גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, החלטתי לעבור לתקופה הנוכחית ולעבור למכשיר שמגיב כשלוחצים לו על המסך. מצאתי אתר שמסביר שגם אם אני רוכש מכשיר בחנות פרטית אני עדיין זכאי להחזר מהמפעילה: http://www.kamaze.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99-%D7%AA%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9A-%D7%A2%D7%93-2000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.aspx כתוב שם- "אם המכשיר אינו נמכר בחברת הסלולר, יש טבלת החזרים שלפיה מגיע לכם החזר, שם לרוב ההחזר הוא נמוך יותר, "גם מי שיודע על התקנה לא בקיא בגובה ההחזר שמגיע לו, ומן הסתם גם לא דורש אותו", אומרת ליאת נחום."בנוסף, לעיתים רבות גם גובה ההחזר שניתן נמוך מההחזר האמ…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, הקישו את הקוד FEB4 בשביל הנחה באתר של זאג. תהנו
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באם מספיק משתמשים התחברו כדי שיהפוך את העסק לכדאי ?. אני גר בתל אביב ולא רוצה להשתמש בקישוריות סלולרית ולכן אני שואל. אשמח לתגובות...
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אשמח אם תוכלו להמליץ לי על נגנים ( לא ג'נריים חבר'ה ) ראיתי דגמים של SANDISK SANSA - C100 C200 איזה מהם יותר טוב.....הבנתי שהC200 הוא עם סוללה מובנית ( מה שמהווה בעיה כי אי אפשר להטעין בטיולים.משהו שאני עושה הרבה מאוד במידה וההטענה היא דרך USB).
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי פלא חדש,סוני אריקסון קיי 610 איי. אני רוצה לדעת כמה דברים בסיסיים,זה לא שאני דביל בפלאפונים וזה פשוט אף פעם לא עבדתי עם סוני אריקסון. אז ככה: 1)בדיסק שקיבלתי עם הפלא' יש 3 תוכנות חיוניות ועוד אחת בשם קוויק טיים שאני לא צריך כמובן למחשב. שמותיהם של שלושת התוכנות הם: א.Disc2Phone-התקנתי,מעביר קבצי מוזיקה מהפלא למחשב וההיפך.צריך הסבר על ואיך להשתמש. ב.PC Suite-אין לי מושג מה היא עושה,רשום שהיא מעבירה מדיה,אם מישהו יכול להסביר לי מה היא עושה איך משתמשים בה,תודה. ג.Adobe PhotoShop Album SE-אין לי מושג מה התוכנה עושה,קשורה איכשהו לתמונות ועריכתן,הסבר עליה ואופן השימוש בה יתקבלו בברכה. עוד כמה דברים שרציתי לדעת 1)האם אפשר להגביר את עוצמת הרמקולים י…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכשיר ה-Xiaomi Mi A1 עשוי להיות המלך החדש של שוק הביניים המקומי, בעיקר לאלו שרוצים את מערכת האנדרואיד שלהם עם מינימום תוספות ושינויים לכתבה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
סמארטפון הדגל של אייסר לשנת 2015, שיריץ מערכת חלונות 10 מובייל ויגיע עם תחנת עגינה עכבר ומקלדת, עשוי להיות מוצע בעבור 400 דולר בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/הכי-משתלם-בחלונות-10-הסמארטפון-של-אייסר/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן! חשבתי שאוכל לשרוד עוד איזה תקופה ללא סמארטפון, אבל מסתבר שלטלפון הנוכחי שלי יש תוכניות אחרות (מתפגר לאט לאט). ירדתי די בהתחלה כבר מאייפון בגלל המחיר, בגלל חוסר החופשיות ובגלל הסוללה שנזללת מהר מאוד. לכן החלטתי ללכת על סמארטפונים של אנדרויד, והסמארטפון הראשון ששמתי עליו את העין הוא הגלקסי S2. אך מחקירה קצרצרה התבשר לי שיש מגוון ענק של מכשירים, והוא לא בהכרח היחיד שיענה על הצרכים שלי, אם בכלל. אני אפרט את הצרכים שלי מהפלאפון ואשמח אם תכוונו אותי בסופו של דבר אל הבחירה הנכונה עבורי. אפשר גם לחרוג מתקציב ה-2000 לכיוון ה-2500, אך מבחינתי אפשר גם לרדת למטה מאחר והשימושים שלי בפלאפון יהיו די בסיסיים. בראש ובראשונה אני רוצה את הפלאפון עבור שימושי אינטרנט, מייל, פייסבוק, פתי…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יוצא לחוצ לארצ עוד יומיים וראיתי BUG DUTY FREE שמוכרים מערכות ניוט שבמקרה הם גם מחשבים כפ יד ואני רוצה להתייעצ לקנות או לא ? MIO MOOV 500 http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6930&perur=1&t=5 וגם MIO MOOV 300 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=713701 ואם המכשירים האלה לא טובים תגידו ותביעו את דעתכם . כי לא כל יום קונים מערכת ניוט GPS . או לקנות מחשב כפ יד ASUS או כל מותג אחר ולשים עליו תוכנת נייוט ? כמה יצא לי ? האם כדי ? האם הקליטה תהיה טובה ? האם הוא יציג את הכול ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב, אז הטיול השנתי מתקרב ובא ואני מצאתי את עצמי בלי שום נגן... אני מחפש נגן טוב ואיכותי(כמובן) שיהיה בעל 30gb ומעלה. אני רוצה נגן בעל איכות סאונד גבוהה :DJsmile:, ושיהיה לו מסך גדול איכותי, מכיוון שאני מתכונן לראות בו סרטים בעיקר. חשוב לי שיהיה לו גם סוללה שתשרוד כמה שעות טובות יהיה נחמד גם אם הוא יהיה עמיד לזעזועים ודבר אחרון חביב(הרבה דרישות יש לי...), יהיה נחמד אם הוא יראה טוב
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היצרנית היפנית מתכננת להביא לשוק מסכי IGZO ברזולוציית Ultra HD החל משנה הבאה. מלהיב או מיותר? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%93%d7%a2-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%a4-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%9e%d7%a1%d7%9a-%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%95/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי עכשיו שיחה מאחותי: היא קונה ברגע זה iPhone 3G בצ'כיה, אפשר לקנות אותם שם פתוחים ללא התחייבות (במחיר גבוה יותר כמובן) והיא מתכננת להביא אותו לארץ ולהשתמש בו באורנג'. רק שצריך לבצע אקטיבציה עם ה- SIM שלה, והוא נשאר בארץ... האם אפשר יהיה לבצע את האקטיבציה בארץ? בין העונים תוגרל "תודה רבה"!
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://blog.gameloft.com/index.php/2010/11/29/twitter-advent-calendar/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש מכשיר הקלטה כלשהו (MP3/4, רשמקול, טייפ... ) שמקליט בפורמט MP3 או WMA באיכות מאוד גבוהה. מטרת המכשיר הוא להקליט הרצאות (למאגר שיעורים). אם מישהו מכיר איזה מכשיר טוב אז אשמח! תודה!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, האם העדשות שמתחברות חיצונית לאייפון (כמו עין הדג, רחבה, וכו'..) מתאימות גם למצלמה הקדמית של האייפון? תודה מראש, איל
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ציוץ טרי בטוויטר מצהיר על כך שסמסונג תנצל סוף כל סוף את מלוא יכולות ייצור השבבים שלה במסגרת הפאבלט העתידי לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אחיו החורג הטרי של ה-LG V20 האיכותי מגיע אל החנויות, עם מסך קומפקטי יחסית והגנה ממים ואבק לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אני חושב לקנות גלקסי נקסוס יד שניה. איזה דברים עלי לבדוק לפני הרכישה? הבנתי שיש מספק גרסאות למכשיר, אירופאי, אמריקאי ולשוק האסיאתי. (כרגע אני לקוח של גולן טלקום). אשמח לקבל כמה טיפים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה שחשוב שיהיה נגן טוב. לא חשוב מצלמה\אינטרנט\דור3\ממשק מגע וכל שאר השטויות. כן וכמובן שיוציא ויקבל שיחות תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב תראו מעשה די מטומטם שקרה וזה קצת בעייתי בוא נגיד שנכנסתי לבריכה (בטעות) עם הטלפון בכיס :s07: אחרי בערך 10 דקות שמתי לב הוצאתי אותו ויבשתי אותו מבחוץ הוא יבש לגבי הבפנים בפנים אין לי מושג מה קורה שם אמרו לנסות לשים אותו באורז כדי שזה יספוג את המים אבל כמו שאמרתי הוא יבש מבחוץ אחר אמר לי לפרק אותו לגמרי ולייבש עם פן הבעיה שאני לא מצליח לפרק אותו שום מברג לא מתאים לבורג המוזר הזה למשהו יש רעיונות? :s05: :s05:
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 2 טלפונים ישנים שאני רוצה לשמור את המידע שבהם (אנשי קשר+הודעות ס.מ.ס ששמורות בזכרון). הנייד הוא Nokia C201 ואני התקנתי את Nokia PC Suite אבל אני לא מצליח לקרוא את המידע שעבר מהנייד למחשב. יש לכם מושג מה הבעיה או האם יש דרך אחרת להעביר?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
המפתחת הטאיוואנית תוציא את משפחת ה-Helio X שלה לחופשה ותשתדל להתמקד בתחום בו עדיין קיים לה יתרון יחסי מול קוואלקום לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום הםנו אותצי מפורום "צילום דיגיטלי " לפה אז הנה ההודעה: אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית על מה צריך לשים דגש לפני שקונים? איזה חנויות מומלצות לשם כך? מה הטווח מחירים של מצלמה ממוצעת? חשוב לי שאיכות השמע תהיה טובה ושיהיה אפשר לצלם בה אם אפשר. אשמח לתגובות
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קיבלתי הצעה מפתה מסלקום שקשה לי להאמין שניתן לסרב לה. כרגע יש ברשותי אייפון 4 16G שחור, המכשיר ברשותי שנתיים - סך הכל נשאר לי לשלם עוד שנה אחת, לאחר חישובים מול חברת סלקום נותר לי לשלם עוד 1000 שקלים והחיוב על המכשיר נגמר והמכשיר שייך לי. (חשוב לציין שבמשך השנתיים המכשיר הוחלף למכשיר חדש לפני חצי שנה) כרגע אני משלם 100 ש"ח על המכשיר + 90 ש"ח על החבילה המצויינת למטה. סך הכל 190 ש"ח ההצעה של סלקום היא - אייפון 5 עם תוכנית של החברה לישראל שזה כולל: 5000 - דקות לרשת סלקום 5000 - דקות VPN 400 - SMS 4- דקות לכל היעדים בעלות של 157 ש"ח כולל הכל כולל מע"מ. אותי אישית החבילה מספקת שנתיים היית לי אותה ולא חרגתי מהחבילה. לסיכום במידה ואקנה אייפון אצטרך לשלם 100 שקל כל חודש ל…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מכשיר עם 2.3.3 של clockworks ואני רוצה לרדת חזרה ל2.2 רגיל בלי ROM (בבקשה אל תנסו לשכנע אותי כן לשים ROM, אין לי כוח להתעסק עם זה) איך עושים את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-


