עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. כמה מהמשחקים המשובחים ביותר שנוצרו בעשור ובמילניום הקודם זכו לחיים חדשים - וזמינים עבורכם במרחק לחיצת כפתור במכשיר החכם האישי לכתבה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by royc,

    שלום חברים, אני רוצה לקנות את הכיסוי שבנדון לסמסונג שלי. יש לי קרובים בניו יורק אשר מגיעים ממש בקרוב לארץ. אשמח מאוד אם תוכלו להפנות אותי לחנויות אשר מוכרות את הכיסוי המתאים.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Jammer,

    אהלן, אני מעוניין לרכוש מכשיר מDX, חיקוי של ה-HTC TOUCH להלן הלינקמקווה שמותר לי לשים אותו, אם לא מתנצל מראש..) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44902 המכשיר עולה 140$ ולכן אני בטוח שהוא ייעצר במכס(כי הוא מגיע גם בקופסא גדולה ולא במעטפה), אין לי בעיה לשלם את ה34% מכס.. השאלה שלי היא כזו: האם אני אוכל להכניס אותו לארץ מבחינת התקנים של משרד התקשורת? ת'כלס זה לא באמת HTC אז אי אפשר למצוא אותו ברשימה אבל חיפשתי את הדגם שהוא מנסה לחקות וגם אותו לא מצאתי ברשימה של משרד התקשורת.. התדרים שלו מתאימים לתדרים בארץ, אתם חושבים שיעשו לי בעיה? מישהו עבר משהו דומה? עם חיקוי של סלולרי? תודה, אופיר

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by APT,

    היי, אני רוצה לקנות להורים שלי פלאפונים "חכמים", ואחרי מחקר מעמיק אני מתלבט בין שני סוגים: HTC ONE V ו-Xperia SOLA. מה מהם עדיף? אני יודע של HTC יש סוללה יותר טובה + סוללה שאפשר להחליף, לעומת זאת, בXperia יש מעבד יותר טוב ומסך עם רזולוציה מעט יותר טובה. תודה רבה על העזרה!

  5. אפשר בבקשה מדריך טוב שנוסה על ידיכם לעשיית גיבוי ו-ROOT למוטורולה מיילסטון (עדיף בעברית, למרות שאין לי בעיה עם אנגלית.. זה בשביל חבר ויכל להיות שהוא יצטרך לעשות זאת)? בנוסף אבקש ROM שאתם ממליצים עליו למכשיר המדובר. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. מיקרוסופט חושפת בתערוכת MWC את המכשיר החדש שלה לשוק הביניים, ה-Lumia 640, עם יחס עלות/תועלת גבוה, מפרט מספק וגרסת XL שלוקחת את מקומו של מכשיר ה-Lumia 1320 לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%a0%d7%a1/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by חן מ,

    היי האם ניתן להשוות את האייפוד טאץ' לקונסולת הPSP? כי בעצם יש בו כל מה שיש בPSP-סרטים,מוזיקה,משח קים,אינטרנט וכו' המשחקים הבנתי שהם בגראפיקה טובה מאוד,וגם שעוד מעט יצאו משחקים שממש משתווים בגראפיקה שלהם לגראפיקה של המשחקים בPSP האינטרנט באייפוד טאץ' הרבה יותר מהיר מזה שנמצא בPSP אבל תכלס יש להם אותם דברים אז,אפשר בעצם להגיד ששני הדברים אותו דבר רק אחד זול יותר ואחד יקר יותר? תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אז קיבלתי את האנדרואיד הראשון שלי, מדובר בDOOGEE X5 PRO שנראה בינתיים ממש סבבה. בתור משתמש אייפון 4 ותיק, נורא מפריע לי כל הבלאגן באנדרואיד. הכל צועק לי. אני עם גרסה 5.1.1, נראה לי זה לוליפופ. הטלפון הגיע עם גרסה ממש נקיה, יאמר לזכותם. הפרסומות בכל האפליקציות זה זוועה! בחיים לא היה לי משהו דומה באייפון. החייגן די מגעיל, וגם המערכת SMS. הכל כל כך לא מסודר, לא אסתטי, לא לעניין. ניסיתי לקסם דברים ולהתקין חייגנים אחרים, מערכות SMSים אחרים וכו' וכו', לא מצאתי משהו שנותן לי שקט נפשי עדיין... אני חושב שאצטרך להחליף את כל הרום הזה. העניין הוא שאני בקושי יודע מה זה רום. הבנתי שיש רום של IOS לאנדרואיד, אבל הלאנצ'רים שהורדתי ע…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Ymac,

    חבר שמהגר מאייפון (4S) מקצה לעצמו 2100 ש"ח לקניית מכשיר חדש. מה הטלפון הטוב ביותר שהוא יכול להשיג? דגשים: מקום אחסון, סוללה, מצלמה. וכמובן שהחומרה תהיה הולמת. (מהיר, חלק, תומך 4G, מסך איכותי) בעיקרון הוא כמעט קנה LG G4 אבל אמרתי לו לחכות כי לדעתי יש מכשירים עדיפים עליו במחירים האלו, מה אתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by haifaboy,

    מה שאני מבין שההבדל המשמעותי בין המכשירים הוא הדיבורית בלו טוס ב 555 וזה ממש לא מעניין אותי . מאידך אני רואה זהזיכרון הפנימי של ה 505 גדול יותר ( 4g לעומת 2 ב 555) אבל לשניהם 128m זיכרון פנימי ( אגב בחוברת הסברים של המכשירים רשום של 505 יש רק 64m למרות שב Wallshpos רשום 128m ... ) . בהנחה שאני הולך לעבוד עם I-go Primo מה עדיף ?? מה מהשמעות של הזיכרון הפנימי ?? האים יש הבדלים נוספים בין המכשירים ?? ניסיתי לדבר עם ח.י. אבל נראה שהם בעצמם לא יודעים לתת תשובות .. אצל מי כדאי לקנות באיזור חיפה ?? אני פשוט יחסית חדש בתחום ואחרי כמה מחקרים הגעתי למסקנה שאלו המכשירים הכי טובים בארץ כיום .. אם למישהו כבר יש את אחד המכשירים אשמח לשמוע ביקורת עליו . תודה מראש !!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. חיפשתי בהמון אתרים ובהרבה יש את ה-16GB. באף אחד לא מצאתי את ה-32GB למכירה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Ac-Boy,

    אהלן חברים, אינני בקיא בזה.. ראיתי את הפוסט של ההמלצות על גאדג'טים אבל הייתי רוצה המלצה מותאמת לי.. אני מחפש משהו בסדר גודל של 150-200, עדיף להזמין מחו"ל. אם תתנו לי את שם הדגם הרלוונטי אני אמנף את זה משם לא רע. יש לי פנסוניק 37" בסלון עם חיבור USB שלא בשימוש כרגע, אך הייתי מעדיף דונגל עם חיבור HDMI. המטרה העיקרית ביותר היא להעביר אליו סרטים ברשת הביתית, שזו נראה לי כל מה שאפשר לעשות איתו, האם אני טועה? ואין לי בעיה עם אנדרואיד וכו'. תודה אנשים.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by saarxee,

    היה לי S4 והחלפתי ל-LG G2, יש לי אותו 3 חודש בערך ובגדול אני מרוצה אבל אני חושב שאני מתגעגע ל-S4. חיישן IR שלו עדיף, מצלמה לא לאגית בחושך, משחקים פשוטים עובדים בו פיקס ואילו ב-G2 עובדים כמעט חלק... במשחקים הכבדים ה-G2 מסתדר מצוין... איך הוא יכול להתקע בקלים? מתלבט מה לעשות, ואני חושב שאני מעדיף כפתור בית פיזי, אבל לדעתי זה יהיה דפוק אם אחזיר את ה-S4 כי לא מספיק שהפסדתי כסף לאחר שקניתי את ה-G2, אני עוד אחזיר את ה-S4... מה עושים? וגם ה-S4 יפה הרבה יותר (פחות קריטי).

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by progame,

    מיועד לאמא שלי: 1. דיברתי עם 2 חנויות שמוכרות את המכשיר עם מטען מקורי ו 2 חנויות שמוכרות עם מטען לא מקורי מהסיבה שהם צריכים לפתוח את המכשיר ולהחליף מטען כי המקורי לא מאושר במכון התקנים. יש איזו בעיה עם מטען לא מקורי? אני גם לא אוהב את העניין שהקופסא פתוחה. החנויות עם מטען מקורי נמצאות בת"א ואני גר בראשון אז במקרה של מימוש אחריות אצטרך לנסוע במיוחד לת"א, לא שהאחריות נותנת הרבה אבל עדיין זה משהו. 2. האם זה נכון שבשביל שהמכשיר יגלוש במהירות של דור 4 צריך לעשות רוט? אני כנראה קונה את המכשיר מחר. דרך אגב, כבר הזמנתי לה moto g 2nd gen מאמזון צרפת אבל משום מה הם לא העבירו אותו לחברת שלחויות ועברו כבר שבועיים. בסוף החלטתי לבטל את ההזמנה ולקנות ג'י2 בארץ. לטובת מי שמעוניין להזמין …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/thl-2015-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8-%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%93%d7%9b%d7%a0%d7%99/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. מחפש המלצה לפלאפוןהדרישות החשובות: מצלמה מעולה, איכות בניה מעולה (שיאומי נוט 3 נשבר אחרי שנה בדיוק, וואן פלאס וואן חי כבר כמעט 4 שנים כמו חדש), זול יחסית (עד 1300 ש"ח בארץ \ 300-350 יורו ב Amazon.de) וחיי סוללה טובה כמה שאפשריש חיה כזו?

  17. Started by Kukishin,

    פעם הייתי עושה את זה עם STUMP ROOT וזה תמיד עבד כשהיה צורך ועכשיו 5.0.2 הוא אומר לי THIS DEVICE IS PATCHED SORRY!!. מה זה אומר ומה עושים? ניסיתי גם TOWELROOT ולא עזר וניסיתי גם דרך הקובץ IROOT ולא הלך. אנא עיזרו לי. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by SilentBob,

    אייסר רוצה להפוך לשחקנית גדולה בשוק הגיימינג עם מותג ה-Predator החדש שלה, וחושפת טאבלט וסמארטפון אנדרואיד מתקדמים שמוכוונים לקהל חובבי המשחקים לכתבה: http://hwzone.co.il/הגיימינג-באנדרואיד-חוזר-לאופנה/

  19. Started by tald26,

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Judas Iscariot,

    שלום - לאחרונה הIaudio I7 שלי התחיל לעשות המון בעיות עד שבסופו של דבר הוא אפילו לא הסכים להדלק. מסרתי אותו ל"באג" למימוש אחריות, ולאחר שבוע וקצת(ח"ח על המהירות) - הוא חזר אליי - והיה נראה שהכל תקין. לאחר מכן, שחיברתי אותו למחשב, שמתי לב שמשום מה כמעט 5 ג'יגה כביכול "תפוסים". בדיקה של כל גודל הקבצים הנמצאים במכשיר העלה שהם שוקלים רק מספר מגה-בייטים בודדים - וכמו כן הרצה של "Scanner"(תוכנה הסורקת כוננים ומראה את מה שיש בהם בצורת גרף עוגה - מאוד שימושי) גם הראתה ש99% מהכונן(15.3 ג'יגה) פנויים. מה קורה כאן ואיך אני פותר זאת? תודה מראש לעוזרים!

  21. אהלן. לא עדכנתי את המכשיר מאז שעשיתי לו ROOT והוא בגרסה 4.2.2 האם אני יכול לעדכן לו את מערכת ההפעלה? אם לא, איך אני מסיר ROOT?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום, חברה שלי רכשה מכשיר מסוג Nokia N76 ברשת Orange, וגם כרטיס זכרון MicroSD/ Transflash בנפח של 2GB (הכרטיס נרכש לא באותה חנות אשר בה נקנה הסוללרי). אחרי הקניה חברה שלי דיברה עם נציגי השירות של Orange והם טענו שכדאי להחליף את כרטיס הזכרון מ 2GB ל 1GB כך שהמכשיר יעבור טוב יותר ומהר יותר עם 1GB זכרון. האם זה נכון שהמכשיר יעבור טוב יותר עם 1GB מאשר עם 2GB ? לי אישית זה נשמע קצת מוזר. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by NeptuneMB,

    שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש אחד כזה לאחי. האם אתם ממליצים עליו בטווח מחירים הזה? או שיש משהו שיותר איכותי. - עד 600 שח.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. היי יש לי אוזניות בלוטוט של JABRA. אני מעוניין לשמוע מוסיקה שמתנגנת במחשב דרך האוזניות. מצאתי את האוזניות דרך הבלוטוט במחשב, תיאמתי בינהם, ולארח שהאוזניות הופיעו לי במאפייני הבלוטוט לחצתי על CONNECT ואת הקוד וזה רשם לי שזה התחבר בהצלחה. עדיין אני מפעיל מוסיקה במדיה פליייר ואני שומע אותה רק במחשב ולא באוזניות. מישהו יודע איך אני מסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by naoriko,

    שלום רב! אני מחפש תוכנה שאפשר לסנכרן בין GPS למחשב ולהכניס קובץ מפות של אירופה אני לא מצליח לסנכרן בין המחשב לGPS אני מחפש תוכנת סנכרון

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים