צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום חבר'ה, אני אשמח לקבל עזרה והמלצות בבחירת ספקית אינטרנט: מהירות: 12MB תשתית: הוט חשוב למזער לאגים (לצרכי משחקים) הדברים שתפסו את העין שלי הם: חברת fast - חברה חדשה שאמורה להיות ממש זולה, אבל דרך ההתנהלות שלהם מאוד תמוהה בעיניי - אין להם טלפון לנציג פניות, בשביל לתקשר איתם אני צריך להשאיר להם את מספר כרטיס האשראי שלי. הייתי שמח לקבל עוד פרטים על אנשים שנמצאים שם לגביהים, כי לפי מה שאני יודע, הם הכי זולים. חברת 018 - מציעה תשתית ב20 ש"ח לחודש ללא התחייבות. אני לא מכיר את החברה ואשמח לשמוע עליה. חברת HOTnet - כנ"ל. חברת טריפל סי - הייתי אצלם הרבה זמן ואני מרוצה, אבל המחיר שלהם די גבוה ביחס למתחרים. אשמח לשמוע אם יש אנשים שהצליחו להוריד את המחיר שלהם תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא ראיתי שדובר על זה כאן -( מקווה שזה המקום ) אינטל מכריזה שיש בעיית אבטחה במעבדים מ2015 אחרי ששני חוקרים גילו אותה . לפי ההודעה : יש הסברים בתמיכה של אינטל : הסבר רשמי כאן , וזה : https://security-center.intel.com/advisory.aspx?intelid=INTEL-SA-00086&languageid=en-fr כלי לזיהוי : https://downloadcenter.intel.com/download/27150 מה דעתכם ?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%96%d7%95-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%94-%d7%a9-alibaba-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%94-25-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, אני מקווה שאני בפורום הנכון לשאלה הזו אני רוצה לקנות מיקרוגל חדש כבר די הרבה זמן ויש לי צרה בלמצוא רשת אמינה שממנה אפשר לרכוש מיקרוגל חדש (ובכלל שהרשת מוכרת מיקרוגלים תקינים מחברות מוכרות) יש לכם ניסיון בקניית מיקרוגל/מכשירים אחרים למטבח ויצאתם מבסוטים מהשירות עצמו ומימוש האחריות במידת הצורך? אולי אתם מכירים גם דגמים שמהם כדאי מאוד להתרחק וחברות אמינות בין היתר... אני מוסיף גם טלוויזיה, אם מישהו מכיר רשת אמינה עם מחירים טובים אשמח לשמוע על חוות דעת וניסיון של אנשים בקנייה... תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש רגל שולחנית (לא תלייה על קיר) למסך סמסונג שאפשר לחבר את המסך עליה גם בצורה מאונכת (עומד). למסך יש התקן VASA 10. קצת מוזר שכל כך קשה למצוא משהו במחיר שפוי (שלא עולה כמו המסך בערך), ושבכלל אין היצע בתחום הזה... אשמח לעזרה מהמבינים בתחום תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מהם נעליים ולשלוח לארץ. על איזו חברת שילוח הייתם ממליצים לי ללכת? מדובר על זוג אחד
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אני רוצה לקנות מחשב חדש. מצאתי ב-ksp בדגם נחמד עם מפרט שנראה לי מתאים. קיצר, נתקלתי פתאום באיזה באיזה פורום באשכול מלא ביקורות גרועות על KSP (מכרו מוצר משומש ולא מחליפים וכאלה). עשיתי גוגל ומתברר שיש דף פייסבוק עם השם "לקוחות מאוכזבים של ksp מדברים". תכל'ס - לקנות שם או לא לסמוך..?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סטטיסטיקות מחודש נובמבר. AMD לוקחת 84% מכלל המכירות של המעבדים לעומת 16% שנשארים לאינטל.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
נציגי היבואנים והרשתות הקמעוניות המקומיות עתרו בדרישה לזכות בתנאים שווים לאלו שקיימים עבור צרכנים המבצעים רכישות אישיות דרך הרשת - אך בית הדין הכריע כי לא יתערב במדיניות הכלכלית בתחום לכתבה
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
המחירים עדיין דיי גבוהים ללוחות מותאמות DDR5. המחירים מתחילים מ-1,000 ₪ ללוח כזה כדוגמת Gigabyte Z690 GAMING X קיט זיכרון הכי זול שראיתי עם מהירות ותזמונים סבירים היה אצל TMS ה-Corsair DDR 5 32G (16x2) 5600 CMK32GX5M2B5600C36 בעלות של 871 ₪ כרגע אני עם רייזן 2600X, ולפי בנצ'ים השיפור משמעותי. אם אתם משדרגים כל 4-5 שנים במה תבחרו ryzen 7600X או intel i5 13600KF ?
-
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
ספציפית סניף אילת. יש לי קרוב משפחה באילת עד מחר (21.4) ואני רוצה שהוא יקנה לי משהו בחנות שם. האם מישהו יודע אם הם עובדים? ניסיתי להתקשר אבל בשעה כזאת הם כבר לא עונים
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכוון להזמין כרטיס מסך מ-BHphotovideo. משלוח דרך DHL Express. האם חוץ למע"מ בארץ אצטרך לשלם גם כל מיני עמלות?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מעוניין לשמוע אם יש כאן אנשים שעברו מבזק לתשתית אחרת של אחת הספקיות החדשות(012 וכו) ,והאם החזירו את הנתב או שלא החזירו מסיבות כאלה ואחרות וחוייבו בקנס 200 שח,האם הקנס היה סוף הסיפור או שאיימו עליכם מבזק ב"נקיטת הליכים משפטיים" להחזרת הציוד...?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש אתר שמספק סרטי תלת מימד להורדה בתשלום כמובן. מצאתי שב - אמזון מוכרים חבילה שלמה כולל דיסקים ועותק דיגיטלי. אני מחפש אתר בתשלום שמספק עותק דיגיטלי בלבד. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו שמע על האתר הזה? הזמין דרכו? יכול לתת חוות דעת? ניסיתי לבדוק את הכתובת בגוגל וזה מראה בית פרטי, בדקתי את כל חשבונות המדיה שלהם , אין כלום, שום פוסט שום דבר. המידע היחידי שהצלחתי להוציא זה שמישהו בן 25 שקורא לעצמו ניב פתח אותה, וכל החשבונות נוצרו באפריל השנה. אשמח לחוות דעתכם, האם הייתם מזמינים משם? תודה. https://rnhpc.co.il/
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
ספציפית לגבי חדר ההאזנה- על הפנים. מחצית מהרמקולים לא מחוברים\לא עובדים, מבחר קטן מאוד, וצוות חוצפן. באמצע האזנה הגיע עובד וכיבה את החשמל כי "במילא אתה לא מתכנן לקנות פה" - נחשו מה? עכשיו בטוח לא. בושה וחרפה לחנות כזאת.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חווית קנייה מהחנות zigzag2000 הי, אני פותח דיון זה על מנת להמליץ על החנות - zugzag2000 ועל איכות השירות שלה. בתאריך 24.06.13 רכשתי מאתר החנות לוח אם מסוג Gigabyte G1 Siper M5. על תהליך הרכישה אין הרבה מה לפרט - כל ההתנהלות הייתה מהירה בלי עיקובים - את הלוח קבלתי לאחר כמה ימים עם שליח עד הבית. (את השליח לא הייתי צריך אז שלחתי אותו לדרכו). אז כמו שרובינו יודעים - את איכות השירות מודדים כשצריך לממש אחריות או לקבל תמיכה טכנית מהחנות. הסיפור הוא כזה: יום לאחר שקיבלתי את הלוח, התחלתי להריץ בדיקות תקינות ולראות שהכל עובד ואין בעיות אבל מהר מאוד הבנתי שהלוח לא מתנהג יפה ועושה לי צרות. את ה "LOG" של הבעיה אפשר לקרוא פה: http://www.iopanel.net/forum/thread64185.html בסופו של דב…
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שבוע לפני מועד פקיעת תוקף הצו הזמני - הקהל הישראלי מקבל בשורות טובות שאמורות לשמור על רמות המחיר התחרותיות בעולמות המכשירים החכמים, הביגוד והאלקטרוניקה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש כל כך הרבה מבחר שכבר יצאתי מבולבל. אשמח לדעות והצעות.
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מבצעים בחנות המקוונת לשעות הקרובות בלבד כוללים עוד הזדמנות לקנות את אוזניות ה-G430 ועכבר ה-G710s של Logitech במחירים נהדרים, לצד אוזניות איכותיות מבית Sennheiser מבצעיה של אמאזון אשר קורצים לשחקנים ולחובבי הגאדג'טים באשר הם חוזרים היום, ובגדול. אמאזון ספרד מציעה לרכישה את אוזניות ה-G430 החוטיות והפופולריות של Logitech, במחיר של כ-63.5 יורו כולל מס ומשלוח ישיר לישראל – כ-271 ש"ח בהמרה ישירה, שהם הנחה של כמעט 100 ש"ח לעומת מחירן כאן בישראל. ממשיכים עם אמאזון צרפת, שם חוזר למחיר מבצע עכבר ה-G700s של Logitech, הפעם עם מחיר של כ-81.6 יורו כולל מס ומשלוח לארץ, אשר מתורגם לכ-350 ש"ח וזול ב-150 ש"ח מכל מחיר שבו נתקלנו בחנויות המקומיות. שווה בהחלט, במידה וטרם…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי חברים יש עכשיו מבצע מ MASSDROP של GTX 1070 כולל משלוח ב 450$ השאלה היא כזאת, כמה לדעתכם יקחו מי מכס/מע"מ או משה שלא תקף על זה? כי לא ממש הבנתי איך זה עובד, פעם קראתי שאין מכס עד 500 דולר או מעמ משהו כזה כמה אצטרך לשלם על המכס אם יהיה על החבילה? ( המוצר עולה 420$ ) לינק למי שמעוניין - כאן תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
מסך מגע אינטראקטיבי 75" כולל 2 עטים, כמו חדש כמעט ולא נעשה בו שימוש. נמכר עקב סגירת העסק. לפרטים ניתן לפנות בטלפון 052-8522222
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב, אני מעוניין בעצה והמלצה לרכישת מסך שולחני כדי לחבר את הלפטופ. Samsung ATIV Book 9 Lite NP915S3G-K02IL למחשב יש יציאת Micro-HDMI ויציאת Mini-VGA. אני מחפש מסך למשתמש בינוני ומחפש בעיר נוחות של מסך גדול יותר והעמדה נוחה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, שמי שני, סטודנטית שנה ג' למערכות מידע, אני עורכת סמינר במסגרת התואר הראשון בנושא השפעת הקופות בשירות העצמי בסופר על רמת השירותיות. אשמח אם מי שמשתמש/ת בקופות הללו יענו על שאלון קצרצר ואנונימי. המון תודה, יעזור לי מאוד. https://docs.google.com/forms/d/1GxrqyveQcpCQOoxuUCmfJ8E3bd3h_xw61fPWhlkjgJE/viewform
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-


