עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. התקשרתי אליהם, והם טענו שההרשמה דרך האתר בלבד, וכשאני נכנס לאתר, צריך לקבוע מועד לקבלת ה-SIM, ובאופן קבוע כל הימים מלאים. (ובעצם, אי אפשר לבקש אפילו לקבל את ה-SIM) אני לא מצליח להבין את זה. מה קורה שם? מישהו אחר נתקל בתופעה הזו?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by omri_ro,

    האם ניתן לתכנת בTASKER שאחרי זמן מסויים(N דקות) מהרגע שהיתה שיחה שלא נענתה הוא יריץ לי משימה שהגדרתי לו(שליחת הודעה בסגנון "עזוב אותי באמא'שך" למתקשר)?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ברשותי אייפד 2 שרכשתי משומש מאדם מבוגר. אמא שלי החליטה שהיא גם רוצה אייפד כדי לקרוא ספרי בישול ומגזנים אז לקחתי אותה לאיידיגיטל ורכשנו את האייפד החדש. אחרי שעות של התעסקות עם המכשיר, גלישה באינטרנט, קריאת טקסט ועוד הגעתי למסקנה המסך לא resolutionary ולא נעליים. כל המבקרים "המקצועיים" ברשת (בעיקר ב-YouTube) שעושים זום X1000 כדי להמחיש את צפיפות הפיקסלים המדהימה של Retina ניפחו את השיפור בחוויה. נכון, המסך החדש יותר טוב. ההבדל בא לידי ביטוי בעיקר בטקסט. השיפור מורגש בעיקר בטקסט קטן. במקרה הזה ההבדל באיכות משמעותי מאוד. אם אתם משתמשים באייפד בעיקר לקריאה, גלישה באינטרנט, צפייה בקבצי PDF אולי המכשיר ישתלם לכם. אבל לא הכל מושלם בעולם Retina. למסך החדש יש גוון ורוד/צהוב (תלוי …

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by AmitDanan,

    שלום אני מחפש סמרטפון עבור אמא שלי תקציב עד 1000 ש"ח תודה לכל מי שיעזור.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. חייב לשדרג מכשיר מבלי לשנות מסלול בפלאפון. החלטתי לקנות שלא דרך החברה. חשוב לי שיהיה מתקפל (נפתח כמו צדפה), לא יקר, יתפקד מצוין כטלפון ו-MP3 ו..זהו בעצם. תודה מראש על כל עצה,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Shtupel,

    שלום, אני מחפש מצלמת דרך עם איכות צילום טובה אבל שתהיה במחיר סביר. אין לי בעיה להזמין אותה מחו"ל גם. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום, שמי אודי וברשותי טרנספורמר פריים חדש. רציתי לדעת לגבי שימוש נכון בסוללה - מתי לטעון? למשך כמה זמן? האם להמשיך לטעון גם אחרי שהמכשיר מודיע שהסוללה מלאה וכו' וכל נתון שיעזור להאריך זמן שימוש וחיי סוללה. אשמח לכל טיפ. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Iv0ry,

    מי יותר טוב ולמה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by ohad5g,

    אני מחפש נגן mp3 שתומך בעברית

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי. שימושים עיקריים-גלישה. לא משחק כלל ולא משתמש באפליקציות כמעט בכלל. בקושי מאמץ את המכשיר. מעדיף לשים דגש על מסך גדול (לפחות 5.5") וזמן סוללה טוב. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by tomerm55,

    שלום מעניין לקנות את הנ"ל וחשוב לי לדעת האם הוא מספיק חזק לצרכים שלי. ישמש בעיקר לגלישה שעם זה בטוח לא תהיה בעיה. בנוסף לצפיה בסרטים דרך XBMC שזה מה שאני חושש שלא יחזיק מעמד סרט שלם ללא קרטועים. הרוחב פס שלי בבית מספיק רחב (30MB) והשרתים מזרימים די מהר (זאת אני אומר על סמך נסיון דרך המחשב שלי) לכן השאלה מתמקדת בחוזק ועמידות המכשיר בלבד. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. תביא פה כל מיני אתרים שיש בהם רקעים,אנימציות,סירטונים....לסלולר הנה 2 שלי: למוטורלה: http://www.motoheaven.co.uk/v2/ סוני אריקסון : http://www.seheaven.co.uk/ לסוני אריקסון ונוקיה : http://www.mobile9.com/ MORE

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by psybrain,

    שלום לכולם, אני רוצה לשאול אותכם חברה איפה אני יכול לקנות את המכשיר בלי אף נגיעת בנאדם ! אני גר בחיפה הייתי בחנות eline, pelecom , best mobile כל המכשירים בחנויות האלה פתוחים והם עוד משקרים בטלפון אומרים סגור לחלוטין אתה בא לסניף הדביקו מדבקות אחרי הפתיחה בצורה ברורה ויותר מזה המטענים שמוכרים עם המכשירים האלה הוא מטען של גלקסי 3 בצבע שחור. אני רוצה לקנות מכשיר סגור ״לחלוטין״ ועם מטען אורגינלי לבן של הנוט 2 ! איזה חנות אפשר לסמוך עליה ולקנות ממנה ? רצוי איזור חיפה או תל אביב חשוב לציין צבע אפור

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום, לאחרונה קניתי מכשיר PDA עם Windows mobile 6. המכשיר אינו תומך בעברית. מישהו יודע איפה אני יכול להוריד תמיכה בעברית למכשיר? תודה,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. האם הדגם התקציבי המרכזי הבא של שיאומי יכיל מסך 18:9 מוארך ומערך צילום כפול? נראה כי הסיכויים לכך גדלו משמעותית עם ההדלפה הטרייה שקיבלנו לכתבה

  16. Started by tahco,

    שלום לכולם, שמי טל ואני מפתח אפליקציות לאנדרואיד. רציתי לשתף איתכם אפליקציה חדשה שבניתי. מגדירים לאפליקציה מרווחי זמן, והיא תקפיץ לכם כל פעם שהזמן יעבור כתבה רנדומלית מויקיפדיה, בכל שפה שתבחרו (כרגע תומך במעל ל60 שפות) אשמח מאוד לקבל תגובות והצעות לשיפורים במקרה הצורך המון תודה. טל לינק לאפליקציה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tengu.randomWiki

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. בגוגל חילקו הזמנות לאירוע תקשורתי רשמי שייערך בעיר ניו-יורק בעוד יותר מחודש - ויגלה לנו סוף סוף האם כל ההדלפות הנרחבות הן מחדל אמיתי או בעצם טריק שיווקי גאוני לכתבה

  18. Started by Wunderbar,

    היי חברים, ברשותי Galaxy S3 (gt-i9300) שרץ על Jelly Bean 4.1.2. אני מעוניין לשדרג את מערכת ההפעלה בתקווה שהוא יפעל טוב יותר, מכיוון שכרגע הוא די זוחל. ראיתי שיש סוגים שונים של מערכות הפעלה cyanogenmod, ה-touchwiz של סמסונג, מערכת האנדרואיד הרשמית ועוד. לאיזו מערכת הפעלה מומלץ לשדרג את הטלפון הזה בשביל הביצועים הטובים ביותר? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by davidreznic,

    חברה של ההורים שלי נוסעת לארה"ב בפסח, ואמא שלי רוצה לקנות GPS. אין לנו מושג מה ההבדלים בין המכשירים, אבל אנחנו לא צריכים משהו משוכלל, GPS פשוט, שיוכל לעבוד בארץ ובשאר העולם. מה ההבדל בין מחשב כף יד עם GPS לסתם GPS? אני מתכוון איזה אופציות יש במחשב כף יד שיכולות להיות שימושיות? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by ביצה,

    אהלן חבר'ה היום בטעות נשפך כוס מיץ על הנקסוס שלי מיד הצלתי אותו וחשבתי שהכל בסדר אבל מאז הטראק בול עושה אור אדום בלי הפסקה מחיפוש קצר בגוגל האור מודיע על מים במכשיר הוצאתי הכל את הסוללה הכרטיס סים והזיכרון נתתי לו זמן להתייבש ייבשתי עם מגבת צימרונים בחריצים מה לא עשיתי- אני מחזיר את הסוללה והבעיה ממשיכה. למשהו יש עצות איך לייבש לגמרי את כל המים? תודה! עריכה: יש לציין שהכל עובד, פרט לזה שהוא קצת משתגע- דבר שהוא לא נוהג לעשות הוצאתי בינתיים את הסוללה ליתר ביטחון

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Cereal Killer,

    אהלן, קיימים נגני "כיס" חוץ מהאייפוד בעלי נפח גדול מ 100GB? (הארכוסים לא באים בחשבון, גדולים מדי ויקרים מדי)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Born2Kill,

    שלום וברכה, איפה אפשר לקנות מעמד לקטנוע שלי (עדיפות לקליפס שיתפוס את המשקף), וכמה זה עולה? תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אשמח לדעת איזה מגן הכי טוב נגד החום של הגלאקסי? איזה חומר הכי טוב בזה שלא ארגיש את החום? פלסטיק?TPU?סיליקון?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני צריך המלצה לסמארטפון לאחי הקטן, שיהיה לפי קריטריונים מסוימים - מסך 4" לפחות, שיהיה מצלמה קדמית ואחורית סבירות, שלאחורית תהיה פלאש, שיהיה אפשרות לצילום וידאו 720, 8 ג'יגה זכרון, שיריץ משחקים בצורה סבירה ושיהיה 8 ג'יגה זכרון לפחות. די הרבה קריטריונים, הכי זול שקופץ לי זה הגלאקסי 2, אשמח להמלצות.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. ^ תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים