עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אשמח להמלצה, לשימוש ביתי של צפייה בסרטים, לא משהו מטורף גג 500 ש"ח תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Raanan30,

    שלום. לפני כשבועיים+ שלחתי חבילה לחבר בארה"ב (אטלנטה, ג'ורג'יה) בדואר רשום (מעטפה גדולה, עם שלושה מסמכים וטי-שירט קטן, משקל פחות מ-500 גרם). מאז התאריך 24 ביולי סטטוס החבילה תקועה "Processed Through Sort Facility" ב-"ISC NEW YORK NY" (מרכז המיון וההפצה שלהם בניו יורק). מנסיוני בעבר, יומיים שלושה מקסימום לאחר שהחבילה מגיעה לשם, היא כבר יוצאת ליעד, וכאן מדובר כבר בכמעט 13 ימים בהם אין עדכון. כשבועיים לפני כן שלחתי חבילה די דומה לידידה בניו ג'רזי ולשם החבילה הגיעה יומיים אחרי שהיא הגיעה למרכז המיון בניו יורק. צלצלתי ל USPS והם טוענים שעד שיסרקו את החבילה לתוך המערכת בסניף הדואר באנטלנטה, אין להם דרך לדעת איפה החבילה, ובמידה והיא לא מגיעה אני צריך ליצור קשר עם דואר ישראל שימצ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by veco,

    שלום! בזמן שאחרון אני מחפש מסך כי המסף שלי דורש שדרוג, לאחר חיפושים מצאתי את המסך 31.5" AOC C32G1 שנראה טוב לפי ביקורות, קראתי את הנתונים שלו ושמתי לב שאין לו תמיכה ב NVIDIA G SYNC. המחשב שלי כולל כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE GTX 1060 6GB רציתי לדעת עד כמה ה G SYNC חשוב או שאוכל לרכוש את המסך בלי לחשוב על זה יותר מדי. המסך https://www.gpucheck.com/he-ils/monitor/31.5-aoc-c32g1/

  4. היי הסלולרי בפרטנר השתנה ל-ביג טוק ללא אישורי,קרה למישהו נוסף? ככה סתם מפה לשם יום שישי בצהריים הפך קו פעיל לביג טוק בטכני נאמר כאילו אני בקשתי את השינוי. כמו כן הקו לא יופעל מאחר ואין זה מקרה חירום אכן רק ביום א' אחרי מסע תלאות של 4 שעות רצופות מול מוקדני פרטנר וניתוק קו נוסף בטעות על ידם תוקנה התקלה שעד לרגע זה לא ידוע ממה זה נגרם בנוסף,האם מגיע לי פיצוי הן בגין 48 שעות ניתוק וכן בעבור 4 שעות אובדן עבודה ? תודה

  5. Started by vlad vovchuk,

    החלטנו לרכוש מזגן לסלון של כ42 מ"ר(סלון+מטבח+פינת אוכל). השאיפה לרכוש מזגן מחברה שמשקיעה בשירות לקוחות וכזו שמכשירה מתקינים כמה שיותר. מחיפוש ברשת, ראיתh שהחברות בכותרת ממוקמות באמצע ,בין המיצובישי ל-sega \ טורנדו. שיהיה כמה שיותר יעיל ושקט . אין צורך באינוורטר-זה לא חדר שינה. שיהיה חסכוני. כששאלתי קרובי משפחה לעיצה בנושא ,שמעתי בעיקר סיפורי בלהות על מתקינים לא מקצועיים . תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אם אתם זקוקים לנפח אחסון זריז בגודל זעיר והמוצרים של סאנדיסק לא ממש מדברים אליכם, לאמאזון יש עוד כמה אפשרויות שעשויות לעניין אתכם רבים התעניינו בכרטיסי ה-microSD של סאנדיסק שמוצעים בהנחות עליהם סיפרנו לכם לפני יומיים – אז החלטנו לספק לכם עוד אפשרות לבחירה, ולספר לכם על מבצעים נוספים בתחום שמתקיימים כעת באמאזון ארצות הברית. הענק הקמעונאי מציע כרגע כרטיסי microSD של חברת PNY האמריקאית, בנפח מרשים של 128GB ועם תמיכה בתקן ה-UHS-I והבטחה למהירויות העברה של עד 60 מגה-בייט בשנייה, במחיר של כ-49 דולר כולל משלוח לישראל, מה שמתורגם לקצת פחות מ-200 ש"ח והופך אותו לכרטיס הזול ביותר שניתן להשיג בנפח זה, מבית חברה שמוכרת בתחום וניתן להסתמך עליה. מדובר במחיר שזול בכמה עשר…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. הגירסה הבריטית של חנות הענק המקוונת מציעה למכירה את המכשירים העדכניים של המותג לבית לנובו, עם משלוח ישיר לישראל ובמחירים תחרותיים הנה עוד מבצע סמארטפונים שכדאי לשקול: באמאזון אנגליה מספקים הנחות על מרבית הדגמים העדכניים מבית חברת מוטורולה-לנובו, אשר יכולים להוות אלטרנטיבה מרעננת לרוב מכשירי הביניים שזמינים בסביבה. מבצע קורץ קיים עבור ה-Moto G מהדור השלישי העדכני בגירסת ה-16GB המשופרת, שכזכור מגיע עם מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציית 720p, זכרון RAM של 2GB מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית מבית סוני עם מבזק לד כפול, שבב Snapdragon 410, סוללת 2,470mAh והגנת IPX7 מפני מים. דגם זה מוצע לרכישה כולל מסים ומשלוח לישראל בעבור כ-171.5 פאונד בריטי, שהם כ-950 ש"ח – ומהווים עלות דומ…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. Started by jornan,

    אני מעוניין למכור את המחשב,אם מישהו יכול לייעץ בכמה אפשר למכור תודה . נקנה ב2014 intel I7-4790 quad core Ga h97 d3h arctic freezer i11 Adata 8gb ddr 3 1600 Ga h97 d3h gtx 970 G1 gaming windforce x3 s12G-550W seasonic Seagate 1tb ST1000DM003 samsung 250gb 850 evo Fractal Design arc midi R2 window black Dell 2311 h Microlab solo 6C

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום לכולם! הזמנתי דבר מה מה באתר DealExtreme, ושילמתי באמצעות Paypal. העניין הוא שאת כתובת המשלוח ציינתי באנגלית, ואת שמי הפרטי בעברית. האם הדבר עתיד להשפיע על המשלוח? תודה! ???

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום לכולם. תיש לי בעיה במחשב כבר ץנה+ הבעיה כנראה באחד הארדיסקים יש לי שלושה של סמסונג 2 שכל אחד מהם טרה, ועוד אחד של 2 טרה, שלושתם אותו דגם. הבעיה החלה, נראה לי, כשהתקנתי את הארדיסק של ה2 טרה ומאז המחשב נתקע לכמה שניות כשפותחים תיקיות וכו, ניסיתי לפרמט, להוציא הארדיסקים ולנסות איזה מהם לא טוב, כלום לא עוזר. הטכנאי שלי לא הסתדר עם זה. האם יש לכם המלצה על חנות אמינה, או מישהו פרטי שיוכל לסדר לי את הבעיה הארורה הזאת? i7 לוח אם ud5 גיגהבייט 6 או 12 זיכרון לא זוכר כרטיס מסך redaon 5850 המחשב אמור לטוס אבל עושה לי הרבה בעיות, ניסיתי לפתור לבד עם עזרה שלכם ולא עזר. התקשרתי לכמה חנויות כמו ksp ואמרו לי שהם לא מטפלים במחשבים אחרים שלא נקנו אצלם. אפילו אם מישהו מכאן מבין ויוכל ל…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by askme,

    ישנה בעיית סוללה בניידים מסויימים של המותג. http://tech.walla.co.il/item/3034963 לידיעתכם.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. האם מישהו מכיר חנות באזור ת״א והמרכז שמחזיקה בתצוגה את ה Surface Pro 4 החדש, שאפשר לראות ולהתרשם?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by שקד נעים,

    שלום לכולם! חבר נוסע לארצות הברית ואני רוצה שהוא יקנה לי איפון 7 פלוס, רוצה לוודא איזה חברה מתאימה לארץ? הבנתי שT-MOBILE. זה נכון? תודה רבה שקד

  14. מה אפשר לעשות בנדון ? האם יש איזו עילה לתביעה ? כל הפניות שלי לאנשים בסטים וההנהלה טוענים שהמפתחים קובעים את המחירים ושהם לא מתערבים אבל זה כבר נהיה ממש מוגזם.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Cha0stAlker,

    http://finance.walla.co.il/?w=/3/2506579

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by lev-27,

    יש בארץ בורסה לזהב או משהו בסגנון?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. אני מתנצל שאני לא מגיב לדיון המקורי אבל הוא נעול וזה נראה לי די חשוב. אני מאוד מעריך את העבודה הקשה שעשו חברי הפורום בארגון מחיר טוב לכונן הזה. ניסיתי להיכנס לאתר של אייבורי ולהזמין אותו אבל לצערי האתר שלהם לא מאובטח בשום צורה. נכון שרשום שם RapidSSL וכל מיני באז וורדס כאלה ואחרות. אבל בפועל תהליך ההרשמה (וגם הלוגין) אינו עובר שום אבטחה בדרך אליהם. מה זה אומר ? שמישהו יכול בקלות יחסית לגנוב את השם משתמש והסיסמה שלכם לחנות שלהם. עכשיו זה על פניו לא כזה נורא אבל אם הם לא יודעים איך להשתמש בSSL אני בספק אם הם יודעים שאסור להם לדומא לשמור את הפרטי אשראי אצלהם בDB (ואני מקווה שפרטי האשראי לפחות כן עוברים בצורה מוצפנת אבל בגלל שלא נרשמתי אני לא יכול להיות בטוח). חבל שחנות מחשב…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום כולם, אני מתכננן נסיעה לחו"ל (ארה"ב), נראה שהדרך הכי נוחה תהיה לדבר מסקייפ. משהו מבלבל אותי באתר שלהם איפה שרוכשים חבילות (אני מעוניין בשיחות לסלולר גם כן), בחרתי שאני מעוניין להתקשר לישראל וזה ממליץ לי על unlimited world אבל לא רואים דגל ישראל כלול שם... סה"כ אני רוצה אפשרות להתקשר מכשירים סלולרים בישראל + בארה"ב, האם אני צריך את Unlimited world או משהו אחר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by ModChiP,

    http://www.welhel.com/product.asp?class_id=286 אני רוצה להזמין מסכת ריתוך. המסכות שיש שם באתר תואמות לזיקה דימונד שמשווקות בארץ. אבל לא הצלחתי להבין איך להזמין מהאתר הזה. לדוגמא רציתי להזמין את המסכה הזו- http://www.welhel.com/ProductContent.asp?id=270 אין מקום להזמנה, וגם מה שקיים שם, שולח אותו לאתר בסינית שמוכר לא אותם מסכות. שלחתי להם אימייל דרך הצור קשר באתר שלהם, הם לא ענו לי. מישהו יודע מה לעשות?, תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום. בתאריך 31.12 קניתי HD4850 של חברת CONECT3D ב597 ש'ח! השאלה היא האם אפשר לממש אחריות?,בסך הכל עוד לא עברו 3 שנים ואם FOXPC לא היו פושטים רגל(אימח שמם,מפעם הבאה רק אייבורי או KSP),אז הייתי הולך לממש אחריות,אבל נשארתי קירח מכאן ומכאן.. אני יודע שיש חנויות כמו RSM שיכולות לעזור,אבל יש בכלל יבואן בארץ של C3D?,מה אפשר לעשות פחות או יותר במצב שלי?,נשארו עוד חודשיים למימוש אחרית,הבעיה בכרטיס-ארכיפקטים.

  21. האתר 'כלכליסט' מדווח כי גולן טלקום מצאה פתרון מסתמן לצרותיה, בדמות מעבר לשימוש בתשתית של חברת 'Hot Mobile' למשך עשור במחיר של כ-150 מיליון ש"ח בשנה - כאלטרנטיבה לרכישתה והיבלעותה בסלקום, שלא אושרה ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים. בהנחה שהמהלך יצא לדרך, הוא יאפשר לגולן להמשיך ולהתקיים בנוף הסלולר המקומי בתור חברה עצמאית - אך השאלה היא האם זה יסייע לעצור את הנטישה אותה היא חווה, שמוערכת בכ-25,000 לקוחות בחודשיים האחרונים בלבד.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. שלום לכולם אני הולך לקנות בזמן הקרוב מחשב ראשון של אפל, (עוד לא החלטתי אם זה יהיה נייד או נייח) ואני יודע שיש כמה יבואנים שמייבאים את אפל בארץ. האם זה משנה דרך איזה יבואן יהיה המחשב שאקנה? (למשל בגלל שירות יותר טוב, או עלות חלקים שונה, וכו') ובדומה לכך, האם יש סיבה להעדיף חנות כזו או אחרת? תודה

  23. מקורות מדווחים כי מחירי היבואנית הרשמית לצמד הדגמים החדשים של סמסונג יהיו דומים עד זהים לאלו שאיתם הושקו ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge לפני קצת פחות משנה אוספים כסף לקראת בואם של ה-Galaxy S7 ואחיו קמור המסך? הצמד עתיד להגיע לישראל באמצע החודש הבא, כשבוע לאחר ההשקה הבינלאומית הנרחבת, ככל הנראה בגירסה עם שבבי ה-Exynos 8890 מפיתוח וייצור עצמי של סמסונג – ועם תגי מחיר שיעמדו על 3,700 ש"ח לדגם הסטנדרטי וכ-4,200 ש"ח לדגם ה-Edge, שניהם עם נפח אחסון פנימי של 32GB, כאשר נפחים גבוהים יותר כמדווח אינם נראים באופק כרגע. עלויות אלו מהוות הוזלה של כ-50 ש"ח מהמחירים איתם הושקו דגמי ה-S6 וה-S6 Edge בארץ בשנת 2015, כך שנראה כי היבואנית סקיילקס ממשיכה בגישה כללית דומה, ללא הפתעות…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ShaySolomon,

    שלום,אני טס בקרוב לסינגפור ולפי מה שהבנתי וקראתי המחירים אמורים להיות נמוכים מבארץ. אני מעוניין לקנות לפטופ, האם כדאי לקנות שם? האם יש חברה מסויימת שזולה יותר שם?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by gabrielf,

    לא מגיבים למבצעים של בזק? רק חבילות של 12 ו 100 מגה? זה המגוון?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים