עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. שלום אני כיום במצב שאני צריך מחשב, בשביל כל מיני ניסויים. אני לא רוצה לעשות את זה על המחשב Desktop הרגיל שלי, ולכן החלטתי לקנות מחשב נוסף, כמה שיותר קטן פיזית, (ובתקווה גם יחסית זול), שיהיה עליו Windows, ועליו נבצע את כל הניסויים. (אני חייב שזה יהיה עם Windows כי התוכנות שאני צריך קיימות ב-Windows) החלטתי לבדוק שני סוגים של מחשבים: טאבלט, ונטבוק. כשהולכים לזאפ, ניתן לראות שנטבוקים עם Windows מתחילים ערך ב-1300שח, אבל טאבלטים עם Windows מתחילים ב-2600שח למה בעצם? הרי שניהם אמורים להיות עם אתו מעבד חלש - Atom, שניהם בערך עם אותו גודל מסך (לפעמים הטאבלט הוא אפילו עם מסך קטן יותר - 7", לעומת נטבוק שהוא עם 10" למשל), ובטאבלט אפילו חסכו את הצורך במקלדת, מה שאמור להוריד את העלו…

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by דורי123,

    שוקלים להחליף את המזרון בחדר של הילד, התלבטנו מאוד בין כמה מזרונים, ומצאנו את שני הדגמים האלה : http://www.kingdavid4u.co.il/, השאלה האם לקנות את זה בדרגת הקושי הגבוהה ביותר, כי ככה ממליצים הרופאים בנוגע לילדים, או אולי את הרך יותר.

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  3. Started by Oleg Kofman,

    מישהו מכירק מקום לקנות בזול ומקורי?

  4. Started by RayZ,

    אז הנה עוד ביקורת וחו"ד על גולן טלקום, היה לי חשוב לתרום גם את הביקורת שלי... לפני שבוע החלטתי לעבור לחבילת ה-99 ש"ח (ללא הגבלה) של גולן טלקום. בחרתי מספר חדש (בחרתי שלא ללכת על ניוד בשביל לנצל את ההזדמנות למספר קליט) ותוך 10 דקות תהליך ההרשמה נגמר והיה ברור לחלוטין. בשלב זה רק היה צריך לחכות לסים. כבר כעבור כמה שעות ראיתי שהסים נשלח, ויומיים לאחר מכן הוא כבר היה אצלי עטוף היטב. ההתקנה במכשיר שלי (אייפון 4 GSM) עברה חלק והרשת זוהתה מיד. לצורך פתיחה של האינטרנט הסלולרי והודעות ה-MMS יש צורך להעזר באתר של גולן טלקום ולהגדיר את כתובת הרשת, תהליך פשוט ביותר שאחריו הכל עבד מצויין. נעבור לעיקר - קליטה, שיחות, הודעות ואינטרנט. קודם כל, יצא לי ביומיים האלו מאז ליהיות באזור …

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by Mica,

    יש קבוצת רכישה לדירות באשדוד

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by pssheba,

    שלום, האם ניתן לבצע רכישות באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי נטען של הדואר או של רמי לוי? בעדיפות לרמי לוי כי הוא ללא עמלות. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. http://www.getsafe.co.il/radiation-protection-products/ ברצינות? למה? למה שמישהוא יקנה מוצרים מהסוג הזה? תנו תגובה. מזכיר לי את הרמאים הקודמים שנותנים גרושים על מכשיר סלולרי משומש

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by yarin153,

    אני רוצה לקנות זיפו מאיביי .. אבל זכור לי שיש איסור על יבוא של נשקים סכינים ודברים שקשורים לאש מצד שני ראיתי מגיגול מהיר שבFXP יש פוסטים על אנשים שמזמינים מאיביי מצתים האם זה אכן אפשרי? אני מעוניין לקנות משהו יקר אז אני אשמח לאישור רשמי לנושא (ציטוט ממקור מהימן או מישהו שקנה לא ממזמן)

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. היי, אני עובדת במשרד עם 5 עמדות מחשב ועד כה גלשנו כלקוח פרטי עם ראוטר N של בזק. אין אבטחה של בזק לראוטר אבל מותקנים אנטי-וירוסים קנויים- NOD32 על כל המחשבים. בשבועות האחרונים נציגי בזק מתקשרים כל יום ומנסים לשכנע אותנו לעבור לקו עיסקי שעלותו כ350 ש"ח בחודש. אומרים שבתמורה מקבלים מודם הרבה יותר איכותי, שירות יותר מהיר, חיבור יציב יותר ואבטחה מובנת של צ'ק פוינט. טוענים שזאת ממש פזיזות מבחינתנו שלא לעבור לקו הזה... מדובר בשירות מאוד יקר יחסית למה שאנו משלמים כיום (120 ספק+תשתית) אז אשמח לשמוע חוות דעת.

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by GMTK,

    לפני כמה ימים החליטו לעשות הגרלה על לוח של MSI. לא היה הרבה משתתפים אבל מה שכן בחורה אחת הגיבה וידעתי שהיא תיקח תהגרלה הזאת ושרשמתי להם שכל הגרלה הזאת מכורה ושזה בגללל שהיא בחורה שנראת טוב אז זו הסיבה לזכייה שלה. אני אישית הורדתי תלייק מפלונטר ושוקל להוריד מMSI כי אני לא מעודד דברים כאלה עלק "הגרלות". ואחרי שלפחות 60 אנשים עשו את כל המוטל עליהם ומתוך כולם היא הזוכה תהרגו אותי לא יודע. אשמח עם תרשמו להם שזה מכור ותורידו תלייק כי זאת פשוט בושה. ומי שמשחק משחקי מחשב יכיר תבחורה ישר.

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. זה החלק השני של התחקיר, ניתן למצוא גם את הראשון באתר. אנשים מקבלים חשבונות של אלפי ועשרות אלפי שקלים בגלל כמה סיבות אשר מובאות בפרק. כמו כן גם מובא הפתרון (לאחת הבעיות). לא יאמן כמה פשוט וזול הוא. אתם מוזמנים ורצויי מאוד שתפיצו, ויחד נרושש את תאגידי המים כמו שהם מרוששים אותנו. http://reshet.ynet.co.il/Shows/Kolbotek_video/videomarklist,184796 [למי שלא עובד, לא מוצא וכו'- http://reshet.ynet.co.il/Shows/Kolbotek_video/ פרקים מלאים כרגע הראשון- "שקר המים - חלק ב'"] (זה מתאים לפורום צרכנות, נכון?)

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by jackhammer,

    יכול להיות שאני לא מחדש לכם הרבה אבל בכל זאת כשמגיע קרדיט אז שווה לשתף... לפני כחודש קפצתי על המבצע של כונני הSSD של סמסונג וקניתי את הכונן 2TB במחיר של 250 דולר. אחרי ששילמתי שמתי לב שמרכיב המיסים היה גבוה ממה שהייתי אמור לשלם ב10$ במקום 42 דולר (17 אחוז מתוך 250 דולר) שילמתי 52 דולר. יצרתי איתם קשר בצ'אט, כמובן שתוך 3 שניות כבר הייתי עם מישהו אנושי ולא בוט. הבחורה אמרה לי שאין בעיה, ברגע שהמוצר יגיע הם יזכו אותי על ההפרש הזה. אחרי כחודש (תודה לדואר ישראל על העיכוב הנחמד) קיבלתי את המוצר ויצרתי קשר שוב עם התמיכה שלהם בצ'אט (הפעם לקח לי 10 שניות לקבל מענה אנושי - כנראה היה עומס). אחרי בדיקה של כמה דקות הבחור ראה שאכן שילמתי יותר מידי והתנצל 3 פעמים על הטירטור שהי…

  13. עכשיו עם הכניסה של אמזון והמשלוח, אולי נראה כל מיני מבצעי חומרה בארץ? כי בינתיים המחירים שלהם תמיד קבועים באתרים בחו"ל יש לך הרבה פעמים דילים (משתנה על בסיס יומי) על מוצרים שאתה באמת צריך, ולא על ציוד היקפי או כל מיני דברים שאתה לא צריך ובכל מקרה יכול להזמין בחו"ל בחצי מחיר.. מה שבאמת צריך, ועדיין עדיף להזמין בארץ זה את הרכיבים היותר בעיתיים כמו לוחות אם, מארזים, ספקי כוח ועוד.. או שאין סיכוי, כי הקהל בישראל הרבה יותר קטן מהקהל בחו"ל והרווח הרבה יותר נמוך? פשוט זה מוזר שיש חנויות שהתחילו בתור חנויות מחשבים (ומאז התרחבו לתחומים נוספים) שעושות מבצעים על המון מוצרים, אבל דווקא על רכיבי המחשוב המחירים קבועים למה הם לא יודעים לתת חוויות קנייה כמו בחו…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by א אוהל,

    סתם לדוגמא קבלו את חוות הדעת של "עידית " http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=831396 ואחרי זה כל החוות דעת של עידית ביומיים הבחורה קנתה 3 סמארטפונים האייפונים מעולים והגלקסי 3 גרוע. מגעיל מאוד!

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. הי קניתי מחשב לנובו יוגה 900 חדש. בגלל שהמחיר היה יחסית זול (אבל לא באופן לא סביר ועדיין יותר יקר מארצות הברית) שאלתי את בעל החנות אם המחשב מחודש, הוא אמר לי שהמחשב חדש לגמרי פשוט מעודפים. כשקפתחתי אמ המחשב היתה בתוכו ההודעה המצורפת.... לציין גם שהגיע עם מטען חשמל אמריקאי ומחליף חשמל זול כזה מתאם מפלסטיק האם הוא עבד עליי? איך ניתן לברר אם המחשב חדש או מחודש?

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by VoLtrex,

    שלום, קניתי מוצר מחברה מסויימת לאחר שהמוכר ענה לי שזה המוצר הכי מיתקדם שיש להם . כרגע גיליתי שקיים אצלהם מוצר הרבה יותר חדיש ובאותו מחיר . לצערי כבר עברו 14 יום והשתמשתי במוצר . האם אני יכול לעשות משהו בנידון? כגון להחזיר את המוצר ? או להחליף אותו במוצר אחר.. המוצר היינו טאבלט בשווי 1850 שח. אני כרגע חייל ואין לי כסף לבזבז וכך זה מאד עצוב שמשקרים לאנשים בפנים במיוחד לחיילים שכל שקל זה כסף.. בתודה דניאל. נ.ב. האם ב14 ימים זה כולל שבתות וחגים?

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. קניתי את הלנובו C940 ביותר מ-11 אלף שקלים כדי לכתוב עליו סיכומי הרצאות ולהריץ דברים כבדים. מה אני אומר לכם - חרפה של אופרביליות של העט על המחשב הזה והכי גרוע - CPM האשימו אותי שם ,במעמד המסירה של הלפטופ מבדיקה, שאני אשכרה משתמש בעט לא נכון לאחר שהוצגה לטכנאי שם הבעיה בלייב ובנוסף לאחר שנשלח להם הסרטון שמראה בבירור שימוש יותר מסביר בעט על המסך (שעליו אני עדיין מחכה מהם לתשובה), וזאת לאחר שאני שנים השתמשתי ב-Surface pro. הזוי ובזוי. ממליץ בחום להימנע מלקנות לנובו ולהאלץ להתמודד עם החבר'ה האלה שם כמו שאני חוויתי על בשרי. ברצוני לציין לחיוב את שירות הלקוחות של איבורי מחשבים שכן ניסו לסייע. הסרטון שבו אני מדגים שימוש בסיסי בעט על המחשב: https://vimeo…

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Osher Levy,

    מישהו יודע מי היבואן הרשמי של ביטס עכשיו? באינטרנט כתוב שבאג הפסיקו לייבא את האוזניות... לא הצלחתי למצוא ברשת בכלל מי היבואן עכשיו.

  19. גיליתי שאסוס מתמחרים שונה את המוצרים שלהם בין מדינה למדינה מה שאומר שיש מדינות שבגד מסויים עולה בעשרות אחוזים פחות ומי שקונה באתר האמריקאי או הבריטי, רוב הסיכויים שמשלם הרבה יותר... שימו לב לפני שקונים משהו באסוס כי תמיד מומלץ להשוות מחירים כדי לדעת מאיזו מדינה הכי כדאי להזמין, אני משתמשת באסוסלי http://www.asosly.com תהנו!

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by SHOOTER8,

    קניתי כבר מספר פעמים מאמזון ושילמתי להם גם את המיסים, המיסים בפועל היו מעט יותר נמוכים כך שקיבלתי החזר מהם. עכשיו מצאתי מגבר שעולה כ-1995$ + $41.91 Estimated shipping & handling ובנוסף Import Fees Deposit $346.27 השאלה האם אני יכול להידרש לשלם את יתרת המיסים, או שזו כבר בעיה של של אמזון. למי שלא יודע המיסים על מגברים הם כ-35%. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Oretes,

    שלום וחג שמח. יש לי שאלה קטנה. אם הזמנתי מוצר מאתר של חנות מסויימת, ולאחר כמה ימים מתקשר הנציג ואומר לי שאין לו את מה שהזמנתי אבל הוא יכול לתת לי את הדגם החדש יותר באותו המחיר.. אני לא כל כך מסכים אבל בסוף מתפשר. ומסתבר שהסכמתי לקבל משהו אחר לגמרי ממה שרציתי, ובנוסף לכך המוצר לא עובד כמו שצריך. בקיצור אני לא מרוצה. האם מגיע לי החזר? או שזאת אשמתי שלא ביררתי קצת יותר לפני שהסכמתי.. אני חושב שעברו 14 ימים מאז קבלת המוצר. (לא יצא לי ליצור קשר עם החנות, חוץ מאימייל שעדיין לא קיבלתי עליו תשובה..)

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. היי חברים, נדיר שיש לי זמן לכתוב ביקרות על חוית קניה ואני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שעשיתי זאת, אבל הפעם קיבלתי שירות שלא חוויתי כמותו בארץ ואשמח לשתף אתכם. רכשתי מפרט לאימי לצורך תוכנות Autocad למינהם, לאחר שבחרתי את החלקים - התלבטתי בין חנויות, המועמדים היו :KSP, פנדה, וSTARTPC שהגעתי אליהם דרך הפורום הזה. העדפתי להמנע מKSP בשל שירות לא מספק שקיבלתי בעבר. לSTARTPC היו בדיוק את החלקים שרציתי ובמחירים טובים אז הלכתי עליהם, המפרט כלל את כל החלקים הדרושים פרט לזכרונות וקירור שקניתי בחו"ל. בצעתי את ההזמנה באתר *שלושה* ימים לפני ראש השנה. כבר באותו היום התקשר אלי מישל מהחנות, עברנו על המפרט, שילמתי מקדמה והמפרט נכנס לתור במעבדה, ביקשתי שההר…

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  23. Started by iSolt,

    אז הזמנתי אוזניות ב700 שקל עם משלוח חינם בדואר המוכר (חנות פרטית מזאפ) החליט על דעת עצמו לשלוח עם שליח (משו שעולה 40, שלא ביקשתי ולא שילמתי) עכשיו החלטתי לבטל עסקה כי הזמנתי אותן מאמזון במהדורה מוגבלת של צבע אחר אני מבין את ההגיון של ה5% ביטול עסקה, לא מבין את ההגיון שהוא דורש ממני גם לשלם על המשלוח שלא ביקשתי. זה יוצא 30 על ה5% ביטול ו40 על השליח סהכ 70. כשהעסקה היתה 700. זהו אין מה לעשות? פשוט צריך לספוג את זה? אני לא מוכן לשלם את ה40 האלה, זה שירות שלא ביקשתי.

  24. שלום לכולם לפעמים אני צריך להדפיס עמוד אחד, על דף שלא עשוי מנייר, אלא דף שעשוי מחומר שיותר מזכיר פלסטיק לבן. (דק וגמיש כמו נייר, אבל שלא יתפורר במגע עם מים) העניין הוא שהכמות שאני צריך להדפיס כל פעם, היא עמוד אחד בלבד, כך שבית דפוס (שיכול להדפיס על חומרים נוספים חוץ מנייר) לא ממש יהיה רלוונטי עבורי. מישהו יודע איפה כן אפשר להדפיס בצורה כזו, ובכמות כזו, ורצוי במחיר לא יקר? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by forumate,

    לפני בלק פריידי ראיתי ברשת שאנשים אומרים שאמזון מעלים מחירים לפני כדי להראות כאילו יש עליהם הנחה בבלק פריידי, ולא האמנתי, כי אני קונה הרבה שנים ועדיין לא ראיתי תופעה כזאת שם. השנה, הכנתי כמה דברים שאני צריך (אני באמת לא מכור לקניות או סתם אוהב לבזבז, פשוט כל מיני דברים שנהרסו והייתי צריך) ועל כולם - לא הייתה הנחה, או ש-העלו את המחיר! למשל (וכבר כתבתי בפורום): ה-EVO 860 של סמסונג פתאום לא נשלח לארץ. על כל ה-SSD האחרים לא הייתה הנחת בלק פריידי, אלא פשוט את ההנחה הרגילה שיש על SSD בזמן האחרון בעקבות הצפת השוק בזיכרונות NAND. (המחיר שלהם נשאר זהה למחיר מלפני הבלק פריידי) כך למשל מחיר ה-970 EVO נשאר זהה (נכון שהוא מאוד נמוך עדיין, במיוחד יחסית לארץ, אבל עדיין זה…

דיונים חדשים בפורומים