טכנולוגיית מידע - IT
זה המקום לכל אנשי ה-IT והמקצוענים בתחום - אנשי סיסטם, DBAs, מנהלי מערכות מידע, מומחי אבטחה ומהנדסי רשתות. פה המקום לדבר על רשתות ו-Storage מההיבט המקצועי
1,137 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, בחברה שבה אני עובד, ישנו שרת DELL מבוסס HYPER V 2012 החברה הקודמת שתכננה את הארכיטקטורה לצערי שמה על השרת הנ"ל גם המכונות VM בנוסף בשרת הנ"ל אין מערך רייד אולי רייד 1 וזה גם בספק לכן אני מעוניין להעביר את כל המכונות ה-VM לשרת סטורג' מרכזי שיהיה ברייד 10 עם דיסק 1 שיהיה אפשרות ל-FAIL ורמת שרידות הרבה יותר גבוה ממה שיש כיום. אבל הבעיה הינה בתקציב שרתי סטורג' ברמה, עולים המון כסף בנוסף כל הנלווים כרטיסים כבלים מתאמים וכ"ו התקציב שלנו מוגבל לסטורג' ברמת NAS כדוגמת: Qnap וכ"ו השאלה איך העניין יעבוד?! כיום המכונות ישבות על השרת מקומי עם דיסקים של SAS לעומת זאת השרת הסטורג'-NAS מאפשר חיבור כדוגמת ISCSI מדובר על מס' של כ: 13 שרתים בערך אשמח לעזרה בנושא... תודה …
-
- 32 תגובות
- 8k צפיות
-
-
שלום לכולם, עובד כרגע בחברה קטנה. כיום הדוא"ל של כל עובדי החברה מוגדר בצורה פשוטה - POP3 של נטויז'ן עם דומיין ששכרנו. שוקלים להעביר את כל הכתובות והדוא"ל לשירותי גוגל עסקים או לשירות אחר שתציעו. המטרה: לרכז את הדוא"ל בחברה מאובטחת וכך לפשט את תצורת הגיבוי (שכרגע נשמר בשרת מקומי בצורה מיושנת של העתקת pst). מס' שאלות: 1) עם איזו חברה אתם ממליצים לעבוד? (כמובן שאנחנו רוצים לשמור על הכתובות המקוריות עם הדומיין הנוכחי). 2) יש צורך בהעתקת כל החומר הנוכחי לשרתי החברה. איך זה מתבצע? 3) יש צורך שאחד מעובדי החברה יוכל לקרוא את הדוא"ל של כל שאר העובדים. האם זה אפשרי? תודה רבה!
-
- 12 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום. שאלה קטנה לגבי תהליך העברת מחשב ל OU שנתקלתי בו היום. היום הפצתי אימיג' דרך מערכת שנקראת ביג פיקס, מדובר במערכת של IBM אשר עושה תהליכים דומים ל WSUS רק יותר אופציות, לפני שהתחלתי את התהליך מחקתי את המחשב הנ"ל מ ה OU המתאים, האימייג' היה כבר מוכנס לדומיין וברגע שהמחשב עלה עם כל ההגדרות ראיתי שהמחשב במקום להגיע ל OU ראשוני בשם computers הגיע ישר ל OU המתאים (OU של חדרי ישיבות ) השאלה שלי זה כיצד קרה התהליך שבו ה AD ידע בדיוק לאן לשים את המחשב, האם יש אופציה כלשהיא של קאש שאולי שומר על שמות מחשב?
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
יש לי שתי מכונות שאני רוצה להעביר מהבית להמכללה בה אני לומד איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ש לי שרת windows server 2003 יש לי העברת קבצים איטית בין הקליינים לתיקיות הרשת.. כאשר חיברתי מחשב נייד שמחובר לדומיין הקבצים עברו במהירות נורמלית, כמו כן גם בחדר שבו נמצא המחשב של ה-IT הקבצים עוברים במהירות תקינה.. בדקתי כבר את ה-DNS, DHCP, את הסוויצי'ים והכל תקין.. יש למישהו רעיון? אשמח לעזרה תודה רבה עמית
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, אני בונה סביבת שרתים ב-VMware, כחלק מהתלמדות לעבוד עם תוכנה שמבוססת על שירותי MAIL. אבל יש לי מחסום שממש מפריע לי ואין לי מושג מה מקור הבעיה. כשאני מתקין שרת (2012R2) אני מעתיק אליו מהמחשב הפיזי קבצים של תוכנות שאני רוצה להריץ עליו (אם זה MSI של SQL וכו') ויש שלב מסויים שפתאום אין לי אפשרות לעשות הדבק על המכונה! פשוט לא יכול להעתיק אליה כלום! אפילו טקסט, לא מהמחשב הפיזי ולא ממכונה אחרת. פשוט הצלה אם מישהו יעזור לי להבין מה הבעיה..
-
- 7 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
שלום לכם, קיבלתי לשיעורי בית את המשימה הבאה: בארגון רוצים לבטל את את השרת הישן 2008R2 ועוברים לשרת חדש 2012R2 עליך למצוא דרך להעביר את כל השיתופים מהשרת הישן לחדש כולל הקבצים וההרשאות עכשיו, חיפשתי בגוגל ומצאתי את המוצר הבא: http://www.sys-manage.com/PRODUCTS/CopyRight/tabid/64/Default.aspx?gclid=CISu0fmK97oCFQ1c3godBB8AMg חוץ מהמוצר הזה שעולה לא מאת יש דרכים נוספות לעשות זאת?
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בחברה רוצים לבצע מעבר משירותי המייל של נטויז'ן לחברה אחרת, כרגע יש כ-25 תיבות POP3 בגודל של ג'יגה לערך כל אחת עם המון מיילים בפנים, האם יש דרך כלשהי לבקש מהחברה או באיזשהי דרך להעביר את המידע לשרתים החדשים של החברה החדשה ?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום , בארגון התקנו שרת אקסציינג 2010 כשהעברנו את התיבות פשוט כל האנשים איבדו הרשאות , חלק על התיבה שלהם חלק על התיבות שהם אמורים לראות איך אפשר לסדר את הבעיה ?(בנתיים החזרנו את כולם לאקסציינג 2003) תודה~
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
בוקר טוב. אני עובד במקום שלעיתים צריך להתקין את אותו image על כמה מחשבים (החל מ- 10 ונגמר ב- 300...). ה- image הם של לקוחות ונעשים בד"כ בעזרת ghost. האם יש מכשיר/מתקן/משהו אחר שמסוגל להעתיק מ- HD אחד לכמה HD אחרים במקביל? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי חברים, אני צריך לעדכן קושחה של שרת ML110G6 העדכון באתר של HP הוא קובץ exe ורשום במפורש שהוא בשביל עלייה דרך diskonkey . הקובץ שוקל 5 מגה . איך אני גורם לdiskonkey לעלות כבוט עם הקובץ exe הזה?? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום חברים , יש לי מכונה וירטואלית שיושבת על ESXI ויש לי צורך להפוך אותה לשרת פיזי(יש לי שרת G6 שעליו אני צריך להתקין את המכונה הוירטואלית כפיזית משמע ישירות על הברזל בלי HYPERVISOR) לעשות P2V זה הכי קל שיש אבל איך לעזעזאל אני עושה את הדרך ההפוכה(V2P)? בבקשה עזרתכם .... תודה !
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש למישהוא נסיון עם זה ? אני רוצה להריץ את האתר מהלקוח ולא מהשרת , ולעשות עדכון פעם ביום .
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום , יש לי מכונת WindowsXP sp3 שהמרתי לVM בפורמט VHD בעזרת הכלי המצוין Disk2vhd שלsysinternals. כמובן שנוצר קובץ יחיד VHD שאותו בקלות אני מצליח להעלות על Hyper-V. המטרה שלי היא להעלות את המכונה על מחשב Windows7 64bit . ניסיתי להעלות את המכונה בעזרת VirtualPCשל מיקרוסופט וקיבלתי blue screen. כך גם קרה שכניסיתי להעלות את המכונה דרך VirtualBox . ניסיתי להגדיל והמרתי את המכונה ל VMDK ושוב קיבלתי blue screen הפעם עם VMware Player. הדבר האחרון שניסיתי הוא לבצע windows xp repair אך גם זה ללא הועיל. (ניסיתי גם לבצע P2V באמצעות vmware standalone converter ואז להעלות את קובץ הVMDK על VMware Player אך שוב- blue screen) תודה .
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם... יצרתי REG KEY שמשנה משהו מסויים במערכת שלי עכשיו אני מעוניין להפיץ את ה REG הזה באופן חד פעמי לכל השרתים בארגון כיצד עושים זאת.אולי משהו בסגנון של PSEXEC ?
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש דרך לראות את כל המשתמשים ברשת (AD) לפי הקבוצה אליה הם שייכים (ADMIN וכו') ? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם, אני מציע שכל אחד מאיתנו יכין מדריך קצת על הנושא כך שיעלה את הרמה באתר ולידע האישי של כל אחד מאיתנו בזמנכם הפנוי.. מי בעד ומי נגד?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 388 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
-
-
שלום אני זקוק להצפנה של הרשת שלי בטווח קיים. אני מחפש מן התקן שמצפים מידע בנקודה A ושאני יוכל לשים התקן כזה גם בנקודה B ולפתוח את המידע שמוצפן. האם קיים ציוד כזה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין להקים WEBSERVICE לוקאלי או בענן. מטרת הוובסרוויס בלבד היא לקלוט כמה שדות שאני שולח מטפסים שונים ולאחסן אותם בDB. למישהו יש רעיונות מאיפה מתחילים ?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי חברה הפרוסה בארץ ב4 מקומות מעוניין למצוא פתרון אשר יכיל: חיבור מכל המקומות לשרת מרכזי עליו יהיו אפליקציה פיננסית+שרת מייל+שרת קבצים. קיימים בערך כ60 משתמשים בסה"כ. האם יהיה נכון להקים הכל בענן? מה ההמלצות?
-
- 24 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, ע"פ הנושא, איך אני עושה את זה בדרך הכי מהירה ויעילה ? יש לנו חשבונות ב-azure כך שלהקים שרת בעלות אין בעיה. אני צריך סביבת בדיקות אך שתתפקד כייצור לכל דבר - כלומר שליחה וקבלה של מיילים. יש תוכנית קיימת ? אפשרי לפנות אל מיקרוסופט איכשהו שיקימו סביבה כזו ? עקב בלת"ם כלשהו, אני מחפש אפשרות לעשות זאת מהר בלי להתעכב על התקנות באופן ידני שלנו -יש משהו כזה ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה בעצם צריך כדי להקים כזאת רשת שתתן למשתמשים להתחבר מרחוק לרשת VPN ? האם יש פתרונות נוספים עדיפים ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. עסק קטן מקים רשת מחשבים הכוללת 5 מחשבים בתצורת windows 7 pro כקליינטים ואליהם מתווסף מחשב נוסף שישמש כשרת server 2008 foundation. מחפש מדריך להטמעה של שרת כזה ברשת. אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-


