צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
סביר להניח שרובכם כבר מכיר את החברה והמוניטין שלה אך רציתי לשתף חוויה אישית שלי עם החברה. בתחילת שנת 2015 פתחתי חשבונית של נטויז'ן אצל סבתא שלי וראיתי סכום של מעל 100 שקלים לחודש ונדהמתי פשוט.. היה לה כולה אינטרנט 12MB אז וקו טלפון פתחתי וראיתי שבמשך 6 חודשים היא קיבלה חשבוניות כאלה מיד התקשרתי לברר מדוע, והחשבונית הייתה מורכבת ככה: 20 שקלים על קו טלפון ביתי כולל דקות "מתנה" בארץ 5 שקלים על 13 דקות ב"מתנה" לשיחות בחו"ל 25 שקלים על מנוי אינטרנט ביתי 12MB 50 שקלים עם מנוי אינטרנט ביתי 100MB 5.90 על הוראת קבע השאלה הראשונה שעלתה לי לנציגה "למה לעזאזל אישה בת 60+ צריכה שני מנויי אינטרנט בבית שלה?!" התירוץ כמובן היה שזה משהו שהיא אישרה וכו' וכו'... אחרי הרבה ויכוחים וטונים גבו…
-
- 6 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הזמנתי מוצר aliexpress והוא הגיע פגום, האם המוכר יכול לדרוש ממני להחזיר אותו ואז הוא יחזיר את הכסף? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
הציעו לי טריפל של הוט במבצע הבא: * טלויזיה: 2 ממירי HD, אחד מקליט, כל הערוצים פתוחים * אינטרנט: 100 מגה * טלפון: ללא הגבלה ב-260 שקל קבוע (גם אחרי שנה נשאר קבוע לטענתם) האם המחיר אטרקטיבי ? תודה ושבת שלום !!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, i-parcel שלחו לי מייל, שבו הם מבקשים ממני מספר ת.ז וטוענים שהם לא יוכלו לשלוח לי את החבילה בלעדיו מארה"ב. הבעיה היא שהזמנתי את המוצר מאמזון גרמניה.. הארות ?.
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קנית מחשב? אחלה. נתקלת בבעיות במוצר ויצרת קשר עם התמיכה של יצרנית המחשב (...HP, Dell, Lenovo)? יש לך ניסיון עם התמיכה? אנא, שתף וספר לנו מן הניסון שלך על חווית התמיכה שנתנו לך. נא לציין את שם היצרן והדגם של המחשב.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי מקרר ב 4000 שח ולאחר יום עוד לפני שקיבלתי אותו ביטלתי את העסקה טלפונית ונאמר לי שעליי לשלם דמי ביטול על סך 100 שח ועוד את הסכום סליקה שחברת האשראי גבתה מהם שזה יוצא 190 שקל ביחד (הם אמורים להוכיח שלקחו מהם סכום כזה חברת האשראי) חשבתי שהכל בסדר עד שלאחר חודש ירד לי תשלום על סך 1000 שח מהם, התקשרתי ואמרו שהיתה אי הבנה ושהייתי צריך להגיע לסניף לבטל שזה לא נכון.... בכל אופן הגעתי לסניף שילמתי את הדמי ביטול ועבר כבר 9 ימים ועדיין לא טיפלו בזה שלפי חוק חייבים להחזיר את הכסף ולבטל עיסקה לאחר 7 ימים. אז אם אתם צרכים מוצר חשמלי בבקשה תזהרו מהם כי הם נחמדים עד שאתה קונה ואחר כך אין עם מי לדבר במיוחד אם אתם מבטלים עסקה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני אוהב לקונה דברים באינטרנט, בגלל המחיר, המבחר והנוחות. אבל, יש בעיה: דואר ישראל. ככל שהשנים עוברות כך השירות הופך לגרוע יותר. בגלל שמספר חבילות (כולם לא רשומות) הלך לאיבוד, אם החנות מאפשרת לשלוח בדואר רשום בתוספת מחיר סבירה, אני משלם את האקסטרה. עכשיו עולה השאלה מה הדרך הנוחה ביותר לעקוב אחרי חבילות. מניסיוני, יותר נוח שישלחו לי מייל אוטומטי כסטטוס החבילה משתנה מאשר לבדוק ידנית כל כמה ימים. הנה לינק לשרות שעושה בדיוק את זה: https://www.ugivestars.com/he/%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%9D/ אשמח לדעת איך אתם מבצעים מעקב משלוחים ומה הטיפים שלכם בנושא.
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום וברכה, יש ברשותי כרטיס מסך של Sapphire דגם R9 290 Tri-X שנקנה ברשת המחשבים K.S.P. הכרטיס לפני זמן מה התחיל לעשות צרות, כמו מסכים כחולים/שחורים, הבהובי מסך ועוד בעיות שלא אפשרו למחשב לתפקד כמו שצריך. מאחר והכרטיס נמצא באחריות, החלטתי לשלוח אותו לתיקון, וכעבור כמה ימים קיבלתי כרטיס חדש שלטענתם הוא תקין. כשהגעתי הביתה, חיברתי את הכרטיס החדש שקיבלתי מהם למחשב, התקנתי דרייבר מהאתר של AMD והופ - הבעיות עדיין קיימות. לכן, שלחתי שוב את הכרטיס ל-KSP בטענה שהוא לא תקין, ואמרו שהוא תקין לחלוטין. אח"כ, כדי לשלול אפשרות של תקלה מרכיב אחר (מה שכמובן לא סביר), דאגתי לנתק את הכרטיס ולחבר את המסך לכרטיס המסך המובנה. לא היו שום בעיות. בנוסף, לא הסתפקתי בזה, אלא שגם חיברתי כרטיס אח…
-
- 19 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש מישהו/חברה שתעצב לי אתר ותבנה אותו מאפס עם מערכת ניהול תוכן ושיהיה גם מותאם לדרישות. השאלה שקודם כל הצבתי לעצמי, אם כדאי ללכת ולשלם יותר בארץ, או לקבל משהו זול יותר באתר כמו Freelancer (ויכול להיות גם איכותי יותר?) השאלה שלי אם באמת שווה לי להיכנס לזה או שעדיף שהבנאדם/חברה תהיה פה בארץ כדי לקבל תמיכה טובה יותר? לא ידעתי איפה לשים, בפיתוח אתרי אינטרנט או בצרכנות. אם זה לא מתאים לצרכנות אז בבקשה תעבירו. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפני איזה שעה רכשתי את ה - Momenthom מאייבורי ורציתי לשאול, האם קיים סיכוי שיחליפו לי את המוצר למרות שנפתח? רצוי לציין שיש ברשתי חשבונית, האריזה ממש חדשה, החזרתי את הכבלים לניילוניות והכל ממש איך שהיה. השתמשתי בהם במצטבר אולי חצי שעה, העניין שהתאכזבתי ברמות שאין לתאר. הבאס שלהם מאוד ירוד וזה לא מה שחיפשתי, אבל הביקורות ברחבי הרשת טוענים אחרת ולכן נפלתי. לפחות למדתי להבא להאזין לפני הרכישה. הנה תמונה של המוצר: [ATTACH=CONFIG]9797[/ATTACH] דעתכם?
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בבואי לרכוש מסך נתקלתי ב-2 בעיות: 1. מבחר המסכים האיכותיים (שלא מיועדים למשחקים) המגיע לארץ נמוך מאד (לדוגמא: לא נמצא את משפחת ה-dreamcolor של HP, או את סדרת PA של אסוס), 2. מספר החנויות המביא את המסכים האיכותיים קטן מאד (כנראה בגלל דרישת השוק), וכתוצאה מזה המחירים בעננים. אין הגיון שמסך של EIZO שעולה בארה"ב $1000 יעלה בארץ 10000 ש"ח ומעלה, יש פה גזירת קופון מטורפת של היבואן. הייתי שוקל יבוא אישי, אך לצערי, בישראל קיים מצב אבסורדי בו יבואן (בלעדי) אינו מוכן לכסות אחריות של מוצר שלא נקנה דרכו.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, הייתי שמח לדעת אם פספסתי משהו בנושא. אני קורא לגבי ביטול עסקה רגילה ומכר ברחוק (קניה באינטרנט לדוגמא) לפי מה שקראתי, בטווח ה 14 יום בעסקה רגילה, ניתן לבטל את העסקה אך ורק במידה והמוצר לא נפתח, לא חובר לחשמל וכו'. לעומת זאת בסחר ברחוק, בטווח ה 14 יום, ניתן להחזיר את המוצר בכל מצב (חוץ מנזק פיזי שנגרם על ידי הקונה כמובן). גם אם הוא נפתח, גם אם הוא חובר לחשמל וכו'. אפילו אם הוא פשוט לא נראה לי, ניתן להחזיר אותו לחנות ולשלם דמי ביטול (5 אחוז או 100 שקל) האם באמת כך הדברים? אם כן, אני לא רואה סיבה לקנות את המוצרים בחנות ולא להזמין מהאינטרנט. לדוגמא, אם היום אני קונה מכשיר סלולארי תקול ורוצה להחליפו יתכן ובחנות יאמרו לי שאני צריך לפנות למעבדה, שם יאמרו לי שהתיקון יכול לקחת…
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש לשדרג את הנייד שלי, ואני חושב לקנות נייד עם ביצועים בכיוון של מעבד I7. כמובן שאני רוצם דגם נייד מסוג HQ שמתאים לביצועים ולא את הדגם החסכוני U. בדקתי באינטרנט והלכתי פיזית ל KSP ו IVORY ובאג וגיליתי שהדגמים המתקדמים ביותר של ה HQ שיש להם עומדים על דור 4! שאלתי את בעל המוכר בבאג מה יש להם להציע אם גיימר מבקש לקנות מחשב עם ביצועים, והוא פשוט אמר לי שהוא יציע לו דור 4. ממש אבסוד בעוד שכל העולם נהנה מדור 6 של מעבדי HQ אנחנו עדיין תקועים פה עם מעבדי דור 4, מילא היינו מדינת עולם שלישית הייתי מבין, אך לא כך המצב. איניני מומחה בעניין אך אם אם תשאלו אותי מדוע ישראל עדיין תקועה איי שם בדור 4 אז השערתי תהיה שהספקים פשוט מנסים להעיף את העודפים של הדורות הקודמים, והם פש…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
1. למיטב ידיעתי סוללה של מחשב נייד ובכלל, נשחקת עם הזמן והפרש הזמן בין טעינה לטעינה קטן עם הזמן כתוצאה מכך. לכן, כשיש סוללה מובנית אין אפשרות לקנות סוללה חדשה ולהחליף אותה כאשר היא נשחקת, ובעצם הניידות של המחשב הופכת להיות כבר לא כל כך רלוונטית כי מסתמכים בעיקר על כבל חשמל. העניין הזה מדאיג אותי כי יש לחברה שלי למשל לפטופ ישן של דל שהיום הסוללה שלו כבר לא מתפקדת וחייבים להשתמש בו רק כשהוא מחובר עם כבל חשמל. 2. האם זה משנה מאיזה חנות קונים לפטופ מבחינת האחריות? כלומר, אם קונים מחנות שידועה בשירות לקוחות לקוי זה אמור לשנות עבורי משהו, או שזה לא משנה מאיפה קונים כי כל סוגיית האחריות מתבצעת מול החברה של המחשב?
-
- 12 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מסך דל בקרוב, ויש לי שאלה בנוגע לאחריות בדל. באתרים כמו KSP ושניידר, מופיע אצלם שהאחריות היא באתר הלקוח ונותן השרות הוא דל. זאת, להבדיל מאייבורי שם צוין שהאחריות היא 3 שנים ע"י היבואן הרשמי, אני מניח CDATA\CMS. הרקע לשאלה נובעת מהעובדה שבפורום מסכי מחשב הרבה אנשים ציינו שכשהייתה להם בעיה במסך הם החליפו להם מסכים בשמחה, ואף לחלקם שידרגו את המסך לדוגמא בדיונים: http://hwzone.co.il/community/threads/569424-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-U2414H-%D7%90%D7%9C-U2515H-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA http://hwzone.co.il/community/threads/567728-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%94-%D7%A9%D7%9C-U2414h-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A2%…
-
- 3 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום קניתי מבאג אוזניות יקרות מאוד ב(950 שקל). מהיום השני לשימוש גיליתי שהאוזניות לא תמיד נדלקות בייחוד כאשר הן בתנועה. פניתי לבאג ולאחר בדיקות ממושכות (אני מחכה כבר יותר מחודשיים או משהו לפיתרון) הם טוענים שאין שום בעיה באוזניות לפי בדיקת המעבדה שלהם (האוזניות כרגע בחנות). רציתי לשאול מה אומרים הנהלים בנוגע למוצר שלא עובד בצורה תקינה אבל המעבדה לא מצאה בעיה. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי יש לי לפטופ של סמסונג שנהרס (והוא דווקא מאחד הדגמים היותר יקרים) לפני שלושה חודשים, התיקון מכוסה באחריות. מסרתי את הלפטופ לתיקון אצל נותן השירות בארץ (מעבדות חיון) וקיבלתי לפטופ חלופי,הרבה פחות טוב משלי. נאמר לי שהמעבדה צריכה להזמין לוח אם להחלפה בלפטופ ואז לראות איזה עוד חלקים נפגעו, נמסר לי כי ההזמנה של החלק והגעתו תיקח כשלושה חודשים. במהלך השלושה חודשים האחרונים התקשרתי לחיון ונמסר לי שאין שינוי במצב התיקון (אין אפשרות להתקשר למעבדה, מגיעים למוקד חיצוני שבסה"כ מסתכל על כרטיס הלקוח). היום משפקעה סבלנותי להמתין הלכתי למעבדה שם דיברתי עם טכנאי המעבדה, לפי דבריו מעבדות חיון נמצאת בהקפאת הליכים ולכן לא ניתן להזמין חלקים לתיקונים (משמע התיקון לא התקדם אפילו קצת), לא ידוע…
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות מדפסת לייזר שחור לבן למשרד. אני צריך שהיא... תדפיס... בצורה מקצועית, יעילה, מהירה, טובה ושלא תעשה בעיות, ועדיף קטנה יחסית. אני לא צריך סורק / פקס / מכונת צילום וכל הדברים השונים, רק מדפסת שתדפיס שחור לבן בצורה טובה. יש המלצות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה אני צריך לבדוק וולוודא אם אני רוצה לעבור מתשתית HOT ו012 לתשתית בזק ו012? במה זה כרוך? מה עם החומרה של הוט? איך אני מחזיר אותה? זה בלאגן? כיום אני משלם 148 ש"ח להוט על טלפון ואינטרנט ו70 ש"ח לספקית 012. הבעיה שלי עם הוט שאחת לחודש או חודשיים האינטרנט נהיה איטי בצורה מחשידה. כלומר הכל עובד טוב תקופה מסויימת ואז פתאום האינטרנט נהיה איטי בכל המכשירים שלי ובצורה שקשה לאמת אותה. הSPEED TEST מראה 70MBs אבל זה ברור שיש בעיה כי כל סרטון ביו טיוב נעצר כל איזה חמש, עשר שניות לעשות BUFFERING אפילו שהוא באיכות נמוכה. בדרך כלל אין לי שום בעיה לצפות בסרטוני יוטיוב עד לאיכות של 720p60FPS כמעט בלי BUFFERING אבל פתאום בבת אחת אני לא מסוגל בכלל לצפות בסרטוני יו טיוב אפילו באיכות נמוכה. …
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בערך כל חודש הוט מתקשרים אליי ושואלים אם אני רוצה חבילת טריפל של טלפון, אינטרנט וטלווזיה מכיוון שכבר יש לי חיבלה של טלפון ואינטרנט. אני בדרך כלל מסביר להם שאין לא צופה בטלווזיה בכלל ולכן אין לי צורך בחבילה כזו. מרוב שזה קורה הרבה פעמים התחלתי לשים לב לדפוס שהאינטרנט נהיה איטי אחריי שיחה כזו. כאילו אוליי הם רוצים לגרום לי להתקשר אלייהם בקשר לתקלה טכנית ושהם יתחנו לי את המוח. האיטיות לא בדיוק ניתנת לאימות מכייון שהSPEED TEST של BEZEQ נותן לי קצב הורדה של 70Mb/s והעלאה גם מהירה. אבל אני רואה בברור איטיות בטעינה של אתרים גדולים כמו פייסבוק ואחרים וגם בשני מחשבים שונים(אחד MAC ואחד WINDOWS). כבר אין לי כח להתקשר אליהם ולעשות את כל הסיפור הזה מחדש כי בדרך כלל הם לא יודעים מה הת…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני בחופשת סימסטר, ויש לי מעט זמן פנוי. החלטתי להשקיע טיפה כדי להוזיל את מחיר האינטרנט שאני משלם. שילמתי 89 שקלים לבזק על תשתית, ו29 שקלים לבזק בינלאומי על ספק של 40 מגה שניהם. ניתנה לי גם הטבה של חודשיים חינם על הספק, והעיסקה כללה גם ציוד. למה לא הלכתי פשוט לאקספון? אני לא רוצה לשלם כמעט 400 שקלים על ציוד במיוחד שאני עוזב את הדירה בעוד שנה, ואני גר עם שותפים שזה אומר שצריך להחליט מה עושים עם הציוד בסוף השנה. טוב התחלתי כרגיל בשיחה לבזק. ביקשתי להוריד את המחיר. נאמר לי ש-"אי אפשר, זה הכי זול שיש לנו. אנחנו יכולים להציע לך באנדל ב114 שקלים". לי זה לא הספיק אז הם אמרו לי לדבר עם בזק בינלאומי ולנסות לקבל הנחות אצלם. אוקיי למה לא באמת? התקשרתי לבזק בינלאומי ענתה לי טלפנית נחמ…
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, ניגשתי ב-10.9.2015 לחנות KSP בתלפיות (ירושלים) על מנת לקנות מוצר, הגעתי לחנות בסביבות השעה 6 בערב כאשר קיבלתי שירות אחרי חצי שעה של המתנה. ביקשתי לקנות קונן כשיח (Hard disk) של Western Digital בנפח 3 TB. המוכר הציע לי לקנות מוצר יותר זול עם אותו נפח של חברת Seagate שלטענתו יהיה יותר טוב. שמעתי לעצתו וקניתי את המוצר ב 530 ש"ח. יש לציין שהמוחר בחנות ביקש ממני לבדוק את תקינותו החיצונית של המוצר אבל משום שאינני אדם המתמצא בתחום הסתכלתי ובחנתי למייטב הבנתי. המוכר רק התבונן בי וחיכה עד שאומר לו שהכל בסדר. כשהגעתי הבייתה התקנתי את המוצר במחשב וזה לא פעל, לא זוהה בכלל אפילו כשניסיתי לבדוק את תקינות הכבל או החריץ שאליו חיברתי אותו. ביום למחרת (יום שישי) ניסיתי לבדוק אם אכן …
-
- 64 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
אהלן כולם, הצטרפתי לאחרונה לאקספון בתור תשתית וספק... המהירות הורדה סבירה אבל הפינגים במשחקים כל כך גרועים... אומנם ב LOL זה מראה 80 אבל יש תקיעות נוראיות במשחק .. וגם ב HOTS .. מישהו ניסה פה את 014 בתור תשתית וספק? אני מחפש פינגים נמוכים אבל לא רוצה לשלם 130 שקל לבזק + ספק.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הנה סיפור אמיתי. בחור אחד מוכר כרטיס מסך EVGA GTX 970 SSC SCX2+ המחיר של 1100ש"ח, חדש ולא נפתח מעולם. ההמחיר הכי נמוך שמצאתי היה 317$ שגם זה יותא יותר מ 1100ש"ח (והיכן מיסים ומשלוח?) אז אני שואל איך הוא עושה את זה? מישהו אמר לי שזה בעזרת קופונים והנחות. האם זה אמיתי? ראיתי את הקבלה שהכרטיס נקנה מאמאזון (לא ראיתי מחיר והוא אמר לי שהוא מרוויח כ250-300 על הכרטיס) אז איך זה יכול להיות? היכן יש קופונים כאלו? הנחות כאלו? גם אני רוצה...
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-