עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. שבוע טוב לכולם האם יש אתר שאפשר דרכו לרכוש חומרה למחשב בזול עם משלוח זול/חינם לארץ? החומרה שאני מתעתד לרכוש היא : * 8gb X2 1600 * SSD 120GB~180 * GPU 7950 * HDD 500~1TB HYBRID באתר NEWEGG יש מחירים זולים יחסית אך לא רואה אופציה לשלוח לארץ. אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by psychuil,

    שמעתי איפשהו שמשהו שמקוטלג כengineering sample מקבל פטור ממע"מ וממכס. מישהו יודע אם יש אמת בדבר?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by {RED},

    שלום לכולם קניתי לאחרונה מכשירGPS של אסוס ויש לי כמה שאלות. בגדול, המכשיר טוב וקל ושימוש, אך יש כמה רחובות/מתחמים שלא מעודכנים בתוכנה. אני לא בטוחה אבל כנראה שתכנת הניווט שלנו היא IGO6 (בדקתי ב"אודות" של התכנה, ורשום ASUS GO NAVIGATION SOFTWARE 200). איך ניתן לוודא באיזה גרסה מדובר, ואיך ניתן לעדכן את רשימת הרחובות/אזורים? למישהו יש ניסיון עם המכשיר/יודע איך הוא לעומת אחרים? תודה!

  4. Started by eladbu,

    שאלה דחופה!!!!! קיבלתי את האייפון 16 גיגה עכשיו העניין הוא שהמכשיר לא נפתח ומצויר לי הכבל USB+I-TUNES ושם הוא אומר לי להירשם ל IT&T מה לסמן??? [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Reze,

    אני הכנסתי שירים לנגן ממחשב של חבר שלי עכשיו באתי הביתה וניסיתי להכניס את השירים למחשב ואני לא רואה אותם בתיקיה של הנגן מה אני צריך לעשות ??. תודה לעוזריםםםם ........ ... ........ ...

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. יש לי סמארטפון (סיני, ויוסוניק) שאין בו מחוות מובנות. האם אפשר להתקין אפליקציה שתפתח את הטלפון בנקישה כפולה או את המצלמה כשמציירים את האות C? וגם עוד דבר קטן - למה מסך הפתיחה אף פעם לא יכול להיות במצב מאוזן? אני אגיד לכם מה הבעיה, יש לי מסך שבור בחלקו העליון ולכן אני לא יכול להשתמש בחלק הזה וגם לא להוריד את החלק העליון להגדרות. זה ממש מפריע ועד שאקנה חדש אני רוצה למצוא פתרון...

  7. היי, לא מזמן חבר הזמין raspberry pi סתם לקטע וממש עפנו עליו עם KODI וכו'. בסך הכל נראה חמוד הצעצוע הזה. ואיך לא, באופן אוטומטי הוא גורם לדמיון להתחיל לרוץ קדימה בקיצור, יש איזה רעיון לפרויקט קטן אבל אני לא באמת מבין בזה יותר מידי הבנתי שאפשר לחבר לו מודולים מכל מיני סוגים ובפועל זה יוצא המוח הכי זול, יעיל ורב תכליתי שניתן להשיג. אז מדברים על רובוט עם אולי שני מנועים וחצי + חיישן קירבה כתנאי ללולאה. יצא לי קצת לתכנת ANDROID אבל איך אני בדיוק מביא את העולם הזה לתוך מודל 3rd של raspberry pi ?!~ מישהו אולי מבין בזה קצת ויכול לזרוק לי איזו פיסת מידע ?? צריך גלגלים ממונעים חיישן קירבה ועוד מנוע נוסף בסך הכל. איך…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by idoleff,

    שלום, אני מחפש דרייבר עבור מחשב כף היד הזה שמתאים לWindows 7 64Bit. למישהו יש רעיון איפה (אם בכלל) אפשר למצוא כזה? תודה...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by lolitsfunny,

    מה דעתכם על המסאטפונים הסיניים? הם אמינים וממשיכים לתפעל לאורך זמן? הם לא נשברים בקלות כמו הרבה מוצרים סינים אחרים? הם נותנים תשובה טובה מבחינת ביצועים\מחיר? הם מתפקדים בכלל בצורה טובה בארץ? לוקחים עליהם כסף במכס? אני די מתלבט אם להזמין Cubot A890 סיני... או שמא עדיף להוציא יותר כסף ולקנות פלאפון מהארץ (ולחסוך לעצמי כאב ראש של המתנה,התאמה, ובעיות במקרה ויתגלו)..

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by GRiM,

    שבוע הבא, ב-07/10 אני מתחיל את הקורס הספציפי שלי בצבא (מזל טוב). כחייל, אצטרך להצטייד בנגן שיעביר לי את הזמן בנסיעות וכדומה. התקציב עומד על כ-2000 ש"ח. ההתלבטות הראשונית היא האם לשדרג את הטלפון הסלולרי שלי (6230) למשהו מתקדם יותר כמו ה-5700, או שלקנות נגן יעודי למוזיקה כמו iPod. יתרונו של טלפון סלולרי הוא שהכל כלול במכשיר אחד ויתרונו של נגן יעודי הוא הנוחות, הנפח והאיכות (וגם קצת פוזה). בקיצור, מה אתם ממליצים?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שבב הדור הבא של קוואלקום תועד, לכאורה, כשהוא מביא סמארטפון לתוצאת שיא של 83,000 נקודות במבחן ה-Antutu הפופולרי לכתבה: http://hwzone.co.il/שיבת-המלך-שבב-ה-snapdragon-820-חורך-את-מבחן-הביצועי/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by motogt,

    אחרי 3 שנים ו4 חודשים עם נוקיה 6280 אני רוצה להשתדרג לפלאפון חדש. אני מעדיף לקנות את המכשיר בחנות ולא אצל חברת "פלאפון" בגלל המחיר, הבדלים של יותר מאלף שקלים לחלק מהמכשירים. שאלות: 1. קראתי לא זמן על חוק חדש שאם קניתי מכשיר בחנות פרטית מגיע לי עליו זיכוי כאילו קניתי אותו אצל הספק. החוק תקף? לדוגמא אני רוצה לקנות מכשיר בחנות ב1500 שקל, שעולה אצל "פלאפון"2400 שקל, לפי פלאפון אם הייתי קונה אצלם את המכשיר מגיע לי 50 שקל זיכוי אם אני מדבר מעל 200 שקלדקות (לא זוכר), מגיע לי זיכוי אם אני אקנה את המכשיר בחנות? 2. יש חנויות מומלצות שיש להן מעבדת תיקונים, אחריות וכו' ? 3. אם אני קונה מכשיר בחנות אני יכול להצטרף למסלול חיילים בפלאפון, ולקבל את כל התנאים (מחירי שיחות וSMS) שמקבלים א…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Huawei הסינית לא נחה לרגע, ומגייסת את תת-המותג הצעיר שלה בכדי ליצור אלטרנטיבה מעניינת לדגם ה-P10 המוביל שלה לכתבה

  14. Started by gkman,

    שלום. מישהו יודע איפה אפשר לקנות מכשירים מחודשים (refurbished), בדגש מיחוד על הגלקסי אס 2? אני חיפשתי בגוגל ליותר משעתיים ולא מצאתי שום דבר שימושי.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. מידע חדש ברשת מספק לנו הצצה ראשונה לשבב ה-16 ננומטר הראשון של Mediatek הטאיוואנית, שיציע עשר ליבות עיבוד וליבה גראפית עדכנית בנסיון להכניע את ה-Snapdragon 820 של המתחרה הגדולה לכתבה: http://hwzone.co.il/שבב-ה-helio-x30-נחשף-עשר-ליבות-של-mediatek-ממתינות-לאר/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by 1900GT,

    שלום, אני מחפש פלאפון מומלץ בעל התכונות הבאות: MP3 רדיו בלוטוס תמיכה בכרטיס microSD 2GB רצוי NOKIA לא גומר מהר את הבטריה ובמחיר שפוי תודה מראש לעונים

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. רק HTC Desire או שיש עוד מומלצים?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by ztakram,

    Asus Google Nexus 7 2012 Asus MeMO PAD HD 7 16GB ME173X המחיר והמפרט של שניהם דומה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. האם יש עדכון לגבי הטאבלטים מבוססי אנדרואיד שאסוס מוציאה השנה ? בעקבות כל ההתפתחויות והוצאה של מכשירים החדשים בשוק ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by EyEOnE,

    מחפש מכשיר זול ופשוט לצורך בסיסי של שיחות. חשוב שיהיה בעל מסך וכפתורים נוחים, ואיכות שמע טובה. שיעבוד ברשת סלקום או אורנג' [ביגטוק או טוקמן].

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שלום, אני מאמין שזו שאלה קצת מוזרה אבל לא מצאתי תשובה לכך.. לראשונה השתדרגתי לסמארטפון ואני מאוד אוהב להאיזן לפודקאסטים בזמן הליכות וחשוב לי שתהיה לי את האפשרות להריץ קדימה ואחורה את הפודקאסט בזמן שהטלפון נעול. המכשיר שברשותי זה סמסונג A5 והנגנים שקיימים אצלי זה נגן הבסיס של סמסונג וגוגל פליח. בשניהם אני יכול להפסיק שירים או להעביר לשירים קדימה/אחורה אך אין להם את הפשרות של להריץ שירים ממסך הנעילה יש פתרון לכך? רעיון אחר שלא חשבתי עליו? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by anatoli,

    שלום לכולם, לאבא שלי יש את המכשיר הנ"ל (HTC Sensation XE - אני לא יודע אם יש הבדלים משמעותיים מול ה-Sensation הסטנדרטי בצד התוכנה), ולאחרונה הוא מתחיל לסבול מבעיות כמו תקיעות של תוכנות, התקנות תוכנה שעורכות הרבה מאוד זמן, והחל מהיום בבוקר חוסר יכולת לגשת לאנשי הקשר (תהליך בשם acore נתקע). קיוויתי שיש פיתרון זריז לדברים האלה, אך מחיפוש זריז ברשת לא מצאתי פיתרון קסם כזה. זה המקום לציין שאם מישהו מכיר את זה, אני יותר מאשר אשמח לשמוע. חשבתי שאם כבר יש סיבה, אז אפשר להתקין עליו ROM כלשהו עם מערכת מעודכנת יותר ולהרוג 2 ציפורים במכה. הבנתי שעדכונים מ-HTC לא יצאו כבר המון המון זמן, ולכן כל מה שנשאר לי הוא בעצם ROM כלשהו שאינו "רישמי". לצערי אני ממש לא מומחה בנושא וצריך עזרה לבחור…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by amd@ati,

    הנה דוגמא לפלאפונים החדשים שמגיעים עכשיו לשוק: http://www.youtube.com/watch?v=q8-YNacAGHs&feature=player_embedded

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by yuval1324,

    שלום לכולם אני מחפש אפליקציה או איזו דרך לשנות את הרטט של השתי שניות בשיחה נכנסת לפני ששומעים את הצלצול (כמו בכל מכשירי סמסונג) כל עוד לא צריך רוט או שינוי רום כלשהו.תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. משהו נחמד שמצאתי בפורום של XDA כעקרון זה יצא למכשיר ה HTC HD, אבל זה מתאים גם למכשירים עם רזולוציות שונות "supports VGA, QVGA, WQVGA and WVGA displays" כלומר מתאים גם לבעלי DIAMOND וכדומה. לינק לווידאו הדגמה של התוכנה.. http://www.youtube.com/watch?v=mmzMwVzxZuQ לינק לדף ב XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522179 לינק להורדה http://www.1800pocketpc.com/2009/06/08/hdwobble-iwobble-iboob-for-htc-touch-hd-pre-release-version.html תהנו

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים