עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. בסמסונג בחרו בטכנולוגיה על-קולית ייחודית עבור הסורקים הביומטריים המובנים מתחת למסך במכשירים המובילים שלה - וכעת מסתבר שמדבקת מגן פשוטה מספיקה בכדי לשבור את אמינותם לכתבה

  2. אנדרואיד 5.1, נפח אחסון של 16GB ו-2GB של זכרון RAM ב-120 דולר? יש גם חיה כזאת ברשת לכתבה: http://hwzone.co.il/doogee-y100-pro-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%96-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. שלום לכולם, אני עומד לקנות טלפון חדש בקרוב ורוצה להתייעץ איתכם לאיזה מהדגמים הבאים יש את המצלמה הכי טובה, מבחינת צילום בתנאים קשים כמו חושך או בתוך מבנה(בית, חדר, משרד.. )? אני מסתכל על Asus Zenfone 2 Meizu MX6 Huawei Mate S Huawei P9 ו-Huawei Mate 8 אני מסתכל גם על LG g5 והגלקסי 7 אבל פחות רוצה לקנות אותם כי אלו דגמי פרימיום. מבין הדגמים שנתתי יש דגם עם מצלמה שמתקרבת לזו של אחד מהם? תודה ושבוע טוב. תומר.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. אהלן חבר'ה, קניתי בתאילנד סוני אריקסון W880 עם תמיכה מלאה בעברית. עידכנתי אותו לפירמוור הכי עדכני שלא כולל תמיכה מלאה בעברית אלא רק הצגה של הודעות בעברית. למישהו יש מושג איך אני יכול להוסיף עברית לגרסה החדשה? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. הבעיה היא שלמרות שאני בוחר כל פעם את הרשת שלי כשאני בדירה, עדיין מידי פעם אני מגלה שהאייפון העדיף להתחבר משום מה לאחת מרשתות השכנים שלא דורשות סיסמא ... תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. היצרנית הסינית מסתערת על השוק האמריקאי עם סמארטפון דגל מרשים, במחיר שיוכל להוות תחרות ל-OnePlus 2. האם נראה אותו גם במחוזותינו? זה כבר לא כל כך ברור לכתבה: http://hwzone.co.il/ה-axon-הוא-הסמארטפון-הטוב-ביותר-של-zte-אבל-לא-ב/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ross,

    שלום יש לי sony ericsson naite שנקנה מ ORANGE ולכן גרסת התוכנה שלו היא של ORANGE אני מנוי בפלאפון ולכן האינטרנט לא עובד (אני יכול לגלוש דרך המחשב כאשר הפלאפון משמש בתור מודם אבל אני לא יכול לגלוש בפלאפון) יש אפשרות לשנות את גרסת התוכנה לגרסה של פלאפון. תודה רבה נ.ב. הורדתי את שלושת התוכנות שלו media go, update service, sony ericson pc suite אפילו הצלחתי לשדרג את גרסת התוכנה דרך update service אבל זו בסה"כ גרסה מעודכנת של ORANGE

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. לקחנו לסיבוב ארוך את מכשיר הדגל החדש של Huawei המתיימר להיות הטוב בעולם בכל הנוגע לצילום - האם הוא מצדיק את המחיר? כל הפרטים בפנים לכתבה

  9. Started by ronitws,

    כרטיס SD אבל איזה SD בדיוק ממולץ.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by afik567,

    שלום, אני מעוניין להחליף את הLG G2 בטלפון חדש עד 1200 ש"ח. חשוב לי שגודל המסך יהיה לפחות 5.3. אני מתלבט בין XIAOMI NOTE 4X לבין MEIZU MX6. פירטתי פה את ההבדלים: יתרונות ל4X: חריץ להרחבת זיכרון מסך IPS יצא ב2017, שנה אחרי. רדיו סוללה גדולה יותר בכ-1000 mAh IR גרסת בלוטות' 4.2 מול 4.1. OTG יש מגירת אפליקציות ניתן לשנות עוצמת שמע לדברים אחרים חוץ ממה שמופעל עכשיו(ניתן לשנות עוצמה למדיה, שיחה, התראות....) ובMX6 ניתן רק למה שמופעל עכשיו. יתרונות לMX6: Gorilla Glass 4 USB C טביעת האצבע בכפתור הבית ולא מאחור שניהם לא כוללים NFC. בממשק הMX6 העלימו ה…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by אוריגמיש,

    האם פיתוח אפליקציות לאייפון מחייב עבודה במק, או שאפשר לעבוד דרך מכונה וירטואלית על PC, או שקיים פתרון טכנולוגי כזה או אחר, שיאפשר לפתח על PC במקום לרכוש מק? (לפחות בהתחלה, עד שאבין שפיתוח אפליקציות לאייפון זו כיוון שאני מעניין להמשיך בו). כלומר, אני רוצה לפתח אפליקציה או שניים על ה PC (חזק) שלי, ולא לרכוש מק, האם אפשרי וכיצד? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. מכירים נגן שאפשר לחבר אליו USB DISK ON KEY ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. היי אנשים, ניסיתי להתקין את הרום של Pilot X האחרון.. הוא נחמד, אבל לא אהבתי יותר מידי. משעמם אין בו כלום. אחוזים בסוללה אין \ שליטה על בהירות המסך מהפאנל שיורד מלמעלה אין \ מקלדת נתקעת לפעמים \ אין אפשרות לבחור בין מצב שקט עם רטט או שקט בלי רטט (רק דרך ההגדרות וזה מציק) בקיצור, הוא נקי מידי.. משעמם מידי.. מישהו כאן מכיר רום 4.0.4 (מה ההבדל אל מול 4.0.3?) שכולל בתוכו כבר סט תוכנות.. אולי THEMES יפים.. שיש בו כבר הכל בקיצור. אין לי כח\זמן\ידע להתעסק עם זה יותר מידי. לא אכפת לי שהרום יהיה באנגלית, רק שיתמוך בעברית (הודעות,אנשי קשר,אתרים וכו') תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Comp Seron,

    שלום לכם אני מעוניין לקנות טאבלט ואני צריך את עזרתכם מה הכי מומלץ עד 2000-2500 ש"ח אני מחפש מעבד חזק+זיכרון כולל מה שמסביב עדיף סמסונג או אפל? המלצות בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by itaic,

    שלום לכולם הסנסה קליפ שלי נתקע כל פעם כשאני מנסה להעביר שיר. הוא נעצר לאיזה דקה ורק אז ממשיך. ניסיתי לעדכן גרסה אבל יש לי את הגרסה ההכי חדשה. מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by smootskin,

    הי אני רוצה לקנות לחברה שלי אייפוד 32 ג'יגה. אני רק לא בטוח בקשר להבדלים בין דור 3 לדור 4, והאם הם משמעותיים. ממה שאני יודע, המצלמה ב- דור 4 מאכזבת, המעבד מהיר יותר (משמעותי?), מסך איכותי יותר, שיחות וידאו, ו.... לא יודע מה עוד. המחיר של דור 3 זול בכ- 400 ש"ח פחות או יותר... עצות בבקשה! תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אין לי יותר מדי להוסיף מעבר לכותרת אבל רצוי שיהיה זול וכמובן שאיכות השמע תהיה טובה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by dato,

    היי האם יש דרך לגרום למסך של הגלקסי 4 להיות כבוי ( סטנדביי ) בזמן שהוא מחובר לטלויזיה דרך מתאם hdmi - mhl ? וככה לחסוך סוללה בזמן הצפייה תודה מראש לעוזרים

  19. Started by rafi121,

    שלום לכולם האם סמסונג S3 הוא אמין, סביר בצילום, בקליטת שיחות ואינטרנט, ובסוללה? האם נותן הרבה דברים שאין ב-S2?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by BandiT,

    שלום, אני מעוניין לרכוש לעצמי טאבלט, לראות סרטים, וגלישה באינטרנט. חבר רכש טאבלט סיני AINOL HERO 10 אינטץ, יצא לי לשחק איתו קצת, אהבתי הכל חוץ מהטאץ'. לא תמיד מגיב כמו שאני רוצה. העלות שלו זה 200 דולר בערך. עכשיו ראיתי שיש את נקסוס 7, במחיר של כ 1200 שקל. ואת נקסוס 10 שהוא יקר הרבה יותר. השאלה האם 7 אינץ' הוא מספיק בשביל סרטים, או עדיף ללכת על 10 אינץ', והאם יש אולי עוד דגמים שיתנו לי יחס ביצועים לכסף הכי משתלם. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by amitr,

    היי מה נשמע. אני רוצה לעבור לגולן מתוך עיקרון. ואני עוזב את החברה הגדולה שאני נמצא בה בגלל הסיבות הידועות שכולם כבר מכירים ושונאים. בנוסף בגלל שאני יודע שאם לא גולן עוד הייתי משלם על חבילה 200 שקל לחודש כמו פראיר. קניתי את הפלאפון שלי NOKIA 100 מאופיס דיפו. לא יודע לאיזה רשתות הוא פתוח, לא מבין בזה כלום למען האמת. 1) אני אוכל להשתמש בו בגולן טלקום ? 2) יש דרך לבדוק? 3) מה הדרך הנכונה להתנייד כדי לא לאבד את המספר שלי ? 4) היום עוד יש בעיות התניידות מאוראנג' לגולן כמו בעבר?, אני זוכר שפעם מנעו מאנשים להתנייד ועשו להם תמוות . תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by natan805,

    יש לי נגן u10 ויש לי line ln איך אני משתמש בו?.אני לא יודע בדיוק מזה line ln אני יודע בערך שזה הקלטה דיגטלית מנגנים משהו יכל להסב יר דרך איזה כבל אני יכל להקליט או שבכלל לא צריך קבל.בקיצור אני צריך הסבר מפורט. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by eliil1,

    חיפשתי ברשת ,גוגל וזה אבל לא מצאתי הרבה , הבנתי רק שזאת מערכת הפעלה עם קוד פתוח כמו לינוקס , אבל חוץ מזה... היא טובה?מהירה? בערך כמו WM CE 6 ? סימביאן? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by yitzik,

    אשמח אם משהו יוכל להסביר לי מה אומר הדבר שנדלקת נורה כתומה בפלאפון nexus 5x הפלאפון התרוקן ואני לא מצליח להפעיל אותו מופיע נורה כתומה ??? כל מי שיוכל לעזור תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. היי, גנבו לי את הפלאפון שהיה לי, נוקיה מפוקפק כלשהי מחבילת חיילים. במקביל, גם גנבו לי אייפוד קלאסיק. החלטתי להשקיע בנגן טוב ובפלאפון שישמש אותי רק לגלישה, בלי יותר מדי דברים מסביב. כיוון שאני כנראה אקנה iPod touch 64gb (היחיד עם נפח נורמלי עד כמה שידוע לי), אני צריך המלצה לפלאפון עם זמן סוללה נורמלי, דפדפן נורמלי (וויפי לא יזיק), וגם מצלמה סבירה, אפילו שזה נמצא בתחתית סדר העדיפויות. אשמח להמלצה בהקדם כיוון שאני חייב לקנות היום. עדיפות לפלאפון, לא הכרחי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים