עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by jackhammer,

    יש לי רעיון נחמד משחק אבל אני לא ממש בטוח שהוא יגרום להרבה הכנסות הקטע זה שעוד לפני שאני מתחיל בכלל אפל רוצים 100 דולר בשנה על דמי מפתח ברגע שהמשחק יהיה מוכן אני יוכל לשלם את הסכום כדי לנסות לפרסם אותו אבל השאלה שעלתה לי זה איך יכול להיות שיש כל כך הרבה אפליקציות דביליות חינמיות שלא עושות כלום? יש דרך אחרת שלא מצריכה תשלום של 100 דולר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by sgt_flippy,

    נגן cowon A3 נהדר שלי הלך לעולם יותר טוב ואני רוצה להחליף אותו בS9 האם יש התרשמויות כלשהן מהמכשיר?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. לא נוח לי כל הריבועיות והשוליים המקומרים בלתי ניתנים להגנה. דעתכם החופשית...תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by tahash,

    שלום, עד עכשיו השתמשתי בנגן MP3 פשוט של סאנסה, והייתי פחות או יותר מרוצה. הנגן שלי הלך לעולמו, ואני זקוק לנגן חדש. כמובן שטאבלט רק עבור MP3 זה כסף לפח, אבל העניין הוא שממילא יש לי צורך בטאבלט קטן (7), וחשבתי שאולי אפשר על הדרך לקנות טאבלט שיכול לנגן MP3 באוזניות, באיכות טובה. האם מישהו יכול להמליץ על טאבלט 7 אינצ', שהאיכות שלו באוזניות משתווה ל, או עולה על זו של נגני MP3 פשוטים כמו אלו של סאנסה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by maoram9,

    היי שלום לכם ברשותי גלקסי 5 SM-G900F LTE 16 GB ולפני בערך חודש עידכנתי לגרסאת לוליפופ בזמן האחרון הפלאפון מתחיל להתחמם עד רמות מטורפות שאני צריך להוציא את הבטריה ולתת לו איזה 20 דקות לנוח ככה או להכניס אותו למקפיא חחח זה מטורף. עוד בעיה קטנה שהוא מתחיל להיות איטי.... אשמח לעזרה תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by benor,

    נשבר לי כבר סופית מה- Nokia שלי, אני מחפש לקנות סמארטפון יעיל בכמה שפחות כסף. נקסוס 4 ירד מהפרק כי אין מי שיביא לי אותו מחו"ל. התכונות שחשובות לי: - עמידות גבוהה (הטלפונים שהיו לי נטו להתפרק) - איכות שמיעה טובה (גם שהוא על מצב רמקול) - תמיכה ב- Google-Play - אני לא הולך לגלוש שם יותר מדי באינטרנט, אני מוכן להתפשר גם על מסך שהוא קטן מ- 4 אינץ' - עדיפות למקלדת מובנת (לא ממש מצליח להסתדר עם המקלדת של ה- Touch למינהם) - מכשיר שהוא לא רגיש יותר מדי למגע (ה- Htc one S למשל, כל נגיעה הכי קטנה גורמת לו להשתולל)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. הנה תיאור הבעיה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by White Shepherd,

    התחלתי ללמוד Java לאנדרואיד ורציתי להתחיל עם תוכנית פשוטה של hello world, אבל כשאני מריץ את התוכנית האמולטור כותב לי A N D R O I D_ באמצע המסך (פחות או יותר) בלי שום קשר למה שנמצא בתוך ה-textview. איך אני פותר את זה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. שלום אני מעוניין בקנייה של מסגרת דיגיטלית/מסך LCD קטן (באזור ה7 אינצ'). הדבר הכי חשוב לי (ושאותו הכי קשה למצוא, ובגלל זה פניתי לכאן) הוא הדרישה שלי לחיבור AV INPUT. אני צריך את המסך לתפעול DVD (לא לצפייה, רק תפעול) ולכן לא נדרשת איכות תמונה גבוהה. חובה: AV INPUT יתרון: USB קורא סרטי DIVX מחיר : עד 400 ש"ח מקווה שתוכלו לעזור לי תודה מראש, אביעד

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום, איך מגדירים הורדת תכנים לכרטיס הזיכרון הנוסף (SD CARD) ולא לזכרון הפנימי של המכשיר ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. קוואלקום השיקה גירסאות מרועננות לדגמי הביניים שלה, עם תמיכה בקישוריות סלולר מהירה הרבה יותר לכתבה

  12. תערוכת המחשוב והאלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם תיפתח השבוע בלאס וגאס, ארה"ב - אנחנו כבר שם! לכתבה

  13. שלום חברים, רציתי לשאול מה גודל חלק הייצור של חברת סמסונג ב-A6 באייפון 5 לפי מה שהבנתי עד כה עד עכשיו זה עמד על קצת יותר מרבע החומרה שכלל את זיכרון הפלאש ה-DRAM וכו' האם יש לסמסונג חלק ייצור כזה או אחר באייפון החדש? נ.ב. שאלה נוספת: אם אפל איננה מייצרת את הרכיבים אשר מרכיבים את המוצרים שלה או מרכיבה אותם למוצר סופי אז מה החלק שלה למעשה בשבב ה-AX? לפי הציטוט מויקיפדיה ניתן להבין כי סמסונג מייצרת וסמסונג מעצבת, מעצבת את מה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by roz2010,

    שלום לכולם, אני מחפש טאבלט מבוסס WINDOWS (כמובן עדיף 8.1). יש לי אפשרות להביא אותו מארה"ב. השימושים יהיו בעיקר לאוניברסיטה (אז צריך אופיס) ובבית, גלישה וכו'. רצוי אפשרות לחיבור מקלדת (למרות שאני יכול להסתדר גם עם מקלדת מבוססת BLUETOOTH). יש המלצות? אם אני קונה בארה"ב ויש בעיה, מה הסיכוי שאני אקבל שירות סביר פה בארץ, אם בכלל? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. תיעוד מגוף תקינה סיני מבטיח לנו טכנולוגיה חדש ומעניינת מבית היצרנית הסינית - ועתה נותר רק לנסות ולנחש האם מדובר בדגם הבא במשפחת ה-Mi, בדגם חדש נוסף ממשפחת Mi Mix או במשהו שונה לגמרי לכתבה

  16. בכותרת. הכי חשוב איכות סאונד והאוזניות שמגיעות איתו. בתודה מראש חברים=]

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. גלקסי של סמסונג(איזה מספר תגידו אתם), או אייפון, נקסוס וכ ואיזה הכי הרבה חלקים נדרשים לתיקון במעבדות השונות. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by 3pac,

    לפני כמה ימים שמעתי לי מוזיקה בנגן ופתאום הוא הפסיק לעבוד. חשבתי שבטעות לחצתי על כיבוי כי לפעמים זה קורה לי, אבל לא, ניסיתי להחיות אותו אך זה היה מאוחר מידי. אחרי כמה שעות ניסיתי להדליק אותו והוא החליט לעבוד כבר תכננתי לקנות נגן חדש. מעניין אותי למה זה קרה ? איך זה קרה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. למיקרוסופט יש הרבה פטנטים בתחום המובייל, עליהם קיבלה מיליארד דולר מסמסונג בשנה שעברה, וכעת החברה תובעת פיצויים נוספים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%9e%d7%a4%d7%98%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by chelsky26,

    החלטתי ללכת על טאבלט, מתלבט מאוד בין onda v989 ל pipo p1 מאלי אקרספר, הבדל מחיר של כ 20$ פיפו יותר גבוהה,עכשיו המחיר שלו 170-190$,מה הדרך הכי טובה להזמין משלוח כדי להפחית סיכוי לשלם מע"מ ? הבנתי ב dhl סיכוי גבוהה כן לשלם, כי בודקים כל חבילה,אני טועה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by יאקי 68,

    לפני הכל אני אציין שאני חדש פה.וזה פורום מדהים. עכשיו לשאלתי. קיבלתי MIO P560 משומש וכולו מבורדק ויש עליו IGO8 שבקושי עובד וגם הWI-FI מתחבר לרשת הביתית שלי אבל אני לא מצליח לגלוש. בקיצר מלא בעיות. האם ניתן לבצע לו סוג של פורמט או משהו כזה. תודה מראש על התשובה.

  22. מכשירי ה-Redmi K30 5G של Xiaomi הגיעו אל החנויות בסין באופן רשמי, והופכים את הנגישות של דור התקשורת החדש לגדולה הרבה יותר לכתבה

  23. Started by gameplan,

    לאחר קריאה של מספר תגובות ושאלות של אנשים הזמנתי סוף סוף נגן חדש שאני אוכל להנות ממנו לאחר שהג'נרי שקניתי התפגר (למרות שהחזיק שנה וזה יפה) אז אחריי כל ההמלצות פה הלכתי על http://www.wallashops.co.il/ws/a/orderRecord.aspx?oi=%20B19A5067606047F5A8A5EF9876 sansa clip 4gb 230 שקלים כולל משלוח נראה לי סביר ואני מקווה שאני יהיה מבסוט ממנו כמו כל שאר האנשים. תודה לכולם, עוד 14 יום תקבלו ביקורת ;D

  24. מכשירי ה-iPhone החדשים כוללים יכולת שהפכה להיות אלמנט בסיסי בעולם מכשירי האנדרואיד - אבל רק עבור אלו שירכשו אמצעים תואמים בנפרד לכתבה

  25. האם זה ממש קריטי אם מהירות הכרטיס מיקרו אסדי הוא קלאס 4 - 6 - 8 - או 10? במה יורגש ההבדל? אשמח להתעדכן ולעמוד על ההבדלים, ועל הכדאיות להשקיע בכרטיס מהיר יותר, ועד כמה זה באמת חשוב. שאלתי היא בנוגע לאייפונים למיניהם.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים