פלאפון רגיל ורציתי לשדרג, שני הדברים שהכי חשובים לי הם קרינה נמוכה ומצלמה טובה וגיליתי שהמכשירים של סמסונג בעלי הקרינה הכי נמוכה בשוק. ומכיוון שאני חושב שלא יהיה לי נוח להשתמש באצבעות הנוט 2 של סמסונג נראה לי פתרון לא רע, התלבטויות: מצאתי את התקן האמריקאי של הקרינה שלו ובתקן האירופאי שזה מה שנחשב פה (תקנו אם אני טועה) מצאתי רק את הקרינה של הראש, לא של הגוף, אם תוכלו לעזור בזה. שוקל לחכות לקנות את הגלקסי נוט 3, אבל לפי הבנתי הוא יוכרז רק בספטמבר ועד שיגיע דרך היבואן הרשמי לפה יקח בטח כמה חודשים, שווה לחכות בשביל מצלמה יותר טובה ועוד כמה גימיקים? (אם אני קונה את הנוט 2 אוכל לשדרג לנוט 3 דרך היבואן ה…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חדשה בכל הקשור לאנדרואיד ואני רוצה לקנות סמארטפון חדש של אנדרואיד. ההתלבטות היא בין LG G3 לגאלקסי S5. אני בעיקר מחפשת בפלאפון את איכות המצלמה, זמן שהסוללה מחזיקה מעמד במהלך היום, שלא יתקע/ יכבה, רזולוציה טובה של המסך ושיראה ברור, קל לתפעול ופשוט שיהיה טוב. הבנתי שהם דיי דומים ולכן ההתחלבטות שלי. הבעיה שלי היא שאני אקנה אותו בחו״ל כנראה ובכל הקשור לאייפון אני יודעת שיש עברית מובנית כבר בתוך מערכת ההפעלה, אבל האם זה ככה גם בפלאפונים האלה? האם כשמאתחלים את הפלאפון אפשר לבחור בעברית? המון תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הנפח לא מה שממש חשוב לי מה שחשוב לי בעיקר זה איכות סאוונד ללא פשרות ואיכות וידאו בקשר לגודל מסך מספיק לי 2.2 אם יש אפשרות זום בתמונות עוד יותר טוב
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין כמה מגנים שמצאתי ב EBAY: http://www.ebay.com/itm/Tyre-Silicon...item3f1b2cbb71 http://www.ebay.com/itm/NEW-Otterbox...item3cca1b08f2 http://www.ebay.com/itm/SGP-Neo-Hybr...item3f1bbf07f1 http://www.ebay.com/itm/NEW-Black-Ru...item19d41286b1 אני צריך מקסימום הגנה מינימום גודל! שמעתי ש-otterbox הוא ממש טוב.. מה שמצאתי מקורי? עדיף לקנות בארץ? תודה מראש</blockquote>
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מחפש נגן MP3 בתקציב של 100-300 ש''ח +- ויש מצב לחריגה . שיכלול בו את הדברים הבאים : א) 1GB ב) אני במכון כושר, לכן אני צריך נגן MP3 שלא יפול לי על הריצפה בעת ביצוע תרגילים ובעת ריצה בהליכון . שיהיה לו מקום לטלייה על הגוף איפשהו . הדגש הכי גדול זה על זה שהוא לא יפול ויהיה מחובר לגוף חזק כדי שיהיה נוח במכון איתו . ג) מסך - שיראו טוב את שמות השירים וכו' שלא יהיה קטן מדי . ד) כפתורים נוחים ללחיצה ה) תמיכה בעברית ו) זמן סוללה של שעה וחצי מינימום
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני על HTC DESIRE ... אפשר להגדיל את הפונטים ובעקר את המספרים בחייגן המספרים ממש קטנים...?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


