עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. הענקית הקוריאנית מאשרת כי תחדל מפיתוח ליבות ה-Exynos שלה עבור שבבי הסמארטפונים אותם היא מייצרת - ותתמקד בשימוש בליבות של חברת ARM ללא שינויים, בדומה ל-Huawei לכתבה

  2. שלום רב, לפני הכל - אני כרגע משתמש בגירסת 4.0.4 - האם גירסא זו "כבדה" על הפלאפון הזה? האם ניתן לשנמך (ואם כן איך ומה מומלץ)? לשדרג ? (אם בכלל יש גירסא יותר טובה לנייד הזה...) ולשאלתי - איזה ROM מומלץ לנייד הזה? איך ומה צריך לעשות בשביל להתקין ROM... אודה לקבלת הסבר בנושא בבקשה יחד עם הסבר במה מועיל הROM. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by waizman,

    אהלן אין לי כרגע נגן ואני לא רוצה להשתמש בנקסוס שלי לצורך העניין, בעיקר בגלל הסוללה. הדרישות הן שהוא יהיה קטן וקל, עם מסך, סוללה ל 8+ שעות, ו 8+ ג'יגה בייט. רדיו יהיה נחמד אבל ממש לא חובה. cheaper is better. לא צריך טאץ' ו-וידאו וחרטות כאלה ואחרות.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. http://computers.walla.co.il/?w=//1031209 מוצר השנה הוא הארכוס 604?!?! הגיוני?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by chatmecoil,

    שלום רב, אני מחפש לקנות מכשיר חדש, אני חובב אפל, יש לי שלוש שנים אייפון 5, יש לו בעיות סוללה חמורות, אני מעוניין להחליף מכשיר. אני רוצה לקנות מכשיר רציני, עד 4000 ש"ח + - אבל שיהיה איכותי, אפל וסמסונג לא בא בחשבון, אני אומנם רגיל לאפל אבל המצלמה לא איכותית והסוללה על הפנים, כנ"ל גלקסי וכו'. המכשיר עם הנתונים הכי טובים שמצאתי הוא של סוני עם 23MP במצלמה וסוללה חזקה, אבל הבעיה שאני לא יודע האם שווה לקנות מכשיר כזה כי סוני עדיין זה לא אפל או סמסונג מבחינת איכות החומרים(או שאני טועה). אני מחפש מכשיר רציני עם סוללה טובה ומצלמה איכותית. שמעתי יש גם מכשירים שיש בהם זיהוי טביעת אצבע, קול ועין.... אשמח לקבל הצעות טובות למכשי…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. היי, יש לי אפשרות לקנות בארה"ב אנדרואיד, הטווח מחירים הוא עד 350$ (לא מעוניין באייפון). מכוון לשוק הגבוה יחסית. עד עכשיו היה לי Nexus 4 שהחזיק מעולה שנתיים, והייתי מרוצה ממנו. בעקבות בעיה במגע אני מתכוון להחליף, משום שהתיקון יקר יחסית. פיצ'רים חשובים: מצלמה איכותית סוללה טובה אופציה לכרטיס זיכרון (או 32GB) שלא יהיה ענק (למשל הG3 גדול מדי). איכות ווליום סאונד טובים (בNexus 4 וגם ב5 הסאונד חלש ולא מספק) אשמח להצעות או רעיונות

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Ymac,

    היי, אבא קיבל מהעבודה את ה-S7 והוא רוצה לנצל את פיצ׳ר הטעינה האלחוטית. הובא לתשומת לבי שהגלקסי 7 (יחד עם הנוט 5 והאס 6 אדג׳+) תומך בטעינה אלחוטית בהספק גבוה יותר. רציתי לשאול, מה ההספק של העריסה שסמסונג מוכרת? האם הוא מסתמך ומשתמש במטען המקורי? (האם הוא מסוגל לקבל את המתח המשתנה שלו? Quickcharge 2.0) אני כמובן מדבר על הכניסה למטען, ברור לי שיש איבוד אנרגיה בטעינה אלחוטית. ראיתי גם כל מיני מטענים באמזון שמתיימרים לתמוך בטעינה מהירה, חלק ב-10 וואט חלק ב-13.5 וואט ועל זה של סמסונג לא מצויין הספק. יש המלצות? השגות? איפה יש מפרט של המטען של סמסונג? תודה ויום טוב Sent from my iPhone using Tapatalk

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אני מעוניין לדעת על האפשרות לקלוט בחינם דרך האנטנה של הטלפון הסלולארי קליטה של GPS אם אין אפשרות כזו אז על האפשרות של קליטה דרך לווין וכמה זה עולה וכמובן קליטה דרך האינטרנט ?איך זה מתבצע ?מה?למה?וכמה הנושא ממש חשוב לי ואשמח לכל עזרה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. למי יש ניסיון עם SMARTPHONE שמשמש גם כראוטר איפה אפשר לקרוא על זה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by aviz,

    אני מחפש מכשיר נוקיה סימיבאני עם wifi חדש שיעלה בארה"ב בסביבות ה350 דולר יש לכם הצעות אחרות ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. היי:} אני צריך המלצה למכשיר מוזיקה, יכול להיות אייפוד אם ישתלם. מה שחשוב הוא שבבאנדל האוזניות יהיו איכותיות + שהמכשיר יפיק עוצמת סאונד גבוהה כמה שאפשר. ולגבי מקום - 2 ג'יגה מינימום בתודה מראש לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Kataklystic,

    כרגע אני לא מתעסק במחיר אני שואל איזה מכשיר של אורנג' כדאי לי להביא... 1.לא מסך מגע לא רוצה בעיות 2.לא אכפת לי הגודל שלו 3.סימביאן טוב 4.Wifi טוב ומהיר 4.מצלמה טובה 5.ממשק נוח 6.עמיד שלא מתקלקל כל שניה אני מחליף עכשיו K800I אז אני רוצה משהו שיש לו רמקול חזק לא כמו הנוכחי שלי ושהוא יהיה סימביאן סדרה 9

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by wowohw,

    אז ככה אמיגוס, הנקסוס 5 שלי הולך להחזיר את נשמתו לבורא ואני אזדקק לעזרתכם במציאת נייד חדש אני כבר פחות מתלהב שפלאפונים בשיא הטכנולוגיה מספיק לי טלפון בסיסי יחסית אבל לא סיני. הדרישות שלי מהפלאפון: עדיפות לאנדרואיד למרות ש IOS עם סירי יכול להיות ממש מגניב הדבר השני בחשיבות שלו זה הזרמת מדיה באיכות הכי טובה שניתן ( הגלאקסי 2 שהיה לי בעבר היה יותר טוב מהנקסוס שעכשיו ) שיהיה לו בלוטוס. מסך גדול בטריה חזקה ככל הניתן. מינימום של 32GB אם אפשר יותר/הרחבה זה מעולה מכשיר מהיר שלא יתקע כמו הנקסוס בצעירותו ( מערכת נקיה ) מצלמה אין לי דרישות מיוחדות מבחינתי שהיא תהיה סבירה+ אבל לא גרועה. שהטלפון יהיה אמין ולא כמו G4 …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני רוצה לקנות XPERIA U מארה"ב: http://negrielectronics.com/sony-st25a-xperia-u-unlocked-white-open-box.html#.UN3xwW-275U מגיע עם android 2.3 Gingerbread 1. מה צריך לעשות כדי לקבל תמיכה בעברית? 2. אפשרי להשיג תפריטים בעברית? 3. יש לו רום עדכני יציב ומוכח? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אלקטל לא מורידה הילוך השנה והחברה מציגה גם היא רק ימים לפני תערוכת CES את השעון החכם החדש שלה שעל פי החברה יגיע ב-\"מחיר חכם\", בנוסף לסדרת סמארטפונים בשם \"Pixi 3\" המסוגלים להריץ מספר מערכות הפעלה לכתבה: http://hwzone.co.il/ces-2015-%d7%90%d7%9c%d7%a7%d7%98%d7%9c-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%95%d7%96%d7%95%d7%9c-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. אורח אלי כהן
    Started by אורח אלי כהן,

    Doogee הסינית מצטרפת למירוץ חיי הסוללה ומציגה מכשיר המכיל מפרט ביניים, סוללת 6,000mAh נדיבה ביותר ותג מחיר תחרותי לכתבה: http://hwzone.co.il/doogee-s6000-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%aa-6000mah-%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%95%d7%91%d7%96%d7%95%d7%9c/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. אני לקוח בהוט מובייל עם 100GB גלישה, שמתי לב לאחרונה - כשאני מנסה לראות סרטון 1080p60 כשאני על סלולר LTE, הוא לא מצליח להריץ ומוריד מיד ל480p. אם אני חוזר ל1080 מצליח להריץ כל פעם איזה 3 שניות ואז נתקע ל10. לא זז כשאני מחבר את הטלפון לוויפי בבית הסרטון רץ בלי בעיה. הקטע, שלפי Speed Test הטלפון שלי מהיר יותר מפי 2 מהוויפי בבית. בטלפון אני מקבל מהירות הורדה 80, ובוויפי 40, ומהירות העלאה גם גבוהה פי 10 בטלפון. אז איך יכול להיות שהוא לא מצליח להריץ יוטיוב? ההסבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שהוט מגבילים בכוונה את יוטיוב ספציפית. מישהו יודע אם זה נכון?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Judas Iscariot,

    יום הרווקים, בלאק פריידי, ושאר "מכירות נובמבר" מגיעות לפתחנו. אני אשמח לשמוע על מכשירים מומלצים (עד ~1,000 שקל) שאפשר להשיג בדיל נחמד.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by shlomishlomi,

    איזה מכשיר עדיף? חווית שימוש? מישהו שיצא לו לגעת בהם? ההבדל במחיר הוא 100 ש"ח לא כזה רציני.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. Started by ilai,

    כמה בעיות שקשורות לIAUDIO U3 :האם משהו נתקל בבעיה שהנגן מנגן קבצי שמע עם רעשי רקע כמו עיוותים כאלה..? מה עושים לגבי זה?ולמה זה קשור? ולגבי התוכנה שממירה לוידאו JETAUDIO אני מנסה להמיר סרט אחרי ששינתי בהגדרות לU3 לוחץ STart ושום דבר לא קורה .משהו מכיר טוב את התוכנה ? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. עדכון לרכיבי החומרה המודרניים ביותר בשוק אמור להפוך את הצעד הראשון של היצרנית הסינית הצעירה בתחום ה-PC למשתלם עוד יותר לכתבה

  22. היצרנית הסינית השאפתנית מציעה צמד סמארטפונים עדכניים שעונים לשמות X6S וה-X6S Plus, ומשפרים את הנקודה הבעייתית ביותר בדגמיה הקודמים הרבה מכשירים חכמים בשוק העמוס של היום מנסים למצוא לעצמם נישה בלתי רגילה בה יוכלו לפרוח ולזכות להצלחה משודרגת, ואל הרשימה הזאת ניתן להוסיף עתה את הצמד החדש של Vivo הסינית, שעונה לשם X6S ומבטיח איכות אודיו משובחת במחיר תחרותי יחסית. המכשירים החדשים מהווים אחים תאומים למכשירי ה-X6 וה-X6 Plus שהשיקה Vivo בדצמבר 2015, אשר הציעו חבילה מתכתית דקה ומלוטשת עם שבבי MT6752 בינוניים יחסית מבית Mediatek. הפעם, עם ה-X6S וה-X6S Plus, המעטפת החיצונית נשארת דקה ומלוטשת כמו קודם – אך שבבי Sapdragon 652 מתומני ליבות חדשים של קוואלקום מעניקים יעילות וכו…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by holy_cows,

    אהלן אני בקרוב הולך להחליף את הגרוטאה שלי בפלא חדש. אני מתלבט בין השניים,איזה עדיף? אני עושה הכל עם הפלא,מולטימדיה,סמס,מדבר,משחק,גיפיאס וכ'ו...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. יש לי Xperia X10. כשקיבלתי אותו עשיתי סנכרון לגי'מייל. קורה לי שאני מתחבר לרשת WIFI אז אני מתחיל לקבל הודעות מאנשי קשר בג'ימייל בלי קשר לכלום וזה מעצבן. אני הולך להגדרות, חשבונות, ויש שם את החשבון בג'ימייל וכשאני לוחץ להסיר אותו, הוא כותב לי: "חשבון זה נדרש על ידי כמה ישומים. תוכל להסיר אותו רק על ידי איפוס הטלפון לברירות המחדל של היצרן (פעולה זו תמחק את כל הנתונים האישיים שלך). אני לא רוצה לאפס את הפלאפון, לא יודע בדיוק מה זה ימחוק לי, אני רק רוצה להסיר את חשבון הג'ימייל ואני אתחבר לאימייל דרך התוכנה הרגילה של האימייל. יש מצב אולי להיות במצב של "Appear Offline" אולי? בג'ימייל במחשב ראיתי שיש אבל לא מוצא את זה בפלאפון. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by nineball,

    שוב, כמו בדיון הקודם- זה בטח שלא מבחן מדעי וממש לא ינבא בצורה מדויקת את התוצאה אם כל אחד מאיתנו יפיל את המכשיר, אבל אני חייב להגיד, התרשמתי. מדובר במכשיר גדול וכבד שצובר הרבה אנרגיה בנפילה, ציפיתי ליותר נזק, האמת. הייתי שמח לראות את המכשיר בעצמי ולוודא אם הסברה שלי שהמסגרת ב S3 דקה מדי ופה עבה בהרבה נכונה... בכל מקרה, בתור מישהו שמתכנן לקנות את המכשיר, נחמד לראות שהוא -כנראה- עמיד יותר מהמצופה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים