עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Holography,

    500-550 שקל גג. חשבתי על ה-Meizu M3 8gb או iRiver E100 2GB +4\8GB MEMORY CARD חשוב לי בעיקר שהחיי סוללה יהיו טובים, ושהנגן לא יהיה עדין במיוחד, הוא מיועד לריצות ואימונים. ראיתי את ה-iRiver במציאות והוא נראה מאוד שביר לא יודע למה. והפריע לי גם העובדה שכל הזמן צריך לבחור כל הזמן בן internal memory ל-external memory. שמעתי שצריך לצאת firmwire שיסדר את זה..יש חדש תחת השמש? רב תודות.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. אם יש למישהו נסיון עם מכשיר המולטימדיה של MAG אשמח לקבל חוות דעת וביקורת http://buydotnet.net/pl_product~bdn-1315~30~0.htm?x=1

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. מעבר ממסך 13.3 אינץ' מסורתי למסך 13.4 אינץ' גבוה יותר תוך צמצום המסגרת סביבו מעניקים לנו מכונה יוקרתית מעניינת בהחלט לכתבה

  4. באתר של אפל יש 4 אפשרויות verizon t mobile at t sprint מה מתאים לארץ? מה בדיוק ההבדל ביניהם? אם יש למישהו תשובה אשמח לדעת מה המקור שלו

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by tal100,

    אהלן חפשתי באינטרנט כבר הרבה זמן טאבלט לאבא שלי עד 1000 ש'ח אבל הלכתי לאיבוד אני רוצה שהטאבלט יהיה לפחות מסך 7, GPS ושיהיה אפשר להכניס כרטיס 3G בשבילך לגלוש הטאבלט יהיה בעיקר למשחקים לא משהו כבד ביותר ואינטרנט. ראיתי את הפאלדין מה אתם אומרים עליו? האם יש לו חיבור ל 3G עם כרטיס או שזה חיבור עם מודם ? http://android-sale.com/ainol-novo-7-paladin-7-inch-android-4-0-tablet.html ראיתי גם FREELANDER אבל אני לא יודע אם יש לו חיבור ל GPS ו 3G http://www.pandawill.com/freelander-pd70-dual-core-version-tablet-pc-android-40-97-inch-ips-screen-16gb-ultra-thin-hdmi-camera-p64363.html תמליצו לי על משהו עד 1000 ש'ח בבקשה. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. שלום חברים. יש איזשהו דרך לשמור את התמונות שהמכשיר מצלם לכרטיס MICRO SD ולא לאחסון הפנימי של המכשיר? עברתי על כל בפונקציות של המצלמה (אנדרואיד 4.1.2) ולא מצאת שום אפשרות שכזו באפשרויות המובנות של המצלמה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. צריך המלצה שמכונת תספורת שתיהיה גם טובה לגילוח הפנים מבין האופציות עד $100 http://www.bestbuy.com/site/Health-Personal-Care/Shavers-Trimmers/abcat0915005.c?id=abcat0915005 הספרים ממליצים לי על panasonic אבל המון אנשים מדברים על בראון כאחת הטובות, הייתי מעונין לקבל המלצות ע"י מישהו עם ניסיון, תודה !!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. שלום לכולם,כשאני מחבר את הגלאקסי למחשב אני שומע צליל של חיבור USB אבל אני לא רואה את הגלאקסי ככונן נוסף ומקבל הודעה שההתקן USB לא התחבר טוב.למישהו יש רעיון מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by lalzary,

    שלום לכולם. בקרוב אני נוסע לטיול בדרום אמריקה ובשביל שאוכל לשמור על קשר עם הבית חשבתי לקנות מכשיר כלשהו שיש בו חיבור WiFi לאינטרנט. בגדול חשבתי על אייפוד (אפילו הדגם הכי פשוט- לא צריך משהו מטורף) כי אפשר לשמוע בו גם מוזיקה, אבל רציתי לדעת בכל זאת אם קיימים מכשירים שאפשר להתחבר דרכם לאינטרנט אלחוטי שהם לא אייפוד ושעולים קצת פחות.? הנגן מוזיקה זה רק אופצייה, ממש לא חובה. תודה !!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by משה משהו,

    האם יש אפשרות להתקין עברית לאנדרואיד 6.0.1 מרשמלו (אני רוצה לפלאפון הזה Samsung Galaxy Folder 2 לדעת אם לקנות או לא…) וגם איך אני יכול לדעת בקנייה מהאינטרנט (אלי אקספרס) אם התדרים תואמים לחברות הסלולריות בישראל, ושהמכשיר לא נעול על רשתות מקומיות בלבד תודה

  11. מה קורה אנשים??! (הרבה זמן לא הייתי פה... בעיות במחשב O_0) בכל מקרה, קבלתי היום את ה-LG המגניב הזה וכבל USB, אבל בלי דיסק של דרייברים. אחרי קצת חיפושים באינרנט עדיין לא הצלחתי למצוא משהו, אז אני אשמח ללינק או שם של התוכנה. (אל תדאגו, זה לא במקום ה-N ) תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by parAzoid,

    שלום לכולם :} בקרוב אני עובר לסלקום (דרך מבצע של החברה של אבא שלי), והם נתנו לי כמה אפשרויות של טלפונים. ה-2 שאני מתלבט ביניהם הם הN95 8GB והC902. איזה פלאפון עדיף ביניהם בכללי? בלי קשר לשימושים העיקריים שלי בו. השימושים שלי הם בעיקר מוזיקה, משחקים, סרטים, ומצלמה במקרה הצורך (חשיבות לפי הסדר). תודה רבה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. היי, אם מישהו יכול להעלות לאנשהו או לתת לי לינק להורדה, אשמח. ב samfirmware.com יש רק את ה Kernel ומשהו נדפק לי במכשיר ואני צריך את הגירסא המלאה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Cheif,

    אם יש לכם שעה פנויה, קחו כוס קפה והאזינו להרצאה המאלפת של מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Lost Spirit,

    אם כן, היו לי 2 סרטוני וידאו בנגן, כמובן בפורמט mov [לפני שהתקנתי את הרוקבוקס] ניסיתי להריץ דרך תיקית data - לא עבד. לאחר מכן מחקתי ושמתי פורמט avi - גם כן לא עבד. אז איך לעזאזל מריצים קבצי וידאו ברוקבוקס? אם בכלל זה אפשרי? [ואני מאמין שכן היות והDemos פועלים כנ"ל המשחקים]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. איך עושים שהשירים לא יהיו בגבריש ואם יש לך טיפים נוספים בכייף

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. הזמנתי את הפלאפון דרך איביי מסין ולא ידעתי לאיזה ברוך אני מכניס את עצמי. הוא מסרב לקבל רומים ולצורך העיניין גם רקבירי (ניסיתי רק twrp ו cmw כי אלה היחידים שאני מכיר שאפשר לסמוך עליהם), ניסיתי דרך אודין, דרך האפליקציה של twrp, להתקין רום דרך הרקבירי שהגיע עם המכשיר, דרך המחשב - נאדה. מקריאה באינטרנט הבנתי שזו בעיה ידועה עם מכשירים שהגיעו מסין - הם כמו ג'וקים, אי אפשר לנצח אותם... האמת היא שפשוט לא הצלחתי למצוא עדיין פתרון והבעיה היא שאני לא באמת מבין משהו בנושא, כל הניסיונות שלי הם מעקב של מילה במילה מכול מני מדריכים שמצאתי בחיפוש בגוגל. יש פה מישהו שיצא לו להחליף רום במכשיר מסין ויכול לתת לי הכוונה נ.ב הסיבה היחידה שאני מועניין להחליף רום היא שהמכשיר שלי מקבל שיחות…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by yaloner,

    מצאתי במגירה Motorola Razr, מהישנים, אפילו בלי sim, שהיה משויך בזמנו לפלאפון. יש מה לעשות איתו או לסל וחסל?

  19. Started by OmerNeu,

    שלום, אני עם SGS2 ועברתי מCM9 לSlimBean weekly 6.8. וצערי אין נעילה על שום לוויין. (ע"פ אפליקציות בדיקה למינהם) האם הבעיה ברום או שצריך להחליף מודם/רדיו? תודה, עומר

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. היצרנית הטאיוואנית השיקה דגם ביניים חדש ומעניין, שמרגיש כאילו היה משתלב יופי בשוק הצפוף - לפני שנה לכתבה

  21. Started by ליאתוש,

    לאחרונה קניתי גוגל כרום קאסט. חיברתי אותו לטלויזיה אבל כשאני מתחברת אליו אני לא שומעת דרך המערכת קולנוע שמחוברת לי לטלוויזיה. כיצד אפשר לשמוע מהגוגל כרום קאסט דרך המערכת קולנוע?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה איזה דפדפן אחר יש לE71??.. פיירפוקס יש?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by ychig,

    הגיע אלי אייפון 4 היום, ואני זוכר שראיתי משחק/ סיור במפה כל שהיא שהיה באיכות ממש גבוהה, כמה משתמשים העלו גם סרטונים ליוטיוב .. אשמח בנוסף לקבל SOURCEים והמלצות למשחקים תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אהלן, היתי בעליו הגאה של G3 עד שהוא נשבר סופית. הנגן היה מושלם בשבילי, אך הוא התברר כלא עמיד וממש שביר. אני מחפש נגן לפחות 2GB חשוב שיהיה כמה שיותר קטן וחסכוני בלי להתפשר על איכות סאונד. לא מעניין אותי סרטונים וכו' , אבל רצוי שיהיה רדיו. אני לא כל כך מעודכן במה שהולך בשוק ככה שאשמח להצעותיכם. התקציב לא משנה העיקר שיעמוד בדרישות. תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by shaks,

    יש לי I9300. התקנתי את הקרנל SIYAH. ריקוברי של TWRP. בPRIMARY יש את הROM הרגיל של הS3 ובשני יש CM. איפה יש את הגירסה הכי מתאימה למכשיר שלי של GAPPS ואיך אני מתקין אותם?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים