עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by lilitheprinces,

    שמעתם על האפליקציה שמראה לכם איך תראו כשתהיו זקנים ? אתה מצלם את עצמך ואז תוך כמה שניות הפנים נופלות ומתמלאות קמטים. מטורף. אני אומרת למה לא להמציא הפוך - בוטוקסאפס.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by niv0us,

    אימי רכשה לפני מספר ימים את ה ASUS A636N. למחשיר ישנה מערכת GPS, אך אני לא בטוח איזה תוכנה להתקין לה. אני ניתקלתי אצל כל מיני חברים בתוכנות מאוד לא מדויקות וציקות לפעמים. התוכנות ששמעתי עליהן היו nav & go ו destinator. האם אלו תוכנות טובות?? או שיש תוכנות טובות יותר? מקווה שזה שייך לפורום הזה ולא לתוכנות. המון תודה, ניב..

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ציפינו לכך שהיצרנית הסינית תכריז על וריאציה של ה-Redmi Note 2 המשתלם עם מעטפת מתכתית, אך מה שקיבלנו בפועל הוא סמארטפון חדש שפשוט לא משאיר שום סיכוי למתחרים לכתבה: http://hwzone.co.il/נגמרו-לנו-התארים-ה-redmi-note-3-של-xiaomi-הוא-מכשיר-חסר/

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by KF,

    שלום מעוניין בהמלצה לנגן MP3 שיתן איכות שמע טובה.. (לא כמו TEAC ושאר עלומי שם..) כרגע יש לי אוזניות כפתור של סנהייזר שמספקות את הסחורה. אין צורך בניגון סרטים וכד'.. 4GB אפילו יספיקו למרות שגם 8GB יהיה נחמד אבל לא ממש נחוץ. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by pokeinhere,

    אני מקוה שכאן הפורום הנכון יש לי טלויזיה LG סקארלט 42" עם כניסת USB האם יש דרך לעדכן את הדרייוורים כך שתוכל לקרוא פורמטים נוספים? ראיתי שפעם היה משהו אך הוא הוסר מאתר ח.י. - זה נכון? מה אתם אומרים - יש לכם עדכון שכזה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by שייט לעתיד,

    שלום,אני צריך המלצה לנגן mp3 עדיפות לאיכות צליל. נפח בסביבות ה4-5 gb תקציב:500-600 ש"ח.(אני לא מבין בכלל בנגנים אבל ממה שהבנתי iRIVER T60 4gb נראה לי הכי מתאים) אוזניות יש לי http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=587242#-הם טובות בכלל?? עריכה:חשבתי על זה קצת ואולי עדיף להשקיע בכרטיס זיכרון m2 2gb לפאלאפון(k800i) ולהשתמש בו כנגן קבוע למה אני ממש אוהב את איכות הסאונד שלו... יש לי כרגע נגן מהפשוטים האלה הראשונים שיצאו חרא של איכות סאונד לא שומעים באסים לא כלום ואני שומע בעיקרון מוזיקה שחורה.. ובפאלאפון הצלילים חיים כאלה שומעים באסים וכו". עכשיו נגיד ואני קונה את הIriver עם האוזניות שיש לי איך איכות הסאונד תישמע?

  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94-android-one-%d7%94%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%90%d7%99/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Yaniv8,

    שלום,רציתי לשאול מה ההבדל בין טאבלט 7 אינץ ב200-250 לבין טאבלט בסביבות ה800-900 , ברור שהרמקולים והמצלמה יהיו יותר איכותיים אבל לשימוש אינטרנטי רגיל ואוזניות מה יהיה ההבדל? אני גם חושש לריגול וחדירה קלה באמצעות מערכות מפורסמות כמו גוגל ואחרות,מה עדיף?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by yoav1000,

    אני מעונין לקנות נגן PMP האם ללכת על Cowon A2 או Archos 604? האם המצלמה DSC-H1 נתמכת באחד מהנגנים? מה מגיע עם כל נגן? האם הם תומכים בעברית? האם יש להם רמקול? האם האוזניות שלהם איכותיות?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by דיוגנס,

    שלום חברים, אני חדש פה. אשמח לקבל המלצה על זיכרון Usb נייד בנפח 2 gb כדי שאוכל להעלות אליו סרטים ותמונות, ולצפות בהם בטלוויזה דרך ה dvd בעל יציאת ה usb. 200 שח זה התקציב, וממש לא מעניינים אותי פיצ'רים כמו תוכנות אבטחת מידע וכו... אני מנחש שקצב העברת הנתונים צריך להיות מהיר יחסית לא? תודה לכם, דיוגנס.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום, אני ליקראת קניית פלאפון ואני לא כזה מבין בזה אבל אני יודע שיש כמה דברים שחשובים לי : -MP3 -מצלמת וידאו, לא כזה חשוב האיכות. -חיבור למחשב - שיהיה קל וקטן, כלומר E815 לא בא בחשבון. יש לכם משהו להציע ? אני יכול להיתפשר קצת אבל לא יותר מידי, כנ"ל במחיר. ד"א, אני משלם את כל הפאלפון בתשלום אחד כך שלא מעניין אותי יותר תשלומים\פחות...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Zaks Sharon,

    היי חברה, אני קונה עוד מעט נגן ZVM 60GB חדש, ורציתי לדעת מאיפה ניתן להזמין אותו מחו"ל במחיר הכי זול (כולל חנויות כולל אי-ביי כולל הכל)... תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. זוכרים את המכשיר המתכתי הראשון של סמסונג? כעת הוא זמין לרכישה בפחות ממחצית ממחירו המקורי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ה-galaxy-alpha-המתכתי-זמין-בארץ-במחיר-נמוך-במיוחד/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. סמארטפון ה-+HTC One M9, עם מסך QHD ומערך מצלמות עם חישת עומק, יצא מגבולות המזרח הרחוק ויגיע גם לאירופה. והמחיר? זו התעלומה הגדולה כאן לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הסמארטפון-המתקדם-ביותר-של-htc-מגיע-לאירו/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by izikagam,

    sm

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by berner,

    הי חבריה אני חושב להחליף המכשיר , המחירים בארץ יקרים מאד ויש אתרי מכירות בחו"ל במחיר נורמלי האם כדאי לרכוש בחו"ל למי יש ניסיון בזה אשמח לקבל מידע בתחום

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Conroe,

    היה לי את הנוקיה 6230 והיום הוא מת (אי אפשר להדליק אותו - כשאני לוחץ על כפתור ההפעלה לא קורה כלום) חיפשתי קצת בזאפ ומצאתי את ה Nokia 6020. למישהו אי פעם היה אותו ויכול להגיד לי איך הוא? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. ככה.. לאחר שהוצאתי את הבטריה , הכנסתי והדלקתי את המכשיר.. המסך כולו לבן (לא מהבהב), אבל אני יכול לקבל שיחות ולהוציא! חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי שיש באמת בעיה להרבה אנשים, אבל הבעיה היא שהמסך מהבהב או מסך לבן. הפתרון לפי מה שראיתי הוא לצרוב גירסא חדשה בזיכרון של המכשיר. השאלה היא... האם בגלל שאני מקבל שיחות ומוציא (למעשה אפשר לעשות כל פעולה במכשיר אם יודעים את סדר המקשים, אפילו לצלם).. הבעיה האמיתית שלי היא שהמסך נדפק? מה שכן, זמן קצר לפני שזה קרה.. נוצרו לי 3 פסים לבנים לאורך המסך בצד שמאל, ועכשיו כשאני משחק עם המכשיר רואים פסים כהים לאורך המסך. משהו יודע אם לאלה שיש את הבעיה הנפוצה יכולים לשחק עם המכשיר? (הכוונה לעשות פעולות רגילות) או שהמכשיר לא מגיב בכלל?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אהלן אני מתכוון לקנות מכשיר חדש ולהחליף את ה 2hd שלי ראיתי על המכשירים של beatz בשיתוף עם htc מומלצים? אגב מה שפתח את עיני היה הTitan, מסך 4.7 ונתונים מפלצתיים, אבלהמחיר כנראה יהיה בהתאם. אשמח לשמוע המלצות נ.ב הסיבה ל htc בלבד כיוון שאני מעדיף אותם על סמסונג, אז אשמח רק על המלצות מבית htc. תודה! :-)

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי, אני מחפשת תוכנה/אפליקציה לטאבלט/מחשב, שמזהה קול ומתרגמת את המלים לכתב (חייב להיות בעברית). עד כה יצא לי להשתמש ב- dragon dictation על מכשירי אפל, אבל אולי מישהו מכיר משהו מתקדם יותר? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Orian015,

    שלום, אני מחפש מגן סיליקון למכשיר COWON D2+. איפה קונים? איפה אתם ממליצים לקנות? ומה המחיר? מועדים לשמחה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. http://www.tgspot.co.il/meizu-mx2-dream-launch-in-israel/ מה החסרונות שלו מול טלפונים חכמים אחרים ? האם רזולוציה1,280×800 למסך כל כך קטן מול 1080P נראית ? האם יש משהו טוב יותר בטווח עד 3000 ש"ח ולמה ? האם דור 4 משנה ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אני לפני גיוס, ככה שרציתי להתחדש בנגן מולטימדיה חדש. יש לי את cowon d2 שנהניתי מאוד ממנו ככה שיש לי רושם טוב מהחברה. הדבר הכי חשוב לי בנגן זה איכות השמע. וזהו גם היישום העיקרי בו אשתמש. חשוב לי גם שיהיה אפשרות לניגון וידאו(בעיקר סדרות ולא סרטים). עיינתי בכמה דגמים של החברה ומצאתי את אלה הכי מתאימים cowon v5/ cowon o2/ cowon j3/ cowon s9/ cowon x7/ cowon d3 אני יודע שמדובר בשישה מכשירים מעולים, אבל רציתי לשמוע את הדעות שלכם. איפה יש את איכות השמע הטובה ביותר? איפה יש עדכון עברית? הcowon d3 החדש-מישהו קרא המלצות עליו? בקיצור כל מידע יעזור לי להכריע, תודה רבה! ואני גם מחפש אוזניות. חשבתי על PX100 Sennheiser, PortaPro Koss כשכרגע הנטייה היא לאוזניות של קוס. יש לציין שהייעוד ש…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by KFL,

    אני צריך עזרה בענין 2 פלאפונים. הראשון nokia n85 השני nokia n78 מי יותר טוב (לא חשובה לי המצלמה) מבחינת מולטימדיה, איך הרמקולים, האם מישו התנסה עם המכשירים, מי לדעתכם יותר טוב. תודה לכל העוזרים!!!!!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אהלן! אני חושב אולי לקנות את המכשיר רציתי רק לשאול כמה שאלות לפני... *העברת הקבצים למכשיר נעשית בצורה רגילה כמו כונן נייד?? אפשר לראות את השירים במכשיר כמו שהם במחשב או רק בעזרת סידורי אלבומים \זמרים?? *איך זמן הבטריה של הנגן? *יש משהו בחבילה שמגן חיצונית על הנגן והמסך?? קו כללי? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים