עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by amit.w1986,

    לפניי כשבוע וחצי רכשתי מחשב ( לא מורכב) מ TMS. הגיע אליי משלוח עד הבית בחינם, כול החלקים הגיעו תקינים. יומיים מרגע ההזמנה, החלקים היו כבר אצלי בבית. קיבלתי תחושה של אמינות מצד אנשי המכירות שדיברתי איתם בטלפון( קירל ועוד אחד שלא ידוע לי שמו) וגם יחס אדיב לכול דעה. אם להשוות את חווית הקנייה ב TMS לעומת מספר חנויות בעבר שרכשתי דרכן מחשבים או חלקים, עולם ומלואו. בנוסף, לאחר השוואה עם מספר רב של חנויות בארץ, המחירים ב TMS היו ב 90 אחוז תמיד הכי זולים או שווים למחיר בחנות אחרת. ממליץ בחום. עמית.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by yoavbd123,

    אהלן, אני מקווה שזה הפורום המתאים, לא מצאתי מתאים יותר. אני כבר זמן מה עם בזק ו בזק בינ"ל כספקית ונותנת תשתית אינטרנט אני ממש לא מרוצה מהשירות ומהיחס שאני מקבל מהם וגם מהמחירים שכבר מאוד רחוקים מלהיות זולים ואטרקטיבים בעולם של ימינו. הבעיה היא שהתחושה שלי היא שכל החברות הן אותו הדבר מבחינת השירות ודברים כאלה ומעבר יהיה בגדר: "זו נבלה וזו טרפה" האם יש לכם חברת אינטרנט מומלצת במיוחד? עם מחירים הוגנים ויחס שירות טוב כמו שצריך? אשמח לקבל המלצות! תודה רבה

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by rockstarr,

    האם הם אמינים?

    • 14 תגובות
    • 3.8k צפיות
  4. היי , אני מצאתי מעבד של AMD - ה965 PHENOM 2 X4 , באיביי בסביבות 300 שח אחרי משלוח והוא משומש אבל במצב תקין , לפי מה שרושמים שם , גם יש יותר מ10 מוצרים זמינים , וקרדיט אמין על המוכר השאלה שלי אם גם אם המוצר משומש , אצטרך לשלם מכס/מס קניה + מעמ על המוצר ? וכמה בערך ? כדי לדעת אם שווה לי לקנות בארץ כבר... ויש דרך בכלל להוכיח שפריט כלשהו הוא יד שניה? הבנתי מהמוכר שהוא שולח את המעבד במעטפה כדי להמנע מעיכובים במכס, אבל זה עוזר?

  5. האם מישהו נפגע מפעילות הקרית לאחרונה? יש לי כרטיס אשראי של מסטרכארד וביוני מצאתי שתי עסקות שלא ביצעתי והן מופיעות בשם APPLE ITUNES STORE-ILS ITUNES.COM LUX בוצעו שני חיובים, אחד ב-3.90 ש"ח ושני ב-199.90 ש"ח. בגלל רשום חיוב חודשי אני חסמתי כרטיס וביקשתי להחזיר לי סכום שנגבה. לאומיכארד אמרו לי זה יקח 3 ימי עסקים. הקלדתי את השם בגוגל ומצאתי דיון בפורום של אפל. זה נתן לי להבין שיש אנשים אחרים שנפגעו גם. הם דיווחו על בעיה לאפל והם לא ביצעו שום פעולות ושם עיסקה לא מוכר להם. בכאן ברור שפעולת קבוצת הקרים וגונבת כסף מאנשים. לא יודע איך מספר של כרטיס אשראי הגיעה לידי הקרים כי כמעט לא השתמשתי בכרטיס שלי. אני לא משתמש בשירותי אפל בכלל וסמארטפון שברשותי הוא מבוסס אנדרויד. האם מישהו …

    • 0 תגובות
    • 14.9k צפיות
  6. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת מאיזה מחיר אני אמור לשלם מכס על מוצר וגם רציתי לדעת האם אני יכול להקדים זמן של משלוח הכוונה שלי נגיד במקום 40 ימי עסקים ולפחות ואם כו כמה כסף צריך להוסיף למשלוח כזה ? תודה לעוזרים

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by disturbeder,

    לפני כ10 ימים הגיע אלי סמארטפון סיני שהזמנתי מהם , לאחר יום אחד מנפילה קטנה מאוד (20 ס"מ) המסך הפסיק לעבוד . לאחר התכתבות עם המוכר הוא הציע שאני אשלח את המוצר אליהם . להזכירכם , בaliexpres הכסף לא מגיע אל המוכר עד שאני מאשר את קבלת המוצר ותקינותו , או חולף זמן מסויים והכסף עובר אוטומטית. היה לי מאוד קשה לתקשר איתם , הייתי שולח להם הודעות והם היו עונים רק אחרי שהייתי מאיים לפתוח dispute ,בנוסף שאלתי אותם פעמיים מה יעשו עם המכשיר כשיגיע אליהם , וגם לא נתנו לי תשובה . אני מפחד שהם ימרחו אותי כמו שמרחו אותי עד עכשיו, וברגע שהכסף יגיע אליהם אני אוכל לשכוח מהם. נשארו לי עוד 4 ימים עד להעברת הכסף אוטומטית אל המוכר , כדאי לפתוח dispute?

  8. Started by nemesisx2,

    שלום לכולם, ברצוני לספר לכם על שירות נפלא של חבר DELL בארץ. לפני חצי שנה רכשתי מסך של DELL והכל עבד מצוין והייתי מאד מרוצה ממנו. לפני שבוע פתאום חצי מהמסך שלי נהיה ירוק ולא ניתן היה לעבוד ככה. הרמתי טלפון לשירות לקוחות של DELL ביום ראשון כדי לממש את האחריות, אחרי ששמעו ממני את הסיפור על התקלה(שיחה של 5 דקות), לקחו את מספר ההזמנה של המסך ששמרתי וישר אמרו שאין בעיה ויחליפו לי את המסך בחדש. יום אחרי זה התקשרו אלי והתנצלו שאין את המסך כרגע במלאי ולכן יקח מספר ימים עד שהוא יגיע מחו"ל, יפה מאד שמודיעים היום כבר קיבלתי מסך חדש מהקופסא. ככה צריכות לעבוד כל החברות ולא לטרטר את הלקוח עד שהוא מתייאש עד שמקבל שירות וממש אחריות. כולם צריכים ללמוד מDELL איך לתת שירות ללקוח. מ…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by chenrp,

    שלום, מישהו יודע היכן ניתן לקנות מסנן תחליפי תת כיורי לתמי 4? מצאתי רק חנות אינטרנטית אחת... תודה.

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  10. Started by kletsman,

    שלום. ראיתי בעיתון שפורסם מקררים המשתתפים במכרז מקררי הגריטה יש לי כמה שאלות: 1. רשום שהמבצע לזכאי ביטוח לאומי, - איך אני יודע עם אני זכאי? 2. רשום שצריך שיהיה לך מקרר קיים מעל 300 ליטר. איך אני יודע כמה ליטר המקרר שלי? 3. איזה מקרר כדאי - יש של HAIER; SAMSUNG;LG;HISENSE' SHARP; תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by TheSas,

    קניתי שני מחשבים לאחרונה בTMS ובשניהם לא קיבלתי כבל מתח. בפעם הראשונה חשבתי שזאת טעות וגם לא היה לי כזה קריטי, אבל ביקשתי שישלחו ביחד עם המשלוח של הכרטיס מסך מהרכישה הקבוצתית ושלחו לי (כבל ממש קצר שבסוף אני לא יכול להשתמש בו). הפעם זה מחשב לאמא של חברה שלי ולה אין כבל ספייר. שאלנו למה הם לא שולחים כבל והם אמרו שהכבלים שהם מקבלים עם הספקים (Seasonic) הם עם חיבור אירופאי והם זורקים אותם ושבד"כ ללקוח יש בבית כבל מתח ואמרו שהם ישלחו מחר. זה לא מובן מאליו שישלחו כבל מתח עם מחשב חדש? המחשב הראשון היה ב5000 שקל, המחשב השני ב2000. למה לא שולחים מראש כבל מתח או לחילופין מבררים אם יש צורך בכבל לפני המשלוח? לעוד מישהו זה קרה? חוץ מהעניין של הכבל שסתם מבאס, אני ממש מבסוט מהם, המחירים…

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  12. Started by dabeldu,

    היי, אני מחפש שותף לקניית האוזניות . עלות האוזנייה הינה 999 ₪ אך יש 50% אנחה למוצר השני מהסידרה כך שבסוף כל אחד ישלם רק 750 ₪ . המבצע עד ה- 6.7.13 (בחנות באג). אז אם יש מעוניין – אפשר לפנות למייל שלי : dabeldu@gmail.com דוד נ.ב. מקווה שרשמתי בפורום הנכון!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by RAZIEL98,

    שלום היום באתי להוסיף את המוצר הזה http://bit.ly/12CjlVC לעגלת הקניות בeBay אבל במודעות אחרות שנכנסתי כדי לראות אם הבעיה בכל המודעות אז הכל היה תקין,מה יכולה להיות הבעיה ? (לא פרסמתי את המודעה בשרשור כי לא ידעתי אם זה מתאים לשם ) תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  14. Started by VegansXe,

    אני כרגע עדיין ממתין לנציג של בנדא מגנטיק. יש 2 לפני בתור אני כבר שעה ו24 דקות מנסה שיגיע תורי כל הסיפור התחיל בכך שרכשתי ראוטר אלחוטי של TP-LINK, לאחר שיחה עם בנדא אישרו לי שהוא תקול, ואמרו ששלחו אישור החלפה לKSP דיברתי עם KSP הם אישרו שהם קיבלו את אישור ההחלפה, אך טענו שאין במלאי ושצריכים להזמין לי. טענו שיצרו איתי קשר כשהוא יגיע במלאי של סניף דיזינגוף - בפועל לא יצרו עימי קשר ניסיתי ליצור קשר עם KSP השבוע, הם טענו שאני צריך לפנות לבדנא... שזה מה שאני עושה עכשיו - אבל כמעט שעה וחצי ואף אחד לא טורח להרים את הטלפון. פשוט בושה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by slyy,

    אהלן חברים, יש לי בעיה עם הספק והתשתית שלי. אז ככה הספק שלי הוא בזק ואני גולש במהירות 15 מגה ואני משלם על זה 90 שקל, משהו שנראה לי מוגזם לחלוטין. התשתית שלי היא בזק בינלאומי ואני לא זוכר בדיוק כמה אני משלם ל15 מגה, נדמה לי ש50 שקלים שגם זה לא מעט. רציתי לשאול אתכם פה, איך אני יכול להוריד את המחירים יותר? ואם למישהו יש היכרות עם טריפל סי יוכל לומר לי אם היא באמת תשתית טובה? תודה, נדב.

    • 36 תגובות
    • 4.7k צפיות
  16. Started by yoni_h,

    למי שמעוניין http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14803

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by PayneBack3251,

    שלום חברים, אשמח לעזרתכם, GO MOBILE שלום, שמי יסמין, רכשתי מכם מכשיר HTC ONE S לפני כ10 חודשים, במחיר שעלה על מחירי המתחרים במאות שקלים, כי סמכתי עליכם, על האחריות והשירות שאתם מתגאים בהם כל כך. לפני כשלושה שבועות, המכשיר שבק חיים בעת שימוש סטנדרטי לחלוטין (הורדת אפליקציה מהחנות), ניגשתי לסניף בביטחון, כזכור, הסיבה העיקרית שרכשתי מכם את המכשיר, אך להפתעתי הרבה נתקלתי בבקשה מגוחכת, לשלם 89 שקלים, רק כדי שטכנאי יבדוק את המכשיר, עוד לפני שנמצאה בעיה. כמובן שסירבתי, ולאחר שבן זוגי פירסם את הסיפור פה בפייסבוק, הם התקשרו במהרה ואישרו לנו "באופן מיוחד" בדיקה ללא עלות. לאחר כמה ימים הגעתי למסור את המכשיר לבדיקה, המוכר האדיב רשם תיאור פיזי של המכשיר, שלאחר שימוש של עשרה חודשים ספג…

  18. חבר הכיר לי את האתר, הצצתי בו קצת וראיתי דברים ממש נחמדים. מן הסתם יש שם נתח מאוד גדול של זיופים, אבל רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם האתר ואיך איכות המוצרים שם, אני לא מדבר על חולצת פולו ב 13 שקל או אוזניות ביטס ב 30 שקל, יותר בכיוון של מוצרים במחירים הגיוניים של 70-90 שקל לחולצה נגיד.

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  19. Started by IL200,

    נא לא לצפות/להגיב בשבת לא "כופה" על אפחד וגם לא יכול לכפות (נא = בבקשה) האל שם בחירה לאדם! הקיץ הגיע ואיתו החופש ואיתו שירות מחפיר של דואר ישראל!! מעסיקים קטינים שבקושי יודעים קרוא וכתוב, מזלזלים ומאבדים חבילות/מכתבים מבלבלים בין נמענים וכו'. קרו לי לפחות 4 תקריות איתם, דואר שלא הגיע, או שבור, או הגיע לשכונה אחרת! למשל היום התקשר אלי בנאדם "הדואר שלך אצלי"...(טוב שיש אנשים טובים). כל חופש זה אותו דבר, זה גלגל חוזר ואין למי לפנות! אלא רק להוציא תתסכול בפורום ולהזהיר אחרים. ידוע שהשירות שלהם .... האינטרנט יעיד. מי שלא רוצה להכנס איתם לבעיות וללמד אותם לקח!! פשוט לעצור הזמנות בתקופת החופש.

    • 25 תגובות
    • 3.8k צפיות
  20. שלום לכולם. לאחר שיחה של כשעה עם מנהלת קשרי לקוחות של בזק קבלתי הצעת שדרוג בכוללת 30 מגה ב105 שקלים לחודש. גם היא וגם הנציגה הקודמת מקשרי לקוחות התעקשה שנגמר כל הקטע של לקוחות עיקשים שמקבלים מחיר מיוחד ועכשיו זה מחיר אחיד לכולם. אני מרגיש שלא יכולתי להוציא ממנה יותר מזה. האם גם את משלמים ככה? שימו לב שאם הייתה לכם עסקה ישנה (עד שנה) אז מה שרשמתי לא רלוונטי מכיוון שזה קטע חדש בבזק שנכנס רק בחצי שנה הקרובה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  21. רכשתי תנור כזה לפני שנה מדגם K22 דו תאי ובמהלך שימוש פתאומי זכוכית התנות התפוצצה של התא למטה פניתי ליבואן הניקרא מיני ליין " ויש לציין שענייה לטלפונים מתבצעת מהר אך בפועל הטיפול מזוויע בלשון המעטה וחסר אחריות ואין באמת עם מי לדבר טענתי היא שכיוון שהמקרה נחשב כלא שיגרתי וכהזוי גם אחרי 7 שנים של שימוש שזכוכית תתפוצץ לכן דרשתי תיקון ו הם טענו שזה קרה באשמתי אולי בטעות נתתי מכה והסברתי שחובת ההוכחה עליהם אם הם טוענים כך אך בפועל לא היה עם מי לדבר והתקליט חזר על עצמו המקסימום שהסכימו אחריי טירטורים זה לעשות הנחה של 25% הנחה ממחיר הזכוכית. הקלטות של כל הדיון מול החברה נמצאות בידי למי שרוצה!!!.

  22. Started by ABL,

    הSSD הוא: Samsung 840 Series MZ-7TD250BW 250GB 2.5 SATA 3 6Gb / s (Solid State Drive, SSD) 7mm דוד שלי מגיע מסין וזה עולה שם 633 ש"ח (בארץ סביבות ה800 שקל). האם כדאי לקנות? האם בגלל שאין אחראיות לא כדאי?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by djeld1,

    שלום לכם, רציתי לשתף אותכם בחוות דעת על חווית קנייה בחנות מחשבים TMS. לאחרונה התייעצתי פה לגבי מפרט בפורום http://hwzone.co.il/community/threads/526161-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%9C%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%A2%D7%93-6K בהתחלה הייתי נעול על KSP מכיוון שהם בעיר שלי, בזמן שבימים בהם אני בונה מפרט רכשתי מKSP מוצר לא תקין וכשרציתי לנצל אחריות הם עשו בעיות ורק ארגון הגנת הצרכן עזר במקרה זה. לכן חיפשתי תחלופות והרצתי חיפושים וראיתי המון ביקורות חיוביות על חנות TMS. אכן קניתי משם מחשב ואני מאוד מאוד מרוצה. נתחיל בכך ששלחתי להם הודעה בשבת בערב בעמוד פייסבוק שלהם וקיבלתי תשובה מהירה תו…

    • 7 תגובות
    • 4.7k צפיות
  24. . https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=558604700852128&id=160469717332297

    • 22 תגובות
    • 3.5k צפיות
  25. Started by muki,

    רכשתי מחשב בעזרת אנשי הפורום המקסימים בפורום מפרטים אני רוצה להמליץ בחום על החנות סטארט פי סי יחס אדיב מאוד מבעל העסק תום מחירים אטרקטיביים מאוד וטיפים לפני הרכישה,להוזלת המפרט המחשב הגיע תוך יום אחד בלבד, (אני גר בפתח תקווה והחנות נמצאת בנתניה...) http://startpc.co.il/ זה שם האתר!! תהנו...

    • 5 תגובות
    • 4.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים