עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by bafty,

    יש לי כיום iphone 4 שהיה מצויין במשך 3 שנים עד שיצאה הגרסה החדשה של ios פה נגמר הסיפור עם האייפון 4 ורציתי לקנות פלאפון חדש! ממה שראיתי באינטרנט מאוד ממליצים על הLG G2 וטוענים שהוא עדיף על s3 חשוב לי לדעת שזה נכון וחשוב לציין שא י לא מבין באנדרואיד ומאוד הסתדרתי עם IOS הוא פשוט וידידותי אבל ההפרש בין האייפון 5s לשאר המכשירים הוא 1500 שקל

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. בעת קניית מכשיר סלולארי מה הכוונה : במערכת הפעלה : Android Ice Cream Sandwich 4.0.3 האם היא טובה? ואותה השאלה לגבי מעבדים מעבד:בעל 2 ליבות 1.2GHz MTK6577 Dual Core הוא טוב? תודה מראש

  3. Started by Mickel,

    שלום לכולם. בטלפונים סלולריים אף פעם לא התמצאתי יותר מידי, את הטלפון הנוכחי שלי (SE 530I) יש ברשותי כבר שנתיים ובגדול אני מאוד מרוצה. אבל לדעתי הגיע הזמן לשדרג, בעקרון מה שאני באמת מחפש זה קשיחות ואמינות. הסוני אריקסון שיש לי עכשיו נפל עשרות פעמים ולא קרה לו דבר, ובעקרון זה מה שאני רוצה גם מהמחליף שלו. ואשמח גם הם הוא יוכל לגלוש בצורה טיפה מהירה יותר מהנוכחי שבקושי זז. ושתהיה לו מצלמה טובה. כמו כן, אני לא אוהב סליידרים, או קונכיות למניהם.. ולאחר חרישה רבה מצאתי את הC902 שנראה לי מתאים לדרישותי.. עכשיו ההתלבטות, בתור סטודנט אורנג' יכולים להציע לי בחינם 2 דגמים (שלפי הבנתי פחות טובים אפילו ממה שיש לי עכשיו), ובתשלום 2 דגמים: http://www.orange.co.il/PlansAndRates/2395…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. סמארטפון הביניים החדש של החברה הסינית מציע חומרה דומה לזו של ה-OnePlus One באריזה קומפקטית יותר, עם עיצוב משודרג ותג מחיר של 250 דולר בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/איקס-עיגול-ה-oneplus-x-מרגיש-כמו-עוד-בול-פגיעה-ע/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. לנובו ומוטורולה עשו את מה שרבים ציפו לו, ואולי אפילו קיוו לו - החיו את מותג ה-Razr המפורסם בגרסה מודרנית יוקרתית, עם מסך גמיש ייחודי לכתבה

  6. Started by (iriver H10),

    אני בהתלבטות רצינית. אני עומד לקנות נגן עם 30 ג'יגה. ההתלבטות היא בין הZVM לבין הZUNE. כרגע הZVM בעדיפות ראשונה. אבל אני עדיין לא סגור על עצמי. נו מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by zohar678,

    יש ברשותי מכשיר MEIZU NOT ONE ופשוט יום אחד מילאתי את הסים באנשי קשר, ומאז אני מקבל את ההודעה הזאת, ולא מצליח לראות אף איש קשר בכרטיס. האם יש למישהו מושג כיצד אני יכול לפתור את הבעיה הזאת? ניסתי להוציא את הכטיס ולשים אותו בתושבת השניה, אך ללא הועיל.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מתי סוני פליסטשיין 3 יהיה בכל חנות בארץ?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. בעוד כנס הגיימינג הגדול בעולם מתקיים בגרמניה, מכריזה אינטל על סדרת מעבדים חדשה לניידים קלי-משקל - לראשונה עם מעבד בעל 6 ליבות ו-12 נימים לכתבה

  10. Started by alex_188,

    היי, יש לי חבר שטס להונג קונג ואני רוצה לקנות דרכו מחשב נייד, בעדיפות לאולטרא-בוק (דגם: UX31A של אסוס אבל אפשר להתפשר) באופן כללי מחשב חנות ONLINE שאני יכול להזמין לו את זה למלון - כי הזמן שלו קצר שם. מישהו יכול אולי לעזור לי ומכיר אולי חנות ONLINE כזו בהונג-קונג? תודה רבה !

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by galr52,

    שלום אתמול קניתי סנסה קליפ+ 2GB. הבעיה היא ששומעים מאוד מאוד מאוד חלש רציתי לדעת אם גם אצלכם שומעים נורא נורא חלש אם לא מה צריך לעשות בנידון? אשמח לתשובות, בברכה, גל

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Dan-pc,

    שלום חברים , אני סטודנט ואני מעוניין לעבור משימוש במחברות לשימוש בטאבלט כמחברת. אני כמובן מעוניין לרכוש טאבלט עם עט תואם. העניין הוא שאני לא כל כך מבין בטאבלטים ואני מעוניין בכזה שהכתיבה תהיה מדויקת ככל האפשר. מבדיקה שעשיתי נראה כי האייפד יעשה עבודה מעולה אבל כל המוצרים שלי כיום הם של samsung (שעון , טלפון נייד ואוזניות) ואני רוצה לשמור על רמת סנכרון גבוהה בין המכשירים. אין לי מושג איזה מהטאבלטים של סמסונג יעשה את העבודה וכמובן שגם התקציב משחק תפקיד. (אם היה אפשר הייתי נוסע לחנויות הדגל ובודק בעצמי אבל לאור המצב זה לא אפשרי) אשמח להמלצות

  13. נשמע לי רק הגיוני שאם אני לא משתמש בסיבסוד שלהם אני אהיה זכאי לקבל מכשיר לא נעול, האם בפועל הם מוכנים לעשות את זה (אפילו תוך דרישה לתשלום 80-100 שקל נוספים) ? מן הסתם שאני לא מתכוון לפרוץ את המכשיר אך אני יעדיף מכשיר שניתן לנייד בין מפעילות. אם לא ניתן לקבל בארץ Sim free כבר עדיף להביא מהונג קונג(עולה אותו דבר).

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by zam,

    חבר מתעקש לקנות טאבלט ללימודים למרות שאמרתי לו שזה לא הדבר הכי נוח. מה אפשר להציע לו.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by bigtiger3001,

    שלום לכולם, קניתי בתאילנד מכשיר של Samsung GT-S5560, והוא כמובן לא תומך בעברית. לפי המפרט באתר סמסונג המכשיר רץ על מערכת הפעלה SHP עם ממשק גרפי TouchWiz. תהיתי אם איך-שהוא ניתן להוריד ולהתקין תמיכה בעברית במכשיר. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. יש לי סמארטפון חדש LG-OPTIMUS-L3 עם אנדרואיד 2.3.6 וכבר כמה ימים כשאני שם איש-קשר חדש או אירוע במחשב שלי בג'ימייל, הוא היסתנכרן לי תוך שנייה לסמארטפון. אתמול בערב שיניתי במחשב איזה אירוע יומי חוזר וכשבדקתי בסמארטפון ראיתי שאצלו לא שונה כלום למרות שעשיתי "רענן" בג'ימייל במחשב...חשבתי אולי איזו תקלה זמנית בג'ימייל והלכתי לישון שמח וטוב-לבב... הבוקר הישכמתי לי בלי דאגות, שמתי במחשב-בג'ימייל סתם אירוע-חדש-חוזר בשביל הבדיקה והייתי בטוח שאני אראה אותו תוך שבריר-שנייה בסמארטפוני, כמו שהיה בימים הטובים עד אתמול......והנה שום-דבר!!!!....בסמארטפון אין את האירוע החדש המפוברק ששמתי....בדקתי את ההגדרות ב"חשבונות וסינכרון" והנה הכול עם V-ירוק...רק שיש משהו קצת מוזר....יש למטה את חשבון …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by nevoy,

    שלום, אני מעוניין לרכוש מכשיר במחיר של כ- 1500 ש"ח. רציתי לדעת מי מהשניים האלו טוב יותר: Sony Xperia sola או Sony-ericsson Arc S האם יש מכשיר אחר במחיר שעדיף על שתי האופציות האלו? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. יש את הטלפון ה"סוף הדרך"! הבא של נוקייה http://www.gsmarena.com/nokia_n95_8gb-2088.php ויש את זה http://www.gsmarena.com/nokia_6121_classic-2011.php ב 6121 קלאסיק בחרו לציין גם 3.6 Mbps למה ? אני הרי יודע שה N95 הוא דור 3.5 ובמהירות גלישה של 3.6 גם כן מה אתם אומרים ? האינטרנט והמהירות מאוד חשובים לי וה n95 8gb הוא הסלולארי הקלאסי עבורי כי יש לו גן WIFI נורא יבאס אותי אם הגלישה היא במהירות נמוכה THX

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. השעון האלגנטי המפתיע של היצרנית הסינית יעלה לכם 350 דולר ומעלה, כשגירסה בוהקת מצופה זהב תימכר בעלות מאסיבית של 800 דולר לכתבה: http://hwzone.co.il/השעון-החכם-של-huawei-יהיה-זמין-בגירסה-יקרה-ו/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by בור ועם הספר,

    שלום לכולם, האם ישנו טאבלט שיכול לקרוא מידע (סרט למשל) מדיסק און קי? הרעיון לשמור את המידע ב-DOK ולהתחבר בכבל מתאים לטאבלט ולצפות שם. האם ישנה אפשרות כזאת? אם כן באיזה מכשיר? תודה לעונים

  21. Started by yakir8,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את הטאבלטmicrosoft surface pro ולהשתמש בו כמחשב ללימודים. התכונה העיקרית שחשובה לי זה התמיכה בעט digitizer(לפי מה שראיתי מחשב שתומך בעט יקר משמעותית). עכשיו לפי נתונים בסיסיים ראתי שהוא די דומה במפרט למחשב רגיל רק רציתי לוודא שלא צריכה להיות לו בעיה בלהריץ תכנות כמו: פוטושופ, פלאש,microsoft visual studio, office, וכו'. וכמובן אם יש לכם הערות או המלצות לפני קניה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by rooten,

    יש לי סוני אריקסון k800i והוא תומך בקבצי MP4. העברתי לפלאפון קובץ AVI והוא לא מצליח לנגן אותו. מה אני צריך לעשות? תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by oba3k,

    חיפשתי ולא מצאתי את התשובות. 1) למישהו יש מושג אם מייקרוסופט ישראל נותנת אחריות על הנגן? כלומר אם אני קונה אותו בחול, האם יש לו אחריות? 2) רק למען הסר ספק - אין בעיה לשים בו MP3 או סרטים שכבר נמצאים לי על המחשב (להמיר אותם לZUNE MARKET PLACE), נכון? 3) בהנחה שיש לו אחריות בארץ, איזה נגן הייתם קונים בNY שיש לו אחריות בארץ? (כרגע זה ZUNE מול IPOD והZUNE מוביל בגלל המסך).

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by tamar,

    שלום. בשעה טובה רכשתי את הנגן הנ"ל וכבר בימים הראשונים שמתי לב שזמן הסוללה משאיר טעם רע בפעם. גלשתי קצת ברשת ומצאתי את זה: http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=411355#411355 בעקבות זאת בדקתי ומצאתי שגם אצלי זמן הסוללה נע באיזור ה 4 שעות בניגון ווידאו - הרבה פחות מהגדרות היצרן. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכולם, קניתי לסבא שלי סמארטפון, כמו הרבה זקנים גם הוא איכשהו נפל להשתמש במייל של ספקית האינטרנט... את זה כבר לא אצליח לשנות... אני רוצה להגדיר לו בסמארטפון את המייל של 014 אך אין מספיק מידע באינטרנט. שירות הלקוחות של 014 רוצים כסף על השירות הזה. הם קוראים לזה תמיכה אל-חוטית, אבל זה כבר סיפור אחר. עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים