עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Danikk8,

    שלום לכולם, אני צריך עזרה בבחירת GPS. בהתחלה חשבתי לקחת Iphone ביחד עם Igo אבל הבנתי שאין מפות לישראל והתוכנה עצמה עולה 200 דולר אז ירדתי מהעניין, אני צריך GPS לישראל ומערב אירופה, כגון גרמניה איטליה צרפת אוסטריה, ממה שהבנתי Igo לא מומלץ כמו ה tomtom באירופה, מצד שני אין tomtom בארץ, כך שאני מבין שצריך להתפשר, המליצו לי על QUE NQ501 go עם Igo, עד כמה אפשר לסמוך עליו באירופה, סך הכל כרגע אני הולך לטפס לאזור של אלפים אוסטריים בינואר ולא רציתי להתקע באיזה סופת שלגים מטורפת בגלל הניווט.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by amiteliav1,

    שלום, אני מתכנן לרכוש את מכשיר הגלקסי אס 3. לאכזבתי גיליתי שבארץ מוכרים אותו עם מטען מיושן של גלקסי אס 2. השאלות שלי: 1) מהם החסרונות במטען מיושן? 2) איפה אפשר לרכוש מטען של גלקסי אס 3, או מתי הוא יהיה זמין לרכישה בארץ? תודה מראש על העזרה! עמית.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. לכתבה: http://hwzone.co.il/הברקה-או-בדיחה-רעה-הטאבלט-העצום-של-סמסו/

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by shteren,

    נתקלתי בזה עכשיו באליאקספרסס, 90 דולר זה מחיר ממש זול לא בדיוק ברור לי העסק, אולי זה שקר? בכל מקרה חיקוי לחיקוי זה בטח לא נשמע לי סביר, מה אתם אומרים? לקנות? http://www.aliexpress.com/item/N9500-MTK6589-S4-phone-Android-4-2-Smart-Phone-5-0-IPS-Screen-1280-x-720/844573118.html

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. שלום מה אתם אומרים על הנגן COWON I7? ועוד משהו איך הוא בהשוואה לSANSA CLIP? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. בלילה שהלכתי לישון חיברתי את האוזניות לנגן שלי {u10} ושמתי לב שאם אני מפעיל שיר בנגן יש רעש ממש חלש ברקע ואפילו אם אני מנתק את השיר הרעש החלש נשאר {רק שהרעש מתחיל רק אחרי הפעלת שיר לאחר הדלקת הנגן זה רעש שקשה לשמוע אותו שיש אפילו קצת רעש } חיברתי אוזניות אחרות ובהם דוקא לא שמעתי כלום .נסתי גם לחבר את האוזניות לנגנים אחרים וכן שמעו רעשים אפילו יותר חזקים .הרעש הזה לא מפריע לי בכלל .אבל חשוב לי שזה לא בעיה באוזניות כי רק לפני שבוע קניתי אותם אז תקלה אפילו קטנה על ההתחלה לא שייך לותר . אבל השאלה שלי אם זה באמת בעיה של האוזניות או שככה זה האוזניות בגלל שהם בתוך האוזן מי שיש לו את האוזניות האלה ויוכל לבדוק בנגן שלו זה די יעזור לי{הרעש יותר חזק ברדיו שנכנסים ויוצאים}

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Snake_Eater,

    זו אפליקציה של גוגל ל-HTC VIVE (קסדת מציאות מדומה) שמאפשרת תיאורטית להפוך את כל החדר לדף ציור! לינק רלוונטי: http://geekloid.co.il/tilt-brush-vr-painting-app/ יש למטה גם סרטון שמדגים איך זה עובד. זה נראה מדהים והייתי רוצה לשים יד על VIVE רק כדי לנסות אותה. מישהו יודע אם בכלל יש כוונה לשווק את המוצר בארץ? ואם כן כמה הוא יעלה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by SinMaker,

    היי, סבתי שתחייה, רוצה (מתעקשת) לעבור לסמארטפון (מעולם לא היה לה אחד לפני) מחפש המלצה לסמארטפון לא יקר במיוחד (נניח עד 200$) שיכול להתאים חשבתי על xiaomi redmi note 4 כי הוא לא יקר מידי ויש לו מסך גדול (שלדעתי יהיה לה יותר נוח) אשמח אם למישהו יש המלצות אחרות/ הערות/ הארות או כל דבר להוסיף. או אם למישהו יש את המכשיר ויכול לתת חוות דעת תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. (התקציב כולל את כל התוספות, אוזניות, מטען וכו') אגב - אמנם חיפושי העלה כמה תוצאות טובות, אך החלטתי בכל זאת לשאול באופן פרטני בעצמי כדי להיות בטוח. הקריטריונים לפי סדר חשיבותם: 1. זמן בטריה גדול! 2. איכות קול טובה כמובן, עדיף בווליום גבוה. 3. אין צורך בוידיאו! מסך גדול יבוא בטוב. תפריט נוח (וכמובן תיקיות זה חובה!), אפשרות לפלייליסט תבוא בטוב גם כן. 4. אחריות טובה ואמינה לזמן ארוך. 5. אמין, ועדיף גם לא רגיש לזעזועים. אני לא נוטה להפיל אותם אבל ליתר ביטחון, כמו כן אולי ארוץ איתו (סיכוי קטן). 6. תמיכה בעברית אם קיימת בכלל... 7. הדברים הרגילים - קטן, לא כבד. עדיף שתהיה אפשרות לטעון משקע רגיל. נוח לתפעול. נפח - עדיף מעל 6. המכשירים ביניהם אני מתלבט: Sansa E280/260 http://www2.z…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אבא שלי לקוח עסקי ויש לו 3 קווים, החשבונית שלנו מגיעה ל500 ש"ח, אנחנו לא משלמים על מכשירים, הבעיה היא שהוא עשה חבילה עסקית לפני פחות משנה. מישהו יודע האם עדיין יש התחייבות וקנסות? אני זוכר שזה היה 8% מהממוצע של החשבוניות כפול כמות החודשים שנשאר לתוכנית, ואז שמעתי שזה מוגבל רק לחצי שנה. ואז שמעתי שביטלו את זה לגמריי, האם אני מחוייב לתוכנית או לחברה? מישהו יכול לחדד את כל הבלבול הזה? אנחנו מאוד רוצים לעבור לגולן. תודה לכל העונים , מרט.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. מחירי הסנסה E250 לא מפסיקים לרדת, לאחר המתנה לא קצרה לירידת מחירים שלו, הוא נמצא למכירה באזור 550~ כיוון שאני די לחוץ עם הכסף, אני שואל אתכם, כדאי כבר עכשיו לקנות אותו ? איכות השמע היא החשובה ביותר לי בMP3 שאקנה ובין היתר שאר הפיצרים, נגנים מתחרים לו למרות שטובים ממנו מעט, כמו T10 (גרסת 2GB) וZEN V שחשבתי לקנות, יקרים ממנו משמעותית. לכן הוא הנגן היחידי שנראה לי לנכון לקנות בתקציב הזה שמציע גם איכות שמע טובה+- וגם פיצרים שונים. יש הצעות ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by yadinS,

    שלום יש לי Archos SA A9 קיבלתי אותו עם ווינדוס 7 סטרת,אז החלפתי ל ווינדוס 7 מולטי סבבה הכל עובד כל הדרייברים פועלים חוץ מי אחד... וזה המגע.. הוא פועל עכשיו כמו ''מחשב רגיל'' מישהו יכול לעזור לי לסדר תמגע

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. מפתחת השבבים מטאיוואן מצליחה להקדים את המתחרה האמריקאית הגדולה שלה בעיתוי ההכרזה - ונראה כי הפעם היא עשויה להקדים אותה גם בכל היבטי הביצועים בתור תוספתלכתבה

  14. Started by SilentBob,

    הסמארטפון הראשון מבית מיקרוסופט שמנותק לחלוטין מנוקיה מתיימר להיות עממי בצורה בלתי רגילה מצד אחד, ולספר חוויית שימוש עם אפס פשרות מצד שני לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%94-535-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%96%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%94%d7%9b%d7%9c/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Liran.D,

    שלום רב, האם מוכרים מחשב כף יד עם WIFI בערך במחיר של עד 600 ש"ח? אם כן אפשר קישור. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הנקסוס החדש של LG ודגמי ה-Xperia Z5 של סוני החלו להימכר בארץ, והמחירים עשויים להפתיע אתכם לטובה לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפונים-החדשים-של-גוגל-וסוני-הגיע/

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by exquisite,

    היי,אני מחפש ג'י פי אס,לצערי הידע שלי בנושא מצומצם,לכן אני פונה לעצתכם. מהו הג'י פי אס הכי משתלם שיש כיום? התקציב הוא עד 1500 שקל,עדיף אבל כמה שיותר זול משום שהכיס לוחץ... אעריך כל תובנה,תודה !

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. מחפש נגן תקציב 340 ש"ח מחפש כמה שיותר זול התקציב כולל אוזניות! מה שאני צריך זה 1.איכות שמיעה טובה רצוי שיגיע עם אוזניות טובות 2.לא פחות מ 2gb 3.שיהיה כמה שיותר קטן או דק(בקיצור שאני לא ירגיש אותו עליי) 4.שיהיה חזק כמה שיותר(רצוי שלא ישרט בקלות ושלא ישבר מנפילה מהיד נגיד) 5.ניהול תיקיות חשבתי אולי על משו כזה קטן בלי מסך: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=597687 או כזה קטן עם מסך: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=597688 או משו יותר רציני כמו זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=410905 מה אתם ממליצים בסביבת המחירים הזאת? תודה רבה מראש!!!!!!!!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by trmh12,

    האם ישנה אפשרות לקבל התראה לאייפון שלי, כאשר אחד מהחברים שלי מחוברים לווטס אף ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Ido.G,

    שלום, אני מעוניין לרכוש לחברה שלי נגן במתנה. הכיוון הוא נגד מבוסס זיכרון בסדר גודל של 1GB. יש יתרון לחנויות בקניון- מכיוון שאז אפשר לבקש פתקי החלפה וכו'. בכל מקרה, שמתי לב ל Sansa C140. אמנם לא מאוד משובח, אבל יעשה את העבודה. הבעיה- המכר ב 400 שקל באופיס דיפו בעוד שבחנויות רגילות עולה כ 300. בכל מקרה, אם אני אקנה אותו אני אקנה אותו ב 300. חבל לבזבז 100 שקל. בבאג יש את ה MPIO FY 600 ב 350 שקל. מי מהם עדיף? האם יש הצעות אחרות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אוזניית BT שתומכת ב-A2DP. מבחינת עלות/תועלת נראית לי הכי משתלמת. למישהו יש אותה ויכול להמליץ/לבקר אותה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. כי אם אין אני יודע מה הבעיה הבעיה היא בחיבור בפין יש לי הרבה כאלה האם אני יחליף את הפין האיכות תירד?? כי ניסיתי אם אוזניות אחרות ושמעים זוועה[אוזניות ב2 שקל..] ד"א איך האוזניות של הX5 אני יכול להשיג כאלו בזול? ואיזה אוזניות אלו?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by gal555,

    משהו יודע מתי הוא אמור להגיע?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%96%d7%94-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%aa%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%9c-galaxy-s6-%d7%91-1/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by stone cold,

    קניתי היום sansa 240c ב330 שקל ואני חיב להגיד WOW לא ציפיתי מנגן בכזה מחיר להיות כל כך טוב מעל הנגנים הסינים לפני זה היה לי נגן סיני אם 512 זיכרון ובטריות רגילות והאיכות היתה סבירה לאוזנים שלי ובטח איומה לאוזנים של אדיופיל אם הסנסה האיכות באותה רמה של הPC שלי וזה בכלל עולם אחר הצלילים נישמעים מאוד טוב אומנם יש לי 2 בעיות לפתור וזה 1-איך לחבר לעזזל תשרשרת לנגן (זה ששמים על הצוור )? 2-איך ליצור תיקיות? בכל מקרה מומלץ מאוד בתור נגן תקציבי לשירים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים