עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by galh_5,

    חיברתי אותו דרך כמה usbים במחשב ויש את הצליל שכונן חדש התחבר למחשב ונפתח לי החלון של השמע שירים אל תעשה כלום ובמחשב שלי הנגן בכלל לא מופיע מה עושים? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. אז יש לי אפשרות שידרוג בואו נגיד למה שאני רוצה.. אני רוצה מצלמה טובה מכשיר מוזיקה טוב אינטרנט שיהיה חזק ואמין ורצוי קונסולת משחקים חמודה.. מה אתם ממליצים?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ofir2808,

    שלום לכל חברי הפורום, אני טס לרומא בעוד שבועיים וחצי ורציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אפשר לרכוש מכשירים סלולריים ברומא, אני מאמין שהמחיר יהיה זול יותר משמעותית מהארץ (הושק שם לפני חודש וחצי ובארץ יתחיל להגיע רק בעוד שבוע). אני מתמקד ב-HTC ONE החדש. תודה מראש לכל העוזרים....

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by id3232,

    אלו אנשים כרגע נמצא בתאילנד ומגיע לmbk בקרוב. ברשותי ברשותי גלקסי 1 ואני רוצה לרכוש מכשיר חדש. ההתלבטות העיקרית היא בין הנקסוס לhox בגלל שמחירם נמוך יותר. מה דעתכם המנצח והכי כדאי לי לרכוש מביניהם? מבחינת ביצועים בעיקר והסתגלות קדימה.(דעות על סמך ביקורות יתקבלו בברכה). איך נכנס פה הלומיה - כדאי לחכות ולרכוש או לא? תודה Sent from my SGH-I897 using Tapatalk 2

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. בעיקרון עדיף במקסיקו כי שם אני אהיה במשך שבועיים. בספרד אני אהיה רק במדריד ליום אחד(טיסת CONNECTION) לא משנה לי אם נעול או לא. כמה שיותר זול. אפילו יד שנייה. ללא חוזה. יש מקומות שאתם ממליצים לקנות מהם שם? תודה מאש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. [h=1]סמרטפון גלקסי של סמסונג מול סמרטפון של סוני אקספריה, עם אותם הנתונים בדיוק - מה עדיף לצרכי גלישה?[/h]

  7. אמור לשמש כנגן מוזיקה/וידאו. הSIM זה למקומות שאין WIFI לאינטרנט. מערכת הפעלה אנדרואיד. משהו פשוט אמין וזול.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. ה-Redmi Note 8, בגרסת Snapdragon נטולת מצלמת 64 מגה-פיקסל, וגם ה-Redmi 8A בעל סוללת הענק זמינים לרכישה רשמית בחנויות המקומיות לכתבה

  9. Started by Avivo,

    אני מתלבט בין ה7 לd2, ואני נוסע עוד מעט לסין לדעתכם יש שם כבר את הגרסאות הגדולות יותר? (ה16 ג'יגה וה8 ג'יגה?) ואם לא, מה עדיף בכל מקרה? לא נראה לי שאני אראה בזה סרטים כ"כ... ככה שעל פניו ה7 יותר טוב (יותר סוללה, קל יותר) אבל אני לא בטוח בקשר לממשק, וגם בקשר לאיכות שמע יש למישהו הצעות?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי, חשבתי לקנות אוזניות בלוטות' סטריאו מוטורולה S9, אני יודע שהדיעות עליהן חלוקות וזה דיי תלוי בגודל הראש. המחיר בבאג בטח יהיה פחות מ-300 ש"ח (כי זה המחיר בארץ), וזה בכל מקרה עדיף על המחיר ב-Fry's. השאלה אם עדיף לחפש בארה"ב את ה-S9-HD ואם זה שווה את זה בכלל בהתחשב בחוסר האחריות, או שיש משהו אחר עדיף שניתן למצוא בקלות (אין זמן להזמנת אינטרנט). חשוב לי נוחות לספורט (רכיבה על אופניים בעיקר), ואני לא אודיופיל.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום, כשאני מקבל הודעה בווטסאפ, לפעמים יש צליל, לפעמים אין צליל, לפעמים יש רטט, לפעמים אין כלום... קראתי איפשהו לכבות ולהדליק את המכשיר - לפעמים זה עוזר, לפעמים זה לא עוזר. איך אני גורם שזה יעבוד כפי שאני רואה אצל חברים שלי - שפשוט יעשה צליל כשמגיעה הודעה? כמו כן, כבונוס - אין לי גם מעל הסמל של הווטסאפ מספר שכותב כמה הודעות יש, יש דרך שיהיה לי את המספר? דרך אגב - את המכשיר קניתי רק לאחרונה, ולא עשיתי בו שום דבר "מיוחד" (לפחות לא שידוע לי). תודה!!!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by no_way,

    שלום, אני מחפש טאבלט מבוסס ווינדוס לשימוש של בית ספרי/לימודי. התנאים: 1.בטריה חזקה 2.נוח לכתיבה וקריאה 3.מובנה עם מקלדת + עכבר. 4. תקציב - 2500 שח 5.בעל כניסת SDcard 6.WIFI אשמח להצעות תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Googleness,

    http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/cedar?cc=il&lc=he#view=overview אהלן, יש לי N95 שעומד למות בכל רגע (מזמם בטעינה, מת אחרי 30 דקות של שיחה וסובל מבאג מעצבן שפותח את תוכנת המצלמה). בנוגע לסמארטפונים למיניהם אין לי שימוש, למעשה למשפחה הקרובה שלי יש 3 אייפונים (4 ו3GS, כנראה יהפכו כולם ל4S בעתיד), בנוסף אחותי ובדת במוקד תמיכה מיוחד לסמארטפונים באחת הרשתות הגדולות ככה שמספר מכשירים מהמובילים בשוק עברו אצלי כשהיא התלמדה בהם. לא מעניין אותי כל כך סמארטפונים מתקדמים מאין אלה מכיוון שאני לא נהנה ולא נוח לי כל כך להשתמש בהם למטרות שמעבר לשיחות ואולי גלישה מינורית כלשהי מעת לעת. לדעתי הרבה יותר פרקטי להשתמש במחשב טאבלט עם גישה לאינטרנט בדור 3/WIFI ב…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by TomerPerez,

    שלום, אני מחפש לקנות סמארטפון חדש מהארץ עד 2000 ש"ח. הייתי רוצה שבפלאפון תהיה מצלמה טובה, כרטיס קול ורמקולים טובים. אשמח לקבל המלצות-אין לי בעיה לקנות את הדור שעבר -כדוגמאת גלקסי ס4, htc one m7 או lg 2. בתודה מראש,תומר.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by omerz90,

    שלום, לפני מספר שבועות הזמנתי מנורת לד עם 12 צבעים, שלט וכו.. היום בבוקר(6/6/12) הלכתי להביא אותה מהדואר, הגעתי הביתה חיברתי אותה היא עבדה מצוין, באתי להוציא אותה כדי להחזיר את המנורה הישנה(עד שיגיע לי מתאם מבית מנורה אחת לשתי בתי מנורה) והיא יצאה לי רק חצי מנורה והחצי השני שלה היה בתוך הבית מנורה, הוצאתי אותו משם, חיברתי בחזרה את שתי החלקים של המנורה, חיברתי שוב לבית מנורה והמנורה כבר לא עובדת, יש בתוך המנורה כמה כבלים כנראה שצריך לחבר את הכבלים בין המנורה לחלק השני כדי שזה יעבוד, ואין לי מושג בזה אני די גרוע באלקטרוניקה. הנה כמה תמונות להמחשה: http://img15.imageshack.us/img15/8454/19814803.jpg http://img843.imageshack.us/img843/4475/85254655.jpg http://img252.imageshack…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by SilentBob,

    Gionee הסינית שוברת את כל השיאים עם מכשיר חכם בעל זוג סוללות בקיבולת כוללת של 6,020mAh - אבל גם עובי של 8.5 מילימטרים בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/marathon-m5-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%91%d7%9c%d7%aa%d7%99-%d7%a0%d7%92%d7%9e%d7%a8/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by jonathan_l,

    קיבלתי נגן COWON D2 שעבד במשך 3 חודשים ואז פשוט הפסיק. הצלחתי להגיע איתו למצב שהוא נדלק ונתקע ככה, בטעינה. ניסיתי כבר לחבר למחשב (הוא לא מצליח להתקין את הדריבר), לכבות ולהדליק, עשיתי ריסטרטים, אפילו נתתי לו קצת מכות, אבל שום דבר לא ממש עוזר. אין לי אחריות עליו, אז על תציעו לי לנסות להחליף בחנות. אני בספק אם אטרח לקחת אותו לתיקון, מכיוון שכבר יש לי נגן טוב, וזה גם ככה לא ממש שלי. עזרה? הצעות? משהו? בבקשה... תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/oxygenos-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%94%d7%91%d7%9c%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%9c-oneplus-one-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9b%d7%90%d7%9f/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by vale,

    שלום לכל חברי הפורום, רכשתי היום מסלקום פלאפון חדש של סוני אריקסון מדגם C902. הנציגה שעשתה איתי את העסקה לקחה את כרטיסי הSIM החדש והישן והעבירה אל החדש את הזכרונות ומספרי הטלפון השמורים מהישן. לפני שהלכתי היא אמרה לי שאני אקבל הודעות עידכון ואני צריך לשמור אותם . יצאתי משם, קיבלתי את ההודעות והיתה לי אופציה של להתקין ולחצתי על להתקין אבל אם אני זוכר נכון הופיעה הודעה שדיברה על בעיית אימות או תאימות ועכשיו אין לי זכרונות של מספרי טלפון בכלל, וזה דבר לא נעים בכלל. ניסיתי להוציא את הכרטיס SIM ולהכניס אותו מחדש אבל זה לא עזר. אני מתכוון לפנות אליהם שוב לסניף או לתמיכה הטכנית בטלפון(ביום ראשון) אבל עד אז אם תוכלו לעזור לי ותוכלו לחסוך לי את זה אני אשמח מאוד, תודה! הבהרה קטנה: …

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by eliom,

    שלום. יש לי אייפון עם גירסה 7.0.4 פרוץ. ושאני פותח את הספארי. הוא נפתח וישר נסגר. ויש לציין שעשיתי רסטור למכשיר. ולא עזר. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by cold fire,

    קניתי לפני חודש(ויום) את הנגן הנ"ל הוא היה מעולה עד עכשיו כשהסרתי אותו מהמחשב דרך safely remove hardware הוא הסיר אותו הבעיה היא שהוא תקוע על refresh database חצי שעה ואין לי שמץ של מושג מה יכולה להיות הבעיה?! האם האחריות תקפה למקרה כזה? ואם לא אז מה עושים? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by razoli,

    מחפש נגן MP4 עד 2000 רצוי פחות שיהיה לו מסך גדול נפח גדול וסוללה סבירה + שוב רצויי פחות מ 2000 כי בתוכנית CX300 ויהיה לי בעיה לבזבז יותר....

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום אני עוד מעט אתגייס ואני מחפש כרגע משהו להעביר איתו את הזמן כשיהיה כרגע ראיתי שיש המון המלצות על הCOWON I7 והוא באמת נראה איכותי וגם יש בו המון מקום אבל השאלה היא האם עדיף פלאפון מולטימדיה כמו הW902 או N85 או אם יש פלאפונים אחרים באותו קטגוריה שלא נופלים באיכות השמע מזו של הCOWON

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. לכתבה: http://hwzone.co.il/newsflash/motorola-droid-turbo-%d7%a9%d7%99%d7%90%d7%9f-%d7%97%d7%99%d7%99-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by malcolmx9,

    אני רוצה לקנות אייפון גרסת 32GB או 16GB. דרך המפעילים הסלולריים בארץ המכשיר יעלה 2500+ שקלים, והבנתי שמחו"ל אפשר להזמין זול בהרבה! אני הולך להזמין כנראה שני מכשירים, לי ולאחותי, כך שאני צריך חנות אמינה עם סכום כל כך גדול שנוציא. איזה חנות אמינה ומומלצת יכולה לעמוד ב"משימה"? כמובן אחת שעושה משלוחים לישראל. אני יודע לקראת האייפון החדש אגב, יקר לי מדי. לחכות עד שהמחירים יוזלו, גם של הגרסאות הישנות, אני לא רוצה כי הזמן לא ידוע!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים