גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
חבר שלי קנה לי בהודו את ה BH-800 של NOKIA, אבל איבד את המדריך. (כנראה יותר מדי ...) מישהו יודע איפה אפשר למצוא את המדריך? או לחילופין איך אני מסנכרן את האוזניה מול הטלפון (6280)? הטלפון רואה את האוזניה, אבל כשאני מנסה להתחבר הוא מבקש קוד הפעלה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, (פרסמתי את השאלה במספר אתרים ונראה כאילו אין כזה מתאם) לפני זמן מה קניתי כזה מתאם בלוטוט להעברת שמע מהמחשב לרמקולים: http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-V2...item33806cfdf0 אני מחבר אותו לכל מקור מתח : שנאי רשת עם יציאה USB , מארז בטריות עם יציאה USB, שקע USB במחשב וכד' , ויכול לשמוע ברמקולים או אוזניה ללא כבלים. המתאם הזה הוא חד כיווני ,כלומר מקלט בלבד. שאלתי היא : האם מישהו מכיר כזה מתאם בלוטוט , שהוא דו כיווני ,כלומר משדר ומקלט (כמו דיבורית לרכב) שיכול להתחבר לסמרטפון\טלפון סלולרי? (עם שקע של 3 או 4 טבעות או עם חיבורים לדוגמה כמו שכאן : http://www.ebay.com/itm/USB-2-0-To-3...item1e7607db5b) חיפשתי ברשת אולם לא מצאתי ,יכול להיות גם שאינני יודע איך…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גרסה אלטרנטיבית של מכשיר הביניים החדש והמסקרן שמחליפה את שבב ה-Mediatek השבב Snapdragon מככבת השמועות עדכניות, אך גם מקבלת שלילה מנציג רשמי בשלב זה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי! קיבלתי היום מתאם בלוטוס שאפשר דרכו להעביר קבצים לפל' וכך ההפך הבעיה היא שאני לא יכול להעביר קבצים לפל' בצורה הבאה: ללחוץ על כפתור ימני של העכבר ואז תהיה אפשרות של שליחה לבלוטוס(מי שמכיר) אניי יכול לשלוח רגיל, אבל אני צריך לשלוח בצורה הזאת כי זה קובץ HID. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רואה מלא המלצות על הTHL W100 והוא נראה נחמד מאוד. יש פה מישהו שקנה אותו והוא משתמש בו? אשמח להמלצות/סייגים. בנוסף, יש גרסאות שונות של המכשיר? מה לשים לב לפני הקניה? ואיפה הכי מומלץ לקנות? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר החדש בקו ה-Vibe הבינלאומי של לנובו מסתמן כמתחרה מעניין עבור שוק הביניים התוסס לכתבה: http://hwzone.co.il/סמארטפון-ביניים-נהדר-בהתהוות-פרטים-על/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חשבתם שה-Snapdragon 810 מרשים? תוכניותיה של קוואלקום להמשך השנה כוללות קפיצה לייצור טרנזיסטורים תלת מימדיים ב-14 ננומטר, ארכיטקטורה ייחודית חדשה עבור ליבות עיבוד ועוד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%95%d7%96%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%a0/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפון המוביל החדש של סוני נחשף בסרטון, אשר גם מאשר לכאורה את הפרטים המבטיחים ששמענו בימים האחרונים לכתבה: http://hwzone.co.il/רגע-לפני-החשיפה-המיועדת-צפו-ב-xperia-z5-בפעולה/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חשוב להגיד שאף פעם לא היה לי מכשיר עם מסך מגע,ואני חושב שהגיע הזמן! קודם כל חשוב לי שהמכשיר יהיה יחסית מהיר ובלי תקיעות,שהמצלמה תהיה באיכות סבירה. לא מבין כל כך בפלאפונים מה טוב מה כדי מה לא טוב ולא כדי אז אני משאיר לכם את זה. התקציב שלי הוא עד 1500 שקל.. אם יש חריגה קטנה והיא באמת באמת שווה את זה, אשמח לשמוע. אגב אם אתם ממליצים לי על המכשיר אשמח לשמוע עליו פרטים ולמה כדי לי ללכת עליו סליחה שחפרתי, צום מועיל וגמר חתימה טובה עריכה- חבר המליץ לי על Nokia 5800 - מה יש לכם להגיד על המכשיר?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש למישהו ניסיון עם טאבלט סיני איכותי? ראיתי מחירים בין 120 ל200 דולר לטאבלטים כפולי ליבה עם מסך IPS למי שיש ניסיון שירשום בבקשה דגמים מומלצים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש המלצה לרמקול נייד. שיהיה זול, אמין, נייד, חזק בווליום ושיתחבר אלחוטית וקווית למכשיר טלפון.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אחותי רוצה לקנות פלאפון חדש בתקציב של עד 1500 שקל או 400$ להזמין מארה"ב ושדוד שלי יביא לארץ. מה שחשוב ביותר (לפי הסדר) זה: -מצלמה -נגן מוזיקה טוב -גלישה נוחה באינטרנט -משחקים שירוצו טוב עוד משהו שמומלץ זה שהפלאפון יהיה עמיד כמה שיותר מפני נפילות ושריטות וכו'... בינתיים חשבתי על הרייזר שעולה באמזון 400$. מה אתם אומרים? יש עוד משהו שצריך לדעת חוץ מזה שצריך להזמין SIMFREE/UNLOCKED? המפעיל הסלולרי הוא סלקום. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי sansa e260 שנקנה בחו"ל, לפני קצת פחות משנה, כבר לפני חודשיים הוא נתקע לי כשניסתי לדפדף ברשימת השירים, לא זז יותר ולא נכבה, בסוף הצלחתי לכבות איכשהו מחקתי את כל השירים והתקנתי מחדש את עידכון הקושחה. ומאז הנגן עבד בסדר. אתמול הטענתי אותו במשך שעתיים, ואחרי שניתקתי אותו זה הראה שזה לא הטעין בכלל. באתי לכבות אותו והוא נתקע במסך ה-good bye ואי אפשר לכבות להדליק, פשוט כלום. השארתי אותו דולק כל הלילה כדי שתגמר הבטרייה ואני אוכל להטעין מחדש ולהדליק, אבל הבוקר הוא היה כבוי, הדלקתי אותו וכשבאתי לכבות, שוב אותו הדבר תקוע באותו מסך. מה אתם ממליצים לי לעשות כדי לתקן את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי מהם עדיף ? ולמה? ומב דעתכם על המערכת הפעלה החדשה של מיקרוסופט ? כבר יש לי סלט בראש מכל המכשירים האלה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם... לפני מספר ימים עדכנתי את כרום לגרסה האחרונה שלו ומאז כל פעם שאני פותח טאב חדש הוא פותח אותו באותו בתוך האפלקציה של כרום עם מספר בתוך האייקון של הריבוע ולא באקטיביטי חדש.. אני לא מצליח למצוא את האופציה הזו שוב...יכול להיות שהם העלימו את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי נגן של חברת סאן דיסק ושאני מחבר אותו הוא אומר שהוא לא מצא דרייבר ובדיסק של ההתקנה אין גם כן דרייבר איך אני מסדר את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מחפש איך לגרום לדפדפנים שלי chrome,firefox,default להראות flash באתרים שיש בהם. אפילו באתר של adobe אני לא רואה את ה-flash. ויש לי את הגירסא האחרונה של adobe flash player 11.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אפשרי להוריד את הרגישות של המסך בגלקסי ס ? חיפשתי בגוגל לא מצאתי משהו מתאים.. =\ אולי מישהו יוכל לעזור פה . תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מתעסק בעיקר בSEO/PP וצריך טאבלט שיאפשר לי לעבוד כשאני נייד. הדרישות העיקריות שלי: - מולטיטסקינג (וUI שתומך במולטיטסקינג) - אינטרגציה טובה עם אפלקציות של גוגל, ואם יש - תמיכה בכמה חשבונות מייל במקביל - תומך במספר רב של דפדפנים - יכולת עבודה כלשהיא עם אקסל (אפשר להתפשר על זה במקרה הצורך) חשבתי על Surface אבל הביקורות שאני קורא ברשת בנתיים לא הכי מפרגנות, וגם העובדה שאפשר להשתמש רק בדפדפן אחד (IE) מפריעה לי. על מה אתם ממליצים? תקציב עד 600$ אבל גמיש במידת הצורך
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם, אז אחרי שדי ננעלתי על הNewman N1 יש לי מספר שאלות לפני שאני קונה. ראיתי בכמה אתרים שהוא תומך ב WCDMA/HSPA: 900/2100MHz ובכמה אתרים רק בWCDMA 2100MHz מה מביניהם הוא הנכון? ובאיזה רשתות סלולריות הוא אמור לעבוד לי? תודה מראש חיים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך נגן שיתמוך תמיכה בעיברית רצוי ברוסית ואנגלית כמובן.. זאת אומרת ששמות של שירים יוכתבו בשפות שלהם.. 2 GB מנגן וידאו ועדיף שתהיה סוללה נטענת מובנית ואפשרות להטענה דרך המחשב.. זה הדרישות מצאו משהו לא יקר...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל פעם אני מתחבר ומקבל אותו IP, איך אפשר לשנות?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן! אני יודע שקצת חפרתי פה על דיזייר, אייפון לג'נד וכו' אבל עכשיו הגעתי להחלטה סופית שאני הולך על אנדרואיד. כומבן מה שאני הכי רוצה זה דיזייר- אבל הוא מאד מאד יקר לי, נוצרה לי הזדמנות לקנות נקסוס במחיר טוב. מה אתם אומרים עליו? איך המסך מגע? ואיך המולטי טאץ' (רשום שזה דרך עידכון גירסא. מאיזה גירסא יש מולטי טאץ'?) חשוב לי מאד מוזיקה (גם אוזניות גם רמקולים), אינטרנט ושיהיה אמין וכמעט נטול באגים... תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן איך אני עושה את זה,
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי מוטו ג'י 2015 שהזמנתי מספרד קיבלתי אותו רק לא מזמן ועבד טוב. כרגע האינטרנט הסלולרי לא ממש זז כמעט רשום למעלה רק את האות G במקום 4GEN לפני כמה זמן. אני על הוט מובייל. מה זה יכול להיות דוקטורים?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


