עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by Knopix,

    חושב ללכת על K10 או j5 ב - 50 ש''ח בחודש.... תודה

    • 5 תגובות
    • 4k צפיות
  2. אני מחפש חברת שליחויות חדשה מארה"ב לישראל לאחר שתפסתי את חברת השליחויות BUY2USA בשקרים , רמאויות ,גניבת כסף ממני מנהלת השירות שם חושבת שהיא מעל החוק . הפרסומים שלהם שקריים על הנחות . במקום לטחון את השירות הגרוע שקיבלתי עדיף לחשוב קדימה - איפה לקבל מחירים טובים

    • 6 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. Started by Jhoni1980,

    שלום לכל המומחים... אני מעוניין להזמין מקרן קול מאנגליה. האם המכשיר מתאים מבחינת מתח ותדר לארץ או שאצטרך מתאם/ממיר על מנת להפעילו? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by רון88,

    שלוםאני הולך לקנות טלויזיה חדשה.חשוב לי שיהיה לה מעמד חזק.וחשוב שתהיה גישה טובה דרך הסמארטפון(הטווח מחירים שלי הוא עד 3000-4000 אבל עדיף מאוד לחסוך)הייתי בחנות פומפה ואמר לי המוכר שאין בחנות את "טלוויזיה Samsung UE50KU7000 4K ‏50 ‏אינטש" אלא יש אותה בגירסה עם אחריות מלאה יותר ואפליקציות שעובדות עם עברית. עכשיו השאלה שלי אם זה באמת שווה או שפשוט שווה להזמין את הדגם הזה? (זה ב3700)דבר שני ב-3600 הוא הציע לי אם אני זוכר נכון את.... פנסוניק DX400. עכשיו שוב. חשובה לי הפונקיונליות שיש עם סמארטפונים ואם בסמסונג זה עובד הרבה יותר טוב אז עדיף דגם כלשהו של סמסונג.אשמח לשמוע המלצה ממכם. המרחק מהספה הוא 3 מטר

  5. אורח כפיר
    Started by אורח כפיר,

    שלום, לפני כחודש וחצי רכשתי מחשב של דל מארה"ב עם אחריות בינלאומית. לאחר שימוש של כשלושה שבועות המחשב נתקע- והווינדוס לא עלה- ממספר בדיקות התגלה בעיה בהארד דיסק. פניתי לשירות לקוחות של דל שאמרו לי שעליי להעביר את האחריות לארץ-בוצע אחרי שבוע! לאחר מכן שלחתי את המחשב לחברת "יעל פתרונות" הנציגים של דל בארץ, שם נאמר לי בפירוש שהתיקון יבוצע תוך 7 ימי עסקים. במהלך השבוע וחצי האחרונים התקשרתי להתעדכן בתקלה ונאמר לי שיש תקלה בהארד דיסק וצריך להחליפו עברו כבר יותר משבעה ימי עסקים ועדיין המחשב לא מוכן, ויותר מזה כרגע התגלתה בעיה בלוח האם. חייב לציין שהשירות של יעל פתרונות שירות ברמה הכי נמוכה שיש- נציגים נוראיים שלא אכפת להם מהלקוח. בנוסף דברת…

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. כשהזמנתי מלאסט פרייס לא חשבתי שהם לא מחזיקים מלאי וצריכים להזמין מספק. אמרו לי שהם מתחייבים לספק הזמנה 14 ימי עסקים למחסן שלהם. אתמול זה היה אמור להיות במחסן והייתי אמור לקבל SMS שלא קרה. האם לחכות או להרים שפופרת ולבקש לבטל הזמנה? זה שכיח בארץ שחנויות לא מחזיקות מלאי וצריך להזמין? אני לא קונה הרבה בארץ דרך האינטרנט ואם קונה אז בחנויות וקניונים ומקבל ישר על מה ששילמתי.

  7. Started by ag43,

    הסיבה היחידה לשימוש בדואר ישראל היתה העובדה שהם היחידים שלא גבו עמילות מכס ושאר עמלות שקר למינהן. אתמול אחי הלך לקחת חבילה בשווי 350 ש"ח וחויב ב60 ש"ח מע"מ (סביר) ועוד 120 ש"ח עמלות שונות ומשונות. בתמימותו הוא שילם במקום לשלוח אותם לעזאזל ולהזדכות על החבילה. עוד מישהו נתקל בזה? אם גם המוסד הרקוב הזה מתחיל לגבות פרוטקשן כדי לשחרר את החבילות באמת שכבר אפשר לסגור אותו ודי.

  8. שלום לכולם, אני שוקל להזמין Dell xps 15 2016 לחבר בארה"ב . בחנות של דל המפרט הזול ביותר הוא הוא 999$ ,באמאזון מה שקיים יקר יותר(אין את המפרט הזול ביותר). לעומת זאת באיביי אני רואה הצעות זולות יותר- אתמול הייתה הצעה ב750$ (שמאז נעלמה) והיום אני רואה הצעה ב850$ עבור הדגם שעולה 1249$. חשוב לציין כי ב2 המקרים כתוב במפורש שהמוצר חדש (באריזה המקורית, לא פגום וכו'). רציתי להבין מה ההסבר לפער? איפה ה"מילכוד"? מדובר במוכר עם דירוג מושלם אבל משום מה אני עדיין מהסס כי לא ברור לי כאמור למה זה כל כך טוב... לדוג': http://www.ebay.com/itm/Dell-XPS-15-9550-15-6in-1-056TB-Intel-Core-i5-6th-Gen-3-2GHz-8MB-/112233211154?hash=item1a219ee512:g:ZXsAAOSwojRYT…

  9. Started by Sargon,

    בדרך כלל אני עושה קניות בשופרסל אבל הפירות והירקות שלהם ממש גרועים. להפתעתי בחנות 24 ליד הבית שלי יש פירות וירקות הרבה יותר טובים. בשופרסל רוב הפירות והירקות הם ממוצעים ומטה, נניח עגבניות לא טעימות או תפוחי סמיט לא טעימים. אבל בחנות של ה24 יש גם ירקות לא "טובים" אבל גם חלק טובים מאוד. כלומר, אם אתה בוחר בקפידה אתה יכול לצאת עם ירקות ופירות ממש טובים, ואילו בשופרסל הירקות והפירות כמעט אף פעם לא עוברים את הסביר(גם אם בוחרים בקפידה). ניסיתי גם לקנות עגבניות אורגניות אבל למרות שנראו יותר טריות הן גם היו פחות טעימות. אז איפה אתם קונים פירות וירקות באזור המרכז?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Shasoosh,

    * לפי החוק ניתן לבטל רכישה שבוצעה באינטרנט תוך 14 יום גם אם האריזה נפתחה. במידה והמוצר תקול, יגיע שליח מטעם החברה לאסוף את המוצר. הזמנתי מדפסת בסכום 1,154 ש״ח מהאתר lastprice המדפסת התקבלה תקולה בתאריך 13/10/16 לאחר שיחות עם התמיכה של Brother הוחלט שהמדפסת אכן תקולה ויש להחליפה. לא הייתי מעוניין בהחלפה. בתאריך 19/10/16 ביטלתי מול lastprice את העסקה חזר אלי נציג למחרת, ביקש ש - Brother יפקססו לו אישור שהמדפסת אכן תקולה. האישור נשלח. מאז ניסיתי לברר מולם אין ספור פעמים לגבי ההחזר הכספי ומתי אוספים את המוצר. כל יום דחו אותי למחרת. אחרי שבועיים של רדיפה שבהם דיברתי עם המוקד של lastprice מספר רב של פעמים, נאמר ל…

  11. Started by Ancient1,

    NexSmart D32 שתי סקירות ביוטיוב שראיתי התרשמו מאד מאד לטובה. בא עם שלט ספק וכבלים. אנדרואיד 5.1 = ג'ימייל , דפדפן, גוגל סטור, כרום, קודי.. עובד טוב. 4K. מצאתי ב עליאקספרס את הזול ביותר - 18.5$ ! מבצע מסתיים עוד 9 שעות וקניתי. ללאומי קארד יש תכנית : PAY BACK , ודרכה קיבלתי דולר חזרה. 17.5$ FFS

  12. Started by danatg,

    שלום, רכשתי לפני מספר ימים מחשב נייד של לנובו חדש מKSP. ניתן להבין שהמחשב יוצר במפעל עם בקרת איכות מוצר לא גבוהה, אם בגלל פגמי סימטריה קטנים שנראים לעין ממוקדת ועד למסך שהוצב עקום (כלומר צד שמאל עליון של המסך כשהוא דולק נמוך יותר מצד ימין עליון, כל זה בתוך מסגרת ישרה). עדכון בנוגע לטורבו: נראה כאילו המעבד "נפתח". הורדתי דרייבים של אינטל ולאחר כמה מבחנים עם תוצאה נמוכה הוא הצליח לגרד את ה3.0ghz (ובעיקר לעבור את ההגבלה של ה2.7) . אם מישהו ימצא SPECS של לוח האם 80UV נוכל להיות בטוחים עד איזה תדר הוא תומך, אבל בכל מקרה כפי שזה נראה לא ניתן להגיע למסקנה ברורה, והנתונים אכן דומים למה שמציגים.

  13. היי. אני נוסע שבוע הבא עם 3 סמארטפונים ותהיתי לעצמי אם עלי לדווח בנתבג שאני יוצא עם שלוש מכשירים, שלא יעשו לי בעיות בחזרה עם מכס, מעמ ושאר השטויות. מכשיר אחד חדש בן שבוע ומכשיר נוסף נראה כמו חדש בן חצי שנה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  14. היי. כבר פתחתי בעבר דיון על כך וחלקים ראשונים יכולים להשמע לכם מוכרים, אך הסיפור התפתח ואני צריך את עזרתכם: קניתי Samsung S7 Edge מחנות KSP בסניף אשדוד (עד הלום) לפני חודש ושבוע. לאחר שלוש שבועות המסך הפסיק להציג תצוגה. שלחתי את המכשיר ליבואן וכשבוע וחצי לא שמעתי מהם דבר. יצרתי איתם קשר והתבררו הפרטים הבאים: 1. אין להם מסך חלופי וחדש בצבע אותו רכשתי. 2. תאריך האחריות אותו הם מציגים באתר שלהם (היבואן): שנה ועשר חודש במקום שנתיים כפי שצויין בקבלה של KSP. הכנתי מסמך לפני תביעה ושלחתי להם אותו ביום ראשון הזה. נציגי היבואן כמובן הצהירו שאין לי שום עילה לתביעה אך במהרה מיהרו להודיע לי שישלחו לי מכשיר חדש. עד כאן נשמע שהסיפור…

  15. שלום לכולם. לפני חודש וחצי הזמנתי מאיביי כונן דיסקטים חיצוני, עם חיבור USB, במחיר של 38 ש"ח. את הכונן הזמנתי כדי לשלוף מידע מ-40 דיסקטים שנמצאים ברשותי והוא הגיע בחבילה יחסית מרשימה לאחר חודש המתנה. עקב חוסר בזמן, השתמשתי בכונן לרגעים קצרים בכל פעם שיש לי רגע פנוי. לאחר שבוע בדיוק, וכשנשארו לי 6 דיסקטים שעדיין לא שלפתי מהם את המידע, הכונן שבק חיים. חיברתי אותו למחשב אחר וניסיתי להכניס אליו דיסקט שידוע לי שהוא פועל - אבל הכונן היה מת לחלוטין! מה המסכנה - לא להזמין מוצרי אלקטרוניקה מאיביי!!!

  16. יש חוק הגנת צרכן שעובד עד 14 מיום רכישה ויש גם אחריות למוצרים מיצרן / יבואן. עוד לא היה לי מקרה שהייתי צריך לפנות ליצרן / יבואן אבל לדעתי אחריות היא רלוונטית רק למוצר שהתקלקל במהלך עבודתו. כל מה שקשור למוצר פגום מהקופסא מתייחס לחנות בה רוכשים. האם היה למישהו מקרה שהייתם צריכים לפנות ליצרן / יבואן עקב מוצר פגום מהקופסא? רוצה לדעת אם הם אמורים להחליף ואם לא אז לפצות על מוצר. אני לפעמים רואה ביקורות לא טובות על KSP כשמדברים על החזרים. הזמנתי כמה דברים מהם וכעת .אין לי זמן לבדוק כל אחת. אני יודע שאחרי 14 ימים כל בקשות עליי יהיה לפנות ליצרן / יבואן היה למישהו מקרה ש-KSP סירבו להכוף חוק ואמרו לפנות ליצרן / יבואן?

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  17. Started by The Dom,

    עדכון : אחרי קניית מחשב מחנות באיזור השרון בתחילת נובמבר האחרון ולא מעט תקלות ובעיות (עם המחשב החדש לחלוטין מהניילונים), נסעתי אל החברה עם המחשב והסברתי להם את המצב. הם היו מבולבלים כמוני מאיך המחשב הגיע אליי בצורה לא מקצועית וגם החליפו לי את הקירור למעבד לקירור טוב יותר ממה שקניתי כפיצוי. בסה"כ קיבלתי במקום שירות טוב.

  18. Started by natee,

    2 שאלות לי. קניתי מתאם לדיסק קשיח באיביי, חיברתי אותו לחשמל והוא פסק מלעבוד, התקלקל, מת. (השנאי) שלחתי הודעה למוכר. הוא כתב לי בחזרה ככה please send me a photo of the label of your old power adapter to ebay@aa-comsys.de (please put you ebay user name) אני לא מצליח להבין: איפה בדיוק לכתוב את שם המשתמש שלי? וד"א- למה הוא מתכוון ב OLD POWER? מה קשור המתאם הישן שלי?

    • 6 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. Started by Sh_Dor_Lq,

    שלום לכולם כרגיל עוד ביקרות שלילית על חנות המחשבים והסלולר KSP. הביקורת הזאת מתייחסת למישהו מאוד ספציפי שעובד בסניף פתח תקווה, אך מן הסתם מתייחס גם לרשת כולה. נותן השירות בסניף פתח תקווה, בחור בשם ברק, הבחור הזה פשוט מצליח להכעיס אותי כל פעם מחדש. הכל התחיל לפני כשנתיים כשקניתי מהם מחשב נייח לגיימינג והכרטיס קול עם חיבור PCI שצירפתי להרכבה (הכרטיס קול לא נקנה מKSP אך הורכב על ידם) התברר כלא מזוהה במערכת ההפעלה וגם בביוס. ניסיתי את הכרטיס קול במחשב של חבר והתברר שהוא תקין לחלוטין וכנראה שיש בעיה אצלי במחשב. ניגשתי לKSP פתח תקווה, נותן השירות ברק פשוט עשה לי את המוות. ברק פתח את המארז ובדק עם פנס את הלוח וגילה שיש עליו מספר שירות מאוד קלות שנראות זנ…

  20. היי. הזמנתי סים בגרמניה וזה התעקב בגלל מערכת ההזמנות שלהם, ועכשיו אין סיכוי שזה יגיע בזמן. אני נוסע לשם שבוע הבא למשך שבוע. מה הפיתרון הכי זול בארץ לארגן חבילה לחול? לרוב אני אדבר דרך Skype או תוכנות אחרות כשיהיה לי אינטרנט זמין, זה רק למקרה חירום. תודה.

    • 0 תגובות
    • 877 צפיות
  21. Started by Guy950,

    אהלן, הזמנתי כמה מוצרים דרך גירבסט ביום הרווקים הסיני (11.11) ואחד המוצרים המשמעותיים נשלח דרך חברה שכנראה יש לה שותפות או הסכם עם GCX. שבוע שעבר התקשרו אליי מהחברה על מנת לגבות ממני מכס + דמי שחרור ואמרו לי שהחבילה תשוחרר ותישלח אליי מידית, וביום שישי ב11 בבוקר התקשר אליי שליח ואמר 'עוד כמה דקות אני אצלך'. בפועל המתנתי ליד הדלת כשעה וחצי, ולפתע קיבלתי מסרון SMS שהשליח צלצל בדלת ולא היה מענה - שקר מוחלט. התקשרתי אל השליח והוא בתחילה טען שלא היה מענה, אחרי ששאלתי אותו איפה היה והאם הוא בטוח שהיה בבניין הנכון, לפתע גרסתו השתנתה ל'כן אחי, אין לי מושג איפה החבילה שלך. היא נאבדה, או שהיא במחסן. יום ראשון על הבוקר אני אתקשר למנהל שלי לברר.'. אז היום, …

    • 3 תגובות
    • 7k צפיות
  22. בזק בינלאומי הציעו לי ב120 שקל זה מחיר סביר???

    • 16 תגובות
    • 5.5k צפיות
  23. אני זוכר שפעם לא הייתה אפשרות לעשות קנייה באתר של KSP והיה אפשר רק להזמין לסניף קרוב בהשארת פרים אישיים. האם זה עדיין אפשר היום? בעמוד של הפריט שאני רוצה רשום "הרכישה בסניף בלבד" אבל לא אוכל לבוא בזמן של מבצע בפלאק פריידי. האם KSP עדיין נותים לשריין רכישה?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. Started by sgsg,

    מישהו הצליח להזמין את המצלמה החדשה של YI במסגרת כל המבצעים באתרים הסיניים ? בכל אתר מצוין שהיא לא יכולה להישלח לישראל (וגם לפולין, ערב הסעודית, דרום קוריאה ועוד כמה מדינות)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by RAND25,

    שלום לכולם כברהרבה זמן שאני רוצה לקנות ROUTER בחול את TP LINK ARCHER C7 והיום ראיתי אותו באמזון ב70 דולר ובאתי לבצע את העיסקה ואז הסתברו לי מספר דברים משלוח לארץ 14 דולר נוספים אחריות לשנתים 5 דולר נוספים פיקדון לתשלומי מס 14.27 דולר בשלב ראשון הסתבר לי שהאחריות לא נשלחת לארץ ואז למעשה להבנתי אני רוכש מוצר ללא אחריות האם זה נכון ? האם מבחינת המכס דמי המשלוח הם חלק ממחיר המוצר או לא? זה משמעותי להבנתי עקב נושא המס אני מניח שהפקדון לצורכי יוחזר לי נכון ? ואז ראיתי את הראוטר באיבורי במחיר של 394 שקלים ועשיתי חישוב שבשיקלול אם האחריות ההבדל יוצא כ 17 דולר בלבד וזה לא משתלם לקנות בחול אני צודק או שיש משהו שאני מפספס תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים