עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. היי לכולם התבקשתי בעבודה לעזור במציאת קרן פנסיה / ביטוח מנהלים וכן קרן השתלמות. המטרה דיי ברורה - מקסימום תשואה תחת סיכון מינמלי (בכל אופן, רצוי שהכלים האלה יהיו יחסית סולידים ובטוחים) עם עמלות, דמי ניהול וכו מזעריות ככל שניתן. בגדול, הבנתי שלא כדאי לפנות לסוכן אלא ישירות לחברות כי כך חוסכים הרבה על עמלות (על שמותיהן השונים). אבל נשאלות השאלות מה הכי כדאי, אילו מסלולים מומלצים וכו. אשמח הן למיידע והמלצות והן למיידע אודות תנאים ספציפים שהצלחתם או אתם יודעים שניתן להשיג לאחר מיקוח, כדי לנסות להשיגם גם. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. רשת החנויות פצחה בהנחות לרגל החג המתקרב, עם כמה דילים מפתיעים לטובה פסח מתקרב, ואיתו שלל מבצעים לרגל תקופה הקניות שמגיעה באופן מסורתי לפני החג. רשת אחת שהחליטה לעשות לכולנו חיים קצת יותר קלים עם רשימה מרוכזת של ההצעות שלה היא 'באג', שאצלה ניתן למצוא מבצעים על משחקים וגאדג'טים מסוגים שונים – לא כולם מעניינים ורלוונטיים במיוחד, אך חלקם בהחלט מהווים עסקה נאה שראוי לשקול. גולת הכותרת היא כנראה מבצעים על מספר כותרי PC עדכניים, שנמכרים במחירים תחרותיים מאוד – Rainbow Six Siege נמכר בעבור 89 ש"ח, Assassin's Creed Syndicate נמכר בעבור 89 ש"ח (וכך גם הפרקים שקדמו לו בסדרה Rogue ו-Unity), משחק המירוצים The Crew יחד עם ההרחבה שלו Wild Run נמכר ב-119 ש"ח וחבילה שכולל…

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  3. Started by KF,

    שואל בשביל חבר, הוא מעוניין להזמין טבעת יהלום מחו"ל ולא מצליח להבין האם יש רק 18% מע"מ או שיש מיסים נוספים? במידה וכן, בכמה עוד אחוזים מדובר? *במחשבון המיסים של רשות המיסים מציינים רק 18% על תכשיטים/יהלומים , לא ברור אם הם מתכוונים למע"מ או מכס או שניהם ביחד.. לצורך העניין סכום העסקה 4500$. תודה לעונים.

  4. Started by omer008,

    צהריים טובים אנשים . אני מזמין דיי הרבה דברים מאי באי , ועכשיו אני רוצה לזמין בושם , האם ישנה איזשהי בעיה עם זה במכס או משו ?! מישהו פעם הזמין ?! תודה והמשך יום טוב

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by hadarK,

    קודם כל סליחה אם אני כותב לא בפורום הנכון. 1. אז הזמנתי מ ebay (דרך paypal) מטען ב 31 לאוגוסט ועדיין לא הגיע המשלוח. הזמן המשוער עבר לפני 5 ימים. ורציתי לדעת עד מתי אני יכול לקבל את הכסף חזרה מ paypal? 2. הזמנתי מוצר אחר ושאני מסתכל במס' מעקב עדיין רשום לי כך: The item ( XXXX ) is being processed for departure from Hong Kong as of 21-Sep-2013 . הזמן שהמצב נשאר סביר?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by benor,

    תקציב: 1000 - 1500 ש"ח הדרישות: - עוצמה חזקה - מיכל בנפח של 1.5 ליטר בהחלט יספיק. אשמח לקבל המלצות תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שלום. אני מפקח בנייה, מחפש נעל נוחה להליכה מרובה ושתהיה גם בטיחותית. אשמח להמלצות וגם למקומות רכישה, עדיפות לאיזור הדרום או רכישה באינטרנט עם משלוח, אפשר גם Ebay. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. ברשותי מנורת שולחן עם הברגה E27 ואהיל מתכת פתוח בצורת כיפה, ועליו רשום 11W MAX. מה יקרה אם אשתמש בנורה חזקה יותר? האם אכן יישרף בית הנורה או רכיבים בתוך בסיס הנורה או שניהם? או שאולי ההגבלה מוגזמת? למשל, האם ניתן להשתמש בנורת CFL 20W או 25W או 30? ומה לגבי נורת לד 20W או יותר? ואותה שאלה בדיוק לגבי גוף תאורה דומה מאוד לנ״ל ועליו רשום 23W MAX. אפשר להשתמש בנורה חזקה יותר? CFL? לד? תודה! - - - תגובה אוחדה: - - - והקשר לצרכנות הוא איזה גופי תאורה נוספים כדאי לי לקנות (מדובר במנורות קריאה עומדות ושולחניות) ואיזה נורות כדאי לי לקנות..

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. http://www.economy.gov.il/Trade/ConsumerProtection/Documents/tikun39heb/index.html

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by sabosal,

    ראיתי את זה: http://www.ebay.com/itm/Camping-Steel-Stove-Gas-powered-Cookout-Butane-Burner-Portable-Outddor-Picnic-/130611212769?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e6908f1e1 יש דרך לדעת אם זה יתאים למיכלי הגז שנמכרים בארץ? האם יש לזה תקן כלשהו? תודה!.

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by YAIRYYY,

    שלום רב. היתה לי טלויזיה סוני ישנה בת עשר שנים ונהנתי ממנה עכשו אני מעוניין לקנות טלויזיה של סוני למשל דגם דגם KD-55XF8596 האם מישהו יודע כיצד הדגם הזה מבחינת חדות תמונה ואמינות מוצר. או שיש המלצה לדגם אחר . תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%98%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%a6%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%92%d7%96%d7%a8-%d7%94%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%a7%d7%95-%d7%9c/

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by benor,

    מדובר בבית גדול יחסית עם 5 חדרים (בערך כ- 150 מ"ר) כך שחשוב שיהיה מיכל איסוף מספיק גדול. יש לנו חתולה אז חשוב שהשואב יהיה מספיק חזק בשביל לשאוב שיערות מהרצפה, מהרהיטים וכד'. הדרישות: - עוצמת יניקה 380 WSP ומעלה - עדיפות למיכל איסוף גדול (ללא שקיות) - עדיפות לפילטר נשטף - אין צורך בחובט לשטיחים - שואב נגרר עם עדיפות לכבל חשמל שנגלל באופן אוטומטי.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. שלום, בתקופה האחרונה מהירות הגלישה שלי צונחת לעתים קרובות והפינג שאני מקבל גבוה. הייתי לקוח של "אקספון" (שוק סיטונאי) ולאחר מס' ניסיונות לפתרון הבעיה הציעו לי לשלוח טכנאי לביתי. - תמורת תשלום. עברתי ל- 019. בשיחה עם נציגת המכירות שלהם ציינתי את הבעיה, והובטח לי שאם היא תתקיים גם לאחר המעבר אליהם יישלח אלי טכנאי ללא תשלום. לאחר המעבר- בשיחות עם המוקד הטכני של 019 נאמר לי ש- "כרגע המהירות תקינה" ו- "אנחנו לא מתעסקים עם פינגים". הדרישה לתשלום חוקית? אשמח לקבל המלצה לפתרון העניין. תודה.

  15. Started by Avner Sheer,

    הזמנתי ב AMAZON נעלי הליכה במידה מיוחדת. נרשמתי ל Shipito ונתתי אותם בתור הכתובת. המשלוח נשלח ל Shipito קיבלתי על כך אישור מ AMAZON וזה !! המשלוח נעלם. Shipito התעלמו מרוב המיילים ששלחתי להם. פעם אחת ענו משירות לקוחות העברתי את נתוני המשלוח, הם בכלל לא הגיבו. או שהם חובבים או שזה עוקץ. יש למישהו המלצה אחרת ?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. ברשותי מכונת גילוח פיליפס HQ7350. לא לפני כמה זמן, החלה ירידה משמעותית בביצועי הגילוח של המכונה ובמקביל התגברות הגירויים שלאחר הגילוח (בעיקר באיזור הסנטר). מאחר ואני התגלחתי מבלי להרטיב את הפנים (דבר שמוריד את ביצועי הגילוח ומגביר את הגירוי בעור), ומבלי שהפנים שלי יזיעו, ובצורה הנכונה, הבנתי כי הבעייה היא בראשי הגילוח שהתבלו. ביקשתי מאבא שלי שילך עם מכונת הגילוח לסניף של אלקטרה בחיפה, על מנת להחליף את ראשי הגילוח: הוא אמר שזה עלה לו יקר מאוד (לפי מה שאני זוכר, מעל ל-100 ש"ח בשביל ראשי גילוח חדשים). האם יש מקומות (לא באינטרנט), באיזור חיפה, שאפשר לקנות בהם ראשי גילוח חילופיים במחיר זול יותר?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  17. היי, בדיוק לפני שבוע שלחתי חזרה לאמזון גרמניה nintendo switch תקול באמצעות דואר EMS שמובטח להיות 2-3 ימי עסקים. המעקב על החבילה נעצר משום מה ב4.7 , כשזה המריא לגרמניה. הצלחתי לתפוס את הנציגים של EMS בטלפון והם אמרו לי שלא עודכן להם שזה נחת משום מה, והם יעשו בירור מול גרמניה שיכול לקחת עד 45 ימי עסקים. למישהו יש ניסיון עם שיטת המשלוח הזו? אני פשוט מקווה שעוד יומיים שלוש זה יסתדר לבד.. מה קורה לי מול אמזון אם זה נאבד בדואר? חשוב לציין שביטחתי את המשלוח בEMS בגובה עלות המוצר, וכבר הבאתי לאמזון את הקבלות ואת המספר מעקב (ולמעשה הם כבר שלחו לי לבנק זיכוי על המשלוח באותו הרגע)

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. שלום, אני בן 18 וחצי, לפני כחצי שנה בערך קיבלתי כרטיס אשראי מהבנק שאני נמצא בו, הכרטיס נקרא: מפתח צעירים.. אני רוצה לקנות לעצמי מכשיר סלולרי חדש כי המכשיר הישן שלי "הלך לעולמו", מחיר המכשיר הסלולרי החדש גבוה (בסביבות ה-3000 ש"ח). האם ניתן לשלם את המחיר בחנות שבה אני קונה את המכשיר דרך כרטיס האשראי שניתן לי על-ידי הבנק? איני בקיע בנושא של כרטיסי אשראי ומגבלותיהם לכן פניתי בהתייעצות לפורום זה. שיהיה ערב טוב ותודה מראש :]

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Liorking,

    ראיתי כמה כתבות על זה, אבל עדיין לא שמעתי על זה מחברים, אז פחדתי לשים בזה כסף. מישהו כאן ניסה את Zeek ויודע להגיד איך זה עובד ואם זה בטוח? שתי כתבות שמצאתי: [h=1]Zeek: לעשות שופינג בעזרת זיכויים[/h][h=2][/h][h=1]Zeek: למכור שוברי זיכוי מחנויות[/h] אני משער שאם זה הגיע לכלכליסט, פעמיים, זה כנראה אמין, אבל בכל זאת הייתי שמח לשמוע משהו חוץ מכתבות יחצנות.

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Alkoby,

    אני סטודנט שלומד הנדסת תוכנה ומעביר 8+ שעות ביום מול המחשב, חיפשתי המלצות על כסאות אך לא מצאתי יותר מדי אינפורמציה, DxRacer יקרים (הכסא שבלט לי רוצים עליו 2000 שח) ויש כמובן כמה דגמים לדר גב במחירים קצת יותר זולים. גם שמעתי על חברת צרעה כמה חוות דעת טובות מישהו יכול להמליץ או לתת דיסהמלצה על כסא / חברה מסויימת מניסיון אישי?(אשמח לדגמים ספציפיים)

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. מחירים הזויים. אני רואה שזה כבר לא שם, מישהו יודע מה זה היה?

  22. Started by amexudo,

    היי חברים אני מסתכל על 2 טלויזיות LG 82 4K דגם 82UM7580 מול Hisense 85B8500IL מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  23. שלום לכולם! אני מעוניין לקנות נייד LENOVO Y40 בארה''ב. את המחשב מביא לי חבר שמגיע מיוסטון לביקור בארץ וכאן יש לי מספר שאלות לגבי אחריות,יבוא ותשלום: -האם אני יכול לשלם עליו לבד דרך האתר של לנובו עם כרטיס אשראי AMEX ישראלי ? -במעמד הקניה הוא מוסיף 8% מס של מדינת טקסס , האם אפשר לקבל על זה זיכוי כמו הזיכוי בארץ ? בסופו של דבר המחשב לא מיועד לשימוש בארה''ב... -במידה והוא מגיע עם שני ניידים לארץ האם המכס יכול להיתפס עליו ? בגדול אין לי בעיה לשלם 18%, אך כל הסיפור יצא משתלם רק במידה ויזכו אותי על ה8%. -המחשב בא עם אחריות של שנה, האם אני אקבל שירות בארץ ? כנ''ל לגבי הרחבת האחריות במעמד הרכישה או אפשרות של הרחבת אחריות בארץ תודה לעוזרים !

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by Yoni Mizrahi,

    נגיד ואני רוצה לקות כרטיס מסך ב amazon שהמחיר שלו זה 700 שקל ( באמזון זה מחשב לך 17% import fees ) אז יש עוד משהו שאני צריך לשלם בנוסף ל 700 שקל? נגיד אם המכס תופסים אותו אני צריך לשלם עוד 17%? הנה לינק: https://www.amazon.com/Gigabyte-Windforce-128-bit-Graphic-GV-N105TWF2OC-4GD/dp/B01M6Y671T/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1503947811&sr=1-2&keywords=gtx%2B1050ti&th=1

  25. Started by iveco,

    יש רשת גדולה למחשבים _ _ _ שמוכרת מפצל USB TO PS2 ב 15 שקל והיבואן מוכר את זה ב 3.5 למה ההפרש כל כך ענק ? אותו חלק אחד לאחד , 15 שקל זה כמעט מחיר של מקלדת שלמה .

דיונים חדשים בפורומים