גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני לא מרוצה מהX6 בכלל, מרגיש לי כמו סתם פלאפון יוצא שחוץ משיחות ושימוש מועט במצלמה אני לא עושה איתו כלום. אני מעוניין בפלאפון עם מבחר רב של אפליקציות שיעביר טוב את הזמן, פחות חשוב לי פונקציות טלפוניות אלא שיהיה מכשיר שיהיה אפשר לראות סרטים, הרבה זיכרון, מסך טוב אבל לא גדול מידי 3.5-3.7", מצלמה סבירה, שיהיה נוח לגלוש ושוב אפליקציות נראה לי זה הכי חשוב ושיהיה אפשר להתקשר לא צריך כל מיני פונקציות מיוחדות מעבר לזה. חשוב לי שלא יהיה גדול מידי גודל כמו של נקסוס או אייפון זה סביר, HD2 או גלקסי S זה גדול מידי. לגבי תקציב, ראיתי שהמכירים נעים סביב 2000 ל3500 אז סכום כזה זה בסדר. חשבתי על אייפון כי יש לי טאצ' דור ראשון ואני מאד מרוצה מהמגוון של האפליקציות אבל אני פתוח להמלצות.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
..
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי לפני שבוע LG-OPTIMUS-L3 עם אנדרואיד 2.3.6 ואני לא מבין איך מגיעים לקבצים שבתוך הזיכרון....במכשיר NOKIA701 הקודם שלי עם מערכת SYMBIAN-BELL, היה לי אייקון "קבצים", שכשהייתי לוחץ עליו הייתי מקבל את הזיכרון הפנימי של המכשיר ואת הזיכרון החיצוני וכשהייתי לוחץ על הזיכרון החיצוני, הייתי מקבל את כול התיקיות של הזיכרון, (מוזיקה, הקלטות וכו'), ואז הייתי יכול להגיע לשיר מסוים שיש לי שם ולישמוע אותו, או להגיע להקלטה של שיחה מסוימת שעשיתי ולישמוע אותה.... איך זה באנדרואיד אין אייקון כזה ואיך מגיעים לשיר מסוים או להקלטה, או לכול קובץ מסוים שנימצא במכשיר? ------------- בתודה מראש על העזרה! - ד'0650 - שאול
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי בדיקות באינטרנט חוות דעת ביקורות וכולי... לאור התקציב שלי שעומד על גג 1000 שקל ראיתי שיש את אלא: Xiaomi Redmi Pro 4G שבא עם מעבד X25 Xiaomi Redmi Note 4 Pro שבא עם מעבד X20 Xiaomi Redmi Note 3 Pro שבא עם מעבד Snapdragon 650 מחירים כולם כמעט אותו מחיר אפשר להגיד כולם לא עוברים את רף ה200$ מה דעתכם/המלצתכם??? שווה לקנות אחד מהמכשירים האלה או שהם זבל סיני? צריך טלפון בעיקר לשיחות הודעות אינטרנט ושירים והבנתי שזה עם סוללה מספיק חזקה לטווח ארוך יחסית...
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ה-Z9 Max ו-Z9 Mini מושקים בסין כמכשירי הדגל החדשים של משפחת Nubia, אחיהם הגדול ה-Z9 צפוי להצטרף אליהם בעתיד הלא רחוק לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94-nubia-z9-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-zte-%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%91%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי לפני כמה ימים את הGalaxy Nexus מחו"ל. לשם השוואה, הטלפון הקודם שלי היה נוקיה 6600 ללא חבילת גלישה. הייתי נשאר עם חבילת החיילים שיש לי עכשיו באורנג' (9 אג' ל3 יעדים באורנג', 19 אג' לSMS ו29 אג' לדקת שיחה), אבל אני רוצה לשלב אינטרנט, וכאן הסיפור מתחיל להיות יקר. רציתי לשאול, איך עובד חוק ניתוק הזיקה? איך עובדים ההחזרים שאני אמור לקבל בזכותו, ומהם התנאים? הטלפון עלה כ2700 שקלים. מה אני צריך לדעת כשאדבר עם נציג אורנג' כדי שלא יסבן אותי וידחוף לי דברים יקרים? אני לא מבין כלום בכל הקשור לחבילות וכד'. תודה רבה (:
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן לכולם, אני זקוק לאזנייה בלוטוט' ואני חייב להודות שאין לי שמץ של מושג מי טוב, מי לא ומי סתם יקרן. ממה שאני מכיר יצרנים מוכרים כמו נוקיה או מוטורולה אמורים לייצר דברים איכותיים. מה דעתכם על JABRA? נראות די טוב, השאלה היא האם הן טובות?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לכם המלצות למכשירים טובים על 1000 שקל ? עדיף נוקיה... אבל לא מחייב... ואני רוצה להשתמש במכשיר ברשת אורנג' בארץ... בתודה מראש. עריכה : אין לי צורץ בMP3 במכשיר וגם מצלמה לא חייב אבל מעדיף שיהיה...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה לציין שהIPHONE אמור להיות מכשיר פשוט ואנשים פשוטים (או טיפשים) אבל ברגע שרוצים לעשות משהו קצת מתקדם הם מה זה סירבלו הכל ! פשוט טימטום ! והחנות המקוונת שהם כל כך גאים בה - כל כך מכוערת , חסרת פיצ'רים של חיפוש ואיטית - כל העיצוב במכשיר ולא יכלו לעצב את הAPPSTORE ? ועכשיו לשאלתי - קניתי אייפון מכיוון שאיך אומרים יש לו הכל (תוכנות ומשחקים) - אפילו יש לו שליטה על הפלאש של המצלמה המקצועית שלי (CANON 50D). השאלה מה להוריד ? מה לחפש ? אין איזה אתר מהיר שנותן ביקורות והמלצות עם SCREENSHOTS לתוכנות או משחקים - או מי שאוהב את המילה הפופולרית "אפליקציות".
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני מעוניין בכיסויי המתואר בכותרת, קניתי נקסוס 7 ישירות מגוגל, אבל הוא לא הגיע עם הכיסוי. הכיסוי נראה טוב ונראה לי שהוא יתאים לי. אם לא ניתן לקנות אותו בנפרד אני אשמח להמלצה לכיסויים העמידים של OtterBox, יש לי כזה ל-SGS3 והוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. בכל אופן הייתי רוצה לשמוע חוות דעת על עוד כיסויים שאתם יודעים שהם מגנים ונוחים לשימוש. אני משתמש בנקסוס בצורה ישרה ואנכית, כך שהכיסוי צריך להיות נוח לשני המצבים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לא מצליחים לבחור מתוך ההיצע הקיים? ה-Moto X Force עשוי לכלול גם קשיחות גדולה במיוחד, גם מסך מתקדם וגם סוללה בקיבולת נדיבה לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפון-הבא-של-מוטורולה-יציע-את-הטוב/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאח שלי הלך הסמארטפון ,יש לו מוטורולה דיפי היום התקציב 1000 שקל שימושים קלים ,אבל חיב להיות עמיד מים ובפחות מ1000 שקל אני יודע שיש את דיפי + ,אבל אני מעריך שיש אופציות טובות יותר ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי מכשיר d802 lg g2 ואני מעוניין להתקין רום אחר, איזה מבין הרומים שציינתי הוא המומלץ ואם אפשר בבקשה מדריך עם עברית מלאה תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עד שישה סמארטפונים בשנה עם חלוקה לשלוש קטגוריות שונות, האם זו האסטרטגיה שתסייע למיקרוסופט להציל את עסקי המכשירים החכמים שלה לכתבה: http://hwzone.co.il/התוכנית-להצלתה-של-windows-phone/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, הפלאפון מחובר למחשב באמצעות הכבל שסופק עימו ליציאת USB3.0 במחשב ומשום מה לוקח המון זמן להעביר קבצים לפלאפון. (לדעתי המהירות עומדת על פחות ב-1MB\s. מה אמורה להיות המהירות ומה יכולה להיות הבעיה? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מאמין שרוב המידע נמצא בדיון על ה S7/G5 אבל זה 50 עמודים אז קצת קשה לעקוב. הבנתי שהגלקסי S7 יכול להגיע עם שני מעבדים ושבארץ מוכרים רק אחד מהם (זה שעובד יותר חלק ביום יום ולכאורה פחות חזק במשחקים - לי זה מצוין). הבנתי גם שיש הבדלים בין מה שמקבלים בבאנדל - כן VR, לא VR וכו'. בחינת מחירים ראיתי שהמחיר הרשמי ליבואן ואחריות רשמיים הוא סביר ואין מה לחפש משהו אחר. מישהו יכול לעשות קצת סדר?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מי שמבין בGPS שיעזור בבקשה אני צריך GPS טו בוזול עד 700 שקל שיהיה פשוט ונוח שמתי לב לmio moov 200 שעולה בדיוק 700 שקל בבאג ובאופיס דיפו... איך הדגם שווה משהו? יש עוד משהו זול בסגנון? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש טלפון אלחוטי עם יכולת לצלצול ייחודי לפי המתקשר. יש לי בבית אחד כזה שהגדרתי לצלצל אחרת כאשר בת הזוג מתקשרת. יש בטלפון אפילו נורה שניתן להגדיר את הצבע שלה לפי קבוצות מתקשרים. אז היום אני מיד רואה ושומע אם צריך לרוץ ולענות או שאפשר לסנן. הטלפון הזה נדרש להחלפה אבל אני לא מוצא טלפון עם אפשרויות דומות. אז, אשמח אם תעזרו לי למצוא משהו דומה. אני מוכן לקנות מחו"ל אם ידרש. (המכשיר הקיים הישן: panasonic kx-tga541s) תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותרת. זה חותך מלמעלה ולמטה בשביל הסימן של התפריט,השעה,התאריך.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדובר על ג'ימייל שיגיע ככל הנראה עם 4.1.2 אבל כבר זמין להורדה (כ-APK) ועם מדריך קיים : הינה קישור להוראות התקנה זה הקישור להורדה אם מישהו מצליח להתקין - נא לדווח.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי SGS וחיבור 12 מגבייט בכבלים עם מודם טריון במחשב איך אני יכול שהSGS שלי יגלוש לי על האינטרנט? אפשר בעזרת החוט USB שלו?? אפשר בעזרת מתאם רשת אלחוטי מהסוג הזה שמתחבר למחשב ב USB? או חייבים רק ראוטר? ואם כן איזה ראוטרים בוודאות עובדים עם הסאמסונג והכי זולים שאפשר למצוא אני גר בקריות וכל החנויות בטווח יהיו בסדר,כל עוד זה לא פוגע לי בחווית הגלישה שלי כמו עם המודם טריון בחיבור ישיר http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=60&OrderBy=saleprice
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שבוע שעבר יצא סוף סוף Cowon D2 עם 16 גיגה-בייט פנימי. http://www.engadget.com/2008/05/09/cowons-d2-pmp-now-available-in-16gb-form/ בצירוף מקרים מפתיע, שבוע שעבר מת ה x5l שלי אחרי שנתיים וחצי של שירות נאמן. ה- D2 מסתמן כמחליף ודאי, גם בעקבות העובדה שהפורט rockbox שלו יצא לדרך ומתקדם יפה. נקווה שהגרסה תגיע לארץ במהרה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי השבוע GALAXY S II החדש !! **נערך ע"י מנהל הפורום.אין אפשרות לדון בדברים בלתי חוקיים ע"ג הפורום** למה הדפדפן אינטרנט לא מציג לי את האתר http://www.one.co.il במלואו... מי שמכיר את האתר אז הוא מציג לי אותו חלקית (עד למדור הספורט למטה בלעדיו) מה אפשר לעשות ?!?! תודה, ערן
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר שהסתכלנו כבר על הסמארטפונים המעניינים ביותר, הטכנולוגיות המוזרות ביותר והחברות הישראליות הבולטות שנראו בתערוכה, תורם של השעונים והצמידים החכמים הכי מעניינים שנראו ב-CES לחשוף את פניהם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a1%d7%9b%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%aa-ces-%d7%97%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%9b%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


