עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by yonm13,

    שלחו לי הודעה פרטית עם מייל (או פה באשכול), הראשונים יקבלו

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by o.s,

    היי, אני רוצה לקנות Iphone דרך האתר של APPLE (אני מעדיף לא לקנות דרך EBAY ) שישלחו את המכשיר לכתובת מסויימת בארה"ב (חברת משלוחים) ומשם הם ישלחו לי את זה לארץ. 1)זה אפשרי ? ואם כן אז איך ומה צריך בשביל זה? 2)מה אני צריך לדעת מעבר לזה כשאני קונה את הiphone? אני יודע שיש לו מס' גרסאות וכל פעם צריך לחכות עד שיפרצו את הגירסא האחרונה , האם הדגם שנמכר כרגע בארה"ב יכול להיפרץ בארץ? 3)יש עוד משהו שאני צריך לקחת בחשבון? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. קיבלתי מסלקום מחשב נייד קטן של אסוס עם מוקדם מובנה שרק מכניסים לו תסים עכשיו הכנסתי את הסים זה מוצא אינטרנט CH אבל זה מבקש סיסמה מאיפה אני אמור להביא אותה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by parker,

    אני עומד להתחיל ללמוד באוניברסטיטה, והחלטתי שאולי יהיה כדאי לי לקנות אחד. אשמח לקבל המלצות למחשב כף יד שיתאים לצרכים לימודיים. מכיוון שאני ממש לא יודע כמה מחשבים כאלו עולים אני לא אתן תקציב, אלא רק אבקש המלצות. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. הבנתי שיש עדכון OS6 למכשיר שלי 9300 רציתי לדעת אם כדיי לי לשדרג? ויש תמיכה בעברית?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. הסבר בקצרה: ישנה תמונה, לגיטימית ונקייה מוירוסים. כשהיא מוגשת לנייד בצורה המקורית שלה (RAW) בלי המרות למיניהם, היא יכולה להקריס את התוכנה שבאמצעותה היא נפתחה. במידה והצלחתם להגדיר אותה כרקע, אז כנראה שתצטרכו לאפס את הטלפון שלכם כי בכל פעם שתפתחו את מסך הנעילה, התמונה תופיע ותקריס את הלאנצ'ר. להסבר מפורט, מומלץ לצפות בסרטון.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Judas Iscariot,

    ראיתי עכשיו שבבאג מוכרים את הS9 32Gb בקצת פחות מ1,400 ש"ח. "שווה"? ראיתי את הדיון הזה עליו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=382062.0 מלפני כמעט שנה... האם הבעיות שלו תוקנו? איפה הוא נמצא עכשיו מבחינת כדאיות וכו'? תודה מראש לעונים

  8. Started by keevrosh,

    שלום. חיפשתי להתקין סיאנוג'נמוד לגלקסי שלי. כיוון שאני לא מבין בנושא בכלל חבר שלח לי את הלינק הנ"ל ואמר שאמור להיות קל יחסית להתקין דרכו. http://beta.download.cyanogenmod.org/install הורדתי את התוכנה לגלקסי וכשעמדתי להתקין אותה קיבלתי הודעה unsupported device, sorry your device is not currently supported by the cyanogenmod installer you may continue to prepare your device for installation at your own risk דיברתי אתמול עם מישהו שאמר לי שאין הבדל בין 9100 ל 9100t. מישהו יודע אם זה בטוח להמשיך את ההתקנה על ה 9100t שלי? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. תקציב 2000- 3000 אייפון או גלקסי, לא מכשירים סיניים, מצלמה מעולה וסאונד איכותי, מהירות, תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by alons126,

    שלום קיבלתי N97 בגירסה V11 שמתי לב לכלכ מיני באגים שיש עליו ושיש עידכון לגירסה V21 ורציתי לדעת אם אני יכול לשדרג את הגירסה דרך סלקום? אני יודע שאפשר לשדרג בבית אבל אני לא לוקח סיכון. עוד רציתי לדעת מה שיפרו/תיקנו/הוסיפו מאז גירסה V11 האם יש סיכון כלשהו בעידכון הגיסה של המכשיר? כלומר תקלות למיניהן תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום, רציתי לדעת, ברצוני לרכוש טבלט של בערך עד 2000-2500 שקל, לשימוש יומיומי של גלישה, צפייה בסרטים וכו'... עכשיו אני לא מבין לא דבר כטאבלטים, העדפות, הבדלים, גרסה 1-2-3 של כל אחד מהם, מישהו שבמבין בבקש יכול להמליץ לי ולהסביר למה הוא ממליץ, תודה רבה מומחים יקרים!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by huber,

    http://www.techradar.com/news/computing/pc/eee-pc-supertest-which-next-gen-subnotebook-is-best--426555?artc_pg=1

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. אהלן, מי שלא שם לב, המון משחקי אינדי נמכרים במחירים מוזלים. הנה קישור לרשימה המלאה. תהנו, ושתפו מה קניתם או במה שיחקתם. אני קניתי Anomaly Warzone Earth HD

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by askme,

    היי נקווה לגורל שונה, הפעם..... https://tech.walla.co.il/item/3091447

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by meirdor,

    שלום, קיבלתי את הפלאפון הנ"ל כאשר המסך עובד לחלוטין,פשוט אין תאורה למסך ולמקשים. מישהו יודע האם שווה לתקן את הפלאפון או שזו השקעה שעוברת את ה 200 שקל? האם זו תקלה שסתם אפשר להחליף מנורה או שכל המסך התקלקל וצריך להחליף?.תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. קודם כל, אני לא שם את הנגן על מקסימום ווליום עם אוזניות! יש לי נגן Iaudio i7 של Cowon וכשאני שומע עם אוזניות הווליום בערך על 15-22 מתוך 40 . כשאני רוצה לחבר את הנגן ברכב דרך חיבור ה AUX שמתי לב שרצוי להרים את הווליום של הנגן עד המקסימום (או ממש קרוב למקסימום) בשביל שישמעו טוב. השאלה היא האם זה עלול לעשות נזק לנגן (בטווח הקצר או הארוך) תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. האם היצרנית הסינית תאמץ את "החריץ" שחותך את חלקו העליון של המסך ב-iPhone X בספינת הדגל החדשה שלה? לכתבה

  18. הסמארטפון הראשון של המותג הפיני לשנה החדשה נראה כמו שיפור משמעותי וסיפתח חיובי לקראת המשך ההתחדשות לכתבה

  19. הסמארטפון המתקדם של היצרנית הסינית מנצל את שבב ה-Exynos 7420 המתקדם שלו ואת מסך ה-1080p הצנוע יחסית על מנת לקטוף את המקום הראשון בכמה מבחני ביצועים בולטים לכתבה: http://hwzone.co.il/האנדרואיד-המוביל-החדש-מבחני-ביצועים-מ/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by matan2411,

    אני מעוניין לקנות אייפון אבל מתלבט מאיזה לקנות. על איזה חנות אתם ממליצים לקנות את המכשיר מבחינת השירות שהם נותנים והאחריות ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. מחפש מכשיר לראיית לילה טוב (אני מתכנן לקנות בחול עד 800$) אם למישהו יש המלצות ומבין בזה אני ישמח לשמוע תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. היי, במכשיר ה HD יש לי כרטיס זכרון של 8GB SD. העברתי אליו כ 700 מגה שירים +- אבל באמצע ההעברה נתקע לי המחשב ועמו נתקעה גם ההעברה אל המכשיר. כרגע למרות שלא הועברו השירים, עדין חסרים לי 700 מגה מהכרטיס..! איך אני יכול לסדר את זה? 700 מגה סתם נעלמו לי למרות שהשירים לא נמצאים על המכשיר...וזאת לאחר שבהפעלה הראשונה של המכשיר הופיעו כמה שירים, ולאחר RESET של המכשיר הם נעלמו לפתע ועמו 700 מגה מהזכרון SD... יש פתרון לנושא? חיפשתי לעשות כאילו פורמט לזכרון אבל לא ראיתי שאפשר.... תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. היי, אני מנסה לקנות כמה טאבלטים, שניים עבור המעבדה בה אני עובד, ואחד לסבא הראשון אמור להיות לפיתוח באנדרואיד ולשימוש בדמואים. ככה שחשוב שיהיה עם גרסת אנדרואיד יחסית חדשה, לא צריך להיות גדול מדי (סביבות 8'') ועם מסך ורמקולים טובים. עד עכשיו היינו משתמשים בנקסוסים, אבל אני בטוח שכבר יש אופציות טובות יותר כיום. השני נועד לניסויים עם קשישים כך שיתאים גם לדרישות של סבא. צריך להיות עם מסך גדול (10'') אבל קל מאד ודק, וכמו כן עם תצוגה ורמקולים טובים. הוא לא צריך להיות הכי מהיר וחזק בעולם, וצריך לתת בלאנס טוב של מחיר וביצועים. אני יודע שזה ממש מקשה, אבל לצערי אין לי תקציב מוגדר. אני לא רוצה להתפרע עם מכשירי דגל cutting edge, אבל זקוק למכשי…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אהלן נפל לי כרגע האייפון. לא נפילה רצינית במיוחד. משהו כמו חצי מטר על שטיח. לאחר הנפילה כפתור הבית אינו מגיב, הרמקול לא עובד, כניסת ה-USB מושבתת (כלומר לא ניתן להטעינו) וגם לא שומעים אותי בשיחה כלל. כאילו כל החלק התחתון נדפק... קרה למישהו? מה ניתן לעשות? (אני מניח רק מעבדה...) זה רציני? איזה תיסכול... :-\

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. שלום, כמי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הסמארטפונים (בעליו הגאה של מכשיר נוקיה 3100) אני מעוניין לרכוש עבורי ועבור אשתי שני מכשירים בתחום המחירים 1000 עד 1300 ש"ח. סדרת ה Xperia מסתמנת כאופציה מועדפת לאור חוות דעת שהתקבלו כאן ובאתרים נוספים. הדרישות הינן: 1. מכשיר 1 - מצלמה ראשית סבירה. מצלמה קדמית נדרשת. גלישה נוחה באינטרנט (גודל מסך, רזולוציה). 2. מכשיר 2 - מצלמה ראשית - לא משמעותי. מצלמה קדמית לא נדרשת. גלישה נוחה באינטרנט (גודל מסך, רזולוציה). לאור ריבוי המוצרים מסדרת ה Xperia בתחום המחירים שציינתי אבקש לקבל: 1. הסבר בסיסי לגבי פרמטרים נוספים שעלי לשקול לדעתכם בעת הרכישה לאור הדרישות שציינתי 2. הסבר בסיסי לגבי פערי המחירים (למשל, למה ה GO יקר מן ה U למרות נחיתות מבח…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים