עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by pxst17,

    היה לי גלקסי 4 במצב ממש כמו חדש, ללא שריטות ולא כלום.. עשיתי טרייד עם מישהו על G2 חדש בקופסה שלא נפתחה והוספתי לו 470 שקל.. יצא משתלם? (לפי מה שראיתי זה יצא יותר זול מהחנות).. בנוסף, הבאתי לו גם מגן UAG עם הגלקסי, והאביזרים של המכשיר עם הקופסה שלו. הוא הביא לי מכשיר עם שנתיים אחריות מסלקום עם מטען מקורי והכל.. היה שווה או שהוספתי יותר מדי?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אתר איביי אם מוצר זה מקורי ? http://www.ebay.com/itm/Samsung-US-EU-U ... fSC14MJB7g פעם קניתי מטען לא עובד טוב אחרי חצי שנה מחכה תשובתכם תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/google-glass-%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%93-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Anomen,

    שלום יש לי התלבטות לגבי איזה נגן mp3 להביא מארה"ב - ה-Creative Zen Vision:M או IAudio x5l מצד אחד הzen פשוט יותר מומלץ ונחשב סה"כ ממש שקראתי. גם יש לו מסך הרבה יותר גדול למקרה שאני ארצה לראות סרט. ד"א עד כמה זה רלוונטי הקטע של סרטים על נגן כזה? באמת יהיה לי שווה להשתמש בזה? חוץ מזה המחיר שלו בארץ ממש מופקע ככה שהרווח לקנות בארה"ב יותר גדול מצד שני יש את ה-IAudio שהזמן סוללה שלו פשוט מדהים! וזה בולט במיוחד על ה-16 שעות בלבד של הזן. הקטע הזה של הזמן סוללה די מדאיג אותי בכלליות. כל מקרה אני צריך המלצות מכל מי שיש לו ניסיון עם המכשירים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. קניתי מכשיר חדש של XIAMOI 5A ובהגדרות הראשונות הוא מבקש להתחבר לרשת אלחוטית כדי להוריד עידכונים הבעיה שאין לי רשת אלחוטית. כולם עם סגורים עם סיסמאות איך מגדירים אותו שימשוך את העדכונים דרך הרשת של הקו הסלולרי ?

  6. הי, אני מתכוון לקנות טלפון חדש (HTC HD). בדקתי בחנויות הטלפונים, רובן מציעות את המכשיר עם קופסה מקורית, אבל לא אטומה, כלומר קופסה שנפתחה ע"י החנות. זה קצת מטריד אותי לקנות מוצר בקופסה פתוחה, במיוחד כשמדובר על השקעה לא זניחה במכשיר. לכו תדעו מה עבר עליו. אולי הוא בכלל מתצוגה? או מכשיר שהוחזר לחנות? חוץ מזה, הבנתי שעדיף לקבל מכשיר שהוא sim free ולא מכשיר שנפרץ, וקופסה אטומה זה אישור שלא היה צורך לפרוץ אותו. כששאלתי את המוכרים למה הקופסה פתוחה, חלקם אמרו שזה נעשה עבור "בדיקות", או עבור פריצה של המכשיר, או בשביל להתקין עברית, או שככה מכשירים מגיעים מחו"ל ואין אפשרות אחרת. חלק מהם גם מאוד נלחצים ומתעצבנים מהשאלה הזאת. מצאתי מוכר אחד שהסכים לשמור לי מכשיר "בתול" באריזה אטומה, א…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by davidreznic,

    האחד זה -Galaxy-S-Advance-I9070 והשני Galaxy-W-i8150 לא כל כך הצלחתי להבין מה ההבדל ביניהם חוץ מגודל המסך, ובאופן כללי מי כדאי יותר לרכישה, בשביל ילד בן 12

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שתתאים לNOKIA 6120. אני בחיפושי בגוגל לא העלתי בחכתי כלום, תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Eli100,

    אהלן קניתי היום גלאקסי 2 שצריך להגיע אלי מחר בבוקר ואני רוצה להוסיף לו כרטיס זכרון מאחר ו16GB לא מספיק לי אני מתלבט אם לקנות 32 או 16 עכשיו השאלה שלי זה אם יש הבדל בין החברות האלה? מי יותר אמינה Kingston / Sandisk / Transcend / Patriot

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. כמו שחברות אחרות כבר ניסו בעבר, פרויקט קיקסטרטר חדש שואף להפוך סמארטפון האנדרואיד שלכם למחשב אמיתי עם ממשק ייחודי ושלל אפשרויות חדשות שלא חשבתם שתוכלו לעשות עם מכשירכם בחיים; לכתבה: http://hwzone.co.il/andromium-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%97/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. היי, קיבלתי בהשאלה teac tc-7120. איפסתי אותו להגדרות ייצרן ועכשיו אני רוצה להגדיר בו את תיבת המייל שלי + יומן וכו'. אני עובד עם gmail - אז הוספתי תחת הגדרות - חשבונות וסנכרון את המייל שלי (כחשבון google- אולי הייתי צריך להגדיר אותו כ"תאגידי" כמו שהייתי בעבר צריך לעשות בטלפון נוקיה שהיה לי?). בכל מקרה - עכשיו כאשר מגיע מייל חדש - קופצת לי התראה ואם אני לוחץ עליה הוא פותח לי את המייל בגי'מל בממשק שדי דומה לאפליקציה שיש לי באייפון - אבל לא הצלחתי לאתר קיצור דרך לאפליקציה הזו באחד המסכים - הדבר היחיד שנראה רלוונטי הוא הצלמית של דוא"ל שיש אם אני לוחץ בצד הימני העליון על הריבועים כדי לעבור לרשימת היישומים. הבעיה שאם אני לוחץ על דוא"ל - נפתח לי שוב חלון של להגדיר דואר - אבל מאחר…

  12. Started by mickycohen,

    חברים שלי אני זקוק לעזרתכם יש לי mp3 ופירמטטי את המחשב בזמן הפירמוט עשיתי טעות ופירמטטי גם את הmp3 שלי ומאז אני מחבר אותו למחשב שלי והוא מופיע לי ככונן דיסקים ולא כדיסק נשלף אם אני מנסה לישלוח איזה שהוא קובץ או שיר הוא מגיב בהודעה נא הכנס דיסק לקונן מה עליי לעשות האם פי שלי הוא של חברת uptec ואין לי עליו אחריות אני מודה לכל מי שיוכל לעזור לי בתודה מראש מיקי כהן

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by tal396,

    היי, אני חדשה בעיסקי ה WINDOWS MOBILE אני מחפשת המלצות לתוכנות הבאות: גם חינם, וגם לא, אבל רצוי כמובן חינמיות. יש לי PLAM TREO PRO.. 1. רשמקול! שאפשר ללחוץ ולהקליט דברים 2. תוכנה ל-SMSים , כי בTREO זה סיוט עד שאתה מגיע לשלוח SMS חדש, זה בערך 5 כפתורים להגיע 3. תוכנה שמארגנת את "TODAY" במסך הראשי, כי זה מאד מוגבל שם מבחינה של מה אפשר לשים 4. תוכנה לסופט ריסט, כי צריך לפתוח את הפאנל בשביל לעשות ריסט 5. סקייפ, יש? 6. מטרונום אם מישהו מכיר (בתור מתופפת) 7. תוכנה "מתקדמת" ליצור shortcuts במקשים, כרגע זה מאד מוגבל לי 8. ואחרון חביב, אהובי הנצחי - WORMS WORLD PARTY, איפה מורידים \ קונים את זה ?!? אני חולה על זה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by Holography,

    יש אפשרות להפעיל אופצייה כזאת ב-iRiver E100?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Yair Tz,

    אהלן, בקרוב מגיע יום ההולדת שלי (בעוד שבוע וקצת יותר נכון), והחלטתי שאני זקוק לפלאפון חדש. בעיקרון, הדברים שאני הכי זקוק להם: - מוזיקה: איכות של 64 פולי ומעלה, לא מתפשר. רמקולים חזקים, כמה שיותר, ועדיף מאוד סטראו (2 רמקולים). - מצלמה: 3.2MP לפחות. - זמן סוללה: סוללה שתחזיק נגינה רצופה של 12-14 שעות לפחות. - גודל מסך: מסך כמה שיותר גדול (לצורך גלישה באינטרנט בעיקר), מינימום 2.4". - מערכת הפעלה שיהיה ניתן להתקין עליה ישומים דוגמת Opera Mini. אין צורך לזיכרון פנימי או מה שלא יהיה, אעדיף לקנות כרטיסי זיכרון. אופציות- N85 (ברגע שהמחיר יירד), N82, N79, אולי גם את ה-C902.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by nadavgot,

    התקנתי אצלי את INFINITUM-LBRv1.1.1 הטלפון עובד מצויין, מהיר ואינטואיטיבי מתמיד - אבל הסוללה נגמרת מהר מאוד ונטענת לאט מאוד אני מסיק מזה שהרום מצריך הרבה סוללה. בהגדרות שנכנסתי לבדוק ראיתי שהמסך לוקח חלק ניכר מהאחוזים בסוללה והמע' הפעלה לא כ"כ הרבה אבל יש לי הרגשה שהמכשיר מסנכרן ומעביר כל הזמן מידע - גם כשהסנכרון "כבוי" אני לא מדבר על הודעות וואס-אפ וכ'ו אלא ממש הטלפון מתחמם ולמעלה בהעברת נתונים אני רואה כל הזמן חצים ו-H. מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. חשבתי לקנות בטופ סלולר בהוד השרון אבל אז ראיתי כל מיני תגובות של אנשים בזאפ שטוענים למטענים מזויפים ובכללי בעיות בשרות אני מחפש לקנות גלקסי ניוט ולא רוצה חנויות שפותחות את הקופסא ועושות קומבינות יש הרבה חנויות שמוכרות סביב ה2700 שקל אבל אין לי מושג מי מוכרת אותו סגור עם יש לכם חנות מומלצת זה יעזור מאוד

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. מישהי שאני מכיר מחפשת נגן אצטט אותה לא יודעת, שינגן. לא צריכה וידאו. לא צריכה ריצות. נפח- לא חשבתי על זה. סטנדרטי, מה שזה לא אומר. שיחזיק הרבה זמן. לגבי מחיר, ברור שזול זה טוב, השאלה היא מה ההבדל בין מכשיר שעולה מחיר X למכשיר שעולה X+1000. אם ההבדל הוא באיכות סאונד- אני מוותרת, את הסאונד הטוב יש לי במערכת בבית. אם ההבדל הוא בפונקציות שאני יכולה להסתדר בלעדיהן- גם מוותרת. פליי סטופ קדימה אחורה עבור אלבום- זה מספיק לי. אם ההבדל הוא בכמה זמן הוא יישרוד איתי או בגודל שלו- אז אין לי בעיה לשלם יותר. חשבתי על IPOD NANA 4 ג'יגה בשבילה יש למישהו הצעות אחרות ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by SuperGirl,

    סרטון נחמד על מערכת ההפעלה שלהם למכשירים סלולריים

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by bluemail,

    מחפש 1 רק לשמיעת מוזיקה לא צריך תמונות או וידאו

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שלום חברים יקרים, ברשותי מכשיר מסוג LG-G3 . ברצוני לבצע סנכרון לתמונות עם גוגל דרייב. הבנתי שבכדי לעשות כן אני צריך להוריד את אפליקציית גוגל פלוס. אכן הורדתי אותה ועדיין אין סנכרון לתמונות. כשאני נכנס אל תוך "אלבומי גוגל" בתוך הגוגל דרייב רשום לי "המשך להתעדכן! בקרוב התמונות שלך יופיעו כאן" (מצורף קובץ תמונה). מה פשר הדבר? האם צריך לבצע שינוי בהגדרות של הגוגל דרייב בשביל שהסנכרון יעבוד? או שזה קשור להגדרות בטלפון? רוב תודות לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by 1stcowgirl,

    שלום, קבלתי samsung galaxy s3 gt-i9300 מארה"ב ואני פשוט לא מצליחה להתקין מקלדת עברית על המכשיר. אני רוצה לציין שאני לא צריכה את כל מערכת ההפעלה בעברית אלא רק שתהיה לי אפשרות לשנות את המקלדת מאנגלית לעברים (כשאני מסמסת ). האם משהו יודע או מבין בנושא הזה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Ghsu1234,

    אני ממש מתלבט מי מבין שניהם לקנות, אשמח לעזרה בכדי להחליט. הקושי הגדול כרגע נמצא סביב עניין הסוללה, לs2 יש יכולת להחזיק למשך זמן רב לעומת המכשיר של סוני. אבל אולי קיים עוד שוני בין המכשירים שאני לא יודע עליהם.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by k22,

    שלום התחברתי להוט מוביל הכל כלול חברים אמרו לי שאם שולחים תמונה בהודעה אז זה עולה כסף הנציג אמר לי שהכל כלול שלא משנה מה אני אעשה זה יעלה לי 49 שקל בחודש (אני לא מדבר על תוכנות כמו wsp או viber) אני מדבר על שליחה הודעה רגילה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by The Winter King,

    הלכו לי לעולמם שני מכשירי iaudio X5L, כ"א אחרי שנה (לא כולל העצבים שעלו עלי). לפני שאני הולך לקנות חדש, מסקרן אותי לדעת מה ממוצע הזמן שנגן מהסוג והנפח הזה או יותר (לא בהכרח אותה חברה) מחזיק מעמד בשימוש למוסיקה נטו.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים