עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. שלום רב, אני אחלק את האשכול ל2 חלקיםת מכשיר בשבילי ומכשיר בשביל חברה שלי. המכשיר בשבילי: כרגע ברשותי אייפון 4( שאני מוכר אותו ב 2000) ואני מעוניין להחליף אותו במכשיר אנדרואיד, בעיקרון אני דיי נעול על הסוני Xperia S מכיוון שהתקציב שלי הוא 2500 מקסימום ונראה לי זה המכשיר הזה הוא התמורה הכי טובה לתקציב הזה( תקנו אותי אם אני טועה) השימושים שלי במכשיר הם: גלישה באינטרנט(פייסבוק וכאלה) שמיעת מוזיקה, ראיית סרטים, GPS ומשחקים בקטנה. המכשיר בשביל חברה שלי: יש לה טלפון אנטיקה של נוקיה כבר בקושי מתפקד, מחפש בשבילה סמארטפון שיתן תמורה טובה לכסף ( תקציב 1000 שקל מעט גמיש) בשבילה כמו בשביל כל בחורה נראה לי מה שבאמת חשוב במכשיר זה היופי החיצוני, אך גם חשוב שיהיה זמן סוללה טוב וכמו כן …

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by STi,

    שלם אנשים השתתפתי במכרז אישי באתר לגבי הMio P550 וקניתי אותו ב1750 מה דעתכם עליו!? על המחיר? אפשרי עדיין לבטל... http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1FCMioP550ISHI&cfm=2BAD2FB6 והכי חשוב אם ידוע לכם איך הוא בניווט?! במחשבי כף יד אני קצת בור... תודה אנשים

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. היי אני מתעניין ברכישת נגן MP4 וראיתי את הD2, אבל הוא קיים בשוק כבר הרבה זמן. יש נגנים עדיפים עליו או שהוא עדיין מוביל בתחום? תקציב עד ה 1K

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yshkol,

    שלום, מחפש המלצה איפה אפשר לקנות בטרית Panasonic vw-vbt190 באינטרנט באתר ששולח לארץ. ניסיתי באיביי, אמזון, דילאקסטרים) תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Dimka,

    חג שמח לכולם, אני התעניינתי באפשרות להזמין את Desire S מפה, המחיר יוצא 320 פאונד + 24 פאונד למשלוח. לפי הטבלה של המכס, אאלץ להפרד מעוד 33.4% שזה יוצא סה"כ 427 פאונד + 24 פאונד למשלוח. סה"כ 450~ פאונד (כ-2500 ש"ח) כאשר בארץ רוצים אותו בכמה חנויות סביב 3500 ש"ח. אני מחשב נכון? יש משהו שכדאי לדעת חוץ מזה? (פעם ראשונה מזמין מוצר במחירים כאלה מחול...) תודה לכולם

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by ag43,

    אני מחפש דיבורית BLUETOOTH לרכב. דרישות: אפשרות חיבור לכמה מכשירים, בלי קדיחה ברכב, וכמובן איכות שמע טובה. אשמח לקבל המלצות

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. כי הם ממש נראים אותו דבר.... שאלה אולי טיפשה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by The Ball,

    התקנתי anysoftkeyboard והכל הלך חלק. חשוב לציין שב whatsapp הכל תקין. הבעיה נוצרת כאשר אני שולח הודעה הוא כותב לי הודעה מוזרה: message may be corrupted on recipient device. change input mode to automatic. לאחר השליחה, הצד השני רואה סימני שאלה. ניסיתי מקלדות אחרות אבל לצערי בכולם יש את אותה בעיה... אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by kinduv,

    שלום, יש מצב שמישהו עשה עברית מלאה לאייפוד?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Wideblade,

    היי, אני מחפש טאבלט לקריאת ספרים\\צפייה בסרטים\\לשים עליהם תרגילים של אוניברסיטה ולעבוד מולם (במקום להדפיס את הדפים כל פעם ולהתבלגן איתם). אז זה אומר שהדרישה העיקרית שלי היא רזולוצייה גבוהה, מסך גדול (10 אינץ') ובטריה חזקה, עם תקציב של סביבות ה2000. הסתכלתי קצת, והtf700 נראה שהוא תואם בדיוק את זה (והאופצייה של מקלדת מחוברת היא מצויינת בשבילי! אני אוכל להביא אותו לאוניברסיטה כמיני לפטופ, בלי לשבור את הגב עם הלפטופ שלי ששוקל כמעט 3 ק"ג). הוא עולה כ500$ מאיביי כולל משלוח (אבל לגרסא ללא המקלדת- אותה כנראה אקנה אחרי שחשבון הבנק שלי יתאושש). מה אתם אומרים? למישהו יש נסיון איתו? כדאי להזמין מאיביי- או שאני אסתבך במכס (אין בעיה אם זה רק מע"מ, אבל שלא יגידו יש "מס טאבלטים + מס מטו…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אח שלי זכה בהגרלה בחו"ל במכשיר דור 3 Nokia N80. הוא הלך לאורנג' במטרה שיעבירו לו כרטיס לדור 3 והם לא מסכימים בגלל שהם טוענים שמפני שהחברה לא תומכת בפלאפון אז הם לא יכולים להעביר אותו לדור 3. יש דרך כן להעביר את המכשיר לדור 3? הם לא מוכנים גם להעביר אותו תמורת סכום כסף כלשהו.. שזה מוזר. סך הכל לקוח של אורנג' שרוצה לעבור לדור 3 פשוט ממכשיר שלא נקנה אצלם. ודרך אגב, אולי זו דרך לעקוף את הדרישה המטומטמת של אורנג'. אם נגיד אני אקח את הפלאפון של אח שלי (שיש לי כבר דור 3) , ואח שלי ייקח את הפלאפון שלי, שהוא דור 3, וישים בו כרטיס דור 2 , אז האם הוא יוכל ללכת לאורנג' ולבקש לשדרג לו את הסים לסים דור 3?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/galaxy-s6-%d7%99%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%a7%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. האם אפשר ומומלץ להתקין WM5 על IMATE JAM.....??!!?? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by IDOnoach,

    שני טאבלטים 8" בינוניים. איזה מהם עדיף? בעיקר לגלישה ומדיה. פחות למשחקי 3D

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by kletsman,

    http://slickdeals.net/f/8612878-zte-axon-unlocked-5-5-32gb-2gb-ram-4g-lte-for-169-00-f-s-newegg-via-ebay מה אתם אומרים על המכשיר הבא - 169$ לפני מיסים ומשלוח. בסוף אני מעריך שהעלות תגיע לכ-1000 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by mrwolf,

    היי חברים, אני רוצה להתנסות קצת עם שימוש ב bluetooth בכתיבת הקוד, יש לי נסיון עם tcp/ip ו-udp אבל לא עם פרוטוקולים אחרים... מישהו יכול להפנות אותי למקום טוב להתחיל איתו? תודה מראש. עריכה: מקום טוב להתחיל בו אם יש עוד שמתעניינים: http://developer.android.com/guide/topics/wireless/bluetooth.html

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by natan805,

    הציעו לי את ה zte a1 מה אומרים? האם יש מכשיר טוב יותר בסביבות המחיר הזה? אני יודע שאין לי הרבה מה לדרוש במחיר הזה, אבל העדפה שלי זה מצלמה טובה עד כמה שאפשר.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by arkadi_s,

    לפני זמן מה פתחתי פה נושא לגבי קניית טאבלט , התלבטתי בין אייפאד 3 , הגלאקסי טאב 2 של סמסונג וAsus Transformer בסוף החלטתי ללכת על האסוס , מי שלא מכיר את הטאבלט: http://ksp.co.il/?uin=15831 כיוון שמבחינת המחיר והחומרה הוא התעלה לגבי 2 האחרים... מה שעדיין מעלה בי שאלות עם כל השיחרורים לאחרונה , הבנתי של שאסוס השיקה/הולכת להשיק כמה טאבלטים חדשים בקרוב , גם מיקרוסופט עם הטאבלט סורפייס החדש שלה הנקסוס פחות רלוונטי בשבילי כי אני מחפש מסך בסביבות ה10 אינצ' .. ההתלבטות היא האם רכישת האסוס זה לא להשאר קצת מאחורה? זה לא יחשב כטאבלט חלש כבר , אולי לחכות קצת? למרות עד שהטאבלטים החדשים יגיעו לארץ והיו במחירים סבירים זה שנים.... תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי PSP תקול, הוא פשוט לא עולה כשמדליקים אותו... המסך לא נדלק בכלל ורק הנורה של החשמל דולקת וזהו לאיפה הכי כדאי והכי זול לשלוח אותו? המכשיר לא נקנה בארץ...

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. משחק קרבות בכיכובם של גיבורי העל מבית Marvel, משחק ההרפתקאות החדש של Telltale בעולם \'משחקי הכס\' וגם Oddworld - כל זאת ועוד במדור משחקי השבוע החדשים לאנדרואיד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-50/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. כיסויים/מעמדים/נרתיקים/רמקולים/וואטאבר, יש מגוון עצום של אביזרים לאייפונים ככה שמרגיש לי תפל להחזיק אייפון בלי להנות מהאבזור שקיים לו.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by yayabb1,

    הדרישות החשובות: 1. רמות קרינה (SAR) נמוכות 2. מצלמה טובה 3. ספיקר חזק תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by ofeky1,

    מה עדיף? אני משדרג בימים הקרובים ברשת אורנג'! תודה לעוזרים!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. היי רציתי לדעת האם אפשר לקנות samsung galagy tab 2 ללא תמיכה ב-GSM ולהתחבר עם דונגל של חברה סלולרית לאינטרנט? תודה מראש לפותרי החידה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. היי, הטלפון משום מקום התחיל לקרטע (החומרה מרצדת), ואני צריך להחליף כי הוא זז לאט מאוד. אני לא ממש מבין אז אשמח לדעת מהם הנקודות שאני צריך להתייחס אליהם לפני קניית סמארטפון. נכון לעכשיו ראיתי את הטלפון הזה: (thl t6s) http://www.e-buy.co.il/product.asp?aff_a=1&Pid=thlt6s&Cat2Cat1ID=5074&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=he מה לגבי המכשיר ההודי שפורסם בשקלים בודדים זה עוד רלוונטי? התקציב שלי הוא סביב 1500 ש"ח. אבל מעדיף להישאר נמוך. מה ההמלצות למשתמשי טלפון סבירים (אפליקציות אינטרנט מייל ושיחות). ד"א האם שווה להזמין מחו"ל? איך נושא המכס עובד?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים